1. Pracodawca
  2. Zabrze
  3. ŚLĄSKIE CENTRUM BUDOWNICTWA PORCELANKA ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ŚLĄSKIE CENTRUM BUDOWNICTWA PORCELANKA ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU

ZABRZE, UL. MARII CURIE - SKŁODOWSKIEJ 9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

księgowa/starsza księgowa

Zabrze
Wygasła: 15.02.2024
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • 1.Obsługa modułów oprogramowania komputerowego w zakresie finansów i księgowości
  • kosztów rejestru sprzedaży
  • rejestru VAT
  • rejestru bankowego. 2.Dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych. 3.Księgowanie faktur kosztowych
  • sprzedażowych i wyciągów bankowych. 4.Ewidencjonowanie wszystkich kosztów działalności wg rodzaju i miejsc ich powstawania. 5.Pilnowanie kompletności zapisów kosztowych w celu prawidłowego prowadzenia rachunku kosztów. 6.Rozdział kosztów bezpośrednich na podstawie ustalonych w SCCS rozdzielników kosztów wspólnych. 7.Rozliczanie kosztów bezpośrednich zgodnie ze źródłem finansowania. 8.Prowadzenie rozliczeń międzyokresowych kosztów
  • księgowanie ich i uzgadnianie. 9.Wystawianie przelewów w systemie bankowości elektronicznej. 10.Księgowanie dokumentów w zakresie e-płatności. 11.Uzgadnianie rozrachunków z kontrahentami. 12.Analiza kont księgowych i realizacja procedury zamykania miesiąca /m.in. weryfikacje. 13.Uzgodnienia dotyczące zobowiązań ZUS
  • PIT
  • zespółów kont 2
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7 oraz salda kontach rozliczeń zakupu faktur kosztowych. 14.Współpraca z instytucjami zewnętrznymi US
  • ZUS
  • banki
  • audytorzy
  • kontrahenci. 15.Weryfikacja dokumentów pod względem podatkowym i rachunkowym. 16.Weryfikacja poprawności prowadzenia ewidencji VAT i sporządzania deklaracji VAT i plików JPK VAT. LUB 1.Obsługa modułów oprogramowania komputerowego w zakresie finansów i księgowości
  • kosztów rejestru sprzedaży
  • rejestru VAT
  • rejestru bankowego. 2.Wystawianie faktur sprzedaży
  • faktur korygujących
  • not księgowych
  • not korygujących na podstawie miesięcznych zestawień otrzymywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych lub na podstawie zawartych umów/dotyczących miedzy innymi badań
  • konsultacji
  • usług parkingowych
  • czynszu
  • najmu i opłat za zużyte media
  • szkoleń
  • szkoleń specjalizacyjnych
  • kserokopii dokumentacji medycznej
  • transportu
  • leczenia
  • badań klinicznych. 3.Wystawianie faktur wewnętrznych m.in. dotyczących wyliczenia podatkowego należnego za nabycie wewnątrzwspólnotowe towaru
  • import usług
  • usług parkingowych
  • prowadzenie ewidencji w/w dokumentów. 4.Prowadzenie rejestru VAT zakupów i sprzedaży. 5.Sporządzanie i wysyłanie deklaracji VAT I PLIKÓW JPK VAT. 6.Księgowanie wyciągów bankowych dotyczących regulacji VAT z tytułu płatności realizowanych poprzez MPP/metodę podzielonej płatności. 7.Księgowanie dokumentów w zakresie e-płatności
Pokaż więcej >>
od 5 100 do 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

inspektor ds. BHP

Zabrze
Wygasła: 29.04.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy
  • na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią
  • młodociani
  • niepełnosprawni
  • pracownicy wykonujące pracę zmianową
  • w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujące pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę
  • - bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • - sporządzanie i przedstawianie pracodawcy
  • co najmniej raz w roku
  • okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy
  • - udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części
  • a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji
  • - udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części
  • w których przewiduje się pomieszczenia pracy urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników
  • - zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzanych procesach pracy
  • - przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania ergonomii na stanowisku pracy
  • - udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń
  • regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustalaniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy
  • - udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe
  • a także kontrola realizacji tych wniosków
  • - prowadzenie rejestrów
  • kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy
  • stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
  • a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowaiaw środowisku pracy
  • - doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • - udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego
  • które wiążę się z wykonywaną pracą
  • - doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy
  • na których występują czynniki niebezpieczne
  • szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej
  • - współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi oraz osobami
  • w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników
  • - współpraca z laboratoriami upoważnionymi
  • zgodnie z odrębnymi przepisami
  • do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych
  • występujących w środowisku pracy
  • w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami
  • - współdziałanie z lekarzem sprwującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
  • w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników
  • - współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi przy: podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
  • w trybie i zakresie ustalonym w odrębnych przepisach
  • podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy
  • - uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
  • a także w pracach komisji ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy
  • w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy
  • - inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ŚLĄSKIE CENTRUM BUDOWNICTWA "PORCELANKA" ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU", podziel się opinią i pomóż innym.