1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA JELONKI
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA JELONKI

WARSZAWA, UL. POWSTAŃCÓW ŚLĄSKICH 4A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (31) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 31 )

Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 28.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo - finansowych remontów budynków oraz realizacja zatwierdzonego planu remontów,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru budowlanego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • współpraca z organami i poszczególnymi działami Spółdzielni,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych, w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji przewodów kominowo - wentylacyjnych, realizacji zaleceń kominiarskich, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek przewodów kominowych, nadzór nad przeglądami kominiarskimi i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych,
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót, udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów, których obowiązek wykonania wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 19.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”
  • w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 4A
  • ogłasza konkurs na stanowisko:
  • Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych SM ”Jelonki”
  • Do obowiązków Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych będzie należało między innymi:
  • 1) nadzorowanie i zarządzanie pracami działów: technicznego i administracyjno-eksploatacyjnego, w tym; inspektorami, koordynatorami, administratorami, pracownikami działu technicznego, konserwatorami, gospodarzami budynku,
  • 2) opracowywanie w zakresie działalności eksploatacyjno-remontowej wieloletnich i rocznych projektów planów finansowo- rzeczowych Spółdzielni,
  • 3) prawidłowe gospodarowanie funduszem remontowym, w ramach zatwierdzonych przez Radę Nadzorczą wieloletnich i rocznych planów gospodarczo-finansowych,
  • 4) nadzór nad realizacją procesów remontowych i inwestycyjnych,
  • 5) uczestnictwo w odbiorach wykonanych prac,
  • 6) współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji, eksploatacji i remontów,
  • 7) współpraca z mieszkańcami i statutowymi organami Spółdzielni,
  • 8) zastępowanie Prezesa Zarządu w czasie nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. archiwalno-kancelaryjnych

Powstańców Śląskich 4, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 04.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wsparcie operacyjne Zarządu i Rady Nadzorczej
  • Przygotowywanie i protokołowanie posiedzeń Rady Nadzorczej i Zarządu w tym kompletowanie dokumentacji na posiedzenia,
  • Prowadzenie rejestru uchwał oraz zapewnienie przepływu informacji pomiędzy organami Spółdzielni
  • Przygotowywanie zestawień i raportów wewnętrznych we współpracy z innymi działami Spółdzielni
  • Zapewnianie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej do i z Rady Nadzorczej
  • Wykonywanie innych zadań administracyjno-organizacyjnych na potrzeby Rady Nadzorczej Zarządu
  • Organizacja pracy biura Spółdzielni
  • Współpraca w zakresie organizacji pracy sekretariatu Spółdzielni
  • Redagowanie korespondencji i oficjalnych pism
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i porządek w powierzonej dokumentacji
  • Udział w procesie archiwizacji i digitalizacji dokumentacji
  • Obsługa firmowej poczty wychodzącej i przychodzącej, odbieranie połączeń telefonicznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. finansowo-księgowych i analiz

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 07.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie projektów planów gospodarczo-finansowych oraz rozliczanie ich realizacji, w tym przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych wraz z załącznikami, odpowiedzialność za ich prawidłowość i terminowość,
  • tworzenie sprawozdania z działalności Spółdzielni za dany rok na podstawie informacji przekazanych przez inne działy w formie wewnętrznych sprawozdań z działalności działów,
  • opracowanie kalkulacji stawek opłat za lokale, propozycji wysokości opłat zgodnie z planem gospodarczo-finansowym,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i opracowań w zakresie zagadnień eksploatacyjnych,
  • analityka w zakresie indywidualnego rozliczania kosztów mediów dostarczanych do lokali oraz rozliczania kosztów usług komunalnych,
  • analiza kosztów związanych z zarządzaniem zasobami i inicjowanie rozwiązań zmierzających do ich obniżenia,
  • prowadzenie rejestru gruntów we władaniu i wieczystym użytkowaniu Spółdzielni, naliczanie opłat z tytułu wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości, przygotowanie stosownych deklaracji, prawidłowe i terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • obliczanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie stosownej deklaracji, terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • sporządzanie informacji, sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie zleconym przez Zarząd, współpraca z Głównym Księgowym oraz wszystkimi działami Spółdzielni w ramach realizowanych zadań,
  • obsługa spłaty kredytów zaciągniętych przez Spółdzielnię na sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych oraz określenie obciążeń z tytułu spłaty kosztów inwestycji (w tym termomodernizacji) w podziale na lokale,
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • współpraca z bankami, terminowe wystawianie przelewów bankowych, dekretowanie dowodów bankowych i prowadzenie rejestru bankowego,
  • przeprowadzanie cyklicznych, kwartalnych kontroli poszczególnych komórek ujętych w strukturze organizacyjnej,
  • prowadzenie analizy kwartalnej stanu wykonalności planu rzeczowo-finansowego, remontów budynkowych i mienia wspólnego, zużycia mediów oraz zadłużenia,
  • przedstawianie raz na kwartał (w trzecim tygodniu następnego miesiąca) do Zarządu i Głównego Księgowego wniosków z propozycjami rozwiązań wynikających z analizy i kontroli,
  • wnioski z analizy z propozycjami rozwiązań wynikających z prowadzonych działań windykacyjnych,
  • zapewnienie ubezpieczenia mienia i organów Spółdzielni, skompletowanie dokumentów i zapytań ofertowych, analiza złożonych ofert,
  • nadzór i kontrola nad rejestrem rozliczeń lokali użytkowych i mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych oraz lokali mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i nadzór nad funduszem przeznaczonym na działalność kulturalno- oświatową Spółdzielni (OKK)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administracja kadrowa, w tym prowadzenie dokumentacji personalnej,
  • powiadamianie pracowników i właściwych komórek organizacyjnych o przysługujących uprawnieniach wynikających lub związanych ze stosunkiem pracy,
  • załatwianie spraw emerytur lub rent pracowników oraz prowadzenie spraw ewidencji i archiwum akt byłych pracowników Spółdzielni,
  • kontrola i rozliczanie czasu pracy,
  • nadzór nad sporządzaniem, dystrybucją i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • planowanie zatrudnienia i budżetu wynagrodzeń,
  • sporządzanie okresowych analiz i raportów płacowych i kadrowych,
  • prowadzenie kontroli terminowości i zlecanie wykonywania badań okresowych przez pracowników,
  • współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi oraz Radą Pracowników,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i opiekuńczych oraz pozostałych zasiłków,
  • administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych i realizacja zadań wynikających z prowadzenia funduszu,
  • obsługa rozliczeń z ZUS-em i Urzędami Skarbowymi w zakresie związanym z dokonywanymi wpłatami,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,
  • przygotowywanie umów i rozliczanie ryczałtów za użytkowanie samochodów prywatnych na potrzeby służbowe,
  • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pochodnych,
  • sporządzanie list płac i wypłacanych świadczeń,
  • aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy za pomocą wielu źródeł,
  • tworzenie ofert pracy i ich publikacja na portalach,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzonych chorób zawodowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz budynku

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 24.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
  • usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
  • oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
  • pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
  • wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
  • czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
  • nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
  • odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
  • wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
  • bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
  • dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
  • wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
  • przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni,
  • usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
  • dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
  • zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
  • zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 01.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administracja kadrowa, w tym prowadzenie dokumentacji personalnej,
  • powiadamianie pracowników i właściwych komórek organizacyjnych o przysługujących uprawnieniach wynikających lub związanych ze stosunkiem pracy,
  • załatwianie spraw emerytur lub rent pracowników oraz prowadzenie spraw ewidencji i archiwum akt byłych pracowników Spółdzielni,
  • planowanie i nadzór nad realizacją przedsięwzięć szkoleniowych, w tym opracowanie planu szkoleń i nadzorowanie jego realizacji,
  • kontrola i rozliczanie czasu pracy,
  • nadzór nad sporządzaniem, dystrybucją i aktualizacja opisów stanowisk pracy,
  • prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych,
  • kreowanie i nadzorowanie realizacji polityki kadrowej,
  • planowanie zatrudnienia i budżetu wynagrodzeń,
  • sporządzanie okresowych analiz i raportów płacowych i kadrowych,
  • kontrolowanie i prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem obowiązującego w Spółdzielni porządku i dyscypliny pracy,
  • prowadzenie kontroli terminowości i zlecanie wykonywania badań okresowych przez pracowników,
  • współdziałanie z zakładowymi organizacjami związkowymi oraz Radą Pracowników,
  • prowadzenie kartotek wynagrodzeń, zasiłków chorobowych i opiekuńczych oraz pozostałych zasiłków,
  • administrowanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych i realizacja zadań wynikających z prowadzenia funduszu,
  • obsługa rozliczeń z ZUS-em i Urzędami Skarbowymi w zakresie związanym z dokonywanymi wpłatami,
  • wystawianie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia,
  • przygotowywanie umów i rozliczanie ryczałtów za użytkowanie samochodów prywatnych na potrzeby służbowe,
  • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń pochodnych,
  • sporządzanie list płac i wypłacanych świadczeń,
  • aktywne poszukiwanie kandydatów do pracy za pomocą wielu źródeł,
  • tworzenie ofert pracy i ich publikacja na portalach,
  • prowadzenie i koordynowanie procesów rekrutacji,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska,
  • organizowanie zadań określonych w Kodeksie pracy i w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym przeprowadzanie szkoleń wstępnych dla pracowników z zakresu BHP,
  • aktywny udział w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy powołanej na podstawie art. 237 Kodeksu pracy, zgłaszanie wniosków w zakresie wymagań BHP na poszczególnych stanowiskach pracy,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzonych chorób zawodowych,
  • bieżące zapoznawanie pracowników z ryzykiem zawodowym na ich stanowiskach pracy,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru sanitarnego

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej instalacji wod-kan-gaz-co. w budynkach Spółdzielni, w tym utrzymanie sprawności technicznej i eksploatacyjnej wszystkich hydroforni, zapewnienie bieżącego doprowadzenia wody i odprowadzania ścieków z lokali,
  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo-finansowych remontów instalacji i realizacja zatwierdzonego planu remontów instalacji wod-kan-gaz-co.,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru sanitarnego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji instalacji gazowej, realizacji zaleceń pokontrolnych, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek instalacji gazowej, nadzór nad przeglądami instalacji gazowej i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych dla organów statutowych Spółdzielni,
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót,
  • nadzór nad parametrami zamówionych mocy, kontrola parametrów dostaw ciepła,
  • dział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz domu

Warszawa
Wygasła: 19.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • - utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni
  • w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem
  • kabin dźwigowych
  • komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania
  • - usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości
  • - oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych
  • pokryw studzienek
  • zasuw wodnych i gazowych
  • usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem
  • - pielęgnacja trawników
  • kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych SM ”Jelonki”

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 17.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
prezes
Obowiązki:
  • Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”
  • w Warszawie, ul. Powstańców Śląskich 4A
  • ogłasza konkurs na stanowisko
  • Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych SM ”Jelonki”
  • 1. Zgłoszenia kandydatów powinny zawierać:
  • a) CV wraz ze zdjęciem i klauzulą o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji;
  • b) list motywacyjny;
  • c) pisemne oświadczenie o:
  • - posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • - posiadanie nieograniczonej przepisami prawa zdolności do zajmowania stanowisk kierowniczych,
  • - korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • - niekaralności (w przypadku zakwalifikowania do II etapu konkursu obowiązek przedstawienia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),
  • - nie pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa z członkiem Rady Nadzorczej,
  • - nie prowadzeniu działalności gospodarczej konkurencyjnej wobec Spółdzielni;
  • d) dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail
  • Pouczenie:
  • Kandydat zobowiązany jest do opracowania koncepcji organizacji pracy na stanowisku, na które aplikuje. Opracowaną koncepcję kandydat przedstawi na piśmie i zaprezentuje Komisji po zakwalifikowaniu do II etapu konkursu oraz dostarczy oryginały dokumentów potwierdzających informacje zawarte w CV
  • 2. Pisemne zgłoszenia wraz z kompletem dokumentów należy składać w terminie do 26.05.2023 r. do godz. 11.00 pocztą (decyduje data wpływu), osobiście w Sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki” w zamkniętych kopertach zaadresowanych: Komisja Konkursowa Rady Nadzorczej SM „Jelonki”, ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: konkurs@smjelonki.pl
  • 3. Zgłoszenia kandydatów, które wpłyną po terminie, jak też zawierające braki formalne pozostawia się bez rozpoznania
  • 4. Otrzymane oferty, odrzucone lub pozostawione bez rozpoznania zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu postępowania
  • 5. Rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu konkursu zostaną przeprowadzone w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”. O terminie rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie
  • 6. Rada Nadzorcza zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu lub odrzucenia oferty bez podania przyczyn
  • Do obowiązków Zastępcy Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych będzie należało między innymi:
  • - nadzorowanie i zarządzanie pracami działów: technicznego i administracyjno-eksploatacyjnego,
  • - opracowywanie w zakresie działalności eksploatacyjno-remontowej wieloletnich i rocznych projektów planów finansowo- rzeczowych Spółdzielni,
  • - prawidłowe gospodarowanie funduszem remontowym, w ramach zatwierdzonych przez Radę Nadzorczą wieloletnich i rocznych planów gospodarczo-finansowych,
  • - nadzór nad realizacją procesów remontowych i inwestycyjnych,
  • - uczestnictwo w odbiorach wykonanych prac,
  • - współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie konserwacji, eksploatacji i remontów,
  • - współpraca z mieszkańcami i statutowymi organami Spółdzielni,
  • - zastępowanie Prezesa Zarządu w czasie nieobecności
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. analiz i kontroli

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie projektów planów gospodarczo-finansowych oraz rozliczanie ich realizacji, w tym przygotowywanie sprawozdań wewnętrznych wraz z załącznikami, odpowiedzialność za ich prawidłowość i terminowość,
  • tworzenie sprawozdania z działalności Spółdzielni za dany rok na podstawie informacji przekazanych przez inne działy w formie wewnętrznych sprawozdań z działalności działów,
  • opracowanie kalkulacji stawek opłat za lokale, propozycji wysokości opłat zgodnie z planem gospodarczo-finansowym,
  • sporządzanie sprawozdań, analiz i opracowań w zakresie zagadnień eksploatacyjnych,
  • analityka w zakresie indywidualnego rozliczania kosztów mediów dostarczanych do lokali oraz rozliczania kosztów usług komunalnych,
  • analiza kosztów związanych z zarządzaniem zasobami i inicjowanie rozwiązań zmierzających do ich obniżenia,
  • prowadzenie rejestru gruntów we władaniu i wieczystym użytkowaniu Spółdzielni, naliczanie opłat z tytułu wieczystego użytkowania i podatku od nieruchomości, przygotowanie stosownych deklaracji, prawidłowe i terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • obliczanie podatku dochodowego od osób prawnych, sporządzanie stosownej deklaracji, terminowe dokonywanie opłat z tego tytułu,
  • sporządzanie informacji, sprawozdań, zestawień i analiz w zakresie zleconym przez Zarząd, współpraca z Głównym Księgowym oraz wszystkimi działami Spółdzielni w ramach realizowanych zadań,
  • obsługa spłaty kredytów zaciągniętych przez Spółdzielnię na sfinansowanie inwestycji mieszkaniowych oraz określenie obciążeń z tytułu spłaty kosztów inwestycji (w tym termomodernizacji) w podziale na lokale,
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
  • współpraca z bankami, terminowe wystawianie przelewów bankowych, dekretowanie dowodów bankowych i prowadzenie rejestru bankowego,
  • przeprowadzanie cyklicznych, kwartalnych kontroli poszczególnych komórek ujętych w strukturze organizacyjnej,
  • prowadzenie analizy kwartalnej stanu wykonalności planu rzeczowo-finansowego, remontów budynkowych i mienia wspólnego, zużycia mediów oraz zadłużenia,
  • przedstawianie raz na kwartał (w trzecim tygodniu następnego miesiąca) do Zarządu i Głównego Księgowego wniosków z propozycjami rozwiązań wynikających z analizy i kontroli,
  • wnioski z analizy z propozycjami rozwiązań wynikających z prowadzonych działań windykacyjnych,
  • zapewnienie ubezpieczenia mienia i organów Spółdzielni, skompletowanie dokumentów i zapytań ofertowych, analiza złożonych ofert,
  • nadzór i kontrola nad rejestrem rozliczeń lokali użytkowych i mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i wykresów dotyczących lokali użytkowych oraz lokali mieszkalnych,
  • sporządzanie analiz i nadzór nad funduszem przeznaczonym na działalność kulturalno- oświatową Spółdzielni (OKK)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu prawno-organizacyjnego

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • opracowywanie projektów aktów wewnętrznych Spółdzielni o charakterze organizacyjno-prawnym w porozumieniu z właściwymi komórkami Spółdzielni (regulaminy, instrukcje itp.) wynikających z pracy Zarządu,
  • opracowywanie projektów uchwał dotyczących spraw wnoszonych na posiedzenia Zarządu oraz projektów Zarządzeń,
  • współpraca z organami statutowymi Spółdzielni, pozostałymi pionami Spółdzielni oraz organami administracji rządowej i samorządowej w zakresie spraw podległych,
  • organizowanie i koordynowanie prac podległych komórek organizacyjnych Spółdzielni oraz nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników, w tym kontrola przestrzegania przez pracowników przepisów, postanowień i uchwał, zarządzeń i decyzji organów Spółdzielni w zakresie podległych spraw,
  • nadzór nad właściwym prowadzeniem korespondencji działu oraz dokumentów działu,
  • wystawianie opinii o podległych pracownikach, wnioskowanie w sprawach przyjmowania i zwalniania, awansowania i nagradzania podległych pracowników,
  • nadzór nad udzielaniem odpowiedzi na pisma i wnioski członków Spółdzielni w zakresie prowadzonego działu,
  • kompletowanie i przechowywanie aktów wewnętrznych Spółdzielni dotyczących Zarządu,
  • opracowywanie projektów umów i aneksów zawieranych przez Spółdzielnię z innymi podmiotami gospodarczymi, w tym kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ich zawarcia,
  • opracowywanie projektów umów, aneksów i porozumień zawieranych przez Spółdzielnię z osobami fizycznymi na najem miejsc parkingowych/postojowych, w tym kompletowanie dokumentacji niezbędnej do ich zawarcia,
  • prowadzenie wszelkich spraw związanych z załatwianiem formalności w Krajowym Rejestrze Sądowym dotyczących Zarządu,
  • podejmowanie czynności związanych z rozwiązywaniem umów zawartych przez Spółdzielnię,
  • nadzór nad wnioskami przedkładanymi do Zarządu w ramach prowadzonego działu,
  • nadzór nad prowadzeniem ewidencji zawartych przez Spółdzielnię umów i aneksów,
  • przygotowywanie dokumentacji i materiałów niezbędnych przy prowadzeniu spraw sądowych oraz wszelkich zmian w Statucie i regulaminach Spółdzielni dotyczących Zarządu lub Walnego Zgromadzenia,
  • przygotowywanie materiałów na obrady Walnego Zgromadzenia w tym: sprawozdania Zarządu, zawiadomień dla członków Spółdzielni, projektów uchwał, nadzór nad terminowymi prawidłowym powiadomieniem członków oraz organizowanie tych obrad,
  • prowadzenie rejestru wniosków dotyczącego udostępnianych przez Spółdzielnię dokumentów i wydawanych kopii dokumentów członkom Spółdzielni,
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji pomiędzy Spółdzielnią i organami samorządowymi,
  • nadzór nad rejestrem udzielonych pełnomocnictw,
  • przygotowywanie pełnomocnictw udzielanych przez Zarząd,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z lustracjami i kontrolami zewnętrznymi Spółdzielni,
  • podejmowania decyzji w sprawach pracowniczych, w zakresie ustalonym Regulaminem pracy,
  • sprawdzenie pod względem formalno-prawnym dokumentacji SIWZ na podstawie dokumentów otrzymanych z działu technicznego oraz administracyjno-eksploatacyjnego,
  • akceptowanie i podpisywanie dokumentów dotyczących zaopatrzenia w materiały i środki biurowe
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń lokali mieszkalnych i użytkowych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw związanych z opłatami za używanie lokali mieszkalnych i użytkowych będących w zasobach Spółdzielni tj. rozrachunków z tytułu opłat za lokale mieszkalne i użytkowe, księgowanie oraz bieżąca analiza kont,
  • sporządzenie i wysyłanie zawiadomień o zmianach opłat,
  • kontakt telefoniczny oraz przyjmowanie interesantów w godzinach pracy Spółdzielni celem udzielania wyjaśnień w zakresie dotyczącym opłat lokalowych i opłat eksploatacyjnych,
  • prowadzenie rozliczeń zużycia wody i centralnego ogrzewania (mediów) według obowiązującego regulaminu, prowadzenie rejestru sprzedaży, sporządzanie zestawień w tym zakresie,
  • współpraca z innymi komórkami Spółdzielni, kancelarią prawną oraz opieką społeczną w zakresie prowadzonych spraw,
  • udzielanie informacji czynszowych mieszkańcom (analiza konta w sprawach czynszowych, wprowadzanie zmian w karcie lokalu CW, ZW, ilości osób, zmiany w opłatach za śmieci, wydruki powiadomień o opłatach czynszowych, udzielanie haseł do portalu lokatora, zmiany
  • w opłatach parkingów społecznych, składanie powiadomień o zmianach salda, wnioski na Zarząd),
  • wprowadzanie i weryfikacja wpłat od mieszkańców oraz w miarę potrzeby przekazywanie spraw do działu windykacji,
  • prowadzenie rejestru rozliczeń lokali użytkowych i mieszkalnych,
  • wystawianie faktur za lokale użytkowe, garaże, pomieszczenia gospodarcze, miejsca parkingowe, prowadzenie stosownych rejestrów oraz wykazów zobowiązań płatniczych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń lokali użytkowych i analizy zadłużeń lokali mieszkalnych i użytkowych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 15.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie wszystkich spraw Spółdzielni dotyczących windykacji należności z tytułu opłat za używanie lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • kontakt telefoniczny z dłużnikami oraz przyjmowanie interesantów w godzinach pracy Spółdzielni celem udzielania stosownych wyjaśnień w zakresie opłat, odsetek za zwłokę, zaległości itp.,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z dłużnikami (pisma, wezwania do zapłaty, monity, wnioski itp.),
  • sporządzanie wniosków do KRD oraz ich ewidencja,
  • sporządzanie porozumień dotyczących ratalnej spłaty zadłużenia zawieranych pomiędzy Spółdzielnią a dłużnikami, w tym prowadzenie rejestru zawartych porozumień i czuwanie nad ich realizacją,
  • współpraca z innymi komórkami Spółdzielni, kancelarią prawną, komornikiem sądowym, firmą windykacyjną, Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej oraz Urzędem Miasta w zakresie prowadzonych spraw,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru dłużników, należności, monitoring spłat zadłużeń,
  • sporządzanie projektów pism procesowych, monitorowanie postepowań sądowych dotyczących zadłużeń,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wystąpienia na drogę sądową i utrzymywanie ścisłego kontaktu z obsługą prawną w sprawie windykacji należności zasądzonych na rzecz Spółdzielni,
  • przygotowywanie dokumentów w celu windykacji zadłużenia,
  • analiza stanu zadłużenia lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • bieżąca obsługa zadłużeń lokali mieszkalnych i użytkowych w elektronicznym systemie finansowo-księgowym,
  • wprowadzenie rozliczeń księgowych w zakresie nakazów sądowych i pozwów,
  • wprowadzanie do systemu rozliczeń windykacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Gospodarz budynku

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 27.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
  • usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
  • oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
  • pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
  • wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
  • czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
  • nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
  • odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
  • wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
  • bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
  • dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
  • wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
  • przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni,
  • usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
  • dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
  • zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
  • zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjnych i sekretariatu

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie sekretariatu biura Zarządu oraz dbanie o jego sprawne i efektywne funkcjonowanie,
  • obsługa techniczna posiedzeń kierownictwa Spółdzielni oraz zebrań organów samorządowych,
  • bieżące kompletowanie uchwał, zarządzeń, protokołów i sprawozdań Zarządu oraz prowadzenie ich rejestru/ewidencji,
  • przekazywanie pracownikom Spółdzielni uchwał i postanowień Zarządu (w formie wyciągów z protokołów) do wiadomości i wykonania,
  • protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu,
  • obsługa centrali telefonicznej i kserokopiarki dla potrzeb Zarządu,
  • cotygodniowe sporządzanie wykazu spraw niezałatwionych przez poszczególne działy Spółdzielni,
  • prowadzenie ewidencji skarg wpływających do Spółdzielni i kontrolowanie terminowości ich załatwiania przez poszczególne komórki organizacyjne Spółdzielni,
  • właściwe zabezpieczenie pieczątek i dokumentów,
  • inicjowanie, koordynacja i nadzór działalności społeczno-kulturalnej w Spółdzielni (współpraca ze Stanowiskiem ds. działalności społecznej i kulturalnej w powyższym zakresie),
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu oraz spotkań służbowych,
  • realizowanie zadań związanych z obsługą asystencko-sekretarską,
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów,
  • redagowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów i pism na potrzeby członków Zarządu,
  • bezpośrednia współpraca z członkami Zarządu w realizacji bieżących zadań,
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi komórkami,
  • kompletowanie materiałów i przygotowanie biuletynu SM „Jelonki” we współpracy ze Stanowiskiem ds. samorządowych i komunikacji,
  • prowadzenie rejestru udzielonych pełnomocnictw,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku Spółdzielni, zarządzanie contentem social media: planowanie contentu, tworzenie harmonogramu, copy, publikacja postów, obsługa aktywności (FB/IG/Linkedin/YT…)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. technicznych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 17.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa mieszkańców drogą telefoniczną, internetową lub osobiście w biurze Spółdzielni lub na miejscu w zasobach,
  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach, awariach w zasobach Spółdzielni od mieszkańców, najemców lokali użytkowych, gospodarzy oraz pracowników z wpisem do elektronicznego rejestru zgłoszeń i przekierowanie do branżowych firm konserwacyjnych,
  • zlecanie i nadzorowanie drobnych robót naprawczych i awaryjnych, potwierdzanie ich wykonania,
  • sporządzanie we współpracy z pracownikami branżowymi planów remontów i konserwacji oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji tych planów,
  • udział w komisjach dotyczących nadzoru nad utrzymaniem we właściwym stanie technicznym zasobów Spółdzielni, okresowych przeglądach stanu technicznego budynków, w komisjach przetargowych oraz udział w rozliczaniu wykonawców z realizacji zleconych prac,
  • prowadzenie Obiektów Budowlanych,
  • optymalizacja kosztów eksploatacyjnych i napraw,
  • nadzorowanie i wykonywanie terminowych odczytów stanów wodomierzy w zasobach Spółdzielni oraz prowadzenie rejestru inwentarzowego wszystkich mierników mediów w zasobach Spółdzielni,
  • prowadzenie rejestru zawartych umów i zleceń,
  • przygotowywanie dokumentacji przetargowej w uzgodnieniu z inspektorami nadzoru,
  • prowadzenie dziennika działu techniczno-eksploatacyjnego do ewidencjonowania korespondencji dekretowanej z dziennika podawczego SM Jelonki, pilnowanie terminowości odpowiedzi na pisma,
  • współpraca z inspektorami nadzoru robót sanitarnych i elektrycznych oraz analitykiem w zakresie indywidualnego rozliczania kosztów mediów dostarczanych do budynków i lokali oraz rozliczania kosztów usług komunalnych,
  • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami oraz właścicielami i najemcami lokali użytkowych, Radami Budynków dotyczącej technicznych aspektów użytkowanych lokali,
  • prowadzenie spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni,
  • monitorowanie wysokości środków finansowych funduszu remontowego dla poszczególnych nieruchomości,
  • współpraca przy rozliczaniu wadium i kaucji gwarancyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo - finansowych remontów budynków oraz realizacja zatwierdzonego planu remontów,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru budowlanego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • współpraca z organami i poszczególnymi działami Spółdzielni,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych, w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji przewodów kominowo - wentylacyjnych, realizacji zaleceń kominiarskich, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek przewodów kominowych, nadzór nad przeglądami kominiarskimi i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych dla organów SM
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót, udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów, których obowiązek wykonania wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik działu techniczno-eksploatacyjnego

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 21.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • bezpośredni nadzór nad wykonywaniem obowiązków służbowych przez podległych pracowników, w tym kontrola przestrzegania przepisów, postanowień, uchwał, zarządzeń i decyzji organów Spółdzielni w zakresie podległych spraw oraz wynikających z przepisów kodeksu pracy,
  • nadzór nad prowadzoną przez podległy personel, racjonalną i spójną polityką gospodarowania lokalami użytkowymi, mieszkalnymi, dzierżawą, parkingami oraz powierzchnią reklamową dla całych zasobów SM Jelonki,
  • współpraca z organami statutowymi Spółdzielni, pozostałymi działami Spółdzielni oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie spraw i obszarów podległych,
  • wystawianie opinii o podległych pracownikach, wnioskowanie w sprawach przyjmowania, zwalniania, karania, awansowania i nagradzania podległych pracowników,
  • nadzór nad opracowaniem SIWZ i koordynacja przebiegu postępowań w zakresie pozyskania wykonawców i dostawców zamówień zgodnie z obowiązującymi regulaminami,
  • zapewnienie nadzoru nad realizowanymi robotami remontowymi, ustalanie składu komisji odbioru robót, zatwierdzanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych w zakresie posiadanych uprawnień,
  • przygotowywanie harmonogramów przeglądów i udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów mieszkaniowych i lokali użytkowych oraz pawilonów handlowo-usługowych i hydroforni, których obowiązek wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • nadzór nad tworzeniem i przestrzeganiem harmonogramu przetargów lub/i zapytań ofertowych w celu prawidłowej i terminowej realizacji przyjętych rocznych planów rzeczowo-finansowych, mienia wspólnego i lokali użytkowych,
  • sporządzanie sprawozdań z działalności działu,
  • zarządzanie i aktualizacja dokumentacji technicznej oraz prowadzenie Książek Obiektów Budowlanych,
  • nadzór i optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, remontowych, modernizacyjnych i napraw,
  • nadzór i kontrola prowadzonych spraw związanych z egzekwowaniem i rozliczaniem szkód w ramach zawartych ubezpieczeń majątkowych mienia Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator budynku - Specjalista ds. obsługi administracyjnej

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 14.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa mieszkańców drogą telefoniczną, internetową lub osobiście w biurze Spółdzielni
  • przyjmowanie zgłoszeń o usterkach, awariach w zasobach Spółdzielni od mieszkańców, najemców lokali użytkowych, gospodarzy
  • zlecanie i nadzorowanie drobnych robót naprawczych i awaryjnych oraz potwierdzanie ich wykonania
  • sporządzanie we współpracy z pracownikami branżowymi planów remontów i konserwacji oraz przygotowywanie sprawozdań z realizacji tych planów
  • udział w komisjach dotyczących nadzoru nad właściwym utrzymaniem stanu zasobów Spółdzielni, w komisjach przetargowych oraz udział w rozliczaniu wykonawców z realizacji zleconych prac
  • nadzorowanie i organizacja pracy podległych gospodarzy budynków na powierzonym obszarze
  • nadzorowanie stanu sanitarno-porządkowego budynków oraz ich stanu technicznego w zakresie drobnych napraw, estetyki i pielęgnacji terenów zielonych
  • bieżąca obsługa placów zabaw, ławek, terenów zielonych na powierzonym obszarze
  • przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu sanitarno-porządkowego i techniczno-eksploatacyjnego w powierzonych nieruchomościach oraz przekazywanie przełożonemu raportów z kontroli
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających o naruszenie regulaminu porządku domowego oraz sporządzanie wniosków
  • optymalizacja kosztów eksploatacyjnych i napraw
  • organizowanie prawidłowego i terminowego rozprowadzania wśród mieszkańców wszelkich dokumentów
  • uczestniczenie w spotkaniach dotyczących spraw powierzonego terenu i budynków
  • obsługa osób fizycznych i prawnych ubiegających się o najem lokali użytkowych znajdujących się w zasobach Spółdzielni, prezentacja lokali użytkowych
  • dbanie o wizerunek Spółdzielni
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjnych i sekretariatu

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Opis stanowiska:
  • prowadzenie sekretariatu Biura Zarządu oraz dbanie o jego sprawne i efektywne funkcjonowanie,
  • obsługa techniczna posiedzeń kierownictwa Spółdzielni oraz zebrań organów samorządowych,
  • bieżące kompletowanie uchwał, zarządzeń, protokołów i sprawozdań Zarządu oraz prowadzenie ich rejestru /ewidencji/,
  • przekazywanie pracownikom Spółdzielni uchwał i postanowień Zarządu (w formie wyciągów z protokołów) do wiadomości i wykonania,
  • zarządzanie kalendarzem spotkań członków Zarządu,
  • prowadzenie rejestru druków ścisłego zarachowania,
  • obsługa centrali telefonicznej i kserokopiarki dla potrzeb Zarządu,
  • prowadzenie ewidencji skarg wpływających do Spółdzielni i kontrolowanie terminowości ich załatwiania przez poszczególne komórki organizacyjne Spółdzielni,
  • inicjowanie, koordynacja i nadzór działalności społeczno-kulturalnej w Spółdzielni (współpraca ze Stanowiskiem ds. działalności społecznej i kulturalnej w powyższym zakresie),
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz przesyłek kurierskich,
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu dokumentów,
  • redagowanie, przygotowywanie i kompletowanie dokumentów i pism na potrzeby członków Zarządu,
  • bezpośrednia współpraca z członkami Zarządu w realizacji bieżących zadań,
  • zapewnienie właściwego obiegu informacji pomiędzy Zarządem, a podległymi komórkami,
  • kompletowanie materiałów i przygotowanie biuletynu SM „Jelonki” we współpracy ze Stanowiskiem ds. samorządowych i komunikacji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków,
  • udział w komisjach i konkursach w zakresie wykonywanego stanowiska,
  • wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnych z przepisami prawa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń i windykacji lokali użytkowych i mieszkalnych

Powstańców Śląskich 4A, Bemowo, Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie spraw Spółdzielni dotyczących windykacji należności z tytułu opłat za używanie lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • kontakt telefoniczny z dłużnikami oraz przyjmowanie interesantów w godzinach pracy Spółdzielni celem udzielania stosownych wyjaśnień w zakresie opłat, odsetek za zwłokę, zaległości itp.,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z dłużnikami
  • sporządzanie wniosków do KRD oraz ich ewidencja,
  • sporządzanie ugód dotyczących ratalnej spłaty zadłużenia zawieranych pomiędzy Spółdzielnią a dłużnikami, w tym prowadzenie rejestru zawartych ugód i czuwanie nad ich realizacją, -
  • współpraca z innymi działami/komórkami Spółdzielni,
  • prowadzenie i aktualizacja rejestru dłużników/należności, monitoring spłat zadłużeń,
  • sporządzanie projektów pism procesowych, monitorowanie postępowań sądowych dot. zadłużeń,
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wystąpienia na drogę sądową i utrzymywanie ścisłego kontaktu z obsługą prawną w sprawie windykacji należności zasądzonych na rzecz Spółdzielni
  • przygotowywanie dokumentów w celu windykacji zadłużenia
  • współpraca z urzędami, komornikami, kancelariami prawnymi itd.;
  • wsparcie współpracowników w pracach administracyjnych
  • obsługa wewnętrznego systemu komputerowego
  • praca na wewnętrznej bazie klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. finansowo-księgowych

Powstańców Śląskich 4A, Warszawa
Wygasła: 22.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Sprawdzane faktur pod względem formalnym i rachunkowym, przekazywanie ich do dalszego zatwierdzenia,
  • Księgowanie faktur zakupowych w systemie księgowym,
  • Prowadzenie ewidencji obiegu wewnętrznego faktur,
  • Wprowadzanie wyciągów bankowych,
  • Analiza sald oraz zapisów na poszczególnych kontach,
  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją udziałów, wkładów budowlanych i mieszkaniowych oraz klasyfikowanie i analityczne księgowanie dokumentów związanych z rozrachunkami z tytułu wkładów, udziałów i kaucji,
  • Prowadzenie likwidatury, funduszu remontowego i terminowe regulowanie zobowiązań,
  • Księgowanie uzgadnianie sprzedaży,
  • Prowadzenie rejestru VAT podatku naliczonego i należnego,
  • Rozliczanie inwentaryzacji,
  • Fakturowanie lokali użytkowych, prowadzenie stosownych rejestrów oraz wykazów zobowiązań płatniczych,
  • Sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rozliczeń i windykacji lokali użytkowych i mieszkalnych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 06.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjno-prawnych i samorządowych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 10.04.2021
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. księgowo - finansowych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 14.08.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. analiz

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 11.01.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prezes Zarządu

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 04.01.2020
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacyjno - prawnych i samorządowych

Powstańców Śląskich 4A
Wygasła: 03.01.2020
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prezes Zarządu

Warszawa
Wygasła: 13.12.2018
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Prezesa ds. Techniczno-Eksploatacyjnych

Warszawa
Wygasła: 23.06.2018
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "JELONKI", podziel się opinią i pomóż innym.