1. Pracodawca
  2. Krynica Morska
  3. URZĄD MIASTA W KRYNICY MORSKIEJ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIASTA W KRYNICY MORSKIEJ

Krynica Morska, ul. Górników 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej

Krynica Morska
Wygasła: 21.09.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie: https://bip.krynicamorska.tv/artykul/praca-na-zastepstwo-pracownika-na-stanowisku-ds-obslugi-rady-miejskiej-3 Na podstawie art. 12 ust. 2 i art.16 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022r
  • poz. 530 ) zachodzi konieczność zatrudnienia pracownika na zastępstwo na stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej. Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas zastępstwa pracownika ds. Obsługi Rady Miejskiej w Urzędzie Miasta Krynica Morska proszone są o składanie swoich aplikacji w Urzędzie Miasta Krynica Morska w terminie do 21 września 2023 r. do godz. 15:00. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Praca na zastępstwo na stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej w sekretariacie Urzędu Miasta Krynica Morska ul. Górników 15
  • 82-120 Krynica Morska albo przesłać na adres: Urząd Miasta Krynica Morska
  • ul. Górników 15
  • 82-120 Krynica Morska. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu. W ramach ogłoszenia przedstawiamy opis stanowiska pracy i zakres wykonywanych zadań: Nazwa i adres jednostki (miejsca wykonywania pracy): Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15
  • 82-120 Krynica Morska Określenie stanowiska pracy: stanowisko ds. Obsługi Rady Miejskiej. Forma zatrudnienia: 1. Umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności
  • planowany termin zatrudnienia wrzesień 2023 r.; 2. Wymiar czasu pracy: pełny etat; 3. Okres wypowiedzenia umowy o pracę na czas zastępstwa: zgodnie z art. 36 § 1 Kodeksu Pracy. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: 1. Prowadzenie spraw związanych z działalnością organów gminy. 2. Prowadzenie spraw komisji Rady. 3. Współdziałanie z jednostkami samorządu terytorialnego i innymi instytucjami. 4. Tworzenie komputerowego archiwum uchwał Rady
  • zarządzeń Burmistrza oraz protokołów z posiedzeń Rady i Komisji Rady. 5. Prowadzenie korespondencji Rady. 6. Prowadzenie kroniki gminnej. 7. Prowadzenie rejestru aktów normatywnych organów gminy. 8. Prowadzenie rejestru wniosków i opinii Komisji Rady oraz wniosków i interpelacji radnych. 9. Przekazywanie interpelacji i wniosków radnych oraz opinii Komisji Rady na właściwe stanowiska pracy jak również nadzór nad właściwym i terminowym ich załatwianiem. 10. Wykonywanie zadań związanych z organizacją i przeprowadzaniem wyborów i referendów przy współpracy w tym zakresie ze stanowiskiem ds. ewidencji ludności
  • dowodów osobistych
  • kadr
  • szkolenia i BHP. 11. Prowadzenie spraw związanych ze składaniem przez radnych oświadczeń
  • których obowiązek składania wynika z przepisów prawa. 12. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków. 13. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. kancelaryjno-technicznych oraz sekretarki podczas nieobecności. 14. Prowadzenie spraw Młodzieżowej Rady Miejskiej. 15. Prowadzenie spraw Rady Seniorów. 16. Prowadzenie spraw członkostwa Gminy w związkach międzygminnych i stowarzyszeniach
  • w których samorząd jest członkiem. 17. Sporządzanie zeznań świadków w sprawie potwierdzenia zatrudnienia w jednostce gospodarki uspołecznionej lub pracy w gospodarstwie rolnym. 18. Prowadzenie postępowań przetargowych w ramach zajmowanego stanowiska. 19. Prowadzenie spraw z zakresu oświaty związanych z pełnieniem przez Gminę funkcji organu prowadzącego Szkołę Podstawową im. Janusza Korczaka w Krynicy Morskiej
  • w tym w szczególności: a) prognozowanie i rozliczanie dotacji podręcznikowej
  • b) prowadzenie spraw z zakresu dowozu dzieci do szkół
  • placówek i ośrodków
  • c) prowadzenie spraw z zakresu awansu zawodowego nauczycieli
  • d) prowadzenie spraw w zakresie organizacji konkursów na dyrektora szkoły oraz spraw związanych z oceną jego pracy
  • e) prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem przez Burmistrza nagród dla uczniów i nauczycieli
  • f) nadzór i kontrola realizacji obowiązku szkolnego i obowiązku nauki
  • g) prowadzenie spraw związanych z ustawą o opiece nad dzieckiem do lat 3
  • h) koordynacja Systemu Informacji Oświatowej (SIO) w zakresie prawidłowości naliczania subwencji
  • analiz i wprowadzeń do systemu
  • i) prowadzenie spraw związanych z arkuszem organizacyjnym szkoły. 20. Prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem kosztów kształcenia młodocianych. 21.Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza
  • Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko do spraw gospodarki komunalnej

Krynica Morska
Wygasła: 15.09.2023
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Treść ogłoszenia znajduje się na stronie : https://bip.krynicamorska.tv/artykul/burmistrz-miasta-krynica-morska-oglasza-nabor-na-stanowisko-ds-gospodarki-komunalnej-9 BURMISTRZ GMINY MIASTA KRYNICA MORSKA OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO DS. GOSPODARKI KOMUNALNEJ. I. Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Krynica Morska ul. Górników 15
  • 82-120 Krynica Morska II. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze. Nazwa stanowiska: stanowisko ds. gospodarki komunalnej. Wymiar czasu pracy pełny etat
  • zatrudnienie na czas określony z możliwością uzyskania umowy na czas nieokreślony. Przewidywany termin zatrudnienia: wrzesień 2023 r. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Prowadzenie spraw dotyczących utrzymania czystości i porządku w Gminie
  • zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w tym: Tworzenie warunków do wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie gminy. Zapobieganie zanieczyszczeniu ulic
  • placów i terenów otwartych przez likwidację składowania odpadów w miejscach do tego nie przeznaczonych i przeciwdziałanie takiemu składowaniu. Ustalanie (po zasięgnięciu opinii Państwowego Terenowego Inspektora Sanitarnego) szczegółowych zasad utrzymywania czystości i porządku na terenie gminy. Współpraca ze: Stacją Sanitarno Epidemiologiczną
  • Policją
  • Strażą Graniczną
  • WOPR i Urzędem Morskim oraz innymi służbami w zakresie ładu
  • porządku i bezpieczeństwa na terenie miasta. Koordynacja przygotowań do sezonu turystycznego
  • kontrola jego przebiegu w zakresie utrzymania porządku. Utrzymanie plaż
  • współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem ds. gospodarki nieruchomościami gminnymi i rolnictwa
  • oraz stanowiskiem ds. promocji miasta
  • turystyki
  • kultury
  • sportu i rekreacji. Prowadzenie spraw komunikacji
  • drogownictwa i transportu w zakresie kompetencji gminy. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką komunalną w tym: W zakresie dróg
  • ulic i mostów oświetlenie ulic i placów
  • bieżące remonty
  • utrzymanie czystości
  • mała infrastruktura
  • zimowe utrzymanie. Utrzymanie w czystości wszystkich terenów komunalnych w tym plaży
  • lasów komunalnych i innych terenów wynikających z odrębnych zobowiązań. Nadzór nad pracownikami wykonującymi prace przy utrzymaniu czystości w mieście. Zastępstwo pracownika na stanowisku ds. architektury
  • budownictwa i gospodarki przestrzennej ( GKB) podczas jego nieobecności w pracy. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wytoczenia i prowadzenia spraw sądowych i administracyjnych. Po zakończeniu postępowania sądowego lub administracyjnego i otrzymaniu prawomocnego orzeczenia lub po skierowaniu wniosku do egzekucji przekazywanie dokumentacji na stanowisko BKE w celu wyegzekwowania należności pieniężnych w postępowaniu egzekucyjnym
  • a w przypadku zobowiązań niepieniężnych prowadzenie postępowania egzekucyjnego przy pomocy Radcy Prawnego. Zapewnienie ochrony danych osobowych w zakresie przypisanych obowiązków. Prowadzenie spraw związanych z gospodarką wodną z wyłączeniem ochrony przeciwpowodziowej. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem ludności w wodę
  • kanalizację
  • energię elektryczną
  • sieć telekomunikacyjną i gazowniczą. Prowadzenie spraw związanych z obsługą Stref Płatnego Parkowania
  • kontrola zgodności naliczanych opłat parkingowych z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz kontrola terminowości dokonywanych wpłat z wyłączeniem abonamentu mieszkańca. Zgodnie z art. 20 ust. 9 ustawy o drogach publicznych prowadzenie ewidencji dróg
  • obiektów mostowych
  • tuneli
  • przepustów i promów. Nadzór nad działalnością Portu Jachtowego w Krynicy Morskiej oraz bieżące utrzymanie infrastruktury portowej. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza
  • Zastępcę Burmistrza lub Sekretarza. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) zatrudnienie na umowę o pracę
  • w pełnym wymiarze czasu pracy; 2) praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego
  • zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu w pomieszczeniu biurowym
  • sztucznie oświetlonym oraz w terenie; 3) kontakt telefoniczny
  • osobisty i kanałami komunikacji elektronicznej z klientem i instytucjami; 4) kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym
  • w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym
  • w czasie trwania zawartej na czas określony
  • nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę
  • odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym oraz ślubowaniem; 5) przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Robotnik gospodarczy

Krynica Morska
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • prace porządkowe na terenie Gminy Miasta Krynica Morska
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne