1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE

Wrocław, wyb. Juliusza Słowackiego 12-14

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (22) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 22 )

Specjalista ds. ochrony środowiska

Jelenia Góra
Wygasła: 30.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Wykonywanie zadań przewidzianych dla służb
  • parków krajobrazowych zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004r
  • lustracja praku krajobrazowego
  • edukacja ekologiczna dzieci i młodzieży
Pokaż więcej >>
od 4 500 do 4 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość i Płace

Wrocław
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, w tym sporządzanie listy płac i przelewów wynagrodzeń;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, w tym sporządzanie list płac i przelewów świadczeń;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem pracownikom podatku od osób fizycznych, naliczaniem świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy, a także PPK i wszelkich innych potrąceń wynagrodzeń; w tym sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego;
  • generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
  • inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
  • prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
  • prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
od 3010 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Wydziale Finansów i Windykcji - Księgowość

Wrocław
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie kompletności dokumentów przekazanych przez inne działy w załączeniu dyspozycji płatności środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • sprawdzanie poprawności wyliczenia odsetek i innych należności ubocznych przy zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD lub przy zwrotach/wpłatach środków w ramach egzekucji należności;
  • realizacja zapisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie płatności w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz przekazywania informacji dotyczących tych płatności, w szczególności w zakresie informowania Instytucji Zarządzającej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej o złożonych zleceniach i wypłaconych środkach;
  • przyjmowanie i zwrot lub zniszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów składanych przez beneficjentów umów w ramach RPO WD, zgodnie z przepisami i wewnętrznymi instrukcjami jednostki;
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki;
  • nadzorowanie zadań związanych z prawidłowym gospodarowaniem mienia jednostki;
  • opracowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
  • współpraca w uzgadnianiu kont księgowych w zakresie powierzonych zadań;
  • opracowywanie i przygotowywanie informacji publicznej dotyczącej stanu i wartości ewidencyjnej środków trwałych oraz przekazywanie jej redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • przygotowywanie i przekazywanie „materiałów na Zarząd” do Działu Obsługi Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości;
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
od 3010 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość i Płace

Wrocław
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, w tym sporządzanie listy płac i przelewów wynagrodzeń;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, w tym sporządzanie list płac i przelewów świadczeń;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem pracownikom podatku od osób fizycznych, naliczaniem świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy, a także PPK i wszelkich innych potrąceń wynagrodzeń; w tym sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego;
  • generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
  • inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
  • prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
  • prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość

Wrocław
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie kompletności dokumentów przekazanych przez inne działy w załączeniu dyspozycji płatności środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • sprawdzanie poprawności wyliczenia odsetek i innych należności ubocznych przy zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD lub przy zwrotach/wpłatach środków w ramach egzekucji należności;
  • realizacja zapisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie płatności w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz przekazywania informacji dotyczących tych płatności, w szczególności w zakresie informowania Instytucji Zarządzającej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej o złożonych zleceniach i wypłaconych środkach;
  • przyjmowanie i zwrot lub zniszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów składanych przez beneficjentów umów w ramach RPO WD, zgodnie z przepisami i wewnętrznymi instrukcjami jednostki;
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki;
  • nadzorowanie zadań związanych z prawidłowym gospodarowaniem mienia jednostki;
  • opracowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
  • współpraca w uzgadnianiu kont księgowych w zakresie powierzonych zadań;
  • opracowywanie i przygotowywanie informacji publicznej dotyczącej stanu i wartości ewidencyjnej środków trwałych oraz przekazywanie jej redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • przygotowywanie i przekazywanie „materiałów na Zarząd” do Działu Obsługi Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości;
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Dziale Kontroli Projektów EFRR w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu

dolnośląskie
Wygasła: 29.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa weryfikacja ex-post postępowań o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych;
  • sporządzanie dokumentacji z przeprowadzonych kontroli;
  • analiza, wykrywanie i sporządzanie informacji o wykrytych nieprawidłowościach w zakresie przeprowadzonych kontroli;
  • przygotowywanie zawiadomień do Rzecznika Dyscypliny Finansów Publicznych;
  • obsługa systemów i narzędzi informatycznych oraz innych elektronicznych baz danych w zakresie przeprowadzanych kontroli;
  • współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Urzędu oraz innymi instytucjami zaangażowanymi w realizację RPO WD 2014-2020 w zakresie prowadzonych kontroli;
  • archiwizacja dokumentacji pokontrolnej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Wrocław
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 50-411 Wrocław
  • Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
  • Starszy Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
  • Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
  • 1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
  • 2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
  • 4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
  • 5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 6. Prowadzenie spraw:
  • - dotyczących instalacji komunalnych,
  • - w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
  • i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
  • - z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
  • - dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
  • 7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
  • 8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Wrocław
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 50-411 Wrocław Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
  • SPECJALISTA W DZIALE PLANOWANIA I KOORDYNACJI W GOSPODARCE ODPADAMI
  • W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
  • Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
  • 1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
  • 2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
  • 4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
  • 5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 6. Prowadzenie spraw:
  • - dotyczących instalacji komunalnych,
  • - w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
  • i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
  • - z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
  • - dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
  • 7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
  • 8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
  • Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • 1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • 2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: niska
  • 3. Prowadzenie prac na terenach rolnych lub leśnych, narażenie na ugryzienie przez kleszcze
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Wrocław
Wygasła: 15.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO 50-411 Wrocław Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
  • Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem
  • Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
  • 1. Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
  • 2. Prowadzenie spraw dotyczących zbierania odpadów
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących wytwarzania odpadów
  • 4. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
  • 5. Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
  • 6. Prowadzenie spraw dotyczących wydobywania odpadów
  • 7. Prowadzenie spraw dotyczących bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
  • 8. Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 10. Prowadzenie spraw w zakresie:
  • - stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • - dotyczących magazynowania odpadów,
  • - dotyczących zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami,
  • - dotyczących obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
  • - dotyczących odpadów medycznych i weterynaryjnych,
  • - dotyczących pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych,
  • - dotyczących zmiany klasyfikacji odpadów,
  • 11. Prowadzenie nadzoru nad podmiotami korzystającymi ze środowiska, w tym: analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin, wezwań do zaniechania naruszeń
  • 12. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 13. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań Działu
  • Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
  • 1. Praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • 2. Częstotliwość wyjazdów służbowych: niska
  • 3. Prowadzenie prac na terenach rolnych lub leśnych, narażenie na ugryzienie przez kleszcze
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji – Księgowość

Wrocław
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
  • generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
  • inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
  • prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
  • prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji – Księgowość i Płace

Wrocław
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • prowadzenie ksiąg rachunkowych (ewidencji) zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • wystawianie not księgowych, korygujących i odsetkowych oraz wezwań do zapłaty i upomnień a także innych dokumentów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych księgowych w celu prawidłowego i terminowego sporządzenia sprawozdań jednostki, w tym sprawozdań budżetowych i finansowych;
  • weryfikacja i uzgadnianie danych niezbędnych do przygotowania wniosków (raportów) o płatność i innych dokumentów z zakresu realizowanych przez jednostkę zadań/projektów, w tym w ramach Pomocy Technicznej RPO WD;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń pracowników oraz osób zatrudnionych w ramach umów zleceń i umów o dzieło, w tym sporządzanie listy płac i przelewów wynagrodzeń;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń z ZFŚS, w tym sporządzanie list płac i przelewów świadczeń;
  • wykonywanie zadań oraz prowadzenie dokumentacji związanej z naliczaniem pracownikom podatku od osób fizycznych, naliczaniem świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych i funduszu pracy, a także PPK i wszelkich innych potrąceń wynagrodzeń; w tym sporządzanie dokumentów rozliczeniowych oraz przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego;
  • generowanie odpowiednich raportów z systemu finansowo-księgowego, w tym: wydruków stanowiących księgi rachunkowe, kartoteki i zestawienia;
  • inwentaryzacja ksiąg rachunkowych jednostki, w tym weryfikacja sald kont księgowych oraz uzgodnienia sald rozrachunków z kontrahentami i bankami;
  • prowadzenie rozliczenia scentralizowanego podatku VAT w jednostce, zgodnie z uchwałą Zarządu Województwa i przepisami prawa;
  • prowadzenie kasy jednostki, zgodnie z umową o odpowiedzialności materialnej, polityką rachunkowości i przepisami prawa;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości,
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • przygotowywanie informacji publicznej w zakresie sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki oraz przekazywanie ich redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Wydziale Finansów i Windykacji - Księgowość

Wrocław
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • sprawdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • kwalifikowanie dokumentów do ujęcia w księgach rachunkowych jednostki, w tym dekretowanie, oraz wprowadzanie do ewidencji księgowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości, w szczególności w zakresie wypłat środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • sporządzanie, sprawdzanie i generowanie dokumentów w systemie bankowości elektronicznej;
  • sprawdzanie kompletności dokumentów przekazanych przez inne działy w załączeniu dyspozycji płatności środków dla beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD;
  • sprawdzanie poprawności wyliczenia odsetek i innych należności ubocznych przy zwrotach środków dokonywanych przez beneficjentów umów o dofinansowanie projektów w ramach RPO WD lub przy zwrotach/wpłatach środków w ramach egzekucji należności;
  • realizacja zapisów rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie płatności w ramach programów finansowanych z udziałem środków europejskich oraz przekazywania informacji dotyczących tych płatności, w szczególności w zakresie informowania Instytucji Zarządzającej i Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej o złożonych zleceniach i wypłaconych środkach;
  • przyjmowanie i zwrot lub zniszczenie zabezpieczeń prawidłowej realizacji umów składanych przez beneficjentów umów w ramach RPO WD, zgodnie z przepisami i wewnętrznymi instrukcjami jednostki;
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych jednostki, zgodnie z obowiązującymi przepisami i polityką rachunkowości;
  • rozliczanie inwentaryzacji majątku jednostki;
  • nadzorowanie zadań związanych z prawidłowym gospodarowaniem mienia jednostki;
  • opracowywanie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;
  • współpraca w uzgadnianiu kont księgowych w zakresie powierzonych zadań;
  • opracowywanie i przygotowywanie informacji publicznej dotyczącej stanu i wartości ewidencyjnej środków trwałych oraz przekazywanie jej redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej;
  • przygotowywanie i przekazywanie „materiałów na Zarząd” do Działu Obsługi Zarządu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego;
  • ewidencjonowanie dokumentów finansowo-księgowych w teczkach (segregatorach), zgodnie z polityką rachunkowości;
  • przechowywanie, archiwizacja i przekazywanie do archiwum zakładowego dokumentów (teczek) w zakresie realizowanych zadań;
  • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego, niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej;
  • pozostałe zadania zgodnie z dokumentami programowymi RPO, Zestawem Instrukcji Wykonawczych DIP i Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO WD oraz wewnętrznymi dokumentami DIP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Dziale Sprawozdawczości w wydziale Instrumentów Środowiskowych

Legnica
Wygasła: 23.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Weryfikację rocznych sprawozdań wójtów, burmistrzów, prezydentów miast z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi przez platformę BDO – Baza Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami
  • Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących poprawności przedkładanych za pośrednictwem platformy BDO sprawozdań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi
  • Weryfikację sprawozdań wytwórców odpadów przez platformę BDO
  • Tworzenie raportów i analiz dot. danych zawartych w sprawozdaniach przedkładanych za pośrednictwem platformy BDO
  • Przygotowywanie niezbędnych zestawień, raportów i analiz niezbędnych do opracowania sprawozdań z realizacji WPGO
  • Udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Walońska 3, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
  • 50-411 Wrocław
  • Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na 3 wolne stanowiska pracy:
  • SPECJALISTA W DZIALE GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
  • ZAKRES ZADAŃ:
  • 1. Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
  • 2. Prowadzenie spraw dotyczących zbierania odpadów
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących wytwarzania odpadów
  • 4. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
  • 5. Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
  • 6. Prowadzenie spraw dotyczących wydobywania odpadów
  • 7. Prowadzenie spraw dotyczących bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
  • 8. Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 10. Prowadzenie spraw w zakresie:
  • - stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • - dotyczących magazynowania odpadów,
  • - dotyczących zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami,
  • - dotyczących obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
  • - dotyczących odpadów medycznych i weterynaryjnych,
  • - dotyczących pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych,
  • - dotyczących zmiany klasyfikacji odpadów
  • 11. Prowadzenie nadzoru nad podmiotami korzystającymi ze środowiska, w tym: analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin, wezwań do zaniechania naruszeń
  • 12. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 13. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań Działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Walońska 3, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
  • 50-411 Wrocław
  • Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
  • STARSZY SPECJALISTA W DZIALE GOSPODARKI ODPADAMI W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
  • ZAKRES ZADAŃ:
  • 1. Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
  • 2. Prowadzenie spraw dotyczących zbierania odpadów
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących wytwarzania odpadów
  • 4. Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
  • 5. Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
  • 6. Prowadzenie spraw dotyczących wydobywania odpadów
  • 7. Prowadzenie spraw dotyczących bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
  • 8. Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 10. Prowadzenie spraw w zakresie:
  • - stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
  • - dotyczących magazynowania odpadów,
  • - dotyczących zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami,
  • - dotyczących obiektów unieszkodliwiania odpadów wydobywczych,
  • - dotyczących odpadów medycznych i weterynaryjnych,
  • - dotyczących pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych,
  • - dotyczących zmiany klasyfikacji odpadów
  • 11. Prowadzenie nadzoru nad podmiotami korzystającymi ze środowiska, w tym: analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin, wezwań do zaniechania naruszeń
  • 12. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 13. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań Działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
  • 50-411 Wrocław
  • Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
  • STARSZY SPECJALISTA W DZIALE PLANOWANIA I KOORDYNACJI W GOSPODARCE ODPADAMI
  • W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
  • ZAKRES ZADAŃ:
  • 1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
  • 2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
  • 4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
  • 5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 6. Prowadzenie spraw:
  • - dotyczących instalacji komunalnych,
  • - w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
  • i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
  • - z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
  • - dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
  • 7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
  • 8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Zarządzania Środowiskiem

Walońska 3, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 26.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO
  • 50-411 Wrocław
  • Wybrzeże J. Słowackiego 12-14
  • ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska pracy:
  • SPECJALISTA W DZIALE PLANOWANIA I KOORDYNACJI W GOSPODARCE ODPADAMI
  • W WYDZIALE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM
  • ZAKRES ZADAŃ:
  • 1. Prowadzenie spraw dotyczących przygotowania, aktualizacji i uchwalania wojewódzkiego planu gospodarki odpadami
  • 2. Prowadzenie postępowań w zakresie pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
  • 3. Prowadzenie spraw dotyczących składowisk odpadów
  • 4. Opiniowanie przedsięwzięć wymagających uzyskania pozwolenia zintegrowanego
  • 5. Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • 6. Prowadzenie spraw:
  • - dotyczących instalacji komunalnych,
  • - w zakresie zmiany zarządzającego składowiskiem odpadów – przeniesienie praw
  • i obowiązków z instrukcji oraz zgody na zamknięcie składowiska odpadów,
  • - z zakresu termicznego przekształcania odpadów,
  • - dotyczących udostępniania informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji odmawiających udostępniania informacji w ramach realizowanych zadań
  • 7. Nadzór nad działalnością podmiotów korzystających ze środowiska, w szczególności analizę pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, przeprowadzanie kontroli, dowodów z oględzin oraz wzywanie do zaniechania naruszeń
  • 8. Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • 9. Prowadzenie spraw związanych z polityką ekologiczną w obszarze zadań merytorycznych Działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Emisji do Powietrza w Wydziale Instrumentów Środowiskowych

Wrocław
Wygasła: 23.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.:
  • 1. Prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia pozwoleń zintegrowanych, w tym analizę najlepszych dostępnych technik (BAT), udzielania pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza oraz innych postępowań prowadzonych w trybie ustawy prawo ochrony środowiska oraz kodeksu postępowania administracyjnego, dla przedsięwzięć znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
  • 2. Przyjmowanie zgłoszeń instalacji, których eksploatacja nie wymaga pozwolenia, z prawem wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji
  • 3. Prowadzenie postępowań w sprawie wydania decyzji w zakresie ograniczenia oddziaływania na środowisko oraz o dopuszczalnym poziomie hałasu
  • 4. Przygotowywanie projektów uchwał wynikających z ustawy prawo ochrony środowiska, dla przedsięwzięć znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
  • 5. Prowadzenie spraw związanych programami ochrony powietrza i programem ochrony środowiska przed hałasem oraz związaną z nimi sprawozdawczością
  • 6. Udostępnianie informacji o środowisku oraz wydawanie decyzji administracyjnych odmawiających udostepnienia informacji
  • 7. Wydawania zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych
  • 8. Opiniowanie planowanych przedsięwzięć wymagających pozwolenia zintegrowanego w trybie ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisk, znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Gospodarki Odpadami w Wydziale Środowiska

wybrzeże Juliusza Słowackiego 12/14, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - Prowadzenie spraw w zakresie stacji demontażu pojazdów wycofanych z eksploatacji
  • - Prowadzenie spraw w zakresie gospodarowania odpadami wydobywczymi
  • - Prowadzenie spraw dotyczących pozwoleń na wytwarzanie odpadów
  • - Prowadzenie spraw związanych z przetwarzaniem odpadów, (w tym odzysk i unieszkodliwianie wraz wypełnianiem terenów niekorzystnie przekształconych)
  • - Prowadzenie spraw dot. zbierania odpadów
  • - Prowadzenie spraw dot. odpadów medycznych i weterynaryjnych
  • - Prowadzenie spraw dot. pozwoleń sektorowych w zakresie odpadów zielonych
  • - Zmiany klasyfikacji odpadów
  • - Zabezpieczenia roszczeń w gospodarce odpadami
  • - Prowadzenie postępowań w zakresie produktów ubocznych
  • - Prowadzenie spraw dot. bazy azbestowej, PCB i dwutlenku tytanu
  • - Udostępnianie informacji o środowisku w ramach realizowanych zadań
  • - Nadzór nad podmiotami korzystającymi ze środowiska w ramach realizowanych zadań, w tym analiza pozwoleń i decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, kontrole, dowody z oględzin, wezwania do zaniechania naruszeń
  • - Opiniowanie aktów prawnych w ramach realizowanych zadań
  • - Przygotowywanie informacji, materiałów i analiz w zakresie prowadzonych spraw na potrzeby kontroli realizacji zadań, prac komisji oraz sejmiku Województwa i prac zarządu Województwa, interpelacji i zapytań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Dziale Planowania i Koordynacji w Gospodarce Odpadami w Wydziale Środowiska

wybrzeże Juliusza Słowackiego 12/14, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • - Prowadzenie postępowań w sprawie udzielenia pozwoleń zintegrowanych w tym m.in. analizę najlepszych dostępnych technik (BAT), udzielenia zezwoleń na przetwarzanie odpadów, zatwierdzanie instrukcji prowadzenia składowiska odpadów, wyrażania zgody na zamknięcie składowisk odpadów oraz innych postępowań prowadzonych w trybie ustawy o odpadach, ustawy prawo ochrony środowiska i innych ustaw regulujących zagadnienia związane z gospodarką odpadami oraz kodeksu postępowania administracyjnego dla przedsięwzięć znajdujących się w kompetencji marszałka województwa
  • - Udział w przygotowaniu treści pozwoleń zintegrowanych w zakresie gospodarki odpadami
  • - Współpracę z innymi organami w zakresie ochrony środowiska
  • - Prowadzenie publicznie dostępnego wykazu danych o dokumentach zawierających dane o środowisku
  • - Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania oraz innych pism z zakresu spraw prowadzonych przez Dział
  • - Opiniowanie projektów ustaw i rozporządzeń
  • - Realizację zadań dotyczących Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami
  • - Nadzór nad podmiotami korzystającymi ze środowiska w ramach realizowanych zadań, w tym analizę decyzji pod kątem zgodności z przepisami prawa, kontrolę, dowody z oględzin, wezwania do zaniechania naruszeń
  • - Przygotowywanie informacji, materiałów i analiz w zakresie prowadzonych spraw na potrzeby kontroli realizacji zadań, prac komisji oraz sejmiku województwa, prac zarządu województwa, interpelacji, zapytań itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy

Wrocław
Wygasła: 30.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent w Zespole ds. Osadnictwa

Legnica
Wygasła: 09.08.2018
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie WOJEWÓDZTWO DOLNOŚLĄSKIE, podziel się opinią i pomóż innym.