Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (2)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 2 )
Referent ds. gospodarki przestrzennej, urbanistyki i architektury
Kowary
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) Nadzorowanie zgodności realizowanych i planowanych przedsięwzięć inwestycyjnych z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
2) Przygotowanie decyzji ustalających warunki zabudowy i zagospodarowania terenu dla zamierzeń inwestycyjnych;
3) Przygotowanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego;
4) Wydawanie wypisów
wyrysów
zaświadczeń i ustaleń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
5) Opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych;
6) Przygotowanie dla potrzeb urzędu planów regulacyjnych terenów do sprzedaży i ustaleń wytycznych dla przyszłej zabudowy;
7) Promocja zbywanych nieruchomości;
8) Opiniowanie funkcji nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży;
9) Prowadzenie postępowania administracyjnego w przypadku zmian punktowych w miejscowym planie przestrzennego zagospodarowania;
10) Koordynacja przedsięwzięć z zakresu poprawy estetyki miejskiej
ładu i porządku przestrzennego
ochrony krajobrazu;
11) Podejmowanie działań z zakresu promocji gminy;
12) Współdziałanie przy prowadzeniu inwestycji miejskich;
13) Prowadzenie korespondencji z zakresu spraw architektoniczno-budowlanych;
14) Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków
w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
opracowywanie gminnych programów ochrony i konserwacji zabytków;
15) Prowadzenie spraw wynikających z ustaleń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego;
16) Pomoc inwestorom przy wyborze projektów
technologii i rozwiązaniach architektonicznych przedsięwzięć mieszkalnych i usługowych;
17) Przygotowywanie zarządzeń oraz obwieszczeń Burmistrza Miasta Kowary
projektów uchwał Rady Miejskiej;
18) Inicjowanie działań mających na celu realizację ustaleń strategii Rozwoju Gminy Kowary;
19) Wykonywanie zadań i czynności wynikających ze statutu gminy
regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy;
20) Prowadzenie postępowania przy sporządzaniu opracowań urbanistycznych i przygotowanie projektów uchwał w tym zakresie;
21) Uczestnictwo w pracach komisji koordynującej działania z zakresu ewidencjonowania obszarów chronionych i zagrożonych;
22) Prowadzenie rejestru wniosków o zmianę studium i planów przestrzennych oraz rejestrów wydawanych zaświadczeń i wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
23) Dbałość o ład architektoniczny i urbanistyczny gminy z obowiązkiem powiadamiania służb nadzoru budowlanego i służb konserwatorskich o przypadkach samowoli budowlanych
Podinspektor ds. księgowości i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi
Kowary
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1) stała aktualizacja bazy danych właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi;
2) przyjmowanie
analiza i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych;
3) prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie GOK i WIP+;
4) prowadzenie syntetycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
sum do wyjaśnienia;
5) przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych
kwartalnych o rocznych w zakresie GOK w tym: przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach uznaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami do sprawozdań Rb-27S;
6) monitorowanie terminu płatności należnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
7) prowadzenie analitycznej ewidencji dochodów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie GOK i WIP+;
8) windykacja dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
9) przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi;
10) realizacja innych zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby;
11) współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań