1. Pracodawca
  2. Piaseczno
  3. HOTELS MANAGEMENT PRESTIGE PM sp. z o.o. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

HOTELS MANAGEMENT PRESTIGE PM sp. z o.o. sp. k.

PIASECZNO, UL. PAWIA 7 / 96

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (28) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 28 )

Koordynator Housekeepingu

Międzyzdroje
Wygasła: 21.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynacja pracy Służby Pięter
  • Zapewnianie czystości pokoi hotelowych oraz części ogólnodostępnych w obiekcie
  • Ustalenie grafików pracy podległego zespołu
  • Przeprowadzenie inwentaryzacji, dokonywanie zamówień środków czystości itp
  • Bieżąca kontrola kosztów
  • Wdrażanie procedur i szkolenie podległych pracowników
  • Współpraca z pralnią, zespołem recepcjonistów oraz kierownikiem technicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi rezerwacji

Jarząbka 26, Piaseczno
Wygasła: 13.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z Liderem dz. Obsługi Rezerwacji w zarządzaniu codziennymi operacjami firmy
  • Szkolenie i wdrażanie mniej doświadczonych pracowników
  • Monitorowanie procesu obsługi klienta oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • Pomoc w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy
  • Kontrola procesu przyjmowania rezerwacji oraz dostępności nieruchomości. / Efektywna realizacja procesu rezerwacji
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i zapobieganie konfliktom z klientami oraz członkami zespołu
  • Tworzenie raportów i analizy dotyczące wyników działalności firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa gości hotelowych
  • dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem Gościa w hotelu
  • przyjmowanie i rozliczaniu rezerwacji
  • naliczanie należności oraz wystawianiu dokumentów sprzedaży
  • dbanie o obieg dokumentów
  • obsługa korespondencji mailowej
  • dbałość o estetykę i porządek recepcji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Recepcji

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Planowanie, organizowanie i kierowanie pracą działu recepcji
  • Przydzielanie zadań, określanie zakresu uprawnień i odpowiedzialności podległym pracownikom
  • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem działu, dyscypliną i wykorzystaniem czasu pracy oraz przestrzeganie przepisów wewnętrznych
  • Kontrola wykonania zadań przez podległych pracowników
  • Czuwanie nad prawidłowymi świadczeniami usług hotelowych zwłaszcza w okresie większego nasilenia ruchu turystycznego
  • Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi we wszystkich sprawach dotyczących realizacji celów Obiektu
  • Sporządzanie materiałów sprawozdawczo-statystycznych wymaganych przez księgowość oraz bezpośredniego przełożonego
  • Realizacja innych działań zleconych przez przełożonego
  • Nadzór nad bieżącą sprzedażą usług hotelowych w Recepcji
  • Nadzór nad przestrzeganiem przez podległych pracowników przepisów sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz dotyczących ochrony przeciwpożarowej
  • Bieżące przekazywanie do wiadomości i wykonania podległym pracownikom otrzymanych zarządzeń, instrukcji itp
  • Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z systemem czasu pracy podległego personelu
  • Stały nadzór nad obsługą gości
  • Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych z zakresu zagadnień należących do podległej komórki organizacyjnej
  • Wykonywanie innych spraw zleconych przez Dyrekcję i systematyczne prowadzenie szkoleń i instruktażu podległego personelu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika działu recepcji i rezerwacji

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 03.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizowanie i koordynowanie pracy podległego personelu, kontrolowanie jej efektów oraz dyscypliny pracy,
  • stałe i systematyczne prowadzenie szkoleń i instruktażu podległego personelu,
  • bieżące przekazywanie do wiadomości i wykonania podległym pracownikom otrzymanych zarządzeń, instrukcji itp.,
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z systemem czasu pracy podległego personelu,
  • stały nadzór nad obsługą Gości,
  • prowadzenie rozliczeń zleceń dokonanych przez systemy rezerwacyjne ( on-line),
  • rozliczanie prowizji dla biur podróży i kontrahentów rezerwacji on-line oraz imprez barterowych i umów stałych,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dekretowanie rachunków oraz faktur i nadanie im obiegu księgowego,
  • prowadzenie raportu kasowego, w tym rozliczanie zaliczek,
  • zaopatrzenie: artykuły biurowe, środki eksploatacyjne dla recepcji,
  • nadzór nad eksploatacją sprzętu w recepcji
  • ustalanie i kontrolę procedur dot. funkcjonowania Recepcji,
  • kontrolę pracy personelu (w tym finansowa),
  • utrzymywanie standardów obsługi Gościa u podwładnych na najwyższym poziomie,
  • utrzymanie standardów u podwładnych dot. wyglądu, ubioru,
  • czuwanie nad prawidłowym przebiegiem świadczonych usług hotelarskich,
  • przyjmowanie skarg i zażaleń Gości dot. świadczonych usług oraz reagowanie na nie,
  • pełną współpracę z innymi działami Bel Mare i Aqua Resort, koordynacja pracy z pozostałymi komórkami Hotelu,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie programu Econcept oraz bieżące wprowadzanie poprawek i zmian, kontrola systemu kodowania kart magnetycznych, kontrola eksploatacji pozostałego sprzętu znajdującego się w recepcji,
  • stworzenie zakresu obowiązków podległego personelu,
  • organizacja i przeprowadzanie szkoleń podległego personelu,
  • spotkania z pracownikami w celu omówienia pracy, procedur,
  • ustalanie harmonogramu pracy recepcjonistów uwzględniając potrzeby hotelu,
  • kontrola przepływu informacji,
  • nadzór nad terminowością płatności od kontrahentów za usługi świadczone przez hotel,
  • wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży usług konferencyjnych

Warszawa
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Działania sprzedażowe dotyczące sprzedaży usług konferencyjnych, ich planowanie,
  • pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie spotkań sprzedażowych również wyjazdowych
  • prowadzenie badań i analizy rynku branży hotelarskiej w regionie,
  • przygotowanie materiałów sprzedażowych i promocyjnych,
  • aktywna promocja wszystkich usług obiektu,
  • analizowanie nowych trendów na rynku oraz w tworzeniu nowego, konkurencyjnego pakietu ofert,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi rezerwacji

Jarząbka 26, Piaseczno
Wygasła: 23.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z Liderem dz. Obsługi Rezerwacji w zarządzaniu codziennymi operacjami firmy
  • Szkolenie i wdrażanie mniej doświadczonych pracowników
  • Monitorowanie procesu obsługi klienta oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • Pomoc w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy
  • Kontrola procesu przyjmowania rezerwacji oraz dostępności nieruchomości. / Efektywna realizacja procesu rezerwacji
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i zapobieganie konfliktom z klientami oraz członkami zespołu
  • Tworzenie raportów i analizy dotyczące wyników działalności firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi rezerwacji

Jarząbka 26, Piaseczno
Wygasła: 19.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Współpraca z Liderem dz. Obsługi Rezerwacji w zarządzaniu codziennymi operacjami firmy
  • Szkolenie i wdrażanie mniej doświadczonych pracowników
  • Monitorowanie procesu obsługi klienta oraz zapewnienie najwyższej jakości obsługi
  • Pomoc w planowaniu i wdrażaniu strategii rozwoju firmy
  • Kontrola procesu przyjmowania rezerwacji oraz dostępności nieruchomości. / Efektywna realizacja procesu rezerwacji
  • Rozwiązywanie bieżących problemów i zapobieganie konfliktom z klientami oraz członkami zespołu
  • Tworzenie raportów i analizy dotyczące wyników działalności firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. sprzedaży na rynki zagraniczne

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 06.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • działania sprzedażowe na rynki: niemiecki, skandynawski oraz czeski, ich planowanie i realizacja,
  • pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie spotkań sprzedażowych,
  • prowadzenie badań i analizy rynku branży hotelarskiej za granicą
  • przygotowanie materiałów sprzedażowych i promocyjnych,
  • aktywna promocja wszystkich usług obiektu,
  • analizowanie nowych trendów na rynkach oraz w tworzeniu nowego, konkurencyjnego pakietu ofert,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 27.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa gości hotelowych
  • dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem Gościa w hotelu
  • przyjmowanie i rozliczaniu rezerwacji
  • naliczanie należności oraz wystawianiu dokumentów sprzedaży
  • dbanie o obieg dokumentów
  • obsługa korespondencji mailowej
  • dbałość o estetykę i porządek recepcji
Pokaż więcej >>
od 3989 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Kierownika działu recepcji i rezerwacji

