1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. EUROPASAT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

EUROPASAT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ORZYCKA 6 / 1B

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Doradca ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Wrocław
Wygasła: 17.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kluczowe obowiązki związaze ze sprzedażą:
  • • Kontakt telefoniczny do klientów b2c oraz b2b
  • • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla potencjalnych klientów
  • • Sprzedaż naszych produktów nowym klientom lub ulepszanie ekscytujących klientów, przetwarzanie wszystkich zamówień
  • • Dokładne rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji klientów
  • • Śledzenie zapytań klientów
  • • Budowanie i budowanie zaufania klientów
  • • Aktywny udział w poszukiwaniu nowych kanałów sprzedaży
  • • Efektywne zarządzanie codziennym zapotrzebowaniem na połączenia przychodzące i wychodzące
  • • Bycie ekspertem merytorycznym we wszystkich obszarach naszych produktów i usług
  • • Budowanie i utrzymywanie wysokiej jakości relacje z klientami poprzez otwartą i szczerą komunikację, budując zaufanie do naszych usług
  • • Zapewnienie aktualnej wiedzy o produktach i systemach oraz jej ciągłe utrzymywanie
  • • Osiąganie i przekraczanie osobistych i biznesowych wskaźników KPI
  • • Wszelkie inne zadania zgodnie z prośbą przełożonego
  • Kluczowe obowiązki związaze z obsługą klienta:
  • • Efektywne zarządzanie czasem w oparciu o zapotrzebowanie na połączenia przychodzące i wychodzące
  • • Identyfikowanie, ocenianie i rozwiązywanie potrzeb klientów w trakcie rozmowy telefonicznej
  • • Zachęcanie naszych klientów do lojalności wobec marki; Promowanie nowych produktów i usług
  • • Dokładne rejestrowanie i prowadzenie ewidencji klientów
  • • Współpraca międzyfunkcyjna z innymi działami i dostawcami w celu śledzenia ustalonego procesu aż do pomyślnego wyniku
  • • Profesjonalny kontakt z klientami (telefon/list i e-mail) w celu zbadania, rozwiązania i odpowiedzi na ich zgłoszenia
  • • Eskalacja zgłoszeń i rozwiązywanie problemów w ramach ustalonego SLA
  • • Budowa i utrzymywanie wysokiej jakości relacji z klientami poprzez otwartą i szczerą komunikację, budując zaufanie do naszych usług
  • • Zapewnienie aktualnej wiedzy o produktach i systemach oraz jej ciągłe utrzymywanie
  • • Osiąganie i przekraczanie osobistych i biznesowych KPI
  • • Sprawdzanie i przetwarzanie zwrotów i not kredytowych
  • • Tworzenie i przetwarzanie faktur
  • • Nieustanne dążenie do tego, aby nasi klienci pozostali z nami, wspierając tam, gdzie to możliwe, i eskalując, gdy jest to konieczne, aby utrzymać ich z firmą
  • • Wsparcie techniczne drugiej linii w okresach o dużym natężeniu ruchu (szkolenie zostanie zapewnione)
Pokaż więcej >>
od 5500 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Advisor – Polish and Czech speaking

Wrocław
Wygasła: 19.03.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Confident with making cold calls to customers both business and residential
  • Being the first point of contact for prospects
  • Selling our products to new customers or upgrading exciting customers, processing all orders
  • Accurately logging and maintaining customer records
  • Following up on customer enquiries
  • Building and creating customer confidence and trust
  • Effective management of daily inbound and outbound call demand
  • Being a subject matter expert for all areas of our products and services
  • Identify, assess, and resolve customer needs
  • Build and maintain quality relationships with customers through open and honest communication, building trust in our service
  • Ensuring up to date product and system knowledge and maintaining this continuously
  • Achieve and exceed personal and business KPIs
  • Reactivation of customer accounts following service suspension
  • Always go the extra mile for our customers
  • Support in translating copy for the Polish and Czech website
  • Any other task as requested by your Manager
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Call Centre Manager

Warszawa
Wygasła: 09.06.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie EUROPASAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.