1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. MAŁGORZATA HELENA WOŁODKO DIESEL CZĘŚCI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MAŁGORZATA HELENA WOŁODKO DIESEL CZĘŚCI

Łódź, ul. Golfowa 5

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 0 )

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

Golfowa 5, Polesie, Łódź
Ważna do: 08.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnym, merytorycznym
  • i rachunkowym
  • Dekretowanie i księgowanie wyciągów bankowych. Przygotowanie przelewów
  • Dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży i innych dokumentów księgowych
  • Znajomość zagadnień Import/Export/WDT/WNT / Intrastat
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Zamykanie miesiąca i roku
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz polityką rachunkowości firmy
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych firmy
  • Przygotowywanie deklaracji PIT, VAT, JPK,
  • Przygotowywanie rocznych sprawozdań finansowych: bilansu, rachunku zysków i strat, informacji dodatkowej
  • Przygotowywanie miesięcznego zestawienia obrotów i sald kont
  • Obsługa kadr. Przygotowanie i księgowanie list płac
  • Kontakty z zewnętrznymi podmiotami w tym US, ZUS, UCS,
  • Bieżące monitorowanie i wdrażanie zmian w zakresie przepisów podatkowych
  • Prowadzenie dokumentacji i nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • Realizowanie zadań administracyjno-biurowych (obsługa rozmów telefonicznych, przyjmowanie dokumentów, obsługa poczty elektronicznej, porządkowanie i archiwizacja dokumentów itp.)
  • Tworzenie sprawozdań (GUS), raportów oraz redagowanie pism
Pokaż więcej >>
od 7000 do 12000 PLN
Ważna do: 08.05.2024