1. Pracodawca
  2. Halinów
  3. GMINA HALINÓW
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

GMINA HALINÓW

Halinów, ul. Spółdzielcza 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości

Spółdzielcza 1, Halinów
Wygasła: 22.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • 1) Prowadzenie ewidencji księgowej oraz rozliczeń z organem podatkowym w zakresie podatku od towarów i usług VAT Urzędu Miejskiego w Halinowie oraz Gminy Halinów,
  • 2) Sporządzanie JPK Urzędu Miejskiego w Halinowie,
  • 3) Sporządzanie oraz przekazanie do Urzędu Skarbowego scentralizowanego jednolitego pliku kontrolnego, na podstawie jednostkowych plików kontrolnych /JPK/,
  • 4) Ustalanie prewspółczynnika i współczynnika stosowanego do odliczeń podatku naliczonego od faktur zakupu,
  • 5) Identyfikacja oraz raportowanie do organów podatkowych schematów podatkowych,
  • 6) Wystawianie faktur VAT, faktur korygujących i not korygujących związanych z działalnością urzędu i gminy,
  • 7) Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów budżetowych podlegających obowiązkowi fakturowania w zakresie m. in. najmu i dzierżawy,
  • 8) Ustalanie należności, dochodów wykonanych, zaległości i nadpłat z tytułu ewidencjonowanych dochodów oraz ich uzgadnianie z ewidencją syntetyczną na koniec każdego miesiąca,
  • 9) Naliczanie i ewidencja odsetek od nieterminowych wpłat przynajmniej na koniec każdego kwartału oraz rozliczanie nadpłat,
  • 10) Prowadzenie egzekucji zaległości z tytułu ewidencjonowanych dochodów,
  • 11) Rozliczanie dotacji przekazywanych przez Gminę na zadania zlecone do realizacji podmiotom nienależącym do sektora finansów publicznych (NGO),
  • 12) Ewidencja majątku Gminy /w tym: ewidencja analityczna środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, pozostałych środków trwałych/,
  • 13) Sporządzanie sprawozdania z mienia komunalnego,
  • 14) Ewidencja księgowa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych oraz projektów współfinansowanych ze środków unijnych,
  • 15) Dekretacja dowodów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • 16) Sporządzenie sprawozdawczości budżetowej oraz z zakresu operacji finansowych,
  • 17) Współpraca przy sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego jednostki i organu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjny

Spółdzielcza 1, Halinów
Wygasła: 18.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • I. Prowadzenie spraw związanych z planowaniem i przygotowaniem inwestycji:
  • 1) Współpraca przy opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 2) Przygotowywanie materiałów do projektu budżetu w zakresie inwestycji w tym określanie szacunkowych wartości robót
  • 3) Prowadzenie prac przygotowawczych w zakresie planowanych inwestycji w tym zbieranie informacji technicznych dla danego zakresu
  • 4) Organizowanie spotkań z projektantami i ekspertami dla umożliwienia wyboru najwłaściwszego rozwiązania
  • 5) Przyjmowanie wniosków do budżetu mieszkańców, sołectw (fundusz sołecki) i kontrola ich poprawności,
  • 6) Przygotowanie materiałów do planu budżetu,
  • 7) Kontrola faktur i rachunków pod kątem zgodności z przeznaczeniem,
  • 8) Monitoring terminowości realizacji zadań,
  • 9) Przygotowanie materiałów do sporządzenia wniosku o dotację celową
  • II. Udzielanie zamówień publicznych:
  • 1) Przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia dla udzielenia zamówienia publicznego o wartości powyżej 130 tyś. złotych
  • Przygotowywanie dokumentacji do ogłoszenia zamówienia publicznego, w tym:
  • - opracowanie i sprecyzowanie przedmiotu zamówienia
  • - uczestnictwo w komisjach przetargowych
  • 2) Przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców na zamówienia o wartości przekraczającej 5 tys. złotych, a nie przekraczającej 130 tyś. złotych oraz przygotowywanie umów dla tych zamówień
  • 3) Przygotowywanie zleceń w zakresie inwestycji o wartości do 5 tys. złotych
  • III. Prowadzenie inwestycji w zakresie budowy oświetlenia ulicznego i obiektów kubaturowych:
  • 1) Określenie danych wyjściowych do projektowania i kosztorysowania
  • 2) Ocena projektów i weryfikacja kosztorysów oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji i pozwoleń na budowę
  • 3) Przekazywanie placu budowy dla wykonawców robót inwestycyjnych
  • 4) Koordynacja wykonawstwa robót budowlanych w zakresie ich zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym
  • 5) Zgłaszanie i zawiadamianie o rozpoczęciu i zakończeniu zadań inwestycyjnych właściwym organom
  • 6) Koordynacja prac inspektorów nadzoru w zakresie prowadzonych robót podczas realizacji zadań inwestycyjnych
  • 7) Uczestnictwo w odbiorach oddawanych do użytku obiektów budowlanych zrealizowanych w procesie inwestycyjnym
  • IV. Rozpatrywanie spraw związanych z inwestycjami:
  • 1) Przyjmowanie wniosków dotyczących inwestycji od osób fizycznych, instytucji,
  • radnych, i innych organizacji
  • 2) Przyjmowanie interesantów
  • 3) Przygotowywanie zarządzeń, umów i porozumień z mieszkańcami oraz jednostkami samorządu terytorialnego
  • 4) Przygotowywanie projektów uchwał
  • V. Prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem inwestycji:
  • 1) Rozliczanie kosztu realizowanych zadań obejmujących:
  • - zadania inwestycyjne realizowane z własnych środków finansowych
  • - zadania inwestycyjne realizowane wspólnie z innymi podmiotami
  • 2) Sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, akceptowanie faktur i rachunków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne