1. Pracodawca
  2. Wrocław
  3. ASPERIT.COM sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ASPERIT.COM sp. z o.o.

WROCŁAW, UL. MGLISTA 14A / 12

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Sales Development Representative

Mglista 14A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 20.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Na tym stanowisku będziesz: 
  • • wykonywać telefony do potencjalnych klientów (cold calling);
  • • przygotowywać treści kampanii mailowych (cold mailing) wysyłanych do potencjalnych polskich i zagranicznych klientów;
  • • robić prospecting;
  • • dbać o aktualność naszych danych w systemie CRM;
  • • umawiać spotkania sprzedażowe z naszymi ekspertami;
  • • prowadzić spotkania sprzedażowe z potencjalnymi klientami;
  • • prowadzić proces sprzedaży i brać za niego pełną odpowiedzialność;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Koordynator projektów i współpracy z klientem

Mglista 14A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 18.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynację edycji projektu asperIT, realizowanych zarówno w ramach działań społecznych, jak również działań komercyjnych z klientami korporacyjnymi
  • Koordynację audytów „neurodiversity” realizowanych przez tutorów asperIT dla klientów korporacyjnych
  • Koordynacje szkoleń realizowanych przez tutorów asperIT (zarówno w formule online, jak również stacjonarnie na terenie całej Polski)
  • Współpracę z działem marketingu w tworzeniu treści do publikacji na stronach internetowych oraz social mediach
  • Bieżący kontakt z klientami oraz beneficjentami działań asperIT tj osobami w spektrum autyzmu
  • Reprezentowanie asperIT w kontaktach z podwykonawcami, organizacjami pozarządowymi i mediami
  • Współpracę z innymi działami firmy w celu prawidłowej realizacji zaleconych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Mglista 14A, Krzyki, Wrocław
Wygasła: 20.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Rzetelne prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością biura
  • Dbałość o przepływ wszystkich dokumentów w firmie
  • Katalogowanie, porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji
  • Współpracę z firmami zewnętrznymi w zakresie usług księgowych i kadrowych
  • Przepływ informacji na linii firma - urząd (ZUS, Urząd Skarbowy, PFRON, Urząd Patentowy itp.)
  • Dbałość o terminowy przepływ dokumentów, w tym wystawianie faktur kontrahentom
  • Organizację podróży służbowych, spotkań, rezerwację hoteli, lotów
  • Profesjonalną obsługę gości oraz kontrahentów
  • Przyjmowanie, ewidencję oraz wysyłanie korespondencji
  • Przygotowywanie notatek, zestawień, prezentacji, sporządzanie różnorodnych dokumentów zgodnie z procedurami firmy
  • Przygotowywanie umów dla pracowników oraz kontrahentów zgodnie z wytycznymi i formatkami firmowymi
  • Zlecanie przelewów na podstawie otrzymanych umów i faktur
  • Współtworzenie procesów firmowych w dziale administracyjno-biurowym
  • Administracyjno-organizacyjne wsparcie biura w codziennych działaniach m.in. zamawianie i dystrybucja artykułów biurowych, środków czystości, sprzętu do biura, wymianę materiałów eksploatacyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie ASPERIT.COM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.