1. Pracodawca
  2. Komorów
  3. COOLING.PL ZDZIECH sp. j
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

COOLING.PL ZDZIECH sp. j

SOKOŁÓW, UL. SOKOŁOWSKA 24

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (35) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 35 )

Pracownik ds. administracyjno-kadrowych

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • ➡️ asystowanie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej;
  • ➡️ wsparcie procesów związanych z zatrudnianiem i zwolnieniami z pracy (przygotowanie umów, wypowiedzeń);
  • ➡️ udział w procesie Onboardingowym;
  • ➡️ obsługa programu InEwi (ewidencja czasu pracy/urlopy/nadgodziny/absencje);
  • ➡️ koordynacja szkoleń BHP oraz badaniami Medycyny Pracy;
  • ➡️ opieka nad szkoleniami z zakresu Ochrony Danych Osobowych;
  • ➡️ opieka nad benefitami; MyBenefit, Prywatna Opieka Medyczna, Ubezpieczenie Grupowe;
  • ➡️opieka nad PPK (zgłaszanie uczestników/tworzenie list wpłat);
  • ➡️ wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych;
  • ➡️ sporządzanie raportów i zestawień
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. administracyjno-kadrowych

Warszawa
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • ➡️ asystowanie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej;
  • ➡️ wsparcie procesów związanych z zatrudnianiem i zwolnieniami z pracy (przygotowanie umów, wypowiedzeń);
  • ➡️ udział w procesie Onboardingowym;
  • ➡️ obsługa programu InEwi (ewidencja czasu pracy/urlopy/nadgodziny/absencje);
  • ➡️ koordynacja szkoleń BHP oraz badaniami Medycyny Pracy;
  • ➡️ opieka nad szkoleniami z zakresu Ochrony Danych Osobowych;
  • ➡️ opieka nad benefitami; MyBenefit, Prywatna Opieka Medyczna, Ubezpieczenie Grupowe;
  • ➡️opieka nad PPK (zgłaszanie uczestników/tworzenie list wpłat);
  • ➡️ wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych;
  • ➡️ sporządzanie raportów i zestawień
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 28.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałej współpracy z partnerami firmy;
  • realizacja biznesowej strategii oraz polityki firmy;
  • organizacja oraz koordynacja procesów handlowych;
  • planowanie oraz rozbudowa ekspozycji produktów w sklepach;
  • organizacja oraz wdrażanie promocji sprzedażowych u partnerów handlowych;
  • analiza rynku oraz szukanie nowych możliwości rozwoju firmy;
  • współpraca wewnętrzna z działem marketingu, finansów oraz logistyki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development Manager

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 23.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca zdalna
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • Nawiązywanie kontaktu oraz relacji biznesowych z nowymi klientami
  • Koordynowanie działań związanych z wdrożeniem nowego klienta
  • Realizacja strategii firmy związanej z rozwojem na nowych rynkach
  • Udział przy zawieraniu umów z nowymi klientami i negocjowanie warunków
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań z poczynionych działań
  • Współpraca z innymi działami w firmie w celu przygotowania strategii sprzedażowo – marketingowej
  • Prezentowanie zakresu działania, produktów, mocnych stron i filozofii firmy
  • Reprezentowanie firmy na targach branżowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Manager

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Opracowywanie i realizacja działań PR mających na celu promocję firmy, jej marek oraz produktów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, influencerami i innymi osobami mającymi wpływ na wizerunek firmy
  • Zarządzanie działaniami zewnętrznych dostawców w skali międzynarodowej, w tym agencji PR
  • Koordynowanie działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, w tym przygotowywanie informacji prasowych, artykułów, materiałów promocyjnych oraz raportów
  • Planowanie i organizacja premier produktowych w bezpośredniej współpracy z innymi działami
  • Współpraca z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójności komunikacji oraz efektywnego wykorzystania różnych kanałów promocji
  • Monitorowanie opinii o firmie w mediach oraz analiza konkurencji w kontekście działań PR
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji do działań PR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Manager

Aleje Jerozolimskie 54, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Opracowywanie i realizacja działań PR mających na celu promocję firmy, jej marek oraz produktów
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, influencerami i innymi osobami mającymi wpływ na wizerunek firmy
  • Zarządzanie działaniami zewnętrznych dostawców w skali międzynarodowej, w tym agencji PR
  • Koordynowanie działań związanych z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, w tym przygotowywanie informacji prasowych, artykułów, materiałów promocyjnych oraz raportów
  • Planowanie i organizacja premier produktowych w bezpośredniej współpracy z innymi działami
  • Współpraca z działem marketingu i social media w celu zapewnienia spójności komunikacji oraz efektywnego wykorzystania różnych kanałów promocji
  • Monitorowanie opinii o firmie w mediach oraz analiza konkurencji w kontekście działań PR
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu uzyskania niezbędnych informacji do działań PR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration and HR Assistant

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • 🎯 UWAGA: to jest Twój znak, że czas pomyśleć o nowej pracy!
  • Szukamy osoby, która zaopiekuje się naszym biurem oraz wesprze projekty z obszaru HR. Fajnie, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy i przede wszystkim lubisz być w ciągłym kontakcie z ludźmi. Dajemy dodatkowe punkty za głowę otwartą na pomysły 😊 Lubisz, kiedy Twoje propozycje zostają wdrażane, a nie trafiają do szuflady? W Cooling będziesz mieć dużo przestrzeni do działania!
  • We wszystkich tematach możesz liczyć na wsparcie Teamu, natomiast z Twojej strony liczymy na duży entuzjazm, chęć do nauki i poczucie humoru 😉
  • To co, zainteresowaliśmy Cię? Jeżeli tak – czytaj dalej i sprawdź, czy do siebie pasujemy
  • Do Twoich zadań należeć będą:
  • ➡️ obsługa gości i klientów firmy;
  • ➡️ bieżąca współpraca ze wszystkimi działami
  • ➡️ nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz informacji;
  • ➡️ zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, okazjonalnych;
  • ➡️ wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych;
  • ➡️ koordynowanie przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników/ współpracowników;
  • ➡️ organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli, zlecanie tłumaczeń;
  • ➡️ wsparcie w organizacji imprez firmowych – mile widziana inicjatywa w tym obszarze;
  • ➡️ umawianie spotkań rekrutacyjnych;
  • ➡️ raportowanie postępu poszczególnych działań i projektów
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administration and HR Assistant

Aleje Jerozolimskie 54, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • 🎯 UWAGA: to jest Twój znak, że czas pomyśleć o nowej pracy!
  • Szukamy osoby, która zaopiekuje się naszym biurem oraz wesprze projekty z obszaru HR. Fajnie, jeśli masz już za sobą pierwsze doświadczenie w pracy i przede wszystkim lubisz być w ciągłym kontakcie z ludźmi. Dajemy dodatkowe punkty za głowę otwartą na pomysły 😊 Lubisz, kiedy Twoje propozycje zostają wdrażane, a nie trafiają do szuflady? W Cooling będziesz mieć dużo przestrzeni do działania!
  • We wszystkich tematach możesz liczyć na wsparcie Teamu, natomiast z Twojej strony liczymy na duży entuzjazm, chęć do nauki i poczucie humoru 😉
  • To co, zainteresowaliśmy Cię? Jeżeli tak – czytaj dalej i sprawdź, czy do siebie pasujemy
  • Do Twoich zadań należeć będą:
  • ➡️ obsługa gości i klientów firmy;
  • ➡️ bieżąca współpraca ze wszystkimi działami
  • ➡️ nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz informacji;
  • ➡️ zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, okazjonalnych;
  • ➡️ wykonywanie innych zleconych prac administracyjnych;
  • ➡️ koordynowanie przygotowywania stanowisk pracy dla nowych pracowników/ współpracowników;
  • ➡️ organizacja podróży służbowych, rezerwacja biletów i hoteli, zlecanie tłumaczeń;
  • ➡️ wsparcie w organizacji imprez firmowych – mile widziana inicjatywa w tym obszarze;
  • ➡️ umawianie spotkań rekrutacyjnych;
  • ➡️ raportowanie postępu poszczególnych działań i projektów
Pokaż więcej >>
od 5000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Praca w projektach dotyczących produktów wielu kategorii elektroniki użytkowej oferowanych międzynarodowo w markach ENDORFY oraz Krux
  • Czuwanie nad przebiegiem wszystkich etapów realizacji projektu (od fazy analizy, poprzez planowanie, po wdrożenie)
  • Przygotowanie dokumentacji projektowej
  • Ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów biznesowych oraz założeń technologicznych i organizacyjnych projektu
  • Tworzenie oraz realizacja projektów w wyznaczonym czasie i budżecie
  • Monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych aspektów projektu w sposób mierzalny i raportowanie ich do Zarządu
  • Udział w wyborze oraz nadzór nad poprawnością korzystania narzędzi projektowych, w tym oprogramowania
  • Pełnienie roli Single Point of Contact między Zarządem, a grupami projektowymi lub współpracującymi podmiotami zewnętrznymi
  • Proponowanie działań korygujących, aby usprawniać realizowanie projektów przy użyciu nowoczesnych metod i narzędzi
  • Budowanie i wspieranie zespołów projektowych
  • Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dotyczących pracy projektowej
  • Identyfikacja, mapowanie istniejących w organizacji procesów oraz sugerowanie usprawnień procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Praca w projektach dotyczących produktów wielu kategorii elektroniki użytkowej oferowanych międzynarodowo w markach ENDORFY oraz Krux
  • Czuwanie nad przebiegiem wszystkich etapów realizacji projektu (od fazy analizy, poprzez planowanie, po wdrożenie)
  • Przygotowanie dokumentacji projektowej
  • Ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów biznesowych oraz założeń technologicznych i organizacyjnych projektu
  • Tworzenie oraz realizacja projektów w wyznaczonym czasie i budżecie
  • Monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych aspektów projektu w sposób mierzalny i raportowanie ich do Zarządu
  • Udział w wyborze oraz nadzór nad poprawnością korzystania narzędzi projektowych, w tym oprogramowania
  • Pełnienie roli Single Point of Contact między Zarządem, a grupami projektowymi lub współpracującymi podmiotami zewnętrznymi
  • Proponowanie działań korygujących, aby usprawniać realizowanie projektów przy użyciu nowoczesnych metod i narzędzi
  • Budowanie i wspieranie zespołów projektowych
  • Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dotyczących pracy projektowej
  • Identyfikacja, mapowanie istniejących w organizacji procesów oraz sugerowanie usprawnień procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Praca w projektach dotyczących produktów wielu kategorii elektroniki użytkowej oferowanych międzynarodowo w markach ENDORFY oraz Krux
  • Czuwanie nad przebiegiem wszystkich etapów realizacji projektu (od fazy analizy, poprzez planowanie, po wdrożenie)
  • Przygotowanie dokumentacji projektowej
  • Ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów biznesowych oraz założeń technologicznych i organizacyjnych projektu
  • Tworzenie oraz realizacja projektów w wyznaczonym czasie i budżecie
  • Monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych aspektów projektu w sposób mierzalny i raportowanie ich do Zarządu
  • Udział w wyborze oraz nadzór nad poprawnością korzystania narzędzi projektowych, w tym oprogramowania
  • Pełnienie roli Single Point of Contact między Zarządem, a grupami projektowymi lub współpracującymi podmiotami zewnętrznymi
  • Proponowanie działań korygujących, aby usprawniać realizowanie projektów przy użyciu nowoczesnych metod i narzędzi
  • Budowanie i wspieranie zespołów projektowych
  • Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dotyczących pracy projektowej
  • Identyfikacja, mapowanie istniejących w organizacji procesów oraz sugerowanie usprawnień procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Project Manager

Aleje Jerozolimskie 54, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 04.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Praca w projektach dotyczących produktów wielu kategorii elektroniki użytkowej oferowanych międzynarodowo w markach ENDORFY oraz Krux
  • Czuwanie nad przebiegiem wszystkich etapów realizacji projektu (od fazy analizy, poprzez planowanie, po wdrożenie)
  • Przygotowanie dokumentacji projektowej
  • Ustalanie z zainteresowanymi stronami konkretnych celów biznesowych oraz założeń technologicznych i organizacyjnych projektu
  • Tworzenie oraz realizacja projektów w wyznaczonym czasie i budżecie
  • Monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych aspektów projektu w sposób mierzalny i raportowanie ich do Zarządu
  • Udział w wyborze oraz nadzór nad poprawnością korzystania narzędzi projektowych, w tym oprogramowania
  • Pełnienie roli Single Point of Contact między Zarządem, a grupami projektowymi lub współpracującymi podmiotami zewnętrznymi
  • Proponowanie działań korygujących, aby usprawniać realizowanie projektów przy użyciu nowoczesnych metod i narzędzi
  • Budowanie i wspieranie zespołów projektowych
  • Prowadzenie wewnętrznych szkoleń dotyczących pracy projektowej
  • Identyfikacja, mapowanie istniejących w organizacji procesów oraz sugerowanie usprawnień procesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka ds. księgowości

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 28.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie w rozliczaniu przelewów przychodzących (WAPRO)
  • Wsparcie w wystawianiu kompensat (WAPRO)
  • Wprowadzanie dokumentów do Saldeo
  • Sprawdzanie poprawności raportów sprzedażowych i rozliczanie sprzedaży e-commerce (Amazon)
  • Wprowadzanie dokumentów zakupowych do systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager eCommerce

Katowice
Wygasła: 04.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy, poszukujemy E-Commerce Managera, który będzie odpowiadał za uruchomienie sklepu internetowego dla marki specjalizującej się w akcesoriach dla graczy, a następnie pokieruje realizacją wszelkich procesów związanych z obsługą klientów detalicznych. Obszary pracy:
  • udział w projektowaniu funkcjonalności strony internetowej sklepu;
  • udział w wyborze oprogramowania ERP mającego scalić procesy z różnych dziedzin działalności firmy, związanych z obsługą zamówień w sklepie internetowym;
  • bieżące zarządzanie działaniem sklepu internetowego w obszarach: zawartości strony internetowej sklepu i systemu zamówień, wysyłek produktów, customer experience, realizacji założeń wizerunkowych marki;
  • usprawnienie procesów magazynowych pod kątem sprzedaży detalicznej;
  • współpraca z działem prawnym w zakresie realizacji obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego;
  • prowadzenie analiz rynkowych i proponowanie działań mających zwiększyć wyniki sprzedażowe sklepu;
  • współpraca z działami marketingu i sprzedaży w zakresie realizacji internetowych działań marketingowych, w tym kampanii Adwords, SEO i innych;
  • współpraca z działem zakupów w obszarze planowania sprzedaży i zatowarowania;
  • współpraca z działem logistyki w obszarze umów dotyczących wysyłek do klientów detalicznych;
  • raportowanie bezpośrednio do dyrektora sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu księgowego i zaopiekuje się obszarem związanym z handlem międzynarodowym - do jej zadań należeć będzie:
  • Doradztwo podatkowo-księgowe w handlu międzynarodowym
  • Weryfikacja kompletności dokumentów:
  • - sprzedaży towarów: faktury walutowe, WNT, korygujące, transakcje łańcuchowe, SW, WSTO;
  • - zakupu towarów: WDT, import w procedurze standardowej i z odroczonym VAT-em;
  • - zakupu kosztów i usług;
  • - wyciągów bankowych
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością:
  • - wsparcie procesów dekretacji i księgowań dokumentów dotyczących obrotu zagranicznego;
  • - wysyłka elektronicznych plików sprzedaży i zakupów towarów generowanych z
  • programu ERP;
  • - tworzenie i wysyłka elektronicznych wyciągów bankowych;
  • - sporządzanie raportów;
  • - przygotowywanie specyfikacji magazynów pod kątem weryfikacji remanentów, w tym magazynów konsygnacyjnych
  • Przygotowanie i wysłanie do US dokumentów Intrastat
  • Przygotowanie i wysłanie do agencji celnych dokumentów związanych z
  • odroczonym VAT
  • Rozliczanie dokumentów importowych i eksportowych SAD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • rozmieszczanie produktów i dbałość o porządek w magazynie,
  • przyjmowanie dostaw (paletowych oraz kontenerowych),
  • pakowanie przesyłek (paczki, palety),
  • kompletacja zamówień,
  • drobne prace magazynowe (np. naprawa palet lub jazda myjką)
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager Assistant

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie w zarządzaniu powierzonymi kategoriami produktowymi,
  • analiza rynku produktowego,
  • kontrola stanów produktowych,
  • wsparcie w procesie importu produktów - współpraca z działem logistyki,
  • proponowanie form promocji produktów - współpraca z działem marketingu,
  • dbanie o aktualność informacji w komunikacji między działami
  • raportowanie swoich działań do przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a - Specjalizacja handel międzynarodowy

Janki (pow. pruszkowski)
Wygasła: 17.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Doradztwo podatkowo-księgowe w handlu międzynarodowym
  • Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, dotyczących: sprzedaży towarów (faktury walutowe, faktury WNT, faktury korygujące, transakcje łańcuchowe, SW, WSTO), zakupu towarów (WDT, import w procedurze standardowej i z odroczonym VAT-em), zakupu kosztów i usług, w tym import usług oraz wyciągów bankowych
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością: wsparcie procesów dekretacji i księgowań dokumentów dotyczących obrotu zagranicznego
  • Wysyłka elektronicznych plików sprzedaży i zakupów towarów generowanych z programu ERP
  • Tworzenie i wysyłka elektronicznych wyciągów bankowych, sporządzanie raportów w arkuszu kalkulacyjnym Excel, przygotowywanie specyfikacji magazynów pod kątem weryfikacji remanentów, w tym magazynów konsygnacyjnych
  • Przygotowanie i wysłanie do US dokumentów Intrastat
  • Przygotowanie i wysłanie do agencji celnych dokumentów związanych z odroczonym VAT
  • Rozliczanie dokumentów importowych i eksportowych SAD
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager Assistant

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 25.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie w zarządzaniu powierzonymi kategoriami produktowymi,
  • analiza rynku produktowego,
  • kontrola stanów produktowych,
  • wsparcie w procesie importu produktów - współpraca z działem logistyki,
  • proponowanie form promocji produktów - współpraca z działem marketingu,
  • dbanie o aktualność informacji w komunikacji między działami
  • raportowanie swoich działań do przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 16.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • rozmieszczanie produktów i dbałość o porządek w magazynie,
  • przyjmowanie dostaw (paletowych oraz kontenerowych),
  • pakowanie przesyłek (paczki, palety),
  • kompletacja zamówień,
  • drobne prace magazynowe (np. naprawa palet lub jazda myjką)
Pokaż więcej >>
od 4000 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/-a / Accountant

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 14.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Dekretacja i księgowanie dokumentów dotyczących obrotu krajowego i zagranicznego
  • Rozpoznawanie kosztów w układzie kalkulacyjnym (5-tki)
  • Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów dotyczących sprzedaży towarów: faktury krajowe, faktury walutowe, faktury WNT, faktury korygujące, transakcje łańcuchowe, SW, WSTO
  • Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów dotyczących zakupu towarów w tym: WDT, import w procedurze standardowej i z odroczonym VAT-em
  • Weryfikacja kompletności wystawionych i otrzymanych dokumentów dotyczących zakupu kosztów i usług, w tym import usług
  • Weryfikacja wyciągów bankowych
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością (przygotowanie i przesyłanie elektronicznych plików sprzedaży i zakupów towarów generowanych z WFMAG oraz elektronicznych wyciągów bankowych)
  • Sporządzanie raportów w arkuszu kalkulacyjnym Excel
  • Sporządzanie specyfikacji magazynów
  • Przygotowanie i wysłanie do US dokumentów Intrastat
  • Przygotowanie i wysłanie do agencji celnych dokumentów związanych z odroczonym VAT
  • Rozliczanie dokumentów importowych SAD
  • Sporządzanie sprawozdań dotyczących: elektrośmieci, gospodarki odpadami, zużycia paliw w samochodach firmowych, GUS-u (wspólnie z księgowością zewnętrzną)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent ds. sprzedaży - Sales Assistant

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 10.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Bieżąca współpraca z opiekunami klientów, w ramach przydzielonych rynków
  • Kompleksowa realizacja zamówień
  • Prowadzenie kont klientów w systemie sprzedażowo-magazynowym WF-MAG
  • Koordynacja i współpraca z działami logistyki, marketingu i produkcji
  • Przygotowywanie okresowych raportów
  • Wsparcie sprzedaży - wprowadzanie zamówień, fakturowanie oraz awizowanie dostaw
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager ds. Kategorii Audio

Sokołowska 24, Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zarządzanie kategorią produktową audio, w zakres której wchodzą m.in: głośniki, mikrofony, słuchawki,
  • aktywny udział w planowaniu kierunku rozwoju produktów,
  • koordynacja projektowania nowych produktów,
  • poszukiwanie dostawców i współpraca z nimi,
  • nadzór nad przebiegiem produkcji,
  • kontrola stanów produktowych,
  • koordynacja importu produktów - współpraca z działem logistyki,
  • koordynacja form promocji produktów - współpraca z działem marketingu,
  • dbanie o aktualność informacji w komunikacji między działami,
  • raportowanie swoich działań do przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista ds. sprzedaży E-commerce

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w piśmie (minimum B2) - warunek konieczny,
  • obsługa portfolio produktowego,
  • negocjacje kontraktów i warunków współpracy,
  • rozwijanie współpracy z klientem,
  • analizowanie wyników sprzedaży,
  • ustalanie planów sprzedażowo-marżowych,
  • współpraca z działem marketingu w celu wdrażania odpowiednich działań mających na celu zwiększenie widoczności produktów i optymalizacji zawartości na platformie sprzedaży internetowej,
  • współpraca z działem logistyki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager Assistant

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 10.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie w zarządzaniu powierzonymi kategoriami produktowymi
  • analiza rynku produktowego
  • kontrola stanów produktowych
  • wsparcie w procesie importu produktów - współpraca z działem logistyki
  • proponowanie form promocji produktów - współpraca z działem marketingu
  • dbanie o aktualność informacji w komunikacji między działami
  • raportowanie swoich działań do przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu i PR

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 20.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • dbanie o wizerunek firmy i komunikacyjne pozycjonowanie produktów
  • planowanie i wdrażanie komunikacji produktowej
  • organizacja zewnętrznych testów, współpraca z redakcjami i dziennikarzami
  • inicjowanie współpracy z influencerami, ważnymi z punktu widzenia działań SilentiumPC i SPC Gear
  • analiza i raportowanie działań
  • copywriting w zakresie niezbędnym w komunikacji produktów
  • współpraca z innymi działami firmy (SocialMedia, dział handlowy itp.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie kategorią produktową - produkty audio
  • aktywny udział w planowaniu kierunku rozwoju produktów
  • koordynacja projektowania nowych produktów
  • poszukiwanie dostawców i współpraca z nimi
  • nadzór nad przebiegiem produkcji
  • kontrola stanów produktowych
  • koordynacja importu produktów - współpraca z działem logistyki
  • koordynacja form promocji produktów - współpraca z działem marketingu
  • dbanie o aktualność informacji w komunikacji między działami
  • raportowanie swoich działań do przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Product Manager Assistant

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 04.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • wsparcie w zarządzaniu powierzonymi kategoriami produktowymi
  • analiza rynku produktowego
  • kontrola stanów produktowych
  • wsparcie w procesie importu produktów - współpraca z działem logistyki
  • proponowanie form promocji produktów - współpraca z działem marketingu
  • dbanie o aktualność informacji w komunikacji między działami
  • raportowanie swoich działań do przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

e-Commerce Manager

Warszawa
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • E-Commerce manager zarządza sklepem internetowym marki specjalizującej się w akcesoriach dla graczy. Na pierwszym etapie swojej pracy odpowiada także za uruchomienie sklepu, łącznie z wyborem (we współpracy z kierownictwem firmy) i wdrożeniem odpowiedniego systemu ERP. Kieruje realizacją wszelkich procesów związanych z obsługą klientów detalicznych
  • Obszary pracy:
  • - udział w projektowaniu funkcjonalności strony internetowej sklepu;
  • - udział w wyborze oprogramowania ERP mającego scalić procesy z różnych dziedzin działalności firmy, związanych z obsługą zamówień w sklepie internetowym;
  • - odpowiedzialność za wdrożenie nowego, zaakceptowanego przez kierownictwo firmy, systemu ERP (współpraca z zewnętrza firmą wdrożeniową);
  • - bieżące zarządzanie działaniem sklepu internetowego w obszarach: działania oraz zawartości strony internetowej sklepu i systemu zamówień; wysyłek produktów; customer experience; realizacji założeń wizerunkowych marki;
  • - usprawnienie procesów magazynowych pod kątem sprzedaży detalicznej;
  • - współpraca z działem prawnym w zakresie realizacji obowiązków prawnych związanych z prowadzeniem sklepu internetowego;
  • - prowadzenie analiz rynkowych i proponowanie działań mających zwiększyć wyniki sprzedażowe sklepu;
  • - współpraca z działami marketingu i sprzedaży w zakresie realizacji internetowych działań marketingowych, w tym kampanii Adwords, SEO i innych;
  • - współpraca z działem zakupów w obszarze planowania sprzedaży i zatowarowania;
  • - współpraca z działem logistyki w obszarze umów dotyczących wysyłek do klientów detalicznych;
  • - raportowanie bezpośrednio do dyrektora sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

International Customer Service Specialist (B2B)

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 01.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ongoing cooperation with international clients within the allocated markets
  • Comprehensive execution of export orders
  • Maintaining client accounts in the WF-Mag sales and warehouse system
  • Coordination of the dispatch of goods
  • Cooperation with the logistics, marketing and production departments
  • Preparation of periodic sales reports and market analyses
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Manager

Sokołów (pow. pruszkowski)
Wygasła: 17.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • realizacja strategii firmy w obszarze HR
  • prowadzenie procesu rekrutacji i udział w selekcji nowych pracowników
  • współpraca z szefami poszczególnych działów w zakresie określenia potrzeb i priorytetów zatrudnienia oraz opisu stanowiska pracy
  • udział w projekcie budowania międzynarodowych struktur sprzedaży i marketingu
  • dbanie o wizerunek firmy w procesach rekrutacji i selekcji
  • kreatywne poszukiwanie nowych ścieżek rekrutacyjnych i dopasowywanie ich do specyfiki stanowisk
  • nadzorowanie działań związanych ze szkoleniem i rozwojem obecnych pracowników
  • koordynowanie systemów oceny pracowniczej i feedbacku
  • raportowanie bezpośrednio do kierownictwa firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

International Customer Service Specialist (B2B)

mazowieckie
Wygasła: 13.12.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Magazynier

Warszawa
Wygasła: 21.12.2018
Pracownik fizyczny
od 2000 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Product Manager

Warszawa
Wygasła: 14.06.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży hurtowej

Warszawa
Wygasła: 14.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne