1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PGE DOM MAKLERSKI S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PGE DOM MAKLERSKI S. A.

WARSZAWA, UL. MYSIA 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 8 )

Dyrektor Biura Zarządzania Ryzykiem/Risk Manager w Domu Maklerskim

Mysia 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • monitorowanie stosowania standardów zarządzania ryzykiem, pomiar i ocena obszarów ryzyka,
  • koordynacja i wykonywanie zadań w ramach procesów ICAAP i ILAAP w oparciu o przyjęty System Zarządzania Ryzykiem oraz regulacje unijne, krajowe oraz standardy międzynarodowe (IFD/IFR),
  • wyliczanie wymogów kapitałowych, monitorowanie adekwatności kapitałowej,
  • raportowanie regulacyjne, sprawozdawczość wewnętrzna, opracowania, weryfikacja i aktualizacja bieżących procedur, dostosowywanie do potrzeb i wymagań,
  • sporządzanie Planów Kapitałowych i procedur sytuacji awaryjnych z zakresu ryzyka, współpraca z Zarządem, audytem wewnętrznym i Radą Nadzorczą Domu Maklerskiego,
  • monitoring oraz kontrola nad przyjętymi poziomami limitów wewnętrznych, stopniami materializacji ryzyka oraz poziomu wdrożenia działań następczych i planów postępowania z ryzykiem,
  • opiniowanie, prace oraz wdrażanie TWS,
  • analityka bieżąca, opracowania wewnętrzne na potrzeby organizacji, współpraca z jednostkami finansowymi,
  • udział w pracach Zespołu AML i innych grupach roboczych,
  • wprowadzanie, koordynacja oraz nadzór nad procesami związanymi z funkcjonowaniem systemu informacji zarządczej,
  • raportowanie i sporządzanie dokumentów i analiz, w tym zakresie przewidzianym co do wymogów czynników zrównoważonego rozwoju
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ekspert/Ekspertka w Dziale Rozliczeń i Kontroli Transakcji

Mysia 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 25.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
  • Bieżąca obsługa procesów rozliczeniowych,
  • Przygotowanie narzędzi wspomagających działalność Biura ,
  • Koordynowanie procesów raportowania regulacyjnego,
  • Udział w przygotowywaniu i usprawnianiu systemów operacyjnych służących do rozliczeń oraz raportowania regulacyjnego,
  • Udział w testach związanych z usprawnieniami oraz nowymi funkcjonalnościami systemów operacyjnych,
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie obsługiwanych rynków,
  • Bieżąca kontrola i obsługa systemów służących do rozliczeń papierów wartościowych oraz instrumentów towarowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy

Mysia 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 21.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Przygotowywanie sprawozdań finansowych wg MSSF;
  • Przygotowywanie pakietów sprawozdawczych do konsolidacji oraz na potrzeby raportowania grupowego;
  • Sporządzanie rozliczeń i deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK);
  • Sporządzanie planów finansowych;
  • Projektowanie i realizacja procesu budżetowania i prognozowania;
  • Bieżące zarządzanie płynnością finansową firmy;
  • Przygotowywanie okresowych raportów;
  • Kontrola formalna, merytoryczna i rachunkowa wszystkich dowodów księgowych oraz kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych w ewidencji;
  • Organizacja pracy w zespole (3 osoby), delegowanie zadań podległym pracownikom oraz wspieranie ich w codziennej pracy;
  • Tworzenie, wdrażanie i aktualizacja instrukcji i procedur księgowych;
  • Doradztwo i raportowanie na potrzeby Zarządu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka Biura Zarządu

Mysia 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • prowadzenie bieżącej obsługi sekretariatu Spółki,
  • organizowanie i obsługa spotkań,
  • zarządzanie i planowanie kalendarza przełożonych,
  • wsparcie administracyjne dla pracowników Spółki,
  • obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej,
  • zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji i dokumentów, kierowanie jej zgodnie z dekretacją do komórek i jednostek organizacyjnych, archiwizowanie dokumentacji zgodnie z przepisami wewnętrznymi,
  • nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów między Działami i Spółkami,
  • wsparcie w organizacji podróży służbowych Członków Zarządu, rozliczanie podróży służbowych,
  • prowadzenie i aktualizacja bazy informacji teleadresowej urzędów i instytucji współpracujących ze Spółką,
  • sporządzanie pism, wniosków, prowadzenie korespondencji biznesowej,
  • wykonywanie innych czynności administracyjnych związanych z sekretariatem lub obiegiem dokumentów w firmie,
  • administracyjno-organizacyjne prowadzenie sekretariatu (wyposażenie, zaopatrzenie w materiały biurowe, prenumerata pism, itp.),
  • dbałość o kreowanie pozytywnego wizerunku Zarządu i Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Makler giełdowy

Warszawa
Wygasła: 24.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przyjmowanie i realizacja zleceń Klientów w obszarze energii elektrycznej, gazu, praw majątkowych, uprawnień do emisji CO2 oraz rynku rolnego
  • Zawieranie transakcji w obszarze energii elektrycznej, gazu, praw majątkowych, uprawnień do emisji CO2 oraz rynku rolnego na giełdzie oraz w transakcjach bilateralnych
  • Zawieranie transakcji związanych z usługą wymiany walutowej
  • Sporządzanie kalkulacji i wycen będących podstawą ofert zakupu i sprzedaży w obszarze energii elektrycznej, gazu, praw majątkowych, uprawnień do emisji CO2
  • Przyjmowanie i przekazywanie zleceń nabycia lub zbycia instrumentów finansowych
  • Przygotowanie narzędzi wspomagających działalność Biura
  • Przygotowywanie raportów i sprawozdań w zakresie obsługiwanych rynków
  • Udział w procesie pozyskiwania Klientów i podpisywania umów
  • Bieżąca kontrola i obsługa systemów maklerskich
  • Bieżąca obsługa Platformy związanej z rynkiem wtórnym mocy oraz rynkiem energii
  • Bieżąca obsługa Klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Biurze Rachunkowości i Administracji

Warszawa
Wygasła: 12.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • Księgowanie dokumentów m.in. zakupowych, sprzedażowych
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • Komunikacja z klientami w zakresie rozliczeń
  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Udział w procesie zamknięcia miesiąca
  • Zapewnienie prawidłowej i sprawnej realizacji zadań zleconych przez Głównego Księgowego
  • Tworzenie raportów i prostych sprawozdań na potrzeby wewnętrzne spółki
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych i sprawozdań finansowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ekspert w Biurze Handlu

Mysia 2, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 28.08.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
  • pełna koordynacja procesu pozyskiwania Klientów, w tym oferowanie i sprzedaż usług świadczonych przez PGE DM oraz nadzór nad umowami
  • ścisła współpraca i utrzymywanie relacji z Klientami firmy w zakresie realizowanych umów,
  • weryfikacja aktualnych wzorców umów,
  • przygotowywanie materiałów na Zarząd związanych z działalnością Biura,
  • obsługa, wdrażanie oraz rozwijanie systemów i aplikacji związanych z działalnością maklerską,
  • opracowywanie stosownych analiz, raportów z obszaru działania Biura,
  • współpraca z innymi komórkami firmy w procesie postępowań reklamacyjnych klientów,
  • współpraca z komórkami organizacyjnymi ds. Compliance w Grupie Kapitałowej,
  • przygotowywanie materiałów marketingowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zgodności i nadzoru

Warszawa
Wygasła: 23.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • weryfikacja klientów/beneficjentów rzeczywistych oraz monitorowanie transakcji (pod kątem AML i KYC),
  • sporządzanie projektów pism związanych z bieżącą działalnością Domu Maklerskiego tj.: odpowiedzi do UKNF, CBA/sąd/policja,
  • prowadzenie rejestrów wewnętrznych,
  • weryfikacja aktualnych wzorców umów,
  • bieżąca pomoc jednostkom biznesowym w zakresie prowadzonej działalności i jej zgodności z przepisami prawa, stanowiskami organu i procedurami wewnętrznymi,
  • aktywny udział w praktycznym wdrażaniu wymogów i wytycznych określanych przepisami prawa do obowiązujących w Spółce regulacji,
  • rozpatrywanie reklamacji klientów,
  • przeprowadzanie wewnętrznych szkoleń pracowników,
  • wykonywanie kontroli wewnętrznych,
  • pełnienie funkcji zastępcy AML Officera,
  • obsługa ESPI,
  • współpraca z Inspektorem Nadzoru Spółki oraz pracownikiem odpowiedzialnym za proces KYC,
  • obsługa Zarządu spółki,
  • pełnienie funkcji koordynatora ds. Compliance,
  • nadzorowanie przepływu informacji, identyfikowanie i zarządzanie konfliktami interesów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PGE DOM MAKLERSKI SPÓŁKA AKCYJNA, podziel się opinią i pomóż innym.