1. Pracodawca
  2. Słupsk
  3. URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIEJSKI W SŁUPSKU

Słupsk, pl. Zwycięstwa 3

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (21) Aktualne ( 4 ) Archiwalne ( 17 )

Stanowisko pracy ds. udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz spraw organizacyjnych w Referacie Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Katastru

Słupsk
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/903.html Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Ogólna charakterystyka: stanowisko dotyczy obsługi interesantów w zakresie udostępniania materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz obsługi organizacyjnej i kancelaryjnej Wydziału Geodezji i Katastru. Ważniejsze zadania: 1. udostępnianie materiałów Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego
  • w szczególności kopii map ewidencyjnych i map zasadniczych
  • wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków
  • a także innych materiałów zasobu w związku ze zgłaszanymi pracami geodezyjnymi i na wniosek; 2. wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 3. ustalanie i pobierane opłat za udostępniane materiały oraz inne dane państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; 4. prowadzenie sekretariatu wydziału
  • w tym rejestracja wniosków wpływających do wydziału w informatyczny systemie obiegu dokumentacji urzędowej oraz systemu państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (PZGIK); 5. prowadzenie spraw (rejestracja wniosków oraz dokumentów wychodzących) z zakresu udostępniania zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz wydawania wypisów i wyrysów oraz informacji z ewidencji gruntów i budynków; 6. prowadzenie spraw organizacyjnych wydziału
  • w tym zaopatrzenie wydziału w niezbędne materiały biurowe i wyposażenie niezbędne do funkcjonowania; 7. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w sprawach należących do wydziału. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ważna do: 30.04.2024

Stanowisko pracy ds. planowania budżetu w Referacie Planowania Budżetu Miasta w Wydziale Budżetu Miasta

Słupsk
Ważna do: 30.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/904.html Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizowała zadania w zakresie spraw organizacyjno-administracyjnych wydziału oraz współpracowała przy realizacji zadań merytorycznych nałożonych na Referat Planowania Budżetu Miasta. Ważniejsze zadania: 1. wykonywanie czynności związanych z obsługą sekretariatu Wydziału; 2. wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z aktualną instrukcją kancelaryjną; 3. nadzorowanie terminowości załatwiania spraw przez pracowników Wydziału; 4. kontrola przyjmowanych dokumentów pod względem formalnym
  • merytorycznym i rachunkowym; 5. udział w przygotowywaniu analiz i sprawozdań budżetowych oraz finansowych; 6. udział w przygotowaniu projektów uchwał i zarządzeń w merytorycznym zakresie Wydziału; 7. udział w przygotowaniu raportów z realizacji budżetu
  • w szczególności uwzględniających oszczędności lub zagrożenia wykonania planu; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ważna do: 30.04.2024

Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Ważna do: 29.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/902.html Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów decyzji z zakresu gospodarki odpadami tj. pozwoleń na wytwarzanie odpadów
  • zezwoleń na przetwarzanie odpadów
  • zezwoleń na zbieranie odpadów
  • a także projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji
  • której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 2. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; 3. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot
  • jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 4. podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska
  • a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 5. nadzór nad realizacją dokumentów strategicznych w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ważna do: 29.04.2024

Stanowisko pracy ds. partycypacji społecznej i Centrum wiedzy o rewitalizacji w Referacie Rewitalizacji Biuro Rewitalizacji w Wydziale Zarządzania Funduszami

Słupsk
Ważna do: 22.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naboru: https://bip.um.slupsk.pl/praca/901.html Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie w szczególności koordynowaniem procesu rewitalizacji
  • promocją działań rewitalizacyjnych i partycypacyjnych
  • wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska
  • monitorowaniem celów w nim określonych
  • a także pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na rzecz rewitalizacji Miasta. Ważniejsze zadania: 1. podejmowanie czynności na rzecz aktualizacji i prawidłowego wdrażania Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowania realizacji celów w nim określonych. Współudział w tworzeniu cyklicznych raportów z monitoringu i ewaluacji Gminnego Programu Rewitalizacji; 2. współudział w organizacji naborów wniosków o dofinansowanie prac remontowych budynków w ramach Specjalnej Strefy Rewitalizacji
  • ocenie wniosków
  • przygotowanie umów o udzielenie dotacji i kontroli rozliczenia dotacji przez Beneficjentów; 3. podejmowanie działań w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych z funduszy Unii Europejskiej i funduszy krajowych na rzecz rewitalizacji Miasta; 4. gromadzenie wiedzy
  • tworzenie niezbędnych baz danych i informacji na temat prowadzonych działań rewitalizacyjnych w ramach Centrum Wiedzy o Rewitalizacji
  • a także potrzeb zgłaszanych przez mieszkańców lub instytucje w celu poprawy jakości życia na obszarze rewitalizacji i inicjowania działań na jego rzecz; 5. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Centrum Wiedzy o rewitalizacji
  • w tym służenie pomocą mieszkańcom obszaru rewitalizacyjnego w zakresie możliwości uzyskania wsparcia bądź udziału w przedsięwzięciach rewitalizacyjnych; 6. podejmowanie czynności służących zwiększeniu aktywności obywatelskie mieszkańców obszaru rewitalizacji
  • współorganizacja procesu konsultacji społecznych w zakresie aktualizacji Gminnego Programu Rewitalizacji
  • programów i narzędzi wynikających z zapisów GPR oraz dopuszczonych w ustawie o rewitalizacji; 7. organizacja posiedzeń Komitetu Rewitalizacji
  • przygotowywanie materiałów na spotkania. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ważna do: 22.04.2024

Aplikant Straży Miejskiej

Słupsk
Wygasła: 05.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/900.html Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: 1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; 2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; 3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; 4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; 5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: 1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; 2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; 3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych; 4. praca w warunkach związanych ze stresem
  • wynikającym z dużej presji w zakresie podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji. Okres zatrudnienia: do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzeniu brutto: od 4.800
  • 00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. przekształceń gruntów w Referacie Budżetu, Opłat i Skarbu Państwa w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami

Słupsk
Wygasła: 02.04.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/899.html Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw dotyczących przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności na mocy ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów; 2. wydawanie zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
  • zaświadczeń o wysokości opłat związanych z przekształceniem oraz innych informacji
  • zawiadomień i decyzji administracyjnych; 3. prowadzenie spraw związanych z przyznaniem pomocy de minimis; 4. prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty przekształceniowej; 5. rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikaty od opłat przekształceniowych i opłat jednorazowych; 6. obsługa systemów finansowo-księgowych i ewidencyjnych w zakresie prowadzonych spraw; 7. prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego na własność na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości; 8. współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku; 9. prowadzenie ewidencji nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste i gruntów przekształceniowych; 10. prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie sprawozdań
  • materiałów zbiorczych itp. w zakresie prowadzonych spraw; Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzeniu od 4.500
  • 00 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. egzekucji w postępowaniu administracyjnym w Referacie Egzekucji w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami

Słupsk
Wygasła: 18.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/898.htm/ Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw
  • którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym
  • administracyjnym lub wyższe; 4. ogólny staż pracy: minimum 3 lata stażu pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub 1 rok stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami
  • które wykonuje w ramach obowiązków służbowych
  • wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); 2. znajomość ustaw i rozporządzeń: - ustawa z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; - ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa; 3. prawo jazdy kat. B; 4. umiejętności interpersonalne: komunikatywność
  • umiejętność argumentowania
  • kreatywność
  • opanowanie
  • umiejętność łagodzenia konfliktów
  • samodzielność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysoka odporność na stres
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • odpowiedzialność. Wysokość wynagrodzenia od 4450 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 450 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

ds. praw jazdy i nadawania uprawnień do kierowania pojazdami w Referacie Ewidencji Kierowców w Wydziale Centrum Obsługi Mieszkańców

Słupsk
Wygasła: 11.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/897.html Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika zatrudnionego na ww. stanowisku należeć będzie obsługa interesantów oraz praca przy komputerze w systemie KIEROWCA. Ważniejsze zadania: przyjmowanie i weryfikacja wniosków wraz z załącznikami o wydanie
  • wymianę krajowego i międzynarodowego prawa jazdy po względem spełnienia wymagań określonych dla uzyskania i posiadania dokumentu stwierdzającego posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami; wprowadzanie danych kierowcy i uzyskanych przez niego uprawnień oraz danych kandydata na kierowcę do systemu KIEROWCA; generowanie profilu kandydata na kierowcę (PKK) i udostępnianie osobie
  • której dotyczy oraz w systemie teleinformatycznych KIEROWCA
  • ośrodkom szkolenia kierowców i ośrodkom egzaminowania; wydawanie decyzji o nadaniu uprawnień do kierowania pojazdami; kierowanie zapytań o potwierdzenie praw jazdy wydanych za granicą oraz obsługa systemu RESPER; wymiana oraz wydawanie praw jazdy; wydawanie międzynarodowych praw jazdy; wysyłanie żądań akt ewidencyjnych i kartoteki kierowców do innych Urzędów oraz rozsyłanie akt ewidencyjnych kierowców na żądanie innych Urzędów; wydawanie zezwoleń na pojazdy uprzywilejowane i przewożące wartości pieniężne
  • itp. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

ds. księgowości wydatków w Referacie Wydatków w Wydziale Księgowości

Słupsk
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Do zadań pracownika należeć będzie prowadzenie ewidencji księgowej operacji gospodarczych dotyczących wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy. Ważniejsze zadania: prowadzenie ewidencji wydatków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów
  • wydatków
  • przychodów i rozchodów na podstawie wyciągów bankowych i raportów kasowych; księgowanie faktur i innych dowodów księgowych za dostawy i usługi; uzgadnianie co miesiąc wykonania planu wydatków z księgowością syntetyczną; analiza zgodności wydatków z kosztami wg rodzajów i kontami bilansowymi; prowadzenie ewidencji analitycznej kont rozrachunkowych (zespół 2 z podziałem na podmioty i tytuły rozrachunków) w zakresie wydatków bieżących i majątkowych finansowanych ze środków własnych i ze środków z zagranicy; weryfikacja występujących sald i ustalanie ich zgodności z dokumentacją księgową; przygotowanie i kompletowanie (na wniosek wydziału merytorycznego) dokumentów w celu sporządzenia wniosków o płatność w zakresie faktur i rozrachunków; bieżąca analiza sald kont oraz przeprowadzenie rocznej weryfikacji i uzgodnień tych sald dla celów sporządzenia rocznego sprawozdania finansowego; weryfikacja dokumentów księgowych pod względem prawidłowości wyliczenia wysokości podatku naliczonego VAT do odliczenia zgodnie z jego kwalifikowalnością; prowadzenie ewidencji księgowej faktur na potrzeby rozliczenia podatku VAT naliczonego; prowadzenie rejestrów zakupów VAT; sporządzanie sprawozdań z wydatków budżetowych i środków pomocowych z zagranicy w formie i terminach wynikających z obowiązujących przepisów (Rb-28S
  • Rb-50); sporządzanie sprawozdań z operacji finansowych (Rb-N
  • Rb-Z); sporządzanie zestawienia wykonania planu wydatków na potrzeby bieżących analiz
  • odpowiedzi na interpelacje radnych i zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia. Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/896.html
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. strategicznych zadań z zakresu pomocy społecznej w Referacie Polityki Społecznej w Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych

Słupsk
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie strategiczne zadania z zakresu pomocy społecznej. Ważniejsze zadania: 1. monitorowanie działań wynikających ze Strategii Rozwoju Miasta w zakresie pomocy społecznej oraz koordynacja Strategii Rozwiązywania Problemów Społecznych; 2. analiza realizacji zadań wynikających z rządowych programów pomocy społecznej
  • mających na celu ochronę poziomu życia osób
  • rodzin i grup społecznych oraz rozwoju specjalistycznego wsparcia; 3. opracowywanie i wdrażanie lokalnych programów z zakresu pomocy społecznej; 4. rozpoznawanie potrzeb i ocena zjawisk będących przyczyną zapotrzebowania na świadczenia pomocy społecznej; 5. opracowywane i realizacja programów profilaktycznych i naprawczych w rozwiązywaniu problemów społecznych
  • w tym promowanie i wdrażanie nowych innowacyjnych przedsięwzięć w tym obszarze; 6. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Miasta
  • instytucjami samorządowymi
  • Strażą Miejską
  • Policją
  • Powiatowym Urzędem Pracy
  • służbami kuratorskimi
  • organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami realizującymi zadania z zakresu pomocy społecznej; 7. nadzór i monitorowanie zadań realizowanych przez organizacje pozarządowe oraz jednostki organizacyjne
  • podległe Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych
  • realizujące zadania z zakresu polityki społecznej; 8. prowadzenie czynności kontrolnych zadań powierzonych do realizacji organizacjom pozarządowym oraz zadań statutowych jednostek z zakresu polityki społecznej podległych Wydziałowi Zdrowia i Spraw Społecznych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. informatycznych Administrator Systemów Informatycznych w Referacie Informatycznym w Wydziale Administracyjno-Technicznym

Słupsk
Wygasła: 29.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi. Ważniejsze zadania: 1. wsparcie użytkowników i obsługa HELP DESK; 2. administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu; 3. zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku; 4. zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku; 5. pomoc pracownikom UM w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania; 6. analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku; 7. nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi; 8. współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego
  • opiekunami serwisowymi itp.; 9. zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku; 10. dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne; 11. prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania; 12. prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji; 13. zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji; 14. nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant Straży Miejskiej

Słupsk
Wygasła: 16.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych; praca w warunkach związanych ze stresem
  • wynikającym z dużej presji w zakresie podejmowanych interwencji i wydawania obiektywnych decyzji. Okres zatrudnienia: do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 4800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia. Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/893.html
Pokaż więcej >>
od 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. ochrony przyrody i rolnictwa w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 08.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • w tym przygotowywanie projektów decyzji; 2. rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew; 3. dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; 4. prowadzenie kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania; 5. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; 6. prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną
  • informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska
  • ochrony przyrody
  • w szczególności ochrony zieleni
  • w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; 7. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 8. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw
  • 9. współpraca z służbami weterynaryjnymi
  • Inspekcją Ochrony Roślin i Nasiennictwa
  • Agencją Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
  • Ośrodkiem Doradztwa Rolniczego i Izbą Rolniczą; 10. udostępnianie danych z zakresu rolnictwa; 11. prowadzenie kontroli w zakresie upraw; 12. prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw; 13. prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie
  • np. pomników przyrody; 14. opiniowanie przebiegu uzbrojenia
  • lokalizacji obiektów budowlanych oraz opracowań i dokumentacji sporządzanych na etapie przygotowania oraz realizacji inwestycji w zakresie zieleni
  • ze szczególnym uwzględnieniem pomników przyrody; 15. zamawianie
  • nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług
  • dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni
  • będących w kompetencji WGKiOŚ; 16. prowadzenie i gromadzenie dokumentacji w zakresie załatwianych spraw
  • zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; 17. opracowanie planów rzeczowo finansowych w zakresie potrzeb wynikających z zakresu prowadzonych spraw; 18. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej
  • przekazywanie ich do ogłoszenia w wojewódzkim dzienniku urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4500 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. organizacji ruchu drogowego i mobilności w Referacie Polityki Transportowej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. prowadzenie
  • we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu
  • spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach publicznych znajdujących się na terenie Miasta Słupska
  • w tym w szczególności: - opiniowanie
  • zatwierdzanie i odbiór projektów organizacji ruchu; - prowadzenie ewidencji zatwierdzonych projektów organizacji ruchu; - projektowanie nowych organizacji ruchu na terenie miasta we współpracy z Miejskim Inżynierem Ruchu; - rozpatrywanie wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu; 2. kontrola prawidłowości zastosowania i funkcjonowania znaków drogowych
  • sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w tym prowadzenie systematycznych kontroli infrastruktury pieszej i rowerowej w zakresie jej prawidłowego utrzymania/funkcjonowania; 3. współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie organizacji ruchu
  • oznakowania ulic i bezpieczeństwa ruchu; 4. nadzór oraz analiza danych w zakresie funkcjonujących w mieście usług promujących aktywną mobilność
  • tj. System Roweru Miejskiego
  • wypożyczalnie hulajnóg elektrycznych; 5. podnoszenie wiedzy z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego i zrównoważonej mobilności wśród mieszkańców; 6. załatwianie skarg
  • wniosków i interpelacji w zakresie prowadzonych spraw
  • wynikających z zakresu merytorycznego stanowiska
  • w tym prowadzenie i gromadzenie dokumentacji zgodnie z instrukcją kancelaryjną
  • procedurami administracyjnymi oraz przepisami szczególnymi; 7. współudział w implementacji polityki zrównoważonego i zintegrowanego transportu. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4400 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami w Referacie Ochrony Środowiska w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 21.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów decyzji z zakresu gospodarki odpadami tj. pozwoleń na wytwarzanie odpadów
  • zezwoleń na przetwarzanie odpadów
  • zezwoleń na zbieranie odpadów
  • a także projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji
  • której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 2. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej posiadaczowi odpadów ich usunięcie z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania; 3. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot
  • jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 4. podejmowanie działań zmierzających do zapewnienia ochrony środowiska
  • a także poprawy jego jakości; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 5. nadzór nad realizacją dokumentów strategicznych w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 4400 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

stanowisko ds. ochrony zieleni w Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 11.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu
  • jak również terenową w granicach administracyjnych Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • w tym przygotowywanie projektów decyzji; rozpatrywanie zgłoszeń zamiaru usunięcia drzew i przygotowywanie projektów decyzji stanowiących sprzeciw wobec zamiaru usunięcia drzew; dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku; prowadzenie kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie ich prawidłowego utrzymania; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną
  • informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska
  • ochrony przyrody
  • w szczególności ochrony zieleni
  • w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych spraw. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony z możliwością przedłożenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 4400 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia. Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/889.html
Pokaż więcej >>
od 4 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant Straży Miejskiej w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego

Słupsk
Wygasła: 01.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: 1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; 2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; 3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; 4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; 5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: 1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; 2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; 3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych. Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aplikant Straży Miejskiej

Słupsk
Wygasła: 06.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Wykonywanie czynności wynikających z ustaw i aktów prawa miejscowego
  • związanych z zapewnieniem ładu i porządku w przydzielonym rejonie służbowym. Ważniejsze zadania: 1. udział w zabezpieczaniu imprez i uroczystości; 2. prowadzenie systematycznego rozpoznania przydzielonego rejonu służbowego pod względem osobowym
  • terenowym oraz zjawisk i zdarzeń wywierających wpływ na stan porządku i bezpieczeństwa w rejonie; 3. podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia
  • zdrowia lub mienia a także w przypadku naruszenia dóbr osobistych ludzi; 4. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej; 5. reagowanie zgodne z aktualnymi przepisami na przejawy łamania prawa. Warunki pracy na stanowisku: 1. praca wymagająca sprawności fizycznej i psychicznej; 2. udział w patrolach pieszych i zmotoryzowanych; 3. realizacja zadań przede wszystkim na wolnym powietrzu przy zmiennych warunkach atmosferycznych. Umowa do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie od 4000 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. płac

Słupsk
Wygasła: 10.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę płacową pracowników Urzędu Miejskiego w Słupsku
  • w tym kompleksowe prowadzenie dokumentacji płacowej. Ważniejsze zadania: 1. sporządzanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wypłat: a) wynagrodzeń i innych należności pracowniczych wynikających z umów o pracę; b) wynagrodzeń z tytułu zawartych umów zleceń i umów o dzieło z osobami fizycznymi; c) diet dla radnych; d) wynagrodzeń dla członków komisji ustanowionych przez Prezydenta; e) nagród pieniężnych ustanowionych przez Prezydenta dla osób fizycznych; f) stypendiów sportowych i kulturalnych; g) ryczałtów samochodowych; h) ekwiwalentu za pranie sortów mundurowych; 2. prowadzenie wszystkich spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym ZUS pracowników Urzędu; 3. obliczanie i opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne
  • zdrowotne i Fundusz Pracy; 4. prowadzenie ewidencji przychodów w postaci kartotek wynagrodzeń poszczególnych osób fizycznych; 5. obliczanie
  • pobieranie i rozliczanie zaliczek podatku dochodowego ze stosunku pracy
  • umów zleceń
  • umów o dzieło zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6. sporządzanie i przekazywanie do urzędów skarbowych informacji o uzyskanych przez podatnika dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych
  • 7. sporządzanie do GUS okresowych sprawozdań o zatrudnieniu i wynagradzaniu pracowników Urzędu; 8. wykonywanie czynności w zakresie określonym przez ustawę o systemie ubezpieczeń społecznych i ustawę o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym
  • w szczególności: a) sporządzanie i przekazywanie dokumentów rozliczeniowych oraz składek na ubezpieczenia społeczne; b) ustalanie uprawnień do wypłaty zasiłków chorobowych
  • opiekuńczych
  • macierzyńskich i innych; c) sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla celów emerytalno-rentowych; d) sporządzanie raportów imiennych o wypłaconych świadczeniach i przerwach w opłacaniu składek przez pracowników Urzędu; 9. sporządzanie kalkulacji funduszu płac pracowników Urzędu na potrzeby planowania budżetu; 10. zgłaszanie do wskazanej instytucji finansowej
  • odprowadzanie składek oraz dokonywanie innych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi Pracowniczych Planów Kapitałowych. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda i łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; Wynagrodzenie od 3800 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy ds. estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami w Dziale Estetyzacji Przestrzeni Publicznych i Opieki nad Zabytkami w Wydziale Polityki Przestrzennej

Słupsk
Wygasła: 23.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie spraw dotyczących estetyzacji przestrzeni publicznych i opieki nad zabytkami. Ważniejsze zadania: 1. przygotowanie i wdrożenie procedury naliczania kar za naruszanie ustaleń uchwały XII/208/19 w sprawie ustalenia zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury
  • tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń
  • ich gabarytów
  • standardów jakościowych oraz rodzajów materiałów budowlanych
  • z jakich mogą być wykonane; 2. sprawdzanie zgodności projektów z uchwałami Rady Miejskiej w Słupsku; 3. współpraca z wydziałami Urzędu
  • instytucjami
  • firmami w realizacji powierzonych zadań; 4. nawiązywanie kontaktów z osobami odpowiedzialnymi w jst za realizację podobnych zadań; 5. obsługa interesantów z zakresie kompetencji Wydziału; 6. tworzenie projektów
  • procedur i uchwał (projekty planistyczne); 7. praca przy komputerze (pisanie pism
  • uchwał
  • praca w programach graficznych); 8. analiza obowiązujących przepisów
  • udział w spotkaniach
  • inwentaryzacji w terenie. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnoprawnością. Wynagrodzenie od 3800 zł brutto w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko pracy Kierownik Referatu w Referacie Gospodarki Komunalnej w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska

Słupsk
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Ogólna charakterystyka: Pracownik zatrudniony na stanowisku Kierownika Referatu wykonywać będzie pracę w siedzibie Urzędu jak również na terenie Miasta Słupska. Ważniejsze zadania: 1. nadzorowanie
  • kierowanie i koordynacja pracy podległych pracowników w zakresie głównie: - ochrony przyrody
  • ze szczególnym uwzględnieniem zieleni
  • - ochrony zwierząt
  • - odnowy gatunkowej roślin i zwierząt
  • - udzielania dotacji na zadania z zakresu ochrony środowiska
  • 2. załatwianie skarg i wniosków w zakresie spraw referatu; 3. nadzór nad realizacją Regulaminu Utrzymania Czystości i Porządku na terenie miasta Słupska w zakresie zadań realizowanych przez referat; 4. realizacja zdań wynikających z Programu Ochrony Środowiska dla województwa Pomorskiego w zakresie zadań realizowanych przez referat; 5. nadzór nad realizacja Programu Opieki nad Zwierzętami Bezdomnymi; 6. opracowanie planów oraz sprawozdań rzeczowo finansowych w zakresie spraw prowadzonych przez referat; 7. bieżąca kontrola wykonania
  • będącej w dyspozycji Wydziału części budżetu
  • po stronie dochodów i wydatków
  • w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; 8. nadzór nad realizacją zadań prowadzonych we współpracy z organizacjami pozarządowymi; 9. zamawianie
  • nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług
  • dostaw oraz robót w zakresie pracy referatu; 10. prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • w tym przygotowywanie projektów zezwoleń; 11. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody
  • w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; 12. prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
  • podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; 13. prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie
  • np. pomników przyrody; 14. ustanawianie nowych form ochrony
  • tj. pomnika przyrody
  • stanowiska dokumentacyjnego
  • użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy
  • a w razie potrzeby również ich znoszenie; 15. prowadzenie rejestrów wprowadzonych form ochrony przyrody oraz wprowadzenie przewidzianych w przepisach zakazów dla danej formy ochrony przyrody. Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku
  • w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wynagrodzenie od 5300 zł brutto- w zależności od posiadanego doświadczenia
Pokaż więcej >>
od 5 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne