1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. KORONA JV sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

KORONA JV sp. z o.o.

Warszawa, Przy Bażantarni 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Pracownik administracyjno-biurowy

Warszawa
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odbieranie połączeń telefonicznych,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także przesyłek kurierskich,
  • obsługa urządzeń biurowych, dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.,
  • organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • pomoc w zakresie zarządzania flotą samochodową,
  • bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych w całej firmie,
  • kontrola prawidłowego obiegu dokumentów,
  • archiwizacja dokumentów,
  • wsparcie administracyjne przy realizacji zadań operacyjnych,
  • przygotowywanie pism, notatek, raportów, dokumentów firmowych,
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Zarządem i pracownikami,
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz organizację biura,
  • kontakt z serwisem sprzątającym,
  • kontakt ze służbami technicznymi budynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka biura

Warszawa
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • odbieranie połączeń telefonicznych,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, a także przesyłek kurierskich,
  • obsługa urządzeń biurowych, dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.,
  • organizacja spotkań, podróży służbowych oraz innych wydarzeń firmowych,
  • pomoc w zakresie zarządzania flotą samochodową,
  • bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów biurowych w całej firmie,
  • kontrola prawidłowego obiegu dokumentów,
  • archiwizacja dokumentów,
  • wsparcie administracyjne przy realizacji zadań operacyjnych,
  • przygotowywanie pism, notatek, raportów, dokumentów firmowych,
  • pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Zarządem i pracownikami,
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz organizację biura,
  • kontakt z serwisem sprzątającym,
  • kontakt ze służbami technicznymi budynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne