1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. ŚCIEKI POLSKIE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ŚCIEKI POLSKIE sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. FELIKSA NOWOWIEJSKIEGO 39

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Chief Operating Officer (COO)

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • We are looking for someone with experience in this role, with a proven track record, successes and a recommendation from top management. If you are applying for the COO position and meet the above criteria, you also know what your everyday role will be
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. finansów i administracji

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i rejestracja dokumentów związanych z działalnością administracyjno-finansową
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów i sprawdzanie ich zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi
  • Realizacja i monitorowanie płatności, w tym wystawianie faktur, sporządzanie umów, rozliczanie kosztów
  • Kontrola przepływu środków finansowych, raportowanie wydatków i przychodów
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej związanej z sprawami administracyjno-finansowymi
  • Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
  • Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
  • Obsługa dokumentacji pracowniczej
  • Kontakt z Urzędami
  • Współpraca z zespołem w celu koordynacji działań i realizacji projektów
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji oraz raportów dotyczących spraw administracyjno-finansowych
  • Dbanie o zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe
  • Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami
  • Nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zakresu stanowiska Młodszego Specjalisty/ Młodszej Specjalistki ds. administracyjno-finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. administracyjno-finansowych

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 02.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i rejestracja dokumentów związanych z działalnością administracyjno-finansową
  • Prowadzenie ewidencji dokumentów i sprawdzanie ich zgodności z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi
  • Realizacja i monitorowanie płatności, w tym wystawianie faktur, sporządzanie umów, rozliczanie kosztów
  • Kontrola przepływu środków finansowych, raportowanie wydatków i przychodów
  • Obsługa korespondencji mailowej i telefonicznej związanej z sprawami administracyjno-finansowymi
  • współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
  • współpraca z biurem księgowym oraz kadrami, nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
  • Obsługa dokumentacji pracowniczej
  • Kontakt z Urzędami
  • Współpraca z zespołem w celu koordynacji działań i realizacji projektów
  • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji oraz raportów dotyczących spraw administracyjno-finansowych
  • Dbanie o zaopatrzenie firmy w artykuły biurowe
  • Współpraca z biurem księgowym oraz kadrami
  • Nadzorowanie procesów księgowych i zapewnienie, że wszystkie transakcje są odpowiednio rejestrowane i raportowane
  • Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego w ramach zakresu stanowiska Specjalisty / Specjalistki ds. administracyjno-finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. wsparcia IT

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 28.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  •  Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
  • technicznych;
  •  Pomoc przy serwisowaniu sprzętu produkcji Ścieki Polskie, a także przy instalacji i konfiguracji
  • sprzętu oraz oprogramowania;
  •  Koordynowanie zakupów sprzętu elektronicznego
  •  Tworzenie i aktualizacja dokumentacji oraz instrukcji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. administracyjno - finansowych

Poznań
Wygasła: 26.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zakres obowiązków:
  • • obsługa faktur kosztowych i przychodowych
  • • obsługa dokumentacji pracowniczej
  • • obsługa budżetu firmy
  • • przygotowywanie zestawień i raportów dla zarządu
  • • kontakt z urzędami
  • • współpraca z biurem księgowym oraz kadrami
  • • zaopatrzenie biura firmy
  • • obsługa korespondencji firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta w sektorze JST

dolnośląskie
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odbywanie spotkań sprzedażowych stacjonarnie oraz online z nowymi Klientami z sektora Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz zakładów komunalnych
  • kontynuacja współpracy z dotychczasowymi Klientami firmy
  • utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami
  • bieżące badanie potrzeb Klienta pod kątem usług i rozwiązań świadczonych przez firmę
  • przygotowywanie ofert opartych na potrzebach Klienta określonych podczas spotkań
  • dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • monitorowanie rynku
Pokaż więcej >>
od 4000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Executive

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 14.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • budowanie i utrzymanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientem
  • szkolenia i prezentacje wdrożeniowe nowych Klientów
  • konfiguracja kont dostępowych dla Klientów firmy
  • zapewnienie profesjonalnej obsługi posprzedażowej
  • bieżące badanie potrzeb Klienta pod kątem usług i rozwiązań świadczonych przez firmę
  • przygotowywanie ofert opartych na potrzebach Klienta określonych podczas spotkań
  • dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • zarządzanie reklamacjami i rozwiązywanie problemów
  • analiza działań użytkowników oprogramowania
  • raportowanie swojej pracy
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor operacyjny - Dyrektor zarządzający

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 03.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • nadzór i wsparcie menedżerów działów firmy odpowiedzialnych za produkt, sprzedaż, marketing oraz obsługę i administrację,
  • wdrażanie strategii firmy oraz realizacja celów produktowych oraz sprzedażowych,
  • usprawnianie procesów działających w firmie oraz komunikacji między działami,
  • podnoszenie standardów obsługi klientów, korzystających z produktów firmy (SaaS),
  • reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych,
  • zarządzanie strukturą około 20 osób,
  • raportowanie oraz konsultowanie działań z zarządem firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta w sektorze JST

łódzkie
Wygasła: 30.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odbywanie spotkań sprzedażowych stacjonarnie oraz online z nowymi Klientami z sektora Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz zakładów komunalnych
  • kontynuacja współpracy z dotychczasowymi Klientami firmy
  • utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami
  • bieżące badanie potrzeb Klienta pod kątem usług i rozwiązań świadczonych przez firmę
  • przygotowywanie ofert opartych na potrzebach Klienta określonych podczas spotkań
  • dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • monitorowanie rynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta w sektorze JST

lubelskie
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odbywanie spotkań sprzedażowych stacjonarnie oraz online z nowymi Klientami z sektora Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz zakładów komunalnych
  • kontynuacja współpracy z dotychczasowymi Klientami firmy
  • utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami
  • bieżące badanie potrzeb Klienta pod kątem usług i rozwiązań świadczonych przez firmę
  • przygotowywanie ofert opartych na potrzebach Klienta określonych podczas spotkań
  • dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • monitorowanie rynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca ds. sprzedaży i obsługi klienta w sektorze JST

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • odbywanie spotkań sprzedażowych stacjonarnie oraz online z nowymi Klientami z sektora Jednostek Samorządu Terytorialnego oraz zakładów komunalnych
  • kontynuacja współpracy z dotychczasowymi Klientami firmy
  • utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z Klientami
  • bieżące badanie potrzeb Klienta pod kątem usług i rozwiązań świadczonych przez firmę
  • przygotowywanie ofert opartych na potrzebach Klienta określonych podczas spotkań
  • dbałość o standardy obsługi Klienta oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
  • monitorowanie rynku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor operacyjny - Dyrektor zarządzający

Feliksa Nowowiejskiego 39, Stare Miasto, Poznań
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • nadzór i wsparcie menedżerów działów firmy odpowiedzialnych za produkt, sprzedaż, marketing oraz obsługę i administrację,
  • wdrażanie strategii firmy oraz realizacja celów produktowych oraz sprzedażowych,
  • usprawnianie procesów działających w firmie oraz komunikacji między działami,
  • podnoszenie standardów obsługi klientów, korzystających z produktów firmy (SaaS),
  • reprezentowanie firmy podczas wydarzeń branżowych,
  • zarządzanie strukturą około 20 osób,
  • raportowanie oraz konsultowanie działań z zarządem firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ŚCIEKI POLSKIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.