1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. THE SWATCH GROUP (POLSKA) sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

THE SWATCH GROUP (POLSKA) sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. MARYNARSKA 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (310) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 310 )

Kierownik salonu Swatch

aleja Jana Pawła II 82, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 05.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywowanie, wyznaczanie celów, rozwój)
  • Perfekcyjna obsługa klientów zgodnie ze standardami marki
  • Przygotowywanie raportów i planów pracy
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
  • Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
  • Kompleksowa organizacja pracy sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Finansowo-Administracyjny / Asystentka Finansowo-Administracyjna

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wstępna weryfikacja i archiwizacja wszystkich umów trafiających do akceptacji Dyrektora Finansowego, w szczególności umów dotyczących współpracy z: Partnerami Biznesowymi, autoryzowanymi punktami serwisowymi i innymi umowami od wszystkich dostawców SGRPL
  • Wsparcie we wdrażaniu oraz aktualizacji procedur i regulaminów firmowych
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów (umów, faktur, itd.)
  • Przygotowanie materiałów (raportów, prezentacji, zestawień, analiz, podsumowań) na bieżące potrzeby Dyrektora Finansowo-Administracyjnego
  • Przygotowywanie umów i innych formalnych dokumentów dotyczących współpracy z partnerami biznesowymi
  • Codzienna współpraca ze wszystkimi działami firmy i klientami zewnętrznymi (w tym partnerami biznesowymi), przygotowywanie pism i komunikacji
  • Tłumaczenie dokumentów (z j. polskiego na j. angielski, z j. angielskiego na j. polski)
  • Zarządzanie flotą samochodową w firmie
  • Zarządzanie biurem (współpraca z zarządcą budynku, serwisem sprzątającym, serwisem technicznym, itp.), koordynacja remontów w przestrzeni biurowej w razie potrzeby
  • Wspieranie projektów, działań i wydarzeń w razie potrzeby (w tym przeprowadzka i remont biura w 2024 roku)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta OMEGA

plac Trzech Krzyży 16A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 16.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie poziomu obsługi na najwyższym poziomie
  • Bycie ambasadorem luksusowej marki oraz budowanie długofalowych relacji z klientami, którzy cenią sobie partnerstwo oraz indywidualne nastawienie w rozmowie
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz działania wspierające sprzedaż
  • Okazywanie postawy pełnej entuzjazmu i zaangażowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Finansowo-Administracyjny / Asystentka Finansowo-Administracyjna

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wstępna weryfikacja i archiwizacja wszystkich umów trafiających do akceptacji Dyrektora Finansowego, w szczególności umów dotyczących współpracy z: Partnerami Biznesowymi, autoryzowanymi punktami serwisowymi i innymi umowami od wszystkich dostawców SGRPL
  • Wsparcie we wdrażaniu oraz aktualizacji procedur i regulaminów firmowych
  • Nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów (umów, faktur, itd.)
  • Przygotowanie materiałów (raportów, prezentacji, zestawień, analiz, podsumowań) na bieżące potrzeby Dyrektora Finansowo-Administracyjnego
  • Przygotowywanie umów i innych formalnych dokumentów dotyczących współpracy z partnerami biznesowymi
  • Codzienna współpraca ze wszystkimi działami firmy i klientami zewnętrznymi (w tym partnerami biznesowymi), przygotowywanie pism i komunikacji
  • Tłumaczenie dokumentów (z j. polskiego na j. angielski, z j. angielskiego na j. polski)
  • Zarządzanie flotą samochodową w firmie
  • Zarządzanie biurem (współpraca z zarządcą budynku, serwisem sprzątającym, serwisem technicznym, itp.), koordynacja remontów w przestrzeni biurowej w razie potrzeby
  • Wspieranie projektów, działań i wydarzeń w razie potrzeby (w tym przeprowadzka i remont biura w 2024 roku)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Assistant Longines

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
full-time
umowa o pracę
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of presentations, reports, and marketing statements (e.g. Clippings, Event reports etc.)
  • Assist in creating and managing marketing materials, such as brochures, presentations, and promotional content
  • Assist in monitoring and analysing the performance of marketing campaigns and initiatives
  • Support the department in ongoing marketing and event projects, creating new brand communications and marketing materials, performing administrative and office tasks
  • Assist in the implementation of trade marketing activities in selected sales channels - implementation, monitoring
  • Supporting market monitoring activities in terms of customer needs and competitive activities
  • Contacting and supporting our POS in the ongoing provision of relevant marketing materials
  • Supporting E-com & Customer Care on daily basis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta OMEGA

plac Trzech Krzyży 16A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 17.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie poziomu obsługi na najwyższym poziomie
  • Bycie ambasadorem luksusowej marki oraz budowanie długofalowych relacji z klientami, którzy cenią sobie partnerstwo oraz indywidualne nastawienie w rozmowie
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe oraz działania wspierające sprzedaż
  • Okazywanie postawy pełnej entuzjazmu i zaangażowania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Assistant Longines

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 21.09.2023
full-time
umowa o pracę tymczasową
full office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Preparation of presentations, reports, and marketing statements (e.g. Clippings, Event reports etc.)
  • Assist in creating and managing marketing materials, such as brochures, presentations, and promotional content
  • Assist in monitoring and analysing the performance of marketing campaigns and initiatives
  • Cooperation in organizing events
  • Support the department in ongoing marketing and event projects, creating new brand communications and marketing materials, performing administrative and office tasks
  • Assist in the implementation of trade marketing activities in selected sales channels - implementation, monitoring
  • Supporting market monitoring activities in terms of customer needs and competitive activities
  • Contacting and supporting our POS in the ongoing provision of relevant marketing materials
  • Supporting E-com & Customer Care
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik diagnosta w serwisie zegarmistrzowskim

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Drobne naprawy zegarków (poziom obowiązków dostosowany do umiejętności);
  • Diagnozy techniczne;
  • Obsługa wewnętrznych programów serwisowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie dziennych raportów kasowych
  • księgowanie rozliczeń pracowniczych
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych
  • księgowanie faktur za usługi transportowe / kurierskie
  • wprowadzanie płatności do banku
  • zarządzanie przepływem autoryzacji faktur na platformie intranetowej
  • uzgadnianie sald z kontrahentami
  • uzgadnianie sald księgowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Złota 59, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywowanie, wyznaczanie celów, rozwój, układanie grafików)
  • Perfekcyjna obsługa klientów zgodnie ze standardami marki
  • Przygotowywanie raportów i planów pracy
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
  • Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
  • Kompleksowa organizacja pracy sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka działu handlowego

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 17.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Sprawne prowadzenie codziennych czynności związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą produktów marki Rado w Polsce
  • Wsparcie Brand Managera oraz Account Managera w bieżących projektach
  • Bezpośredni kontakt z klientami w kwestii zamówień, dostępności, informacji o produkcie, części zamiennych, statusu zgłoszeń serwisowych, jak również komunikacja nt. nowych produktów i aktywności marki
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie programów motywacyjnych, zarządzanie materiałami POS
  • Wsparcie w organizacji szkoleń oraz odpowiedzialność za rozwój platformy e-learningowej
  • Odpowiedzialność za kolekcje zegarków (wyprzedaże, inwentaryzacje)
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych, prezentacji, tłumaczeń, analiz oraz innych materiałów zgodnie z potrzebami marki
  • Współpraca z dostawcami i innymi działami firmy
  • Odbieranie i nadawanie paczek oraz korespondencji marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Kontrolingu

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie dla działu kontrolingu w raportowaniu do HQ Grupy
  • Kontrola wydatków, analiza i kontrola zapisów księgowych
  • Współpraca z biznesem, współpraca z działem księgowości przy zamknięciach miesięcznych
  • Przygotowanie raportów finansowych i sprzedażowych
  • Udział w inwentaryzacjach
  • Udział w bieżących projektach i wdrożeniach
  • Weryfikacja poprawności raportowania danych. Szukamy prawdziwego „szeryfa”, który przypilnuje, czy dane zostały poprawnie zaraportowanie w systemie i na tym zależy nam bardziej, niż na analizie co ile wzrosło / spadło
  • Gotowość do pracy stacjonarnej (Warszawa, Mokotów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Advisor

plac Trzech Krzyży 16A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 15.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Miejsce pracy: Butik Omega 80% (Pl. Trzech Krzyży 3A), Biuro Swatch Group 20% (ul. Marynarska 15)
  • Zapewnienie obsługi Klienta serwisu na najwyższym poziomie, dobór oraz propozycja najlepszej oferty serwisowej lub gwarancyjnej
  • Udzielanie pełnej informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
  • Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami
  • Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, zamawianie kurierów, itp.)
  • Współpraca z technikami serwisu
  • Proaktywna postawa w kontakcie z Klientami serwisowymi – kontakt po dokonanym serwisie, kontakt z Klientami w celu informowania o akcjach specjalnych, itp
  • Zarządzanie stanem magazynowym w Butiku oraz inwentaryzacja części zamiennych we współpracy z Technikami
  • Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
  • Bieżąca archiwizacja dokumentów dotyczących zajmowanego stanowiska
  • Bieżące wsparcie Butiku w zależności od potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Kontrolingu

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Wsparcie dla działu kontrolingu w raportowaniu do HQ Grupy
  • Kontrola wydatków, analiza i kontrola zapisów księgowych
  • Współpraca z biznesem, współpraca z działem księgowości przy zamknięciach miesięcznych
  • Przygotowanie raportów finansowych i sprzedażowych
  • Udział w inwentaryzacjach
  • Udział w bieżących projektach i wdrożeniach
  • Weryfikacja poprawności raportowania danych. Szukamy prawdziwego „szeryfa”, który przypilnuje, czy dane zostały poprawnie zaraportowanie w systemie i na tym zależy nam bardziej, niż na analizie co ile wzrosło / spadło
  • Gotowość do pracy stacjonarnej (Warszawa, Mokotów)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie dziennych raportów kasowych
  • księgowanie rozliczeń pracowniczych
  • księgowanie rozliczeń międzyokresowych
  • księgowanie faktur za usługi transportowe / kurierskie
  • wprowadzanie płatności do banku
  • zarządzanie przepływem autoryzacji faktur na platformie intranetowej
  • uzgadnianie sald z kontrahentami
  • uzgadnianie sald księgowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Advisor - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Klienta serwisowego marki Tissot i/lub Certina (z użyciem narzędzi takich jak, Outlook, telefon, SAP, Sales Force, itp.)
  • Udzielanie Klientom informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
  • Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie
  • Kontakt z Klientami w celu omówienia wyceny napraw serwisowych, zebrania feedbacku, udzielenia wyjaśnień
  • Współpraca z partnerami B2B w celu skutecznego rozwiązywania problemów, obsługi reklamacji, wniosków klientów (w tym kontakt z Klientem bezpośrednim po uzyskaniu jego zgody)
  • Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu dedykowanej marce Tissot i/lub Certina (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, zamawianie kurierów, itp.)
  • Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
  • Współpraca z działem serwisu, części zamiennych, logistyką (organizacja przesyłek kurierskich, potwierdzanie sposobów płatności, wspieranie partnerów B2B w zamówieniach części zamiennych, itp.)
  • Zarządzanie programem lojalnościowym
  • Praca na zdefiniowanych wskaźnikach KPI
  • Dodatkowe zadania polegające na podstawowym wsparciu platformy e-Commerce (w razie potrzeby), platformy szkoleniowej oraz realizacja innych zadań w zależności od potrzeb zespołu oraz Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka marki Rado

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Sprawne prowadzenie codziennych czynności związanych z obsługą klienta oraz sprzedażą produktów marki Rado w Polsce
  • Wsparcie Brand Managera oraz Account Managera w bieżących projektach
  • Bezpośredni kontakt z klientami w kwestii zamówień, dostępności, informacji o produkcie, części zamiennych, statusu zgłoszeń serwisowych, jak również komunikacja nt. nowych produktów i aktywności marki
  • Odpowiedzialność za funkcjonowanie programów motywacyjnych, zarządzanie materiałami POS
  • Wsparcie w organizacji szkoleń oraz odpowiedzialność za rozwój platformy e-learningowej
  • Odpowiedzialność za kolekcje zegarków (wyprzedaże, inwentaryzacje)
  • Przygotowywanie raportów sprzedażowych, prezentacji, tłumaczeń, analiz oraz innych materiałów zgodnie z potrzebami marki
  • Współpraca z dostawcami i innymi działami firmy
  • Odbieranie i nadawanie paczek oraz korespondencji marki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 07.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikowanie dokumentów księgowych
  • Terminowe księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Rozliczanie wydatków i podroży służbowych
  • Udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych
  • Przygotowywanie płatności do banku
  • Wsparcie podczas audytów i kontroli finansowych
  • Sporządzanie sprawozdań GUS i NBP, udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
  • Tworzenie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie dziennych raportów kasowych
  • uzgadnianie sald z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Advisor - Specjalista ds. Obsługi Klienta

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Klienta serwisowego marki Tissot i/lub Certina (z użyciem narzędzi takich jak, Outlook, telefon, SAP, Sales Force, itp.)
  • Udzielanie Klientom informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
  • Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie
  • Kontakt z Klientami w celu omówienia wyceny napraw serwisowych, zebrania feedbacku, udzielenia wyjaśnień
  • Współpraca z partnerami B2B w celu skutecznego rozwiązywania problemów, obsługi reklamacji, wniosków klientów (w tym kontakt z Klientem bezpośrednim po uzyskaniu jego zgody)
  • Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu dedykowanej marce Tissot i/lub Certina (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, zamawianie kurierów, itp.)
  • Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
  • Współpraca z działem serwisu, części zamiennych, logistyką (organizacja przesyłek kurierskich, potwierdzanie sposobów płatności, wspieranie partnerów B2B w zamówieniach części zamiennych, itp.)
  • Zarządzanie programem lojalnościowym
  • Praca na zdefiniowanych wskaźnikach KPI
  • Dodatkowe zadania polegające na podstawowym wsparciu platformy e-Commerce (w razie potrzeby), platformy szkoleniowej oraz realizacja innych zadań w zależności od potrzeb zespołu oraz Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/tka ds. IT

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca opieka nad wyposażeniem IT we wszystkich lokalizacjach firmy
  • w Polsce (telefony, komputery, drukarki, itp.)
  • Cykliczna konserwacja sprzętu komputerowego we wszystkich lokalizacjach firmy
  • w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Piaseczno)
  • Instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania reagowanie na bieżące usterki sprzętów zgłaszane przez użytkowników
  • Rozwiązywanie złożonych problemów informatycznych we współpracy z innymi pracownikami działu IT
  • Dokumentacja wykonywanych prac
  • Regularne raportowanie wykonywanych prac do bezpośredniego przełożonego zgodnie ze standardami firmy
  • Rozwój i utrzymanie bazy wiedzy
  • Wsparcie podczas bieżących projektów z obszaru IT
  • Wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 08.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikowanie dokumentów księgowych
  • Terminowe księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Rozliczanie wydatków i podroży służbowych
  • Udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych
  • Przygotowywanie płatności do banku
  • Wsparcie podczas audytów i kontroli finansowych
  • Sporządzanie sprawozdań GUS i NBP, udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
  • Tworzenie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie dziennych raportów kasowych
  • uzgadnianie sald z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Wołoska 12, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywowanie, wyznaczanie celów, rozwój)
  • Perfekcyjna obsługa klientów zgodnie ze standardami marki
  • Przygotowywanie raportów i planów pracy
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
  • Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
  • Kompleksowa organizacja pracy sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/tka ds. IT

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca opieka nad wyposażeniem IT we wszystkich lokalizacjach firmy
  • w Polsce (telefony, komputery, drukarki, itp.)
  • Cykliczna konserwacja sprzętu komputerowego we wszystkich lokalizacjach firmy
  • w Polsce (Warszawa, Kraków, Łódź, Poznań, Gdańsk, Piaseczno)
  • Instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania reagowanie na bieżące usterki sprzętów zgłaszane przez użytkowników
  • Rozwiązywanie złożonych problemów informatycznych we współpracy z innymi pracownikami działu IT
  • Dokumentacja wykonywanych prac
  • Regularne raportowanie wykonywanych prac do bezpośredniego przełożonego zgodnie ze standardami firmy
  • Rozwój i utrzymanie bazy wiedzy
  • Wsparcie podczas bieżących projektów z obszaru IT
  • Wykonywanie innych zadań na polecenie bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 04.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikowanie dokumentów księgowych
  • Terminowe księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Rozliczanie i uzgadnianie kont księgowych
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych
  • Rozliczanie wydatków i podroży służbowych
  • Udział w zamknięciach miesiąca i zamknięciach rocznych
  • Przygotowywanie płatności do banku
  • Wsparcie podczas audytów i kontroli finansowych
  • Sporządzanie sprawozdań GUS i NBP, udział w przygotowywaniu deklaracji podatkowych
  • Tworzenie sprawozdań finansowych i raportów na potrzeby przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

E-commerce Coordinator TISSOT

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Obsługa i rozwój platformy e-commerce dla marki, w tym realizacja kampanii sprzedażowych;
  • Współtworzenie i realizacja strategii digitalowej marki na rynku polskim oraz zapewnienie spójności komunikacji online z globalną strategią marki;
  • Planowanie i egzekucja kampanii internetowych oraz w social media dla marki oraz jej partnerów biznesowych (co-op);
  • Optymalizacja obecności marki w internecie oraz rozwój sprzedaży online za pośrednictwem stron internetowych partnerów biznesowych zgodnie z wytycznymi marki;
  • Uczestniczenie w prowadzeniu fanpage’a marki na Facebooku;
  • Wdrażanie projektów specjalnych związanych z rozwojem e-commerce;
  • Przygotowywanie raportów z zrealizowanych kampanii (realizacja KPI) oraz analiz służących do efektywnej komunikacji internetowej;
  • Budowanie dobrych relacji z klientami i partnerami;
  • Zarządzanie budżetem digitalowym i jego optymalizacja (we współpracy z agencjami marketingowymi);
  • Ścisła współpraca z działem marketingu, sprzedaży oraz centralą;
  • Codzienna obsługa zamówień klientów, płatności, zwrotów, reklamacji, fiskalizacja oraz fakturowanie;
  • Planowanie i wdrażanie kampanii internetowych oraz w social media we współpracy z Marketing Managerem;
  • Monitoring trendów i poszukiwanie nowych rozwiązań w komunikacji online
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi Klienta Omega

plac Trzech Krzyży 16A, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 10.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa Klienta serwisowego w Butiku oraz dobór najlepszej oferty serwisowej lub gwarancyjnej
  • Udzielanie Klientom informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych, wymian baterii, pasków, itp
  • Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marki, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie
  • Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu dedykowanej marce Omega (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, zamawianie kurierów, itp.)
  • Proaktywna postawa w kontakcie z Klientami serwisowymi – zbieranie feedbacku, informowanie o akcjach specjalnych
  • Zarządzanie stanem magazynowym w Butiku oraz inwentaryzacja części zamiennych we współpracy z Technikami
  • Koordynacja transportu przesyłek z oraz do magazynu; nadawanie oraz odbieranie przesyłek firmowych
  • Lokalizacja pracy: 80% Butik Omega (Pl. Trzech Krzyży 3A), 20% biuro Swatch Group (ul. Marynarska 15)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Obsługi Klienta oraz Ecommerce Swatch & Flik Flak

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • Udzielanie kompleksowych informacji na temat serwisu, napraw gwarancyjnych, pogwarancyjnych, wymiany baterii, pasków itd. dla Klientów serwisu marek Swatch & Flik Flak
  • Reagowanie na wszelkie uwagi Klienta, udzielanie profesjonalnej informacji na temat oferty serwisowej oraz szczegółowych informacji dotyczących marek Swatch & Flik Flak, kolekcji, poszczególnych modeli i specyfikacji technicznej
  • Sprawdzanie modeli zegarków, akcesoriów, sprawny dobór akcesoriów, przyjmowanie zamówień od Klientów oraz informacja o możliwości ich odbioru
  • Kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami. Przekazywanie informacji Klientom po wykonanym serwisie; w tym o zakończonych serwisach (email, SMS, telefon)
  • Obsługa skrzynki mailowej oraz infolinii Serwisu marek Swatch & Flik Flak (dotyczącej zapytań Klientów – serwis, części, akcesoria, itp.)
  • Quick service – wymiana baterii, pasków, skracanie bransolet, itp
  • Codzienna obsługa: zamówień klientów, płatności, zwrotów, reklamacji, fiskalizacji oraz fakturowania
  • Obsługa klientów sklepu internetowego (telefon, mail)
  • Wysyłanie newsletterów do klientów
  • Przygotowywanie ofert sprzedaży b2b
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Marketing & Sales Coordinator RADO

Marynarska 15, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 09.03.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie oraz organizowanie działań PR on-line oraz marketingowych
  • Monitorowanie budżetu dla obszaru PR & Digital Marketing
  • Nawiązywanie kontaktów i współpraca z agencjami medialnymi, agencjami reklamowych, prasą, dziennikarzami, blogerami
  • Obsługa strony internetowej marki
  • Monitorowanie zewnętrznych platform e-commerce sprzedających zegarki marki Rado – dbanie o właściwy VM produktów Rado, koordynacja zmian, współpraca z partnerami w tym zakresie
  • Realizacja kampanii marketingowych na różnych platformach internetowych oraz w social mediach
  • Raportowanie oraz analiza statystyk kampanii online
  • Współpraca ze wszystkimi autoryzowanymi dystrybutorami marki Rado w zakresie realizacji kampanii digital
  • Współpraca z Brand Managerem oraz HQ w Szwajcarii
  • Tworzenie, adaptacja, tłumaczenie materiałów promocyjnych, notatek prasowych, mailingów
  • Bycie pierwszy punktem kontaktu dla autoryzowanych Punktów Obsługi Sprzedaży w zakresie zamówień, statusów zamówień, informacji produktowych
  • Obsługa transakcji w SAP – zamówień, fakturowania, transferów, itp
  • Zadania administracyjne: przygotowywanie raportów, prezentacji, wysyłek do klientów, aktualizacja listy POS, koordynacja dostaw do punktów POS, obsługa korespondencji, itp
  • Codzienna współpraca z Brand Managerem oraz Account Managerem
  • Praca w SAP, Excel, Power Point
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

aleja Grunwaldzka 141, Gdańsk
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywowanie, wyznaczanie celów, rozwój)
  • Perfekcyjna obsługa klientów zgodnie ze standardami marki
  • Przygotowywanie raportów i planów pracy
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
  • Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
  • Kompleksowa organizacja pracy sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

aleja Jana Pawła II 82, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 09.02.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie zespołem (rekrutacja, motywowanie, wyznaczanie celów, rozwój)
  • Perfekcyjna obsługa klientów zgodnie ze standardami marki
  • Przygotowywanie raportów i planów pracy
  • Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe
  • Dbanie o prawidłową ekspozycję towaru
  • Kompleksowa organizacja pracy sklepu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Assistant OMEGA

ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa
Wygasła: 02.04.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta

Designer Outlet, Puławska 42E, 05-500 Piaseczno, Polska
Wygasła: 08.03.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Assistant marki Tissot

ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa
Wygasła: 04.03.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta - Ambasador marki Tissot

Lotnisko Chopina, Żwirki i Wigury, 00-001 Warszawa, Polska
Wygasła: 05.01.2020
Dodatkowa/tymczasowa
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

mazowieckie
Wygasła: 04.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

mazowieckie
Wygasła: 03.01.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca

Pawia 5, 31-154 Kraków, Polska
Wygasła: 12.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ambasador marki Tissot

Lotnisko Chopina, Żwirki i Wigury, 00-001 Warszawa, Polska
Wygasła: 07.12.2019
Dodatkowa/tymczasowa
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Finansowo-Administracyjny/a

New City, Marynarska 15/Piętro 9, 02-674 Warszawa, Polska
Wygasła: 27.09.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR & Marketing Assistant

New City, Marynarska 15/Piętro 9, 02-674 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.08.2019
Pełny etat
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Finansowo-Administracyjny/a

New City, Marynarska 15/Piętro 9, 02-674 Warszawa, Polska
Wygasła: 08.08.2019
Pełny etat
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Mokotów, 00-001 Warszawa, Polska
Wygasła: 25.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny/a Księgowy/a

New City, Marynarska 15/Piętro 9, 02-674 Warszawa, Polska
Wygasła: 24.07.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny/a Księgowy/a

Warszawa
Wygasła: 23.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager - Region Północno – Centralny

pomorskie
Wygasła: 20.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager - Region Północno – Centralny

mazowieckie
Wygasła: 20.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager - Region Północno – Centralny

wielkopolskie
Wygasła: 20.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca

Gdańsk
Wygasła: 12.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca

Warszawa
Wygasła: 08.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/tka ds. Administracji Serwisu

Warszawa
Wygasła: 06.06.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/tka ds. Administracji Serwisu

Warszawa
Wygasła: 10.05.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca

Gdańsk
Wygasła: 08.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

Warszawa
Wygasła: 04.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Staż w Dziale Handlowym TISSOT

Warszawa
Wygasła: 02.05.2019
Praktykant/Stażysta
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca

Warszawa
Wygasła: 02.05.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka Działu Handlowego CERTINA

Warszawa
Wygasła: 01.05.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 19.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Warszawa
Wygasła: 19.04.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 12.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Administracji Serwisu

Warszawa
Wygasła: 06.04.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Księgowy/a

Warszawa
Wygasła: 05.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Warszawa
Wygasła: 04.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - 0,5 etatu

Bydgoszcz
Wygasła: 03.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - 0,5 etatu

Poznań
Wygasła: 03.04.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. Administracji Serwisu

Warszawa
Wygasła: 06.03.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 03.03.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Retail Operational Assistant

Warszawa
Wygasła: 13.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Finance & Administration Assistant

Warszawa
Wygasła: 10.02.2019
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0,5 etatu

Kraków
Wygasła: 03.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0,5 etatu

Warszawa
Wygasła: 03.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Warszawa
Wygasła: 03.02.2019
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a - um. zastępstwo (ok. 1,5 roku)

Warszawa
Wygasła: 01.02.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0,5 etatu

Kraków
Wygasła: 16.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Warszawa
Wygasła: 13.12.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 13.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0,5 etatu

Warszawa
Wygasła: 13.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler Finansowy (umowa na zastępstwo 1,5-2 lata)

Warszawa
Wygasła: 21.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0.5 etatu

Kraków
Wygasła: 14.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Warszawa
Wygasła: 09.11.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0.5 etatu

Warszawa
Wygasła: 07.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 06.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a – um. zastępstwo (ok. 1,5 roku)

Warszawa
Wygasła: 01.11.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0.25 etatu

Gdańsk
Wygasła: 25.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Klienta Omega

Warszawa
Wygasła: 25.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 03.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Kraków
Wygasła: 03.10.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - 0.5 etatu

Warszawa
Wygasła: 21.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zegarmistrz Diagnosta

Warszawa
Wygasła: 01.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technik w Serwisie Zegarmistrzowskim

Warszawa
Wygasła: 01.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 01.09.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent(ka) ds. Administracji Serwisu/ Recepcjonist(k)a Serwisu Klienta

Warszawa
Wygasła: 30.08.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Biura / Office Assistant

Warszawa
Wygasła: 05.08.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 02.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch - pełen etat

Kraków
Wygasła: 02.08.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sklepu Swatch

Warszawa
Wygasła: 12.07.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch (0,5 etatu)

Gdynia
Wygasła: 12.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca Swatch 0,25 etatu

Kraków
Wygasła: 08.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzedawca - pełen etat

Warszawa
Wygasła: 07.07.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie THE SWATCH GROUP (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.