Międzyzdroje
Wygasła: 28.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • organizowanie i koordynowanie pracy podległego personelu, kontrolowanie jej efektów oraz dyscypliny pracy,
  • stałe i systematyczne prowadzenie szkoleń i instruktażu podległego personelu,
  • bieżące przekazywanie do wiadomości i wykonania podległym pracownikom otrzymanych zarządzeń, instrukcji itp.,
  • sporządzanie i prowadzenie dokumentacji związanej z systemem czasu pracy podległego personelu,
  • stały nadzór nad obsługą Gości,
  • prowadzenie rozliczeń zleceń dokonanych przez systemy rezerwacyjne ( on-line),
  • rozliczanie prowizji dla biur podróży i kontrahentów rezerwacji on-line oraz imprez
  • barterowych i umów stałych,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • dekretowanie rachunków oraz faktur i nadanie im obiegu księgowego,
  • prowadzenie raportu kasowego, w tym rozliczanie zaliczek,
  • zaopatrzenie: artykuły biurowe, środki eksploatacyjne dla recepcji,
  • nadzór nad eksploatacją sprzętu w recepcji
  • ustalanie i kontrolę procedur dot. funkcjonowania Recepcji,
  • kontrolę pracy personelu (w tym finansowa),
  • utrzymywanie standardów obsługi Gościa u podwładnych na najwyższym poziomie,
  • utrzymanie standardów u podwładnych dot. wyglądu, ubioru,
  • czuwanie nad prawidłowym przebiegiem świadczonych usług hotelarskich,
  • przyjmowanie skarg i zażaleń Gości dot. świadczonych usług oraz reagowanie na nie,
  • pełną współpracę z innymi działami Bel Mare i Aqua Resort, koordynacja pracy z pozostałymi komórkami Hotelu,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie programu Econcept oraz bieżące wprowadzanie poprawek i zmian, kontrola systemu kodowania kart magnetycznych, kontrola eksploatacji pozostałego sprzętu znajdującego się w recepcji,
  • stworzenie zakresu obowiązków podległego personelu,
  • organizacja i przeprowadzanie szkoleń podległego personelu,
  • spotkania z pracownikami w celu omówienia pracy, procedur,
  • ustalanie harmonogramu pracy recepcjonistów uwzględniając potrzeby hotelu,
  • kontrola przepływu informacji,
  • nadzór nad terminowością płatności od kontrahentów za usługi świadczone przez hotel,
  • wykonywanie innych doraźnych czynności zleconych przez przełożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Piaseczno
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości, zapewnienie profesjonalnej obsługi finansowo - księgowej spółki;
  • Opracowanie i modyfikacja polityki rachunkowości;
  • Planowanie i nadzorowanie pracy działu księgowości;
  • Prowadzenie ksiąg spółki;
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych;
  • Planowanie i nadzorowanie płatności (przelewy) wobec banków i innych instytucji finansowych, dostawców i firm usługowych;
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu, banków, oraz instytucji zewnętrznych;
  • Nadzorowanie i koordynowanie działań windykacyjnych;
  • Sporządzanie deklaracji do NBP, GUS oraz innych wymaganych przepisami prawa;
  • Kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS)
  • Udział w sporządzaniu skonsolidowanych sprawozdań finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Aktywny sprzedawca usług gastronomicznych

Międzyzdroje
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • współtworzenie oferty imprez zgodnie ze standardami hotelu
  • aktywne pozyskiwanie klientów i prezentowanie kompleksowej oferty hotelu
  • przygotowywanie ofert handlowych, kosztorysów oraz prowadzenie negocjacji z Klientem
  • współpraca pomiędzy działami hotelu a Klientami, identyfikowanie potrzeb, realizacji oczekiwań Klientów i podnoszenia jakości świadczonych usług
  • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
  • udział w aktywnościach marketingowo-sprzedażowych hotelu
  • realizacja założonych budżetów sprzedażowych
  • przygotowywanie raportów sprzedażowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Manager F&B

Międzyzdroje
Wygasła: 25.06.2023
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Zapewnienie najwyższej, jakości usług gastronomicznych;
  • Profesjonalna obsługa Gości w restauracji hotelowej oraz barach
  • Znajomość zasad pracy i umiejętność obsługi gości w dziale Room Service;
  • Planowanie, zlecanie i kontrola pracy podległego zespołu;
  • Wsparcie członków zespołu w ich codziennej pracy, zapewnienie narzędzi koniecznych do realizacji zadań;
  • Zarządzanie obsługą restauracji w trakcie śniadań, lunchy bufetowych oraz serwisu a’la carte w okresie lunchowym i kolacyjnym
  • Odpowiadanie na potrzeby Gości w sposób zgodny z standardami
  • Szkolenie członków zespołu ze standardów obsługi klienta, zarządzania zasobami oraz kosztami;
  • Wspomaganie zarządzania żywnością i napojami, kontrola stanu produktów, przygotowywanie zamówień;
  • Maksymalizacja przychodów i optymalizacja kosztów w dziale F&B, nadzór nad wynikiem FC i BC
  • Zapewnienie wzorowej współpracy z pozostałymi działami hotelowymi;
  • Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa, przepisów przeciwpożarowych i wszystkich przepisów dotyczących zdrowia i bezpieczeństwa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Housekeepingu

Międzyzdroje
Wygasła: 04.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie i koordynacja pracy Służby Pięter
  • Zapewnianie czystości pokoi hotelowych oraz części ogólnodostępnych w obiekcie
  • Ustalenie grafików pracy podległego zespołu
  • Przeprowadzenie inwentaryzacji, dokonywanie zamówień środków czystości itp
  • Bieżąca kontrola kosztów
  • Wdrażanie procedur i szkolenie podległych pracowników
  • Współpraca z pralnią, zespołem recepcjonistów oraz kierownikiem technicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator służby pięter

Międzyzdroje
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • współpracę z pozostałymi koordynatorami
  • raportowanie do Dyrektora Operacyjnego
  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z przygotowaniem apartamentu dla gości obiektu
  • kontrolę apartamentów pod względem czystości
  • weryfikacja lokali przed i po pobycie turysty pod względem technicznym
  • zgłaszanie i raportowanie do konserwatora
  • dbanie o stan magazynów
  • współpracę z firma pralniczą
  • dbanie o stan środków chemicznych
  • inwentaryzację lokali oraz stanów magazynowych
  • doposażanie apartamentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 13.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa gości hotelowych
  • dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem Gościa w hotelu
  • przyjmowanie i rozliczaniu rezerwacji
  • naliczanie należności oraz wystawianiu dokumentów sprzedaży
  • dbanie o obieg dokumentów
  • obsługa korespondencji mailowej
  • dbałość o estetykę i porządek recepcji
Pokaż więcej >>
od 3989 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Housekeepingu

Międzyzdroje
Wygasła: 19.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Zarządzanie i koordynacja pracy Służby Pięter
  • Zapewnianie czystości pokoi hotelowych oraz części ogólnodostępnych w obiekcie
  • Ustalenie grafików pracy podległego zespołu
  • Przeprowadzenie inwentaryzacji, dokonywanie zamówień środków czystości itp
  • Bieżąca kontrola kosztów
  • Wdrażanie procedur i szkolenie podległych pracowników
  • Współpraca z pralnią, zespołem recepcjonistów oraz kierownikiem technicznym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do. sprzedaży

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 29.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • działania sprzedażowe, ich planowanie i realizacja,
  • pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie spotkań sprzedażowych również wyjazdowych
  • prowadzenie badań i analizy rynku branży hotelarskiej w regionie,
  • przygotowanie materiałów sprzedażowych i promocyjnych,
  • aktywna promocja wszystkich usług obiektu,
  • analizowanie nowych trendów na rynku oraz w tworzeniu nowego, konkurencyjnego pakietu ofert,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do. sprzedaży

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 17.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • działania sprzedażowe, ich planowanie i realizacja,
  • pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie spotkań sprzedażowych również wyjazdowych
  • prowadzenie badań i analizy rynku branży hotelarskiej w regionie,
  • przygotowanie materiałów sprzedażowych i promocyjnych,
  • aktywna promocja wszystkich usług obiektu,
  • analizowanie nowych trendów na rynku oraz w tworzeniu nowego, konkurencyjnego pakietu ofert,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/y

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 28.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • weryfikowanie i księgowanie otrzymanych dokumentów,
  • uzgadnianie rozrachunków oraz sald kont księgi głównej z ewidencją analityczną,
  • rozliczanie procesów inwestycyjnych oraz prowadzenie rejestru środków trwałych,
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • przygotowywanie deklaracji VAT,
  • współpraca przy kontrolach skarbowych,
  • współpraca przy audycie sprawozdań finansowych,
  • wsparcie innych pracowników działu finansowo-księgowego w zależności od potrzeb
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do. sprzedaży

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • działania sprzedażowe, ich planowanie i realizacja,
  • pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie spotkań sprzedażowych również wyjazdowych
  • prowadzenie badań i analizy rynku branży hotelarskiej w regionie,
  • przygotowanie materiałów sprzedażowych i promocyjnych,
  • aktywna promocja wszystkich usług obiektu,
  • analizowanie nowych trendów na rynku oraz w tworzeniu nowego, konkurencyjnego pakietu ofert,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Służby Pięter

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • współpraca z drugim koordynatorem,
  • nadzór nad całokształtem spraw związanych z przygotowaniem apartamentu dla gości obiektu
  • kontrola apartamentów pod względem czystości,
  • weryfikacja lokali przed i po pobycie turysty pod względem technicznym,
  • zgłaszanie i raportowanie do konserwatora,
  • dbanie o stan magazynów,
  • współpraca z firmą pralniczą,
  • dbanie o stan środków chemicznych,
  • inwentaryzacja lokali oraz stanów magazynowych
  • doposażanie apartamentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 17.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa gości hotelowych
  • dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem Gościa w hotelu
  • przyjmowanie i rozliczaniu rezerwacji
  • naliczanie należności oraz wystawianiu dokumentów sprzedaży
  • dbanie o obieg dokumentów
  • obsługa korespondencji mailowej
  • dbałość o estetykę i porządek recepcji
Pokaż więcej >>
od 3989 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator ds. Animacji Bel Mare Resort

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • przygotowywanie programu animacji
  • uczestnictwo w animacjach i sprawowanie nadzoru nad ich przebiegiem
  • wdrożenie i koordynacja programu TUI Kids Club Bel Mare Resort
  • rekrutacja animatorów do programu TUI Kids Club Bel Mare Resort
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Sali w Restauracji

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Kierownik Sali w nowo powstającej restauracji Bel Mare Resort w Międzyzdrojach, odpowiedzialny za całościowe zarządzanie działem (restauracja, bar), zapewnienie wysokiej jakości produktu i usług gastronomicznych, maksymalizację przychodów. Proponowanie i wdrażanie nowych rozwiązań. Organizację pracy w podległym dziale, zarządzanie personelem, prowadzenie spraw administracyjnych działu, nadzorowanie obiegu dokumentów, a w szczególności:
  • Monitorowanie rynki i działań konkurencji
  • Analizowanie potrzeb klientów
  • Zarządzanie pracą personelu i dbanie o jakość obsługi klienta
  • Ustalanie grafiku pracy zespołu
  • Nadzorowanie poziomu stanu magazynowego i zakupów baru
  • Kontrola spełniania norm zewnętrznych i wewnętrznych
  • Dbałość o atmosferę i wystrój restauracji oraz baru
  • Realizowanie założeń budżetowych
  • Przeprowadzanie szkoleń dla pracowników
  • Rekrutacja nowych pracowników
  • Tworzenie i nadzór promocji
  • Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż
  • sprawowanie kontroli nad zgodnością polityki personalnej z prawem prac
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonistka/Recepcjonista

Nowomyśliwska 5, Międzyzdroje
Wygasła: 05.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa gości hotelowych
  • dokonywanie niezbędnych formalności związanych z pobytem Gościa w hotelu
  • przyjmowanie i rozliczaniu rezerwacji
  • naliczanie należności oraz wystawianiu dokumentów sprzedaży
  • dbanie o obieg dokumentów
  • obsługa korespondencji mailowej
  • dbałość o estetykę i porządek recepcji
Pokaż więcej >>
od 3989 do 4500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. Sprzedaży

mazowieckie
Wygasła: 05.12.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie HOTELS MANAGEMENT PRESTIGE PM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.