1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. ARGO POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ARGO POLSKA sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. KS. PIOTRA WAWRZYNIAKA 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (14) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 14 )

Regionalny kierownik sprzedaży

Słomczyn (pow. grójecki)
Wygasła: 18.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie podległym regionem w zakresie sprzedaży
  • Wyznaczanie kierunku rozwoju sprzedaży
  • Bezpośrednie wsparcie sprzedaży sieci dealerskiej
  • Utrzymanie wysokiego poziomu relacji z dealerami, szukanie możliwości wspólnego rozwoju, optymalizowanie współpracy
  • Wspóltworzenie planów sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją
  • Utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
  • Monitoring rynku i działań konkurencji
  • Planowanie i organizacja we współpracy z dealerami, targów, pokazów, prezentacji, szkoleń oraz innych form promowania produktów w regionie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant - Controller

Masovian
Wygasła: 04.01.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Performs or assists in administrative functions for company including; credit, insurance, banking, factoring of tractors, cash management, taxes (payroll, property, sales, income), some could be externalised
  • Taking responsibility for all accounting, controlling and finance topics as well as coordinating the sales support and logistics team
  • Provision of activating reports and digital tools and coordinating the system integration with HQ in future
  • Oversees preparation of budgets and forecasts on a monthly and annual basis
  • Manages all records and accounts for periodic annual audits for group purpose and for statutory
  • Monitoring of all economic influences with a view to P&L, as well as liquidity and their active control
  • Mastering control processes and instruments and transfer to financial information / group-wide reporting
  • Monitoring & control of P&L as well as liquidity
  • Cash collection from dealers, interaction with finance partner for tractor business (Bank) for wholesale and retail and management of the partnership with the Banks
  • Critical analysis of the planning (FC, annual and / or multi-year budget according to the strategic goals set by the company)
  • Full responsibility of office functions : direct accounting (with external support) and reporting + credit management / indirect coordination of sales administration on tractors and parts
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży / Sales support specialist

Grójec
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie procesów sprzedażowych
  • Współpraca z siecią dealerską
  • Kompletacja, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej
  • Dbanie o prawidłowość wprowadzanych danych do systemów IT
  • Monitorowanie procesów logistycznych we współpracy z fabryką
  • Analiza danych sprzedażowych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do fabryk koncernu (od 5 do 7 dni w miesiącu)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista produktowy - operator maszyn demonstracyjnych

mazowieckie
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Demonstracje polowe nowych ciągników rolniczych McCormick oraz Landini
  • Prezentacje maszyn na pokazach oraz imprezach branżowych
  • Wsparcie działu produktu w prowadzeniu dokumentacji maszyn
  • Utrzymanie powierzonych maszyn w nienagannym stanie technicznym i wizualnym
  • Prowadzenie dokumentacji z przeprowadzonych pokazów
  • Koordynacja logistyki powierzonych maszyn
  • Wsparcie techniczne sieci dealerskiej
  • Konfigurowanie, kalibracja oraz podłączanie maszyn towarzyszących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży części zamiennych

mazowieckie
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • wsparcie procesów sprzedażowych w sieci dealerskiej
  • szkolenia z zakresu obsługi systemów dystrybucji części zamiennych
  • opracowywanie i wdrażanie planów sprzedażowych części zamiennych, akcesoriów i środków smarnych
  • monitorowanie procesów logistycznych we współpracy z fabryką
  • planowanie oraz organizacja kampanii sprzedażowych
  • bieżąca kontrola wykonania założeń budżetowych dotyczących części, akcesoriów i środków smarnych
  • wsparcie techniczne
  • udział w targach branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Regionalny kierownik sprzedaży

mazowieckie
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie podległym regionem w zakresie sprzedaży
  • Wyznaczanie kierunku rozwoju sprzedaży
  • Bezpośrednie wsparcie sprzedaży sieci dealerskiej
  • Utrzymanie wysokiego poziomu relacji z dealerami, szukanie możliwości wspólnego rozwoju, optymalizowanie współpracy
  • Wspóltworzenie planów sprzedażowych i nadzór nad ich realizacją
  • Utrzymywanie i budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami
  • Monitoring rynku i działań konkurencji
  • Planowanie i organizacja we współpracy z dealerami, targów, pokazów, prezentacji, szkoleń oraz innych form promowania produktów w regionie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia sprzedaży / Sales support specialist

Grójec
Wygasła: 31.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie procesów sprzedażowych
  • Współpraca z siecią dealerską
  • Kompletacja, przygotowanie i archiwizacja dokumentacji sprzedażowej
  • Dbanie o prawidłowość wprowadzanych danych do systemów IT
  • Monitorowanie procesów logistycznych we współpracy z fabryką
  • Analiza danych sprzedażowych
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do fabryk koncernu (od 5 do 7 dni w miesiącu)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

mazowieckie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

wielkopolskie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

łódzkie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

świętokrzyskie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

dolnośląskie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Service Manager

małopolskie
Wygasła: 11.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ARGO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.