1. Pracodawca
  2. Kowary
  3. URZĄD MIEJSKI W KOWARACH
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD MIEJSKI W KOWARACH

Kowary, ul. 1 Maja 1 A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (9) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 9 )

Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta

Kowary
Wygasła: 20.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) koordynacja działań z zakresu inwestycji i remontów
  • w tym dotyczących zarządzania drogami gminnymi; 2) nadzór nad właściwym przygotowywaniem kompleksowej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  • zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych; 3) planowanie
  • przygotowanie
  • realizacja i odbiór inwestycji gminnych
  • remontów i modernizacji
  • uczestniczenie w nadzorach; nadzorowanie i kontrolowanie spraw z zakresu utrzymania i konserwacji oświetlenia ulicznego; 4) nadzorowanie w zakresie prawidłowości i terminowości robót prowadzonych w pasie drogowym stosownie do zezwoleń; 5) prowadzenie spraw związanych z budową
  • utrzymaniem i ochroną dróg gminnych i obiektów mostowych
  • w tym oznakowania dróg; 6) współpraca przy uzgadnianiu planów projektów zagospodarowania przestrzennego; 7) współpraca z Policją
  • Miejską Służbą Ratowniczą i Strażą Pożarną w sprawach bezpieczeństwa
  • ruchu drogowego
  • zarządzania kryzysowego; 8) nadzór nad realizacją zadań z zakresu ochrony przyrody
  • ochrony powietrza
  • ochrony przed hałasem
  • gospodarki wodnościekowej
  • ocen oddziaływania na środowisko
  • geologii
  • lasów
  • prawa łowieckiego
  • ochrony zwierząt
  • gospodarki odpadami
  • utrzymania porządku i czystości w mieście; 9) zadania związane z z umieszczaniem urządzeń obcych i zajmowaniem pasa drogowego
  • w tym wydawanie decyzji administracyjnych; 10) podejmowanie decyzji oraz wydawanie dyspozycji w granicach wynikających z zakresu działania wydziału; 11) przyjmowanie skarg
  • wniosków i zażaleń w zakresie administracji drogowej; 12) współpraca w zakresie udzielania zamówień publicznych w urzędzie i jednostkach organizacyjnych; 13) realizacja zadań wynikających z ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w zakresie dostępności architektonicznej
  • w tym wypełnianie obowiązków koordynatora ds. dostępności. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: https://kowary.pl/nabory-na-stanowiska/
Pokaż więcej >>
od 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds.księgowości

Kowary
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie wydatków
  • z zakresu zadań własnych
  • powierzonych
  • z zakresu zadań zleconych
  • z zakresu zadań finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych tj.: a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków b) kontrola formalno-rachunkowa; c) dekretacja księgowa dowodów księgowych; d) uzgadnianie kont ewidencyjnych. 2) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu: a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków; b) kontrola formalno-rachunkowa; c) dekretacja księgowa dowodów księgowych; d) uzgadnianie kont ewidencyjnych. 3) prowadzenie i ewidencja przychodów i rozchodów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 4) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wpływów na rachunku wadi i zabezpieczeń. 5) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wadi i zabezpieczeń wniesionych w formie gwarancji bankowych. 6) prowadzenie i ewidencja wpływów na wyodrębnionym rachunku bankowym z tytułu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz
  • w części przysługującej Gminie
  • na jej podstawowy rachunek bankowy. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie tych dochodów tj.: a) sporządzanie sprawozdań Rb-27ZZ
  • Rb-ZN i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) przygotowywanie informacji do sprawozdawczości okresowej z zakresu dochodów budżetu państwa. 7) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
  • umów o dzieło
  • zgłaszanie i wyrejestrowanie zleceniobiorców z ZUS
  • dokonywanie rozliczeń z US
  • sporządzanie deklaracji PIT
  • obsługa systemu kadrowopłacowego w tym zakresie. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26571
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kontroli podatkowej

Kowary
Wygasła: 04.03.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Sprawdzenie wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego: a) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania
  • b)kontrola zgodności informacji zawartych w deklaracjach (informacjach) ze stanem faktycznym. 2) Dokonywanie analizy i wyznaczanie planów do kontroli podmioty i przedmioty opodatkowania. prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z przepisami Działu VI ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz rozdziału 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców". 3) Prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z planem kontroli na dany rok podatkowy ustalanym wraz ze Skarbnikiem Miasta i zatwierdzonym przez Burmistrza Miasta Kowary. 4)Kontrola wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego. 5) Sporządzanie sprawozdań i wniosków z przeprowadzonych kontroli podatkowych Burmistrzowi Miasta. 6) Prowadzenie kontroli podatkowej poza planem kontroli w uzasadnionych przypadkach. 7) Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach o przestępstwa i wykroczenia skarbowe ujawnione w toku kontroli podatkowych. 8) Stała aktualizacja bazy danych Systemu Naliczania Opłat za Użytkowanie Wieczyste Gruntów EGW+ przeznaczonego do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów
  • tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz do prowadzenia wieloletniego archiwum. 9) Przyjmowanie
  • analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
  • zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 10) Przyjmowanie
  • analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
  • zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 11) Prowadzenie ewidencji księgowej opłat za wieczyste użytkowanie gruntów
  • opłaty przekształceniowej
  • jednorazowej opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w systemach finansowo-księgowych. 12) Współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26753
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds.księgowości

Kowary
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie wydatków
  • z zakresu zadań własnych
  • powierzonych
  • z zakresu zadań zleconych
  • z zakresu zadań finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych tj.: a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków b) kontrola formalno-rachunkowa; c) dekretacja księgowa dowodów księgowych; d) uzgadnianie kont ewidencyjnych. 2) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu: a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków; b) kontrola formalno-rachunkowa; c) dekretacja księgowa dowodów księgowych; d) uzgadnianie kont ewidencyjnych. 3) prowadzenie i ewidencja przychodów i rozchodów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 4) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wpływów na rachunku wadi i zabezpieczeń. 5) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wadi i zabezpieczeń wniesionych w formie gwarancji bankowych. 6) prowadzenie i ewidencja wpływów na wyodrębnionym rachunku bankowym z tytułu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz
  • w części przysługującej Gminie
  • na jej podstawowy rachunek bankowy. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie tych dochodów tj.: a) sporządzanie sprawozdań Rb-27ZZ
  • Rb-ZN i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) przygotowywanie informacji do sprawozdawczości okresowej z zakresu dochodów budżetu państwa. 7) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
  • umów o dzieło
  • zgłaszanie i wyrejestrowanie zleceniobiorców z ZUS
  • dokonywanie rozliczeń z US
  • sporządzanie deklaracji PIT
  • obsługa systemu kadrowopłacowego w tym zakresie. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26571
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista do spraw kontroli podatkowej

Kowary
Wygasła: 31.12.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Sprawdzenie wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego: a) kontrola powszechności i prawidłowości opodatkowania
  • b)kontrola zgodności informacji zawartych w deklaracjach (informacjach) ze stanem faktycznym. 2) Dokonywanie analizy i wyznaczanie planów do kontroli podmioty i przedmioty opodatkowania. prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z przepisami Działu VI ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa oraz rozdziału 5 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo Przedsiębiorców". 3) Prowadzenie kontroli podatkowej zgodnie z planem kontroli na dany rok podatkowy ustalanym wraz ze Skarbnikiem Miasta i zatwierdzonym przez Burmistrza Miasta Kowary. 4)Kontrola wywiązywania się podatników z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego. 5) Sporządzanie sprawozdań i wniosków z przeprowadzonych kontroli podatkowych Burmistrzowi Miasta. 6) Prowadzenie kontroli podatkowej poza planem kontroli w uzasadnionych przypadkach. 7) Opracowywanie wniosków o wszczęcie postępowania w sprawach o przestępstwa i wykroczenia skarbowe ujawnione w toku kontroli podatkowych. 8) Stała aktualizacja bazy danych Systemu Naliczania Opłat za Użytkowanie Wieczyste Gruntów EGW+ przeznaczonego do naliczania opłat za użytkowanie wieczyste gruntów
  • tworzenia i drukowania decyzji dotyczących opłat rocznych oraz do prowadzenia wieloletniego archiwum. 9) Przyjmowanie
  • analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
  • zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 10) Przyjmowanie
  • analiza i weryfikacja zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności
  • zaświadczeń o wniesieniu opłaty jednorazowej z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 11) Prowadzenie ewidencji księgowej opłat za wieczyste użytkowanie gruntów
  • opłaty przekształceniowej
  • jednorazowej opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w systemach finansowo-księgowych. 12) Współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26753
Pokaż więcej >>
od 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds.księgowości

Kowary
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie wydatków
  • z zakresu zadań własnych
  • powierzonych
  • z zakresu zadań zleconych
  • z zakresu zadań finansowanych/współfinansowanych ze środków zewnętrznych tj.: a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków b) kontrola formalno-rachunkowa; c) dekretacja księgowa dowodów księgowych; d) uzgadnianie kont ewidencyjnych. 2) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej zadań inwestycyjnych realizowanych przez merytoryczne komórki organizacyjne Urzędu: a) księgowa ewidencja kosztów i zaangażowania wydatków; b) kontrola formalno-rachunkowa; c) dekretacja księgowa dowodów księgowych; d) uzgadnianie kont ewidencyjnych. 3) prowadzenie i ewidencja przychodów i rozchodów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 4) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wpływów na rachunku wadi i zabezpieczeń. 5) prowadzenie ewidencji finansowo-księgowej wadi i zabezpieczeń wniesionych w formie gwarancji bankowych. 6) prowadzenie i ewidencja wpływów na wyodrębnionym rachunku bankowym z tytułu dochodów budżetowych związanych z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek bankowy Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego oraz
  • w części przysługującej Gminie
  • na jej podstawowy rachunek bankowy. Sporządzanie jednostkowych sprawozdań kwartalnych i rocznych Urzędu Miejskiego jako jednostki budżetowej w zakresie tych dochodów tj.: a) sporządzanie sprawozdań Rb-27ZZ
  • Rb-ZN i innych zgodnie z obowiązującymi przepisami; b) przygotowywanie informacji do sprawozdawczości okresowej z zakresu dochodów budżetu państwa. 7) sporządzanie list wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń
  • umów o dzieło
  • zgłaszanie i wyrejestrowanie zleceniobiorców z ZUS
  • dokonywanie rozliczeń z US
  • sporządzanie deklaracji PIT
  • obsługa systemu kadrowopłacowego w tym zakresie. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26571
Pokaż więcej >>
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Zastępca Naczelnika Wydziału Finansowego

Kowary
Wygasła: 24.11.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) zastępowanie Skarbnika Miasta podczas jego nieobecności
  • wykonywanie czynności Skarbnika Miasta w oparciu o upoważnienia wynikające z ustawy o finansach publicznych; 2) przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych z zakresu wykonywanych czynności; 3) nadzór nad przygotowywanymi projektami uchwał Rady w sprawie wysokości stawek podatków i opłat lokalnych; 4) nadzór nad właściwym opracowywaniem prognozy dochodów w zakresie podatków i opłat; 5) sprawowanie nadzoru nad dokonywaniem wymiaru i poboru podatków i opłat lokalnych; 6) dokonywanie bieżących i okresowych analiz windykacji podatków i opłat lokalnych; 7) nadzór nad badaniem prawidłowości informacji i deklaracji składanych przez podatników; 8) bieżąca kontrola wystawianych upomnień i tytułów wykonawczych. WIĘCEJ INFORMACJI DOT. OFERTY PRACY ZNAJDUJE SIĘ NA STRONIE: http://www.bip.kowary.pl/public/?id=51603&id_document=26570
od 5 500 do 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent ds. gospodarki przestrzennej, urbanistyki i architektury

Kowary
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) Nadzorowanie zgodności realizowanych i planowanych przedsięwzięć inwestycyjnych z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 2) Przygotowanie decyzji ustalających warunki zabudowy i zagospodarowania terenu dla zamierzeń inwestycyjnych; 3) Przygotowanie decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego; 4) Wydawanie wypisów
  • wyrysów
  • zaświadczeń i ustaleń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 5) Opiniowanie projektów podziałów geodezyjnych; 6) Przygotowanie dla potrzeb urzędu planów regulacyjnych terenów do sprzedaży i ustaleń wytycznych dla przyszłej zabudowy; 7) Promocja zbywanych nieruchomości; 8) Opiniowanie funkcji nieruchomości przeznaczonych do sprzedaży; 9) Prowadzenie postępowania administracyjnego w przypadku zmian punktowych w miejscowym planie przestrzennego zagospodarowania; 10) Koordynacja przedsięwzięć z zakresu poprawy estetyki miejskiej
  • ładu i porządku przestrzennego
  • ochrony krajobrazu; 11) Podejmowanie działań z zakresu promocji gminy; 12) Współdziałanie przy prowadzeniu inwestycji miejskich; 13) Prowadzenie korespondencji z zakresu spraw architektoniczno-budowlanych; 14) Prowadzenie całości spraw wynikających z zadań gminy w zakresie ochrony zabytków
  • w tym prowadzenie gminnej ewidencji zabytków
  • opracowywanie gminnych programów ochrony i konserwacji zabytków; 15) Prowadzenie spraw wynikających z ustaleń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
  • Wydziału Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego; 16) Pomoc inwestorom przy wyborze projektów
  • technologii i rozwiązaniach architektonicznych przedsięwzięć mieszkalnych i usługowych; 17) Przygotowywanie zarządzeń oraz obwieszczeń Burmistrza Miasta Kowary
  • projektów uchwał Rady Miejskiej; 18) Inicjowanie działań mających na celu realizację ustaleń strategii Rozwoju Gminy Kowary; 19) Wykonywanie zadań i czynności wynikających ze statutu gminy
  • regulaminu organizacyjnego i regulaminu pracy; 20) Prowadzenie postępowania przy sporządzaniu opracowań urbanistycznych i przygotowanie projektów uchwał w tym zakresie; 21) Uczestnictwo w pracach komisji koordynującej działania z zakresu ewidencjonowania obszarów chronionych i zagrożonych; 22) Prowadzenie rejestru wniosków o zmianę studium i planów przestrzennych oraz rejestrów wydawanych zaświadczeń i wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; 23) Dbałość o ład architektoniczny i urbanistyczny gminy z obowiązkiem powiadamiania służb nadzoru budowlanego i służb konserwatorskich o przypadkach samowoli budowlanych
  • złych stanów technicznych budynków i budowli
  • zagrożeń i katastrof budowlanych;
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. księgowości i windykacji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi

Kowary
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) stała aktualizacja bazy danych właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi; 2) przyjmowanie
  • analiza i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych; 3) prowadzenie ewidencji księgowej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie GOK i WIP+; 4) prowadzenie syntetycznej ewidencji księgowej w systemie finansowo-księgowym FKB+ dla jednostki budżetowej Urzędu Miejskiego w Kowarach w zakresie dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  • sum do wyjaśnienia; 5) przygotowywanie informacji do sprawozdań miesięcznych
  • kwartalnych o rocznych w zakresie GOK w tym: przygotowywanie informacji o udzielonych ulgach uznaniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami do sprawozdań Rb-27S; 6) monitorowanie terminu płatności należnych opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 7) prowadzenie analitycznej ewidencji dochodów opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w systemie GOK i WIP+; 8) windykacja dochodów z tytułu opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; 9) przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań i informacji dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi; 10) realizacja innych zadań dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi wynikających z przepisów prawa lub doraźnej potrzeby; 11) współpraca z właściwymi rzeczowo wydziałami Urzędu w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 3 200 do 3 400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne