Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Sprzątaczka (230j)-oferta dla osób niepełnosprawnych
Karczew
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Utrzymanie porządku w obiektach biurowych
sanitarnych oraz innych obiektach użytkowych.Budynek 2 kondygnacje bez windy
od 3 600 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista ds. raportów i analizy danych (231j)
Karczew
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
Obsługa danych w MS Exel
ERP Comarch ERP OPTIMA.Opracowywanie i projektowanie raportów
od 7 000 do 8 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalistka ds. logistyki i administracji (232j)
Karczew
Wygasła: 08.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
-planowanie i organizowanie prac logistyczno-administracyjnych we wsółpracy z wszystkimi działami firmy
-wsparcie działu logistyki w bieżących projektach
-kontakt z krajowymi kontrahentami firmy
-kontrola stanów magazynowych
-tworzenie planów zakupowych i zamówień
-analiza zapotrzebowania materiałowego i dokonywanie zakupów do produkcji bezpośredniej
-przygotowanie dokumentacji do wysyłek i dostaw
-zamawianie transportów drobnych i dedykowanych
-nadzór i terminowość dostaw towarów do klienta
-monitorowanie wysyłek
-weryfikowanie i rozliczanie dokumentów przewozowych
-wprowadzanie danych do systemu wewnętrznego
-przygotowywanie analiz i zestawień
-kontrola stanów magazynowych
-kompletacja
weryfikacja poprawności oraz prowadzenie ewidencji dokumentów
-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i sprawną komunikację wewnętrzną firmy
-wprowadzanie i aktualizacja danych oraz kontrola faktur
-koordynacja i wdrażanie działań usprawniających procesy logistyczne
-inne czynności administracyjno-biurowe
od 4 000 do 4 200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Specjalista / Specjalistka ds. kadrowo-płacowych
Częstochowska 41, Karczew (pow. otwocki)
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
kompleksowa realizacja procesów rekrutacyjnych na stanowiska pracowników fizycznych
współpraca z agencjami zatrudnienia
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
obsługa umów B2B, umów o pracę, umów zlecenia (przygotowanie dokumentacji oraz weryfikacja i rozliczanie wynagrodzeń/ faktur)
naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac
sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy
prowadzenie akt osobowych, rozliczanie ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz dotyczących m.in. kosztów wynagrodzeń, stanu zatrudnienia i rotacji pracowników
tworzenie i aktualizowanie dokumentacji, procedur i procesów w obszarze obsługi pracowników i współpracowników
sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US
aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym
monitorowanie zmian w przepisach z zakresu kadr i płac
prowadzenie dokumentacji PPK i bieżąca obsługa
kontrola czasu pracy pracowników Spółki
nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń BHP
współpraca z innymi działami firmy w sprawach administracyjnych
-Przygotowanie założeń do harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów
-Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych przy realizacji projektów dokumentacji badań, certyfikacji
-Przyjmowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem, zakresem opracowania i dokonywanie ewentualnych optymalizacji materiałów i rozwiązań projektowych we współpracy z wewnętrznym działem RnD, produkcji i projektantami
-Przygotowanie ofert we współpracy z działem sprzedaży do zapytań na zlecenia produkcyjne
-Współpraca z interesariuszami projektów
-Raportowanie przebiegu realizacji projektów
-Gotowość do jedno-dwu dniowych wyjazdów służbowych
-Koordynacja prac i przekazywanie informacji pomiędzy pionami w firmie
-Kontrola harmonogramu inwestycji
-Prowadzenie działań operacyjnych
-Monitorowanie postępów realizacji projektu
-Składanie zamówień na potrzebne materiały i sprzęt
wspieranie Dyrektora Finansowego w budowie działu finansowego
przygotowywanie sprawozdań finansowych
opracowywanie i modyfikowanie planu kont
monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego
przygotowywanie deklaracji podatkowych i ZUS
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,LEASING)
nadzór nad prawidłowym i terminowym zamykaniem kolejnych miesięcy rozliczeniowych
nadzorowanie płatności (wystawianie przelewów) wobec banków, innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych
kontrolowanie systemu wypłat stałych wynagrodzeń pracowniczych, premii itp
nadzorowanie wpływów finansowych pod kątem terminów płatności przez klientów, koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności, jak również inicjowanie procesu windykacji
kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie ewidencji księgowych
wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy
-Kompleksowe zarządzanie i nadzorowanie projektów produkcyjnych
-Współpraca przy tworzeniu założeń projektowych
-Tworzenie i zarządzanie procesami przygotowania strategii realizacji projektów
-Przygotowanie założeń do harmonogramów rzeczowo-finansowych projektów
-Koordynowanie pozyskiwania niezbędnych przy realizacji projektów dokumentacji badań, certyfikacji
-Przyjmowanie dokumentacji projektowej, sprawdzanie jej pod względem zgodności z zamówieniem, zakresem opracowania i dokonywanie ewentualnych optymalizacji materiałów i rozwiązań projektowych we współpracy z wewnętrznym działem RnD, produkcji i projektantami
-Przygotowanie ofert we współpracy z działem sprzedaży do zapytań na zlecenia produkcyjne
-Identyfikacja ryzyk realizowanych projektów oraz ich monitorowanie
-Współpraca z interesariuszami projektów
-Koordynacja i nadzór nad pracami zespołu produkcyjnego
-Raportowanie przebiegu realizacji projektów
-Gotowość do jedno-dwu dniowych wyjazdów służbowych
-Koordynacja prac i przekazywanie informacji pomiędzy pionami w firmie
-Opracowanie i nadzór nad zarządzaniem budżetami projektu
-Przygotowanie, realizacja i kontrola harmonogramu inwestycji
-Prowadzenie działań operacyjnych
-Monitorowanie postępów realizacji projektu
-Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń
-Składanie zamówień na potrzebne materiały i sprzęt
wspieranie Dyrektora Finansowego w budowie działu GK
przygotowywanie sprawozdań finansowych
opracowywanie i modyfikowanie planu kont
monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi aspektami działalności firmy
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych
kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego
przygotowywanie deklaracji podatkowych i ZUS
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US,ZUS,GUS,LEASING)
nadzorowanie płatności (wystawianie przelewów) wobec banków, innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych
kontrolowanie systemu wypłat stałych wynagrodzeń pracowniczych, premii itp
nadzorowanie wpływów finansowych pod kątem terminów płatności przez klientów, koordynacja działań przypominających klientom o uregulowaniu zaległych płatności, jak również inicjowanie procesu windykacji
kontrolowanie dokumentacji transakcji finansowych
odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy, prowadzenie ewidencji księgowych
wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności firmy