1. Pracodawca
  2. Wiązowna
  3. MILKE INWESTYCJE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MILKE INWESTYCJE sp. z o.o.

PĘCLIN, UL. GOŚCINIEC 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (18) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 18 )

Pracownik produkcji (26 j)

Karczew
Wygasła: 30.04.2024
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • - praca fizyczna przy produkcji elementów z betonu architektonicznego - przygotowywanie surowca do procesu produkcji - obróbka produktów
od 28 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik produkcji (265 j)

Karczew
Wygasła: 06.10.2023
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
  • Praca fizyczna przy produkcji elementów z betonu architektonicznego
  • bieżąca realizacja planów produkcyjnych
  • przygotowanie surowca do produkcji
  • przygotowanie form produkcyjnych
  • zalewanie form
  • obróbka
  • kontrola jakościowa i wizualna produktów
  • pakowanie i przygotowanie produktów do transportu
  • przestrzeganie zaleceń i procedur działania
  • współpraca ze wszystkimi działaniami firmy
  • uczestnictwo w działaniach usprawniających pracę
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sprzątaczka (230j)-oferta dla osób niepełnosprawnych

Karczew
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Utrzymanie porządku w obiektach biurowych
  • sanitarnych oraz innych obiektach użytkowych.Budynek 2 kondygnacje bez windy
od 3 600 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. raportów i analizy danych (231j)

Karczew
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Obsługa danych w MS Exel
  • ERP Comarch ERP OPTIMA.Opracowywanie i projektowanie raportów
od 7 000 do 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka ds. logistyki i administracji (232j)

Karczew
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • -planowanie i organizowanie prac logistyczno-administracyjnych we wsółpracy z wszystkimi działami firmy -wsparcie działu logistyki w bieżących projektach -kontakt z krajowymi kontrahentami firmy -kontrola stanów magazynowych -tworzenie planów zakupowych i zamówień -analiza zapotrzebowania materiałowego i dokonywanie zakupów do produkcji bezpośredniej -przygotowanie dokumentacji do wysyłek i dostaw -zamawianie transportów drobnych i dedykowanych -nadzór i terminowość dostaw towarów do klienta -monitorowanie wysyłek -weryfikowanie i rozliczanie dokumentów przewozowych -wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego -przygotowywanie analiz i zestawień -kontrola stanów magazynowych -kompletacja
  • weryfikacja poprawności oraz prowadzenie ewidencji dokumentów -dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnętrzną firmy -wprowadzanie i aktualizacja danych oraz kontrola faktur -koordynacja i wdrażanie działań usprawniających procesy logistyczne -inne czynności administracyjno-biurowe
od 4 000 do 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych

Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska pracowników fizycznych
  • współpraca z agencjami zatrudnienia
  • kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
  • obsługa umów B2B, umów o pracę, umów zlecenia (przygotowanie dokumentacji oraz weryfikacja i rozliczanie wynagrodzeń/ faktur)
  • naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac
  • sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy
  • prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
  • przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz dotyczących m.in. kosztów wynagrodzeń, stanu zatrudnienia i rotacji pracowników
  • tworzenie i aktualizowanie dokumentacji, procedur i procesów w obszarze obsługi pracowników i współpracowników
  • sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US
  • aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
  • monitorowanie zmian w przepisach z zakresu kadr i płac
  • prowadzenie dokumentacji PPK i bieżąca obsługa
  • kontrola czasu pracy pracowników Spółki
  • nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP
  • współpraca z innymi działami firmy w sprawach administracyjnych
Pokaż więcej >>
od 8000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa administracyjna biura
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnętrzną firmy
  • archiwizacja dokumentów
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa połączeń telefonicznych i maila firmowego
  • wystawianie faktur sprzedażowych, zaliczkowych i pro forma oraz kompletowanie niezbędnych dokumentów
  • kontrola nad obiegiem faktur zakupowych - gromadzenie, opisywanie, wyjaśnianie
  • wstępna dekretacja dokumentów kosztowych
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • wsparcie w bieżących czynnościach głównego księgowego i dyrektora finansowego
  • pomoc przy sporządzaniu dokumentacji kadrowej
  • sporządzanie raportów wewnętrznych dla działu finansowego
  • pomoc przy bieżącym uzgadnianiu kont
  • współpraca z innymi działami firmy w sprawach administracyjnych
  • inne czynności administracyjno-biurowe
Pokaż więcej >>
od 5000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka kierownika projektu

Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wspieranie Kierownika Projektów W zadaniach:
  • -Nadzorowanie projektów produkcyjnych
  • -Współpraca przy tworzeniu założeń projektowych
  • -Przygotowanie założeń do harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów
  • -Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych przy realizacji projektów dokumentacji badań, certyfikacji
  • -Przyjmowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem, zakresem opracowania i dokonywanie ewentualnych optymalizacji materiałów i rozwiązań projektowych we współpracy z wewnętrznym działem RnD, produkcji i projektantami
  • -Przygotowanie ofert we współpracy z działem sprzedaży do zapytań na zlecenia produkcyjne
  • -Współpraca z interesariuszami projektów
  • -Raportowanie przebiegu realizacji projektów
  • -Gotowość do jedno-dwu dniowych wyjazdów służbowych
  • -Koordynacja prac i przekazywanie informacji pomiędzy pionami w firmie
  • -Kontrola harmonogramu inwestycji
  • -Prowadzenie działań operacyjnych
  • -Monitorowanie postępów realizacji projektu
  • -Składanie zamówień na potrzebne materiały i sprzęt
Pokaż więcej >>
od 6000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 29.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wspieranie Dyrektora Finansowego w budowie działu finansowego
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • opracowywanie i modyfikowanie planu kont
  • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych i ZUS
  • kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,LEASING)
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym zamykaniem kolejnych miesięcy rozliczeniowych
  • nadzorowanie płatności (wystawianie przelewów) wobec banków, innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych
  • kontrolowanie systemu wypłat stałych wynagrodzeń pracowniczych, premii itp
  • nadzorowanie wpływów finansowych pod kątem terminów płatności przez klientów, koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności, jak również inicjowanie procesu windykacji
  • kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych
  • odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie ewidencji księgowych
  • wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy
Pokaż więcej >>
od 10000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik produkcji

Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • - praca na linii produkcyjnej przy produkcji elementów elewacyjnych z betonu architektonicznego
  • - przygotowanie form produkcyjnych
  • - wyjmowanie gotowych elementów z form z użyciem specjalistycznego sprzętu
  • - obróbka elementów
  • - zalewanie form
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik projektów

Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 30.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • -Kompleksowe zarządzanie i nadzorowanie projektów produkcyjnych
  • -Współpraca przy tworzeniu założeń projektowych
  • -Tworzenie i zarządzanie procesami przygotowania strategii realizacji projektów
  • -Przygotowanie założeń do harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów
  • -Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych przy realizacji projektów dokumentacji badań, certyfikacji
  • -Przyjmowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem, zakresem opracowania i dokonywanie ewentualnych optymalizacji materiałów i rozwiązań projektowych we współpracy z wewnętrznym działem RnD, produkcji i projektantami
  • -Przygotowanie ofert we współpracy z działem sprzedaży do zapytań na zlecenia produkcyjne
  • -Identyfikacja ryzyk realizowanych projektów oraz ich monitorowanie
  • -Współpraca z interesariuszami projektów
  • -Koordynacja i nadzór nad pracami zespołu produkcyjnego
  • -Raportowanie przebiegu realizacji projektów
  • -Gotowość do jedno-dwu dniowych wyjazdów służbowych
  • -Koordynacja prac i przekazywanie informacji pomiędzy pionami w firmie
  • -Opracowanie i nadzór nad zarządzaniem budżetami projektu
  • -Przygotowanie, realizacja i kontrola harmonogramu inwestycji
  • -Prowadzenie działań operacyjnych
  • -Monitorowanie postępów realizacji projektu
  • -Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń
  • -Składanie zamówień na potrzebne materiały i sprzęt
Pokaż więcej >>
od 8000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa / Księgowy

Gościniec 2, Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 21.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • wspieranie Dyrektora Finansowego w budowie działu GK
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • opracowywanie i modyfikowanie planu kont
  • monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
  • kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych i ZUS
  • kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,LEASING)
  • nadzorowanie płatności (wystawianie przelewów) wobec banków, innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych
  • kontrolowanie systemu wypłat stałych wynagrodzeń pracowniczych, premii itp
  • nadzorowanie wpływów finansowych pod kątem terminów płatności przez klientów, koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności, jak również inicjowanie procesu windykacji
  • kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych
  • odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie ewidencji księgowych
  • wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy
Pokaż więcej >>
od 10000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Produkcji

Gościniec 2, Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • - praca na linii produkcyjnej
  • - obróbka produktów
  • - pakowanie produktów
  • - przygotowanie produktów do transportu
  • - dbanie o jakość produkcji zgodnie z obowiązującymi normami
  • UWAGA: Z końcem 2022r. otwieramy drugą halę produkcyjną w Karczewie (obok miasta Otwock). Praca z możliwością przeniesienia Pęclin-Karczew
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Magazynier

Gościniec 2, Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 03.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • - bieżąca organizacja i koordynacja pracy magazynu
  • - kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych, magazynowanych i wydawanych towarów
  • - zapewnianie właściwego magazynowania i przechowywania towaru
  • - planowanie efektywnego wykorzystania przestrzeni magazynowej oraz płynnego przepływu towarów
  • - monitorowanie procesów magazynowych wraz z eliminacją zaobserwowanych nieprawidłowości
  • - praca na wózkach widłowych w tym obsługa regałów wysokiego składowania
  • - przygotowywanie i kompletacja zamówień dla klientów
  • - nadzór nad efektywną i terminową realizacją zleceń oraz zachowaniem standardów organizacji
  • - przyjmowanie dostaw
  • - załadunek i rozładunek towarów
  • - sporządzanie dokumentów magazynowych
  • - dbanie o porządek w magazynie
  • - zarządzanie pracownikami podległego obszaru
  • - efektywna współpraca z innymi działami w firmie
  • UWAGA: Z końcem 2022r. otwieramy drugą halę produkcyjną w Karczewie (obok miasta Otwock). Praca z możliwością przeniesienia Pęclin-Karczew
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Produkcji

Gościniec 2, Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • praca na linii produkcyjnej
  • obróbka produktów
  • pakowanie produktów
  • przygotowanie produktów do transportu
  • dbanie o jakość produkcji zgodnie z obowiązującymi normami
Pokaż więcej >>
od 4000 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Magazynier

Gościniec 2, Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • bieżąca organizacja i koordynacja pracy magazynu
  • kontrola ilościowa i jakościowa przyjmowanych, magazynowanych i wydawanych towarów
  • zapewnianie właściwego magazynowania i przechowywania towaru
  • planowanie efektywnego wykorzystania przestrzeni magazynowej oraz płynnego przepływu towarów
  • monitorowanie procesów magazynowych wraz z eliminacją zaobserwowanych nieprawidłowości
  • praca na wózkach widłowych w tym obsługa regałów wysokiego składowania
  • przygotowywanie i kompletacja zamówień dla klientów
  • nadzór nad efektywną i terminową realizacją zleceń oraz zachowaniem standardów organizacji
  • przyjmowanie dostaw
  • załadunek i rozładunek towarów
  • sporządzanie dokumentów magazynowych
  • dbanie o porządek w magazynie
  • zarządzanie pracownikami podległego obszaru
  • efektywna współpraca z innymi działami w firmie
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Gościniec 2, Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 01.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa administracyjna biura
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnętrzną firmy
  • archiwizacja dokumentów
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • obsługa maila firmowego
  • przyjmowanie i wprowadzanie faktur oraz innych dokumentów do obiegu dokumentów
  • przygotowywanie zestawień dla księgowości
  • współpraca i asystowanie wszystkim działom firmy
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy
  • kontrola dokumentów pracowniczych (umowy, urlopy, L4)
  • nadzór nad administracją w tym: biuro, umowy, podpisy itp
  • inne czynności administracyjno-biurowe
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor finansowy

Pęclin (pow. otwocki)
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • kształtowanie i realizacja strategii finansowej firmy
  • Analiza efektywności strategicznych projektów operacyjnych,
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym,
  • Przygotowanie planów finansowych, budżetów i kontrola ich realizacji,
  • Opracowanie i monitoring kluczowych parametrów efektywności kosztów produkcji,
  • Tworzenie i optymalizacja wewnętrznych procedur dotyczących obszaru finansowego,
  • Nadzór nad księgowością oraz budowa obszaru kontrolingu finansowego
  • Współpraca z kontrahentami
  • Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań finansowych
  • Ścisła współpraca z Zarządem i biznesem przy kwestiach operacyjnych i strategicznych,
  • Wdrażanie narzędzi ERP oraz systemów wspomagających zarzadzanie produkcją i finansami,
  • Współpraca z bankami, instytucjami finansowymi i inwestorami
Pokaż więcej >>
od 15000 do 50000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne