1. Pracodawca
  2. Niechlów
  3. URZĄD GMINY NIECHLÓW
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY NIECHLÓW

Niechlów, ul. Głogowska 31

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (26) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 26 )

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 30.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 15.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. promocji

Niechlów
Wygasła: 15.09.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • dbałość o pozytywny wizerunek Gminy Niechlów
  • tworzenie strony internetowej Gminy
  • współpraca z mediami lokalnymi
  • regionalnymi i ogólnopolskimi
  • zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy
  • gromadzenie informacji i przygotowywania materiałów promujących Gminę na zewnątrz
  • opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map
  • folderów
  • zlecenie do druku
  • współpraca z agencjami reklamowymi
  • koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę
  • współpraca z instytucjami kultury
  • organizacjami pozarządowymi
  • przedsiębiorstwami
  • zamawianie i rozdysponowanie materiałów biurowych w Urzędzie
  • redagowanie Nowin Niechlowskich
  • prowadzenie social media
  • tj. Facebooka urzędowego
  • kierowanie pojazdem służbowym
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3 400 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. promocji

Niechlów
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • dbałość o pozytywny wizerunek Gminy Niechlów
  • tworzenie strony internetowej Gminy
  • współpraca z mediami lokalnymi
  • regionalnymi i ogólnopolskimi
  • zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy
  • gromadzenie informacji i przygotowywania materiałów promujących Gminę na zewnątrz
  • opracowanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map
  • folderów
  • zlecenie do druku
  • współpraca z agencjami reklamowymi
  • koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę
  • współpraca z instytucjami kultury
  • organizacjami pozarządowymi
  • przedsiębiorstwami
  • zamawianie i rozdysponowanie materiałów biurowych w Urzędzie
  • redagowanie Nowin Niechlowskich
  • prowadzenie social media
  • tj. Facebooka urzędowego
  • kierowanie pojazdem służbowym
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3 400 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

Niechlów
Wygasła: 25.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - Prowadzenie ewidencji gruntów do celów podatkowych. - Dokonywanie wymiaru podatków zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. - Rozpatrywanie podań o udzielenie ulg podatkowych
  • umorzenia
  • odroczenia
  • rozłożenie na raty i przedstawienie wypracowanej dokumentacji i wniosków Wójtowi Gminy. - Wydawanie zaświadczeń o wielkościach posiadanych przez podatników gruntów. - Przeprowadzenie postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego paliwa służącego do produkcji rolnej. - Przygotowywanie uchwał dotyczących stawek podatkowych.. - Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie stanowiska pracy Rb-27s
  • podatku akcyzowego
  • pomocy de mnimis
  • art. 37 ufp. - Przyjmowanie
  • sprawdzanie i analizowanie pod względem prawidłowości
  • i zgodności z obowiązującymi przepisami otrzymywanych dokumentów. - Egzekwowanie terminowego wpływu dokumentów
  • celem zachowania obowiązujących przepisami okresów ich rozliczeń zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków. - Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych . - Prowadzenie syntetycznych urządzeń finansowo księgowych z wykorzystaniem obowiązującego programu finansowo-księgowego
  • uzgadnianie stanów kont z pracownikiem prowadzącym ewidencję ds. podatków i opłat. - Bezwzględne przestrzeganie zasad prawidłowego udokumentowania operacji i zdarzeń analizowanych i przyjmowanych do księgowania przez siebie. - Planowanie dochodów budżetowych z zakresie prowadzonych przez siebie podatków i opłat. - Planowanie wydatków budżetowych w zakresie poboru podatków i opłat oraz ich realizacja. - Archiwizowanie dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. - Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. - Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi
  • celem właściwego stosowania w praktyce. - Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. - Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego. - Zachowanie tajemnicy służbowej. - Przestrzeganie obowiązujących instrukcji i zasad BHP i p-poż
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 09.08.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

Niechlów
Wygasła: 09.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - Prowadzenie ewidencji gruntów do celów podatkowych. - Dokonywanie wymiaru podatków zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. - Rozpatrywanie podań o udzielenie ulg podatkowych
  • umorzenia
  • odroczenia
  • rozłożenie na raty i przedstawienie wypracowanej dokumentacji i wniosków Wójtowi Gminy. - Wydawanie zaświadczeń o wielkościach posiadanych przez podatników gruntów. - Przeprowadzenie postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego paliwa służącego do produkcji rolnej. - Przygotowywanie uchwał dotyczących stawek podatkowych.. - Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie stanowiska pracy Rb-27s
  • podatku akcyzowego
  • pomocy de mnimis
  • art. 37 ufp. - Przyjmowanie
  • sprawdzanie i analizowanie pod względem prawidłowości
  • i zgodności z obowiązującymi przepisami otrzymywanych dokumentów. - Egzekwowanie terminowego wpływu dokumentów
  • celem zachowania obowiązujących przepisami okresów ich rozliczeń zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków. - Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych . - Prowadzenie syntetycznych urządzeń finansowo księgowych z wykorzystaniem obowiązującego programu finansowo-księgowego
  • uzgadnianie stanów kont z pracownikiem prowadzącym ewidencję ds. podatków i opłat. - Bezwzględne przestrzeganie zasad prawidłowego udokumentowania operacji i zdarzeń analizowanych i przyjmowanych do księgowania przez siebie. - Planowanie dochodów budżetowych z zakresie prowadzonych przez siebie podatków i opłat. - Planowanie wydatków budżetowych w zakresie poboru podatków i opłat oraz ich realizacja. - Archiwizowanie dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. - Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. - Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi
  • celem właściwego stosowania w praktyce. - Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. - Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego. - Zachowanie tajemnicy służbowej. - Przestrzeganie obowiązujących instrukcji i zasad BHP i p-poż
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

Niechlów
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - Prowadzenie ewidencji gruntów do celów podatkowych. - Dokonywanie wymiaru podatków zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. - Rozpatrywanie podań o udzielenie ulg podatkowych
  • umorzenia
  • odroczenia
  • rozłożenie na raty i przedstawienie wypracowanej dokumentacji i wniosków Wójtowi Gminy. - Wydawanie zaświadczeń o wielkościach posiadanych przez podatników gruntów. - Przeprowadzenie postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego paliwa służącego do produkcji rolnej. - Przygotowywanie uchwał dotyczących stawek podatkowych.. - Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie stanowiska pracy Rb-27s
  • podatku akcyzowego
  • pomocy de mnimis
  • art. 37 ufp. - Przyjmowanie
  • sprawdzanie i analizowanie pod względem prawidłowości
  • i zgodności z obowiązującymi przepisami otrzymywanych dokumentów. - Egzekwowanie terminowego wpływu dokumentów
  • celem zachowania obowiązujących przepisami okresów ich rozliczeń zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków. - Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych . - Prowadzenie syntetycznych urządzeń finansowo księgowych z wykorzystaniem obowiązującego programu finansowo-księgowego
  • uzgadnianie stanów kont z pracownikiem prowadzącym ewidencję ds. podatków i opłat. - Bezwzględne przestrzeganie zasad prawidłowego udokumentowania operacji i zdarzeń analizowanych i przyjmowanych do księgowania przez siebie. - Planowanie dochodów budżetowych z zakresie prowadzonych przez siebie podatków i opłat. - Planowanie wydatków budżetowych w zakresie poboru podatków i opłat oraz ich realizacja. - Archiwizowanie dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. - Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. - Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi
  • celem właściwego stosowania w praktyce. - Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. - Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego. - Zachowanie tajemnicy służbowej. - Przestrzeganie obowiązujących instrukcji i zasad BHP i p-poż
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 25.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. księgowości- kasjer

Niechlów
Wygasła: 11.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Prowadzenie pełnej ewidencji w zakresie gospodarowania środkami trwałymi. 2. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie środków trwałych. 3. Realizacja zadań wynikających z przepisów dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi
  • tj.: - przyjmowanie
  • sprawdzanie i ewidencjonowanie deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami
  • - wymiar opłaty za gospodarowanie odpadami
  • przygotowywanie decyzji
  • 4. Sporządzanie deklaracji VAT dla Urzędu Gminy oraz JPK dla Gminy Niechlów. 5. Pełna obsługa kasy Urzędu Gminy w zakresie rozliczeń wewnętrznych jak i zewnętrznych
  • obsługa płatności gotówkowych i bezgotówkowych
  • bezpośrednie rozliczenia z bankiem w zakresie przyjmowanych wpłat
  • bądź wypłat
  • a także: - przyjmowanie i transportowanie gotówki
  • odprowadzanie nadmiaru przewyższającego pogotowie kasowe oraz gotówki podjętej z banku i nierozchodowanej w odpowiednim terminie
  • - przyjmowanie
  • przechowywanie i wydawanie w formie depozytów: gotówki i gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych
  • - prowadzenie książeczki depozytów i wystawianie pokwitowania na dowód przyjęcia depozytów. 6. Bieżące
  • codzienne prowadzenie raportu kasowego i po uzgodnieniu dowodów wpłat z księgowością podatkową
  • przedkładanie kompletu dokumentów zastępcy skarbnika do kontroli i zaksięgowania. 7. Utrzymanie prawidłowego zapasu gotówki w kasie zgodnie z zarządzeniem Wójta. 8. Prowadzenie czynności w zakresie bankowej obsługi Urzędu Gminy Niechlów: - obsługa systemu w zakresie bakowości elektronicznej
  • - dokonywanie terminowych zapłat wszelkich zobowiązań w tym z tytułu spłaty zadłużenia gminy
  • - generowanie wyciągów bankowych. 9. Prowadzenie właściwych zestawień zbiorówek czy skorowidzów do prowadzonych przez siebie urządzeń księgowych. 10. Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych 11. Przygotowanie do archiwizacji dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. 12. Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. 13. Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. 14. Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi celem właściwego stosowania w praktyce. 15. Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. 16. Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego. 17. Zachowanie tajemnicy służbowej. 18. Przestrzeganie obowiązujących instrukcji i zasad BHP i p-poż
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 06.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

Niechlów
Wygasła: 06.07.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - Prowadzenie ewidencji gruntów do celów podatkowych. - Dokonywanie wymiaru podatków zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. - Rozpatrywanie podań o udzielenie ulg podatkowych
  • umorzenia
  • odroczenia
  • rozłożenie na raty i przedstawienie wypracowanej dokumentacji i wniosków Wójtowi Gminy. - Wydawanie zaświadczeń o wielkościach posiadanych przez podatników gruntów. - Przeprowadzenie postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego paliwa służącego do produkcji rolnej. - Przygotowywanie uchwał dotyczących stawek podatkowych.. - Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie stanowiska pracy Rb-27s
  • podatku akcyzowego
  • pomocy de mnimis
  • art. 37 ufp. - Przyjmowanie
  • sprawdzanie i analizowanie pod względem prawidłowości
  • i zgodności z obowiązującymi przepisami otrzymywanych dokumentów. - Egzekwowanie terminowego wpływu dokumentów
  • celem zachowania obowiązujących przepisami okresów ich rozliczeń zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków. - Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych . - Prowadzenie syntetycznych urządzeń finansowo księgowych z wykorzystaniem obowiązującego programu finansowo-księgowego
  • uzgadnianie stanów kont z pracownikiem prowadzącym ewidencję ds. podatków i opłat. - Bezwzględne przestrzeganie zasad prawidłowego udokumentowania operacji i zdarzeń analizowanych i przyjmowanych do księgowania przez siebie. - Planowanie dochodów budżetowych z zakresie prowadzonych przez siebie podatków i opłat. - Planowanie wydatków budżetowych w zakresie poboru podatków i opłat oraz ich realizacja. - Archiwizowanie dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. - Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. - Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi
  • celem właściwego stosowania w praktyce. - Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. - Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego. - Zachowanie tajemnicy służbowej. - Przestrzeganie obowiązujących instrukcji i zasad BHP i p-poż
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik ds. wymiaru podatków i opłat

Niechlów
Wygasła: 20.06.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - Prowadzenie ewidencji gruntów do celów podatkowych. - Dokonywanie wymiaru podatków zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. - Rozpatrywanie podań o udzielenie ulg podatkowych
  • umorzenia
  • odroczenia
  • rozłożenie na raty i przedstawienie wypracowanej dokumentacji i wniosków Wójtowi Gminy. - Wydawanie zaświadczeń o wielkościach posiadanych przez podatników gruntów. - Przeprowadzenie postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego paliwa służącego do produkcji rolnej. - Przygotowywanie uchwał dotyczących stawek podatkowych.. - Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie stanowiska pracy Rb-27s
  • podatku akcyzowego
  • pomocy de mnimis
  • art. 37 ufp. - Przyjmowanie
  • sprawdzanie i analizowanie pod względem prawidłowości
  • i zgodności z obowiązującymi przepisami otrzymywanych dokumentów. - Egzekwowanie terminowego wpływu dokumentów
  • celem zachowania obowiązujących przepisami okresów ich rozliczeń zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków. - Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych . - Prowadzenie syntetycznych urządzeń finansowo księgowych z wykorzystaniem obowiązującego programu finansowo-księgowego
  • uzgadnianie stanów kont z pracownikiem prowadzącym ewidencję ds. podatków i opłat. - Bezwzględne przestrzeganie zasad prawidłowego udokumentowania operacji i zdarzeń analizowanych i przyjmowanych do księgowania przez siebie. - Planowanie dochodów budżetowych z zakresie prowadzonych przez siebie podatków i opłat. - Planowanie wydatków budżetowych w zakresie poboru podatków i opłat oraz ich realizacja. - Archiwizowanie dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. - Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. - Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi
  • celem właściwego stosowania w praktyce. - Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. - Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 03.06.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat

Niechlów
Wygasła: 31.05.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • - Prowadzenie ewidencji gruntów do celów podatkowych. - Dokonywanie wymiaru podatków zgodnie z obwiązującymi przepisami prawa. - Rozpatrywanie podań o udzielenie ulg podatkowych
  • umorzenia
  • odroczenia
  • rozłożenie na raty i przedstawienie wypracowanej dokumentacji i wniosków Wójtowi Gminy. - Wydawanie zaświadczeń o wielkościach posiadanych przez podatników gruntów. - Przeprowadzenie postępowania w zakresie zwrotu podatku akcyzowego paliwa służącego do produkcji rolnej. - Przygotowywanie uchwał dotyczących stawek podatkowych.. - Sporządzanie sprawozdawczości w zakresie stanowiska pracy Rb-27s
  • podatku akcyzowego
  • pomocy de mnimis
  • art. 37 ufp. - Przyjmowanie
  • sprawdzanie i analizowanie pod względem prawidłowości
  • i zgodności z obowiązującymi przepisami otrzymywanych dokumentów. - Egzekwowanie terminowego wpływu dokumentów
  • celem zachowania obowiązujących przepisami okresów ich rozliczeń zgodnie z powierzonym zakresem obowiązków. - Bieżące i staranne kompletowanie dokumentów księgowych . - Prowadzenie syntetycznych urządzeń finansowo księgowych z wykorzystaniem obowiązującego programu finansowo-księgowego
  • uzgadnianie stanów kont z pracownikiem prowadzącym ewidencję ds. podatków i opłat. - Bezwzględne przestrzeganie zasad prawidłowego udokumentowania operacji i zdarzeń analizowanych i przyjmowanych do księgowania przez siebie. - Planowanie dochodów budżetowych z zakresie prowadzonych przez siebie podatków i opłat. - Planowanie wydatków budżetowych w zakresie poboru podatków i opłat oraz ich realizacja. - Archiwizowanie dokumentów
  • informacji księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami. - Prowadzenie pełnej korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej w zakresie prowadzonych spraw. - Zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. ewidencji podatków i opłat w zakresie prac bieżących. - Bieżące śledzenie przepisów w zakresie samokształcenia i ich analizowanie z przełożonymi
  • celem właściwego stosowania w praktyce. - Wykonywanie czynności kontrolnych zleconych przez przełożonych
  • wraz ze sporządzaniem protokołów pokontrolnych. - Wykonywanie innych
  • nieujętych w zakresie czynności prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego. - Zachowanie tajemnicy służbowej. - Przestrzeganie obowiązujących instrukcji i zasad BHP i p-poż
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 12.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. promocji

Niechlów
Wygasła: 09.05.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - dbałość o pozytywny wizerunek Gminy Niechlów
  • - tworzenie strony internetowej Gminy (zamieszczanie oraz tworzenie na bieżąco wszelkich informacji
  • artykułów
  • wywiadów itp.)
  • - współpraca z mediami lokalnymi
  • regionalnymi i ogólnopolskimi
  • - zamawianie artykułów reklamowych i materiałów promocyjnych dla Gminy
  • - gromadzenie informacji i przygotowywanie materiałów promujących Gminę na zewnątrz
  • - opracowywanie graficzne i merytoryczne materiałów do wydawnictw promocyjnych map
  • folderów
  • zlecanie druku
  • współpraca z agencjami reklamowymi
  • - koordynowanie i udział w imprezach promujących Gminę
  • - współpraca z instytucjami kultury
  • organizacjami pozarządowymi oraz przedsiębiorcami
  • - zamawianie i rozdysponowanie materiałów biurowych w Urzędzie
  • - redagowanie Nowin Niechlowskich
  • - prowadzenie social media
  • tj. Facebooka urzedowego
  • - kierowanie pojazdem służbowym
Pokaż więcej >>
od 3 400 do 3 800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury

Niechlów
Wygasła: 27.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Kierowanie i organizowanie pracy Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie
  • zwanego dalej Ośrodkiem
  • w szczególności organizowanie i koordynowanie: 1) wydarzeń kulturalnych
  • 2) zajęć tematycznych
  • 3) spotkań świątecznych
  • jasełek
  • 4) dożynek gminnych. 2. Przygotowywanie i przedkładanie Organizatorowi planów finansowych
  • sprawozdań i informacji w zakresie oraz terminach określonych w ustawie o finansach publicznych. 3. Sprawowanie wewnętrznej kontroli nad działalnością Ośrodka. 4. Pełnienie obowiązków pracodawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy w stosunku do pracowników Ośrodka. 5. Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz. 6. Wydawnie wewnętrznych aktów prawnych regulujących działalność Ośrodka. 7. Wykonywanie innych czynności
  • wynikających z przepisów prawa oraz poleceń służbowych Organizatora
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 27.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 12.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury

Niechlów
Wygasła: 07.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Kierowanie i organizowanie pracy Gminnego Ośrodka Kultury w Niechlowie
  • zwanego dalej Ośrodkiem
  • w szczególności organizowanie i koordynowanie: 1) wydarzeń kulturalnych
  • 2) zajęć tematycznych
  • 3) spotkań świątecznych
  • jasełek
  • 4) dożynek gminnych. 2. Przygotowywanie i przedkładanie Organizatorowi planów finansowych
  • sprawozdań i informacji w zakresie oraz terminach określonych w ustawie o finansach publicznych. 3. Sprawowanie wewnętrznej kontroli nad działalnością Ośrodka. 4. Pełnienie obowiązków pracodawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy w stosunku do pracowników Ośrodka. 5. Reprezentowanie Ośrodka na zewnątrz. 6. Wydawnie wewnętrznych aktów prawnych regulujących działalność Ośrodka. 7. Wykonywanie innych czynności
  • wynikających z przepisów prawa oraz poleceń służbowych Organizatora
Pokaż więcej >>
od 4 000 do 5 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska

Niechlów
Wygasła: 28.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - nadzór
  • kierowanie oraz prowadzenie spraw z zakresu Referatu Rozwoju i Ochrony Środowiska
  • zgodnie z określonymi zadaniami na poszczególnych stanowiskach
  • - kierowanie bieżącą pracą referatu
  • w szczególności: 1) nadzór nad wykonywaniem wszystkich inwestycji gminnych i remontów obiektów mienia gminnego
  • 2) opracowywanie planów potrzeb rzeczowych i finansowych z zakresu inwestycji oraz remontów
  • 3) inwentaryzacja wykonanej gminnej infrastruktury technicznej
  • 4) uzgadnianie przebiegu sieci urządzeń infrastruktury technicznej oraz zgody na wejście w teren z inwestycją gminną
  • 5) przygotowywanie dokumentacji technicznej i prawnej dla inwestycji gminnych oraz remontów obiektów mienia gminnego
  • 6) koordynowanie realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych
  • 7) rozliczanie inwestycji i remontów
  • dokonywanie odbioru realizowanych zadań i przekazywanie do eksploatacji
  • 8) sprawdzanie pod względem merytorycznym wykonanych inwestycji i remontów
  • 9) organizowanie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie warunków gwarancji oraz rękojmi
  • organizowanie przeglądów pogwarancyjnych
  • 10) współdziałanie z administracją rządową w sprawach nadzoru budowlanego
  • 11) opracowywanie wieloletnich planów inwestycyjnych
  • 12) przygotowanie oraz prowadzenie projektów związanych z realizacją zadań gminy
  • 13) nadzór nad realizacją wniosków jednostek pomocniczych gminy oraz OSP
  • dotyczących remontów
  • 14) przygotowywanie wniosków i innej niezbędnej dokumentacji dla potrzeb pozyskania dofinansowania zewnętrznego
  • 15) współpraca z komórkami organizacyjnymi urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przygotowania wniosków aplikacyjnych
  • 16) zarządzanie drogami wchodzącymi w skład zasobu gminy
  • 17) planowanie finansowania zadań dotyczących modernizacji
  • utrzymania i ochrony dróg wchodzących w skład zasobu gminy
  • 18) koordynowanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg
  • 19) koordynowanie prac związanych z wykaszaniem i utrzymaniem poboczy dróg gminnych
  • 20) planowanie
  • przygotowanie i wykonanie remontów ujętych w budżecie gminy a wykonywanych przez pracowników obsługi
  • 21) koordynowanie działalności podmiotów wykonujących usługi w zakresie dostaw energii elektrycznej
  • oświetlenia gminy oraz nadzór nad ich działalnością
  • a także inwestycjami dotyczącymi oświetlenia drogowego
  • 22) nadzór nad pracownikami zatrudnionymi w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych
  • 23) współpraca z zarządcami dróg
  • związana z budową oraz modernizacją dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie gminy
  • 24) dbanie o porządek
  • czystość i konserwację na świetlicach wiejskich
  • remizach
  • budynku urzędu oraz na terenach zielonych
  • 25) zamawianie dostaw
  • usług i robót budowlanych wynikających z potrzeb referatu
  • 26) zakup materiałów budowlanych
  • 27) prowadzenie spraw związanych z budową i rekultywacją dróg gminnych i ich infrastruktury oraz bieżące ich utrzymanie: a. prowadzenie ewidencji dróg gminnych
  • b. wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego
  • c. typowanie dróg do remontów i inwestycji
  • d. prowadzenie inżynierii ruchu
  • 28) wykonywanie innych zadań powierzonych przez wójta w drodze zarządzeń bądź innych pełnomocnictw i upoważnień
Pokaż więcej >>
od 6 000 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego

Niechlów
Wygasła: 01.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - wykonywanie czynności w zakresie gospodarki gruntami stanowiącymi zasób gminnych nieruchomości
  • - wykonywanie czynności w zakresie zbywania i nabywania mienia komunalnego
  • - wydawanie wypisów zupełnych
  • wyrysów mapowych oraz zaświadczeń dla zainteresowanych stron
  • - współpraca z biurem projektowym w zakresie opracowywania zmiany studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego lub planu zagospodarowania przestrzennego
  • - oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi
  • - prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • - przygotowywanie dokumentacji w zakresie podziałów i rozgraniczeń nieruchomości właściwych dla organu I instancji
  • - sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego z zakresu prowadzonych spraw
  • - wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach i aktach prawnych
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 3 700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko urzędnicze ds. rolnictwa i ochrony środowiska.

Niechlów
Wygasła: 25.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU: - prowadzenie procedury szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej powstałych w wyniku niekorzystnych warunków atmosferycznych
  • - realizacja zadań wynikająca z przepisów prawa w zakresie: a) ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie
  • udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko
  • w tym prowadzenie postępowań w zakresie wydawania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanych przedsięwzięć
  • b) ustawy o ochronie zwierząt
  • w tym coroczne opracowywanie projektu programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy
  • - wydawanie zezwoleń dla upraw
  • które podlegają ustawie o przeciwdziałaniu narkomanii i kontrola zgodności upraw z wnioskami
  • - opracowywanie strategii Gminy w zakresie: niska emisja etc
  • - prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków finansowych (dotacji
  • zwrotów etc.) z funduszów z agencji rządowych i innych na działalność w zakresie ochrony środowiska i rolnictwa w zakresie merytorycznym - przygotowywanie oraz udział w kontrolach na terenie gminy celem prawidłowości realizacji postanowień ze stanem faktycznym
  • - prowadzenie procedury szacowania szkód łowieckich
  • - prowadzenie procedury dofinansowania do pszczelarzy
  • - sporządzanie propozycji dochodów i wydatków budżetu gminy oraz sprawozdań półrocznych i rocznych
  • - przygotowywanie umów i zleceń w ww. zakresie
  • - opracowywanie projektów uchwał w ww. zakresie
  • - przygotowywanie sprawozdań w ww. zakresie
  • - plan urządzeniowy rolny
  • - potwierdzanie umów dzierżawy gruntów rolnych
  • - ciągła współpraca z sołtysami i przedstawicielami wsi
  • - wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach i aktach prawnych
  • - zastępowanie pracownika ds. gospodarki odpadami
  • w przypadkach jego nieobecności
  • - wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach i aktach prawnych oraz zleconych przez przełożonego
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami i planowania przestrzennego

Niechlów
Wygasła: 14.02.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - wykonywanie czynności w zakresie gospodarki gruntami stanowiącymi zasób gminnych nieruchomości
  • - wykonywanie czynności w zakresie zbywania i nabywania mienia komunalnego
  • - wydawanie wypisów zupełnych
  • wyrysów mapowych oraz zaświadczeń dla zainteresowanych stron
  • - współpraca z biurem projektowym w zakresie opracowywania zmiany studium uwarunkowań zagospodarowania przestrzennego lub planu zagospodarowania przestrzennego
  • - oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi
  • - prowadzenie spraw z zakresu wydawania zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów
  • - przygotowywanie dokumentacji w zakresie podziałów i rozgraniczeń nieruchomości właściwych dla organu I instancji
  • - sporządzanie informacji o stanie mienia komunalnego z zakresu prowadzonych spraw
  • - wykonywanie innych czynności przewidzianych w przepisach i aktach prawnych
Pokaż więcej >>
od 3 010 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne