Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (401)Aktualne ( 15 )Archiwalne ( 386 )
Manager działu
Sowia 31, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Ważna do: 27.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
efektywne dysponowanie powierzonymi zasobami ludzkimi (powyżej 50 osób na zmianie)
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami w powierzonym dziale
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
wprowadzanie danych do systemu i weryfikacja poprawności danych
aktywne wsparcie dla lidera zmiany
sporządzanie raportów i analiz
dbałość o prawidłowy obieg dokumentów
możliwość pracy na wyspecjalizowanych stanowiskach administracji magazynowej np. obsługa klienta i reklamacje, awizacja itp. – w zależności od doświadczenia i umiejętności
We are looking for a Business Lawyer who will proactively and committedly manage and support legally ID companies in Poland and their businesses
You will be in charge of the legal topics of the company
Participation in the negotiation, drafting and monitoring of contracts in Polish and English with business partners, especially customers, landlords and main suppliers
Carrying out studies and assessing legal risks
Conducting the corporate formalities of the company
Managing the disputes and litigation, with the support of the external legal counsels of the company if necessary
Finding legal solutions, taking into account customer, legal, liability and financial constraints
Analyses legislation, regulations and case law
Communication within the company on any changes in the law relating to our company's activity
Management of insurances in line with group policy
We are looking for a Business Lawyer who will proactively and committedly manage and support legally ID companies in Poland and their businesses
You will be in charge of the legal topics of the company
Participation in the negotiation, drafting and monitoring of contracts in Polish and English with business partners, especially customers, landlords and main suppliers
Carrying out studies and assessing legal risks
Conducting the corporate formalities of the company
Managing the disputes and litigation, with the support of the external legal counsels of the company if necessary
Finding legal solutions, taking into account customer, legal, liability and financial constraints
Analyses legislation, regulations and case law
Communication within the company on any changes in the law relating to our company's activity
Management of insurances in line with group policy
Monitorowanie taktu pracy, wykorzystując do tego dostępne narzędzia, raporty i dashboardy
Współpraca z innymi działami
Sugerowanie i/lub decydowanie jak najefektywniej zagospodarować dostępne w danej chwili zasoby przy wykorzystaniu zdolności analitycznych oraz synergii w obrębie procesów magazynowych
Tworzenie niezbędnych narzędzi, raportów i dashboardów zgodnie z wymaganiami Klienta i Przełożonego
Realizowanie zamówień na czas z zachowaniem najwyższej jakości
realizacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
udział w procesie naliczania wynagrodzeń oraz bieżącej administracji kadr (m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych itp.)
dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji HR
wsparcie dla kierujących lokalizacjami w zagadnieniach dotyczących prawa pracyi ubezpieczeń społecznych
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
bieżąca i ciągła kontrola nad prowadzeniem monitoringu firmy
nadzór nad systemem alarmowym (analiza zaistniałych alarmów, plombowanie i kontrola drzwi ewakuacyjnych, nadzór nad ewakuacją) oraz systemem kontroli dostępu
przeciwdziałanie kradzieżom i nieuprawnionej konsumpcji
analiza zagrożeń oraz stanu bezpieczeństwa oddziału
proponowanie rozwiązań doraźnych oraz kompleksowych w zakresie poprawy bezpieczeństwa oddziału i ich wdrażanie,
nadzór nad przestrzeganiem procedur mających na celu ochronę oddziału oraz towarów klienta
przeprowadzanie wyrywkowych kontroli pojazdów oraz pracowników
prowadzenie działań mających na celu zidentyfikowanie sprawców przestępstw i wykroczeń popełnionych w oddziale i prowadzenie ewidencji takich zdarzeń, podjęcie działań wyjaśniających, proponowanie zmian
zagwarantowanie efektywnego świadczenia usług przez zewnętrzną agencję ochrony
realizacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
udział w procesie naliczania wynagrodzeń oraz bieżącej administracji kadr (m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych itp.)
dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji HR
wsparcie dla kierujących lokalizacjami w zagadnieniach dotyczących prawa pracyi ubezpieczeń społecznych
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
Ensuring accurate and timely financial reporting in accordance with local and Group standards
Developing and managing the budget, including forecasting revenues and expenses
Providing financial analysis to support decision-making; analyzing financial data to identify trends, opportunities, and risks and advise on financial planning and cost management, as well as other matters such as investments, pricing strategies, productivity gains, and cost reduction measures
Implementing and maintaining internal controls to safeguard the company's assets
Active participation in optimization of Company’s results
Support control of invoicing and in negotiations with customers
Leading and developing the local Controlling team (hiring, training, fostering a culture of continuous improvement and ensuring that the team has the skills and resources needed to support the company's operations)
Working closely with Operations, R&D/BD and other departments to ensure financial processes align with the overall business operations
Be a Business Partner being able to indicate & evaluate risks and opportunities
Ensuring accurate and timely financial reporting in accordance with local and Group standards
Developing and managing the budget, including forecasting revenues and expenses
Providing financial analysis to support decision-making; analyzing financial data to identify trends, opportunities, and risks and advise on financial planning and cost management, as well as other matters such as investments, pricing strategies, productivity gains, and cost reduction measures
Implementing and maintaining internal controls to safeguard the company's assets
Active participation in optimization of Company’s results
Support control of invoicing and in negotiations with customers
Leading and developing the local Controlling team (hiring, training, fostering a culture of continuous improvement and ensuring that the team has the skills and resources needed to support the company's operations)
Working closely with Operations, R&D/BD and other departments to ensure financial processes align with the overall business operations
Be a Business Partner being able to indicate & evaluate risks and opportunities
bieżąca i ciągła kontrola nad prowadzeniem monitoringu firmy
nadzór nad systemem alarmowym (analiza zaistniałych alarmów, plombowanie i kontrola drzwi ewakuacyjnych, nadzór nad ewakuacją) oraz systemem kontroli dostępu
przeciwdziałanie kradzieżom i nieuprawnionej konsumpcji
analiza zagrożeń oraz stanu bezpieczeństwa oddziału
proponowanie rozwiązań doraźnych oraz kompleksowych w zakresie poprawy bezpieczeństwa oddziału i ich wdrażanie,
nadzór nad przestrzeganiem procedur mających na celu ochronę oddziału oraz towarów klienta
przeprowadzanie wyrywkowych kontroli pojazdów oraz pracowników
prowadzenie działań mających na celu zidentyfikowanie sprawców przestępstw i wykroczeń popełnionych w oddziale i prowadzenie ewidencji takich zdarzeń, podjęcie działań wyjaśniających, proponowanie zmian
zagwarantowanie efektywnego świadczenia usług przez zewnętrzną agencję ochrony
efektywne dysponowanie powierzonymi zasobami ludzkimi zgodnie z planami produkcyjnymi
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
współudział w tworzeniu i realizacja planów produkcyjnych
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami recepcji i preparacji lub wysyłki, stanowiskami pracy oraz urządzeniami
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
monitorowanie kosztów oraz przedstawianie obiektywnej i rzeczywistej sytuacji finansowej oddziału
estymacja obrotu oddziału na podstawie danych z systemu WMS, przygotowywanie danych do faktury dla klienta oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego SAP
przygotowywanie raportów dziennych/tygodniowych/miesięcznych, analiz i kalkulacji
tworzenie zamówień oraz rezerw w systemie SAP, monitorowanie ich realizacji – kontakt z dostawcami
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z fakturowaniem i rozliczaniem dokumentów kosztowych
bieżąca aktualizacja i weryfikacja danych odnośnie kosztów pracy, kosztów stałych magazynu oraz innych danych finansowych dotyczących działania magazynu
ścisła współpraca z działem controllingu i działem finansowym w centrali firmy
weryfikacja faktur oraz estymacji kosztów agencji pracy tymczasowej i innych podwykonawców
kalkulacja i monitorowanie KPI
raportowanie przełożonemu o wszelkich zaistniałych anomaliach, proponowanie i czynny udział w działaniach korygujących
efektywne dysponowanie powierzonymi zasobami ludzkimi (powyżej 50 osób na zmianie)
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami w powierzonym dziale
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
bieżąca i ciągła kontrola nad prowadzeniem monitoringu firmy
nadzór nad systemem alarmowym (analiza zaistniałych alarmów, plombowanie i kontrola drzwi ewakuacyjnych, nadzór nad ewakuacją) oraz systemem kontroli dostępu
przeciwdziałanie kradzieżom i nieuprawnionej konsumpcji
analiza zagrożeń oraz stanu bezpieczeństwa oddziału
proponowanie rozwiązań doraźnych oraz kompleksowych w zakresie poprawy bezpieczeństwa oddziału i ich wdrażanie,
nadzór nad przestrzeganiem procedur mających na celu ochronę oddziału oraz towarów klienta
przeprowadzanie wyrywkowych kontroli pojazdów oraz pracowników
prowadzenie działań mających na celu zidentyfikowanie sprawców przestępstw i wykroczeń popełnionych w oddziale i prowadzenie ewidencji takich zdarzeń, podjęcie działań wyjaśniających, proponowanie zmian
zagwarantowanie efektywnego świadczenia usług przez zewnętrzną agencję ochrony
Nowa Niedrzwica 58, Nowa Niedrzwica (pow. międzyrzecki)
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
efektywne dysponowanie powierzonymi zasobami ludzkimi zgodnie z planami produkcyjnymi
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
współudział w tworzeniu i realizacja planów produkcyjnych
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami recepcji i preparacji lub wysyłki, stanowiskami pracy oraz urządzeniami
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
Monitorowanie taktu pracy, wykorzystując do tego dostępne narzędzia, raporty i dashboardy
Współpraca z innymi działami
Sugerowanie i/lub decydowanie jak najefektywniej zagospodarować dostępne w danej chwili zasoby przy wykorzystaniu zdolności analitycznych oraz synergii w obrębie procesów magazynowych
Tworzenie niezbędnych narzędzi, raportów i dashboardów zgodnie z wymaganiami Klienta i Przełożonego
Realizowanie zamówień na czas z zachowaniem najwyższej jakości
Specjalista ds. przepływu procesu (flow control, systemy magazynowe)
Sowia 31, Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 08.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca z systemem magazynowym, wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów
Monitorowanie taktu pracy, wykorzystując do tego dostępne narzędzia, raporty i dashboardy
Współpraca z innymi działami
Sugerowanie i/lub decydowanie jak najefektywniej zagospodarować dostępne w danej chwili zasoby przy wykorzystaniu zdolności analitycznych oraz synergii w obrębie procesów magazynowych
Tworzenie niezbędnych narzędzi, raportów i dashboardów zgodnie z wymaganiami Klienta i Przełożonego
Realizowanie zamówień na czas z zachowaniem najwyższej jakości
realizacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
udział w procesie naliczania wynagrodzeń oraz bieżącej administracji kadr (m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych itp.)
dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji HR
wsparcie dla kierujących lokalizacjami w zagadnieniach dotyczących prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
Specjalista ds. przepływu procesu (flow control, systemy magazynowe)
Tarnowo Podgórne (pow. poznański)
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Praca z system magazynowym, wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów
Monitorowanie taktu pracy, wykorzystując do tego dostępne narzędzia, raporty i dashboardy
Współpraca z innymi działami
Sugerowanie i/lub decydowanie jak najefektywniej zagospodarować dostępne w danej chwili zasoby przy wykorzystaniu zdolności analitycznych oraz synergii w obrębie procesów magazynowych
Tworzenie niezbędnych narzędzi, raportów i dashboardów zgodnie z wymaganiami Klienta i Przełożonego
Realizowanie zamówień na czas z zachowaniem najwyższej jakości
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami w powierzonym dziale
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
efektywne dysponowanie powierzonymi zasobami ludzkimi (powyżej 50 osób na zmianie)
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami w powierzonym dziale
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
Nadzór procesu operacyjnego w zakresie zapewnienia jakości
Zapewnienie wdrożenia i utrzymywania standardów operacyjnych określonych przez klienta dla operacji, utrzymanie wśród zespołu świadomości w kwestiach wymagań kontraktowych dotyczących jakości
Przeprowadzanie szkoleń jakościowych dla pracowników oraz ocena efektywności szkoleń
Analizowanie wyników jakościowych oraz bieżące raportowanie aktualnej sytuacji przełożonemu, w tym inicjowanie środków zaradczych mających na celu poprawę sytuacji oraz zmniejszenie pojawiających się wad, reklamacji i kosztów z nimi związanych,
Kontakt z klientem w zakresie operacyjnym i jakościowym
Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego
Dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
Zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
efektywne dysponowanie powierzonymi zasobami ludzkimi (powyżej 50 osób na zmianie)
koordynowanie prawidłowej obsługi procesów magazynowych (w zależności od odpowiedzialności za konkretny dział magazynu) w celu zwiększenia produktywności
kontrolowanie procesu zgodnie z wyznaczonymi standardami jakościowymi i wydajnościowymi
zarządzanie i nadzór nad procesami w powierzonym dziale
nadzór oraz czynny udział we wdrażaniu nowych technologii
inicjowanie działań mających na celu optymalizację kosztów
zarządzanie szkoleniami na stanowisku pracy
dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
motywowanie pracowników oraz dbałość o dyscyplinę pracy
przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją usług
współpraca z innymi działami
zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
Nadzór procesu operacyjnego w zakresie zapewnienia jakości
Zapewnienie wdrożenia i utrzymywania standardów operacyjnych określonych przez klienta dla operacji, utrzymanie wśród zespołu świadomości w kwestiach wymagań kontraktowych dotyczących jakości
Przeprowadzanie szkoleń jakościowych dla pracowników oraz ocena efektywności szkoleń
Analizowanie wyników jakościowych oraz bieżące raportowanie aktualnej sytuacji przełożonemu, w tym inicjowanie środków zaradczych mających na celu poprawę sytuacji oraz zmniejszenie pojawiających się wad, reklamacji i kosztów z nimi związanych,
Kontakt z klientem w zakresie operacyjnym i jakościowym
Wykonywanie dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego
Dbałość o przestrzeganie przepisów (w tym BHP) przez podległych pracowników
Zarządzanie i wprowadzanie do systemu czasu pracy bezpośrednio podległych pracowników
monitorowanie kosztów oraz przedstawianie obiektywnej i rzeczywistej sytuacji finansowej oddziału
estymacja obrotu oddziału na podstawie danych z systemu WMS, przygotowywanie danych do faktury dla klienta oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego SAP
przygotowywanie raportów dziennych/tygodniowych/miesięcznych, analiz i kalkulacji
tworzenie zamówień oraz rezerw w systemie SAP, monitorowanie ich realizacji – kontakt z dostawcami
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z fakturowaniem i rozliczaniem dokumentów kosztowych
bieżąca aktualizacja i weryfikacja danych odnośnie kosztów pracy, kosztów stałych magazynu oraz innych danych finansowych dotyczących działania magazynu
ścisła współpraca z działem controllingu i działem finansowym w centrali firmy
weryfikacja faktur oraz estymacji kosztów agencji pracy tymczasowej i innych podwykonawców
kalkulacja i monitorowanie KPI
raportowanie przełożonemu o wszelkich zaistniałych anomaliach, proponowanie i czynny udział w działaniach korygujących
monitorowanie kosztów oraz przedstawianie obiektywnej i rzeczywistej sytuacji finansowej oddziału
estymacja obrotu oddziału na podstawie danych z systemu WMS, przygotowywanie danych do faktury dla klienta oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego SAP
przygotowywanie raportów dziennych/tygodniowych/miesięcznych, analiz i kalkulacji
tworzenie zamówień oraz rezerw w systemie SAP, monitorowanie ich realizacji – kontakt z dostawcami
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji związanej z fakturowaniem i rozliczaniem dokumentów kosztowych
bieżąca aktualizacja i weryfikacja danych odnośnie kosztów pracy, kosztów stałych magazynu oraz innych danych finansowych dotyczących działania magazynu
ścisła współpraca z działem controllingu i działem finansowym w centrali firmy
weryfikacja faktur oraz estymacji kosztów agencji pracy tymczasowej i innych podwykonawców
kalkulacja i monitorowanie KPI
raportowanie przełożonemu o wszelkich zaistniałych anomaliach, proponowanie i czynny udział w działaniach korygujących
inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków BHP
opracowywanie, wdrażanie działań i programów prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa pracy
aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz
przeprowadzanie szkoleń BHP i PPOŻ
udział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach
przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz raportowanie wyników
przeprowadzanie postępowań powypadkowych, ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, wprowadzanie działań zaradczych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
opiniowanie podejmowanych działań pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami BHP
współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT)
współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie badania środowiska pracy
doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach
inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków BHP
opracowywanie, wdrażanie działań i programów prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa pracy
aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz
przeprowadzanie szkoleń BHP i PPOŻ
udział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach
przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz raportowanie wyników
przeprowadzanie postępowań powypadkowych, ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, wprowadzanie działań zaradczych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
opiniowanie podejmowanych działań pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami BHP
współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT)
współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie badania środowiska pracy
doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach
Praca w magazynie spożywczym
- preparacja
- kompletacja
- praca na wózkach
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. HR
Poznań
Wygasła: 01.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
realizacja procesów rekrutacyjnych, tworzenie i zamieszczanie ogłoszeń na lokalnych portalach pracy, aktywne poszukiwanie kandydatów
udział w procesie naliczania wynagrodzeń oraz bieżącej administracji kadr (m.in. prowadzenie teczek osobowych, nadzór nad listami obecności, wystawianie podstawowych dokumentów kadrowych itp.)
dbałość o poprawny obieg, terminowość i aktualność dokumentacji HR
wsparcie dla kierujących lokalizacjami w zagadnieniach dotyczących prawa pracyi ubezpieczeń społecznych
współpraca z agencjami pracy tymczasowej
tworzenie statystyk, raportów i prezentacji na potrzeby działu HR
udział w koordynowaniu działalności ZFŚS
pomoc w opracowywaniu procedur HR
udział w różnorodnych projektach realizowanych przez dział HR zgodnie z bieżącymi potrzebami
Place of work will be agreed with the candidate (Katowice, Warszawa, Stryków or Wrocław)
In this role you will report to the Managing Director and work very closely with site managers & operations director
Ensure the client satisfaction, bringing value added, improvements, new ideas and innovation
Ensure and develop profitability of the customer in coordination with Operations, follow financial performance & execution of budget, ensure appropriate tariffs
Increase profitable turnover with customers, proactively looking for new opportunities and supporting tenders
Control that service level matches contractual commitment & customer’s expectations
Ensure / pilot regular operational and strategic reviews with customer
Evaluate the level of risk in the contracts, renegotiate clauses exposing company to risk and alert management in case of need
Negotiate the contracts’ renewing
Prepare defensive and cost reduction projects as well as continuous improvement actions
Define & monitor action plans targeted to increase service level agreement and customer satisfaction
Lead key projects connected with the customer, handle transversal projects within the company locally or internationally
Ensure an efficient communication between customer and company’s departments, and amongst several sites if needed
• inicjowanie działań zmierzających do poprawy warunków BHP
• opracowywanie, wdrażanie działań i programów prewencyjnych w zakresie bezpieczeństwa pracy
• aktualizacja procedur i instrukcji BHP i PPOŻ, sporządzanie raportów, analiz
• przeprowadzanie szkoleń BHP i PPOŻ
• udział w ocenie ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach
• przeprowadzanie cyklicznych audytów BHP zgodnie z wewnętrznymi procedurami oraz raportowanie wyników
• przeprowadzanie postępowań powypadkowych, ustalanie przyczyn oraz okoliczności wypadków przy pracy, wprowadzanie działań zaradczych oraz prowadzenie wymaganej dokumentacji
• opiniowanie podejmowanych działań pod kątem ich zgodności z obowiązującymi przepisami BHP
• współpraca z zewnętrznymi organami nadzoru i kontroli (PIP, PIS, UDT)
• współpraca z jednostkami zewnętrznymi w zakresie badania środowiska pracy
• doradztwo w zakresie doboru wyposażenia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na stanowiskach
kontrolowanie i monitorowanie procesów związanych z realizacją tras dostawczych od momentu rozpoczęcia dnia pracy przez dostawców firm zewnętrznych, aż do zakończenia realizacji wszystkich zleconych zadań
zbieranie informacji dotyczących przebiegu realizacji tras dostawczych, rejestrowanie w systemie przyczyn braku ich realizacji, wysyłanie sprawozdań i raportowanie „statusu realizacji tras”
stały nadzór nad jakością i poprawnością dokumentacji finansowej rozliczanej przez dostawców po realizacji trasy, poprzez bieżącą współpracę z Biurem Obsługi Sprzedaży i dostawcami/firmami transportowymi,
kontakt z Klientem w sytuacjach tego wymagających (rejestracja dostawy, zmiana awizacji, informacja o braku realizacji – zagrożenia realizacji, potwierdzenie odmowy przyjęcia, wyjaśnienia reklamacji, odbioru opakowań/palet)