1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. STERNKRAFT POLSKA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

STERNKRAFT POLSKA sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. PREZYDENTA GABRIELA NARUTOWICZA 40 / 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Mobilny Instalator- Serwisant Systemów CCTV - GSM / GPS

Bytom
Wygasła: 30.04.2022
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • montaż systemów CCTV
  • montaż modułów GSM / GPS - lokalizatory
  • serwis urządzeń, systemów
  • sporządzenie dokumentacji powykonawczej
  • nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
  • realizację przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów
  • koordynacja prac wykonawczych
  • zapraszamy firmy z województwa Śląskiego
Pokaż więcej >>
od 6500 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Serwisant

Pabianice
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • montaż systemów elektronicznych przewlekanych oraz SMD
  • instalacje systemów CCTV / uruchamianie / serwis urządzeń gsm - gps
  • praca z dokumentacją techniczną
  • optymalizacja i racjonalizacja projektów będących w produkcji
  • wysoka kultura osobista w kontaktach klientami
  • przyjmowanie dostaw
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik magazynu

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 20.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • montaż systemów elektronicznych kamerowych, przewlekanych oraz SMD
  • instalacje / uruchamianie / serwis urządzeń - bezpośrednio u klienta
  • praca z dokumentacją techniczną
  • optymalizacja i racjonalizacja projektów będących w produkcji
  • wysoka kultura osobista w kontaktach klientami
  • przyjmowanie dostaw
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 13.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa biura
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • współpraca z działem księgowości- kontrola nad obiegiem dokumentacji księgowej
  • obsługa kontrahentów firmy
  • przygotowanie, zbieranie i ewidencjonowanie faktur
  • archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • realizacja wszelkiego typu zamówień
  • wsparcie zespołu w bieżących projektach
  • pozostałe zadania związane z prowadzeniem i organizacją pracy biura
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 05.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa biura
  • czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji
  • współpraca z działem księgowości- kontrola nad obiegiem dokumentacji księgowej
  • obsługa kontrahentów firmy
  • przygotowanie, zbieranie i ewidencjonowanie faktur
  • archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • realizacja wszelkiego typu zamówień
  • wsparcie zespołu w bieżących projektach
  • pozostałe zadania związane z prowadzeniem i organizacją pracy biura
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik Serwisu

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 01.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • montaż systemów elektronicznych przewlekanych oraz SMD
  • instalacje / uruchamianie / serwis urządzeń
  • praca z dokumentacją techniczną
  • optymalizacja i racjonalizacja projektów będących w produkcji
  • wysoka kultura osobista w kontaktach klientami
  • przyjmowanie dostaw
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 09.02.2022
full-time
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
full office work
assistant
Obowiązki:
  • Our company needs a real Top Administration Manager. A person who will help us lead a dynamically developing organization and maintain an appropriate development course
  • Ideal candidate will possess knowledge and experience in running both legal and tax affairs. Liasing with the outsourced legal and tax teams are one of the responsibilities, however, a great deal of work has to be done in-house beforehand
  • You will have an opportunity to negotiate with VC and PE funds, conduct business expansion and expand the team
  • We are in the process of implementing new strategies, negotiating many new contracts, expanding into new areas
  • An ideal candidate would enjoy new tasks and events ahead of us, because as befits a real start-up - we have countless ideas and expand rapidly
  • We are looking for a candidate for our team who will:
  • ● become the right hand of our Management Board and take full responsibility for all administrative processes within the company
  • ● will supervise or conduct administrative tasks in the company (e.g. concluding contracts with new partners / associates; registering company changes in appropriate offices, take responsibility for liasing with the outsourced legal and tax teams, processing contracts for new customers)
  • ● will introduce Change management board and adapt the company together with our office to new requirements and challenges
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Talent Acquisition Specialist - IT

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 09.02.2022
part time, additional / temporary
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Independent execution of recruitment projects for specific positions, mainly in the IT area
  • Conducting interviews with candidates
  • Drafting and publishing recruitment advertisements
  • Proposing new strategies and sources of reaching passive candidates
  • Sourcing candidates with the use of direct search method
  • Verification and selection of candidates' applications that match the desired profile
  • Building positive relations with Candidates and Sternkraft employees
  • Candidate database administration and updating
  • Participating in employer branding activities
  • Supporting our HR department in daily tasks
  • Ensuring high quality of the performed processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Director of Administration

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 09.02.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
director
Obowiązki:
  • Our company needs a real Top Administration Manager. A person who will help us lead a dynamically developing organization and maintain an appropriate development course
  • Ideal candidate will possess knowledge and experience in running both legal and tax affairs. Liasing with the outsourced legal and tax teams are one of the responsibilities, however, a great deal of work has to be done in-house beforehand
  • You will have an opportunity to negotiate with VC and PE funds, conduct business expansion and expand the team
  • We are in the process of implementing new strategies, negotiating many new contracts, expanding into new areas
  • An ideal candidate would enjoy new tasks and events ahead of us, because as befits a real start-up - we have countless ideas and expand rapidly
  • We are looking for a candidate for our team who will:
  • ● become the right hand of our Management Board and take full responsibility for all administrative processes within the company
  • ● will supervise or conduct administrative tasks in the company (e.g. concluding contracts with new partners / associates; registering company changes in appropriate offices, take responsibility for liasing with the outsourced legal and tax teams, processing contracts for new customers)
  • ● will introduce Change management board and adapt the company together with our office to new requirements and challenges
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Backend Developer

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 05.01.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywny udział w tworzeniu nowoczesnego produktu
  • Implementacja nowych funkcjonalności w architekturze mikrousług
  • Utrzymanie, monitoring i ulepszanie istniejących rozwiązań
  • Wspieranie całości systemu przy ścisłej współpracy z zespołami Hardware i Computer Vision
  • Praca end to end, zespół jest odpowiedzialny za system od A-Z (od konceptu po produkcję)
  • Możliwość pisania oprogramowania na urządzenia IoT z wykorzystaniem AWS Greengrass
Pokaż więcej >>
od 20160 do 25500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Owner

Czyżemin (pow. pabianicki)
Wygasła: 05.01.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Working with the Op-Cos IoT marketing teams to develop Group's strategic product roadmap for IoT, providing regular updates and strategic analysis of the progress in achieving the road-map goals and contribute to innovation
  • Negotiate commercial agreements with partners in the industry
  • Managing relationships with IoT ecosystem stakeholders and to ensure road-map requirements are adopted and delivered
  • Having an in depth understanding of the IoT industry including key players
  • Scouting and evaluating "future proof" IoT evolutions and innovations with a "customer centric" strategic approach
  • Create a global IoT vision and coordinate the Internet of Things Go-To-Market strategies for new products as well as enhancements of existing products across Op-Cos
  • Create and lead strategic customer presentations
  • Conduct competitive landscaping and identify customer needs to drive new business opportunities and create disruptive experiences
  • Conduct market analysis and opportunity assessment for current and future products aimed at maximising revenues and margins
  • Lead user experience requirements initiatives, research, and testing processes
  • Seeking and promoting synergy and cost efficiency opportunities
  • Present market requirements, trends, competitive landscape, product roadmap, pricing and packaging options, cost model, and P&L to the executive team
  • Manage supplier relationships and ensure roadmap requirements are adopted and delivered
  • Working directly with the engineering team to align with best practices of the platform used and to draw up implementation details
  • Support OpCos with product and services demonstrations, presentations, and tender responses
  • Simplify and reduce the sales cycle through excellent products, clear information, fast fulfilment processes and a detailed understanding of customer experience and requirements
  • Communicate product status reports, assessing risk and new opportunities in each region
  • Collaborate with Digital P&S leadership to identify key performance indicators (KPIs) and measure program success
  • Supporting and guiding the company's mobile operators in acquiring customers and increasing revenue in their markets
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

COO - General Manager

3H
Wygasła: 09.09.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager ds. Operacyjnych

3H
Wygasła: 20.03.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista
od 10000 do 13000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Serwisu - Kierownik Instalacji Urządzeń

3H
Wygasła: 06.03.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Kierownik
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa/Główny Księgowy

3H
Wygasła: 06.02.2021
Pełny etat
Kontrakt B2B
Specjalista
od 8000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierowniczka/Kierownik biura z doświadczeniem w księgowości

3H
Wygasła: 15.08.2020
Pełny etat
Kontrakt B2B
Kierownik
od 8250 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Sprzedaży

Konstantynów Łódzki
Wygasła: 05.08.2018
Dyrektor/Prezes
od 10000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Elektronik

Konstantynów Łódzki
Wygasła: 05.08.2018
Specjalista
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie STERNKRAFT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.