Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (27)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 27 )
Specjalista / Specjalistka ds. marketingu
Poznań
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
współpraca w opracowywaniu koncepcji kreatywnych, generowanie pomysłów do kampanii zwiększających zaangażowanie klientów,
pomoc w realizacji kampanii marketingowych i monitorowaniu kluczowych wskaźników efektywności ich przebiegu,
kontakt z klientami, partnerami biznesowymi firmy, w tym prowadzenie rozmów telefonicznych i kontakt mailowy,
sporządzanie raportów, zestawień, prezentacji,
tworzenie artykułów oraz optymalizacja treści zgodnie z zasadami SEO,
tworzenie wysokiej jakości angażujących treści do serwisu internetowego, mediów społecznościowych i kampanii marketingowych - regularnie, wg harmonogramu i zgodnie z bieżącymi potrzebami
zaangażowanie i kontakt z fanami – moderacja, komentowanie itp
nawiązywanie współpracy i utrzymywanie dobrych relacji z influencerami,
analiza działania konkurencji i danych rynkowych,
wszelkie doraźne obowiązki i inicjatywy związane z działaniami marketingowymi,
monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności pracy lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta, sporządzanie raportów,
odpowiedzialność za najwyższą jakość obsługi pacjenta,
odpowiedzialność za optymalizację grafików pracy ośrodka,
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur,
odpowiedzialność za przestrzeganie procedur przez lokalny zespół działu obsługi pacjenta w szczególności związanych z zaopatrzeniem, rozliczeniami, procedurami medycznymi (w tym postępowanie z odpadami medycznymi), higieną i czystością ośrodka,
szybkie identyfikowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta,
bezpośrednie wspieranie codziennych działań operacyjnych lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta w razie potrzeby,
raportowanie bezpośrednio do managera ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
współtworzenie zespołu koordynującego pracę całego ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
efektywne planowanie i organizowanie pracy swojej i członków zespołu,
wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę działu obsługi pacjenta,
efektywna współpraca z innymi działami, placówkami i personelem medycznym,
monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności pracy lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta, sporządzanie raportów,
odpowiedzialność za najwyższą jakość obsługi pacjenta,
odpowiedzialność za optymalizację grafików pracy ośrodka,
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur,
odpowiedzialność za przestrzeganie procedur przez lokalny zespół działu obsługi pacjenta w szczególności związanych z zaopatrzeniem, rozliczeniami, procedurami medycznymi (w tym postępowanie z odpadami medycznymi), higieną i czystością ośrodka,
szybkie identyfikowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta,
bezpośrednie wspieranie codziennych działań operacyjnych lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta w razie potrzeby,
raportowanie bezpośrednio do managera ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
współtworzenie zespołu koordynującego pracę całego ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
efektywne planowanie i organizowanie pracy swojej i członków zespołu,
wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę działu obsługi pacjenta,
efektywna współpraca z innymi działami, placówkami i personelem medycznym,
praca w małym 2-3 osobowym zespole przy jednoczesnej bliskiej współpracy z innymi działami odpowiedzialnymi za rozwój i wzrost w firmie,
analiza obecnych i poszukiwanie nowych inicjatyw pod kątem ich potencjalnego wpływu na skalowalny wzrost firmy,
analiza i dążenie do zrozumienia grupy docelowej, w celu dobrania odpowiednich strategii marketingowych (w tym sondowanie, przeprowadzanie wywiadów z klientami itp.),
znajdowanie mądrzejszych, tańszych alternatyw dla tradycyjnego digital marketingu, w tym sposobów na obniżenie kosztów pozyskania leada (np. viral marketing, influencer marketing itp.),
praca z narzędziami marketingowymi (GTM, Google Analytics: UA & GA4, Google Optimize, GSC, Google Ads, Business Manager, Ads Manager, narzędziami do email marketingu itp.) oraz arkuszami kalkulacyjnymi (Arkusze Google),
opracowywanie oraz testowanie nowych strategii marketingowych, opracowywanie hipotez oraz planowanie eksperymentów, w tym wdrażanie rozwiązań z zakresu marketing automation,
monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności kampanii marketingowych i optymalizowanie ich przebiegu,
analizowanie wskaźników ruchu na różnych platformach, działań konkurencji i danych rynkowych oraz formułowanie wniosków i koniecznych działań
praca z narzędziami marketingowymi (GTM, Google Analytics: UA & GA4, GSC, Google Ads, Business Manager, Ads Manager itp.) oraz pakietem Edytorów Dokumentów Google,
tworzenie wysokiej jakości angażujących treści do serwisu internetowego, mediów społecznościowych oraz ich optymalizacja zgodnie z zasadami SEO,
nawiązywanie współpracy i utrzymywanie relacji z influencerami,
tworzenie strategii komunikacyjnej, nawiązywanie i utrzymywanie bieżącego kontaktu z użytkownikami mediów społecznościowych,
podejmowanie inicjatyw dotyczących strategii i celów content marketingowych,
analiza trendów rynkowych i działań konkurencji,
wszelkie doraźne obowiązki i inicjatywy związane z działaniami marketingowymi,
monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności pracy lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta, sporządzanie raportów,
odpowiedzialność za najwyższą jakość obsługi pacjenta,
odpowiedzialność za optymalizację grafików pracy ośrodka,
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur,
odpowiedzialność za przestrzeganie procedur przez lokalny zespół działu obsługi pacjenta w szczególności związanych z zaopatrzeniem, rozliczeniami, procedurami medycznymi (w tym postępowanie z odpadami medycznymi), higieną i czystością ośrodka,
szybkie identyfikowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta,
bezpośrednie wspieranie codziennych działań operacyjnych lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta w razie potrzeby,
raportowanie bezpośrednio do managera ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
współtworzenie zespołu koordynującego pracę całego ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
efektywne planowanie i organizowanie pracy swojej i członków zespołu,
wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę działu obsługi pacjenta,
efektywna współpraca z innymi działami, placówkami i personelem medycznym,
monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności pracy lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta, sporządzanie raportów,
odpowiedzialność za najwyższą jakość obsługi pacjenta,
odpowiedzialność za optymalizację grafików pracy ośrodka,
współtworzenie i wdrażanie nowych procedur,
odpowiedzialność za przestrzeganie procedur przez lokalny zespół działu obsługi pacjenta w szczególności związanych z zaopatrzeniem, rozliczeniami, procedurami medycznymi (w tym postępowanie z odpadami medycznymi), higieną i czystością ośrodka,
szybkie identyfikowanie i skuteczne rozwiązywanie problemów lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta,
bezpośrednie wspieranie codziennych działań operacyjnych lokalnego zespołu działu obsługi pacjenta w razie potrzeby,
raportowanie bezpośrednio do managera ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
współtworzenie zespołu koordynującego pracę całego ogólnopolskiego działu obsługi pacjenta,
efektywne planowanie i organizowanie pracy swojej i członków zespołu,
wdrażanie rozwiązań optymalizujących pracę działu obsługi pacjenta,
efektywna współpraca z innymi działami, placówkami i personelem medycznym,