1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. AROCA SAFETY PROSTA S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AROCA SAFETY PROSTA S. A.

KRAKÓW, UL. SZLAK 77 / 222

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Pracownik biurowo-magazynowy

Cechowa 64C, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 17.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Obsługa dokumentacji biurowej, wprowadzanie danych do systemów
  • Tworzenie harmonogramu spotkań i szkoleń
  • Koordynacja nad przyjęciami i wysyłkami
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta telefonicznie oraz e-mailowo
  • Współpraca z różnymi działami w firmie w celu zapewnienia płynności operacyjnej
  • Wsparcie działu marketingu w realizacji działań promocyjnych oraz marketingowych
Pokaż więcej >>
od 4700 do 6300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Instruktor - Alpinista przemysłowy

Cechowa 64C, Podgórze Duchackie, Kraków
Wygasła: 09.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Szkolenia z alpinizmu przemysłowego
  • Prowadzenie dokumentacji IRATA
  • Szkolenia z dostępu linowego
  • Szkolenia z nadzorów
  • Pomoc w montażach
  • Doradztwo do doborze sprzętu dla klienta
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7496 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. BHP

Kraków
Wygasła: 18.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz sporządzanie sprawozdań i raportów dla Zarządu
  • Realizacja zadań wymienionych w rozporządzeniu w sprawie służby BHP
  • Zapewnienie zgodności z wymogami regulacyjnymi, korporacyjnymi i najlepszymi praktykami
  • Gwarantowanie prawidłowego przygotowania i obiegu dokumentów związanych z BHP, w tym analiza i ocena ryzyka zawodowego
  • Ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków zgodnie z wymaganiami prawnymi oraz prowadzenie dokumentacji wypadkowej
  • Kontrola efektywności prowadzanych działań w zakresie BHP poprzez proces audytu wewnętrznego
  • Przygotowanie i uczestnictwo w audytach przeprowadzanych przez organy korporacyjne, regulacyjne i akredytowane
  • Zapewnienie wsparcia współpracownikom w kwestiach BHP i zgodności z wymaganiami prawnymi oraz systemem zarządzania BHP
  • Szkolenie pracowników firmy w zakresie BHP
Pokaż więcej >>
od 6000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne