1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. TNC PETS sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

TNC PETS sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. CHWALISZEWO 68 / 6

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Kierownik produkcji

Czerwonak (pow. poznański)
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Planowanie produkcji w cyklach dziennych i tygodniowych;
  • Planowanie realizacji zamówień w cyklach dziennych i tygodniowych;
  • Zorganizowanie oraz aktywny nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów prowadzących do wykonania przyjętego planu produkcji i realizacji zamówień;
  • Kontrola stanów magazynowych produktów i czuwanie nad prawidłowością przyjęć do magazynu firmy
  • Bieżąca aktualizacja procesów produkcyjnych, realizacji zamówień oraz stanów magazynowych w programie ENOVA;
  • Kierowanie podległym, kilkunastoosobowym zespołem w sposób pozwalający na realizację ustalonych planów;
  • Motywowanie i rozwijanie zespołu w celu wykorzystania całego jego potencjału;
  • Planowanie celów rozwojowych, zarządzanie planem szkoleń;
  • Zarządzanie ryzykiem;
  • Skuteczne realizowanie celów rozwojowych podległego zespołu;
  • Aktywne uczestnictwo w procesach walidacyjnych;
  • Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu nowych technologii i produktów;
  • Optymalizacja procesów produkcji w celu realizacji strategii firmy;
  • Prowadzenie działań wyjaśniających, korygujących, po audytowych i reklamacyjnych;
  • Przygotowanie i udział w inspekcjach i audytach zewnętrznych;
  • Aktywne uczestnictwo we wdrażaniu i egzekwowaniu zasad i standardów BRC, oraz innymi procedurami i powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Poznań
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pełna obsługa administracyjna Spółki w języku polskim i angielskim
  • organizacja obiegu dokumentów
  • praca z systemem ERP- wprowadzanie zamówień oraz ich koordynowanie; monitorowanie procesu wystawiania faktur;
  • ścisła współpraca z działem handlowym, logistyką, produkcją, księgowością i innymi działami w firmie
  • organizacja usług i zakupów na potrzeby administracyjne biura
  • negocjacje umów, współpraca z dostawcami usług
  • organizacja podróży służbowych oraz przygotowanie podsumowań
  • realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Poznań
Wygasła: 23.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pełna obsługa administracyjna Spółki w języku polskim i angielskim
  • organizacja obiegu dokumentów
  • praca z systemem ERP- wprowadzanie zamówień oraz ich koordynowanie; monitorowanie procesu wystawiania faktur;
  • ścisła współpraca z działem handlowym, logistyką, produkcją, księgowością i innymi działami w firmie
  • organizacja usług i zakupów na potrzeby administracyjne biura
  • negocjacje umów, współpraca z dostawcami usług
  • organizacja podróży służbowych oraz przygotowanie podsumowań
  • realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Poznań
Wygasła: 27.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • pełna obsługa administracyjna Spółki w języku polskim i angielskim
  • organizacja obiegu dokumentów
  • praca z systemem ERP- wprowadzanie zamówień oraz ich koordynowanie; monitorowanie procesu wystawiania faktur;
  • ścisła współpraca z działem handlowym, logistyką, produkcją, księgowością i innymi działami w firmie
  • organizacja usług i zakupów na potrzeby administracyjne biura
  • negocjacje umów, współpraca z dostawcami usług
  • organizacja podróży służbowych oraz przygotowanie podsumowań
  • realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

Chwaliszewo 68
Wygasła: 22.09.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. e-commerce i marketingu

Chwaliszewo 68/6
Wygasła: 26.11.2020
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka/Asystent Biura

Chwaliszewo 68/6
Wygasła: 27.10.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie TNC PETS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.