1. Pracodawca
  2. Ząbki
  3. PKB INWEST BUDOWA OSTWALD. M.P. sp. k.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PKB INWEST BUDOWA OSTWALD. M.P. sp. k.

ZĄBKI, UL. REYMONTA 30

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (7) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 7 )

Specjalista / Specjalistka ds. administracji

Ząbki
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa umów, aneksów oraz zobowiązań związanych z zakupem i administracją gruntami, na których firma ma zlokalizowane projekty;
  • obsługa i rozliczanie umów z Generalnym Wykonawcą, zleceniobiorcami, najemcami, zgodnie z HFS, na potrzeby wewnętrzne oraz instytucji finansujących,
  • prowadzenie rozliczeń poszczególnych pozycji HFS i współpraca z NDT w zakresie raportowania postępu prac i rozliczania źródeł finansowania,
  • prowadzenie korespondencji i zarządzanie kontaktami z kontrahentami budowlanymi,
  • sporządzanie i kontrola sprawozdań, deklaracji, wniosków dotyczących podatków od nieruchomości
  • obsługa płatności w zakresie gruntów i podatków – opis faktur, monitorowanie terminów płatności
  • współpraca z doradcami prawnymi, pośrednikami, urzędami administracji publicznej w zakresie delegowanym
  • ścisła współpraca z zespołami finansowym i księgowym w celu zapewnienia dokładnej sprawozdawczości podatkowej i zgodności ze standardami rachunkowości
  • gromadzenie dokumentacji papierowej i elektronicznej oraz jej archiwizacja
  • prowadzenie dokumentacji projektowej związanej z bieżącą działalnością w zakresie delegowanych uprawnień i odpowiedzialności,
  • sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby działu finansowego i Zarządu,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy

Ząbki
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie FK
  • Dekretowanie dokumentów księgowych i uzgadnianie kont
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
  • Rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki,
  • Przygotowywanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT, JPK VAT),
  • Wsparcie w przygotowywaniu sprawozdań finansowych spółki,
  • Odpowiedzialność za stan dokumentacji księgowej oraz jej przechowywanie i archiwizację,
  • Współpraca i poprawna komunikacja z instytucjami zewnętrznymi oraz działami wewnątrz firmy,
  • Współtworzenie zasad polityki rachunkowości w firmie,
  • Czynny udział w rozwoju działu księgowości oraz rozwoju systemu FK firmy,
  • Wsparcie dla Głównej Księgowej i Zarządu przy badaniu sprawozdań finansowych oraz przy projektach o charakterze księgowo-finansowej,
  • Wystawianie faktur, not księgowych, not odsetkowych i not korygujących
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. finansowych

Ząbki
Wygasła: 18.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Wytyczanie kierunków rozwoju Spółki
  • Długoterminowe planowanie biznesu i finansów
  • Kontrola i przygotowanie transakcji kapitałowych
  • Budowa i wdrażanie strategii finansowej firmy
  • Ocena rentowności i ryzyka inwestycji
  • Przygotowywanie wiarygodnego i profesjonalnego budżetu i jego monitorowanie
  • Pozyskiwanie finansowania i zarządzanie płynnością finansową
  • Przygotowanie business planów i modeli finansowych
  • Zarządzanie kosztami, kontraktami
  • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego
  • Działania w bieżących sprawach finansowych, finansach operacyjnych, rachunkowości zarządczej
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
  • Zapewnienie kontaktów i dobrej współpracy z bankami i audytorami, funduszami oraz innymi instytucjami finansowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy

Ząbki
Wygasła: 02.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Wytyczanie kierunków rozwoju Spółki
  • Długoterminowe planowanie biznesu i finansów
  • Kontrola i przygotowanie transakcji kapitałowych
  • Budowa i wdrażanie strategii finansowej firmy
  • Ocena rentowności i ryzyka inwestycji
  • Przygotowywanie wiarygodnego i profesjonalnego budżetu i jego monitorowanie
  • Pozyskiwanie finansowania i zarządzanie płynnością finansową
  • Przygotowanie business planów i modeli finansowych
  • Zarządzanie kosztami, kontraktami
  • Optymalizowanie struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego
  • Działania w bieżących sprawach finansowych, finansach operacyjnych, rachunkowości zarządczej
  • Zarządzanie ryzykiem finansowym i podatkowym
  • Zapewnienie kontaktów i dobrej współpracy z bankami i audytorami, funduszami oraz innymi instytucjami finansowymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Projektu

Stalowa Wola
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Protokolarne przejęcie od inwestora i odpowiednie zabezpieczenie terenu budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowy,
  • Konsultacje i kontakty z przedstawicielami służb miejskich,
  • Nadzór i koordynacja robót na przekazanych do realizacji budowach,
  • Prowadzenie dokumentacji budowy,
  • Sprawowanie kontroli nad zgodnością przebiegu budowy zgodnie z posiadaną dokumentacją,
  • Kontrola jakości wykonanych robót,
  • Realizacja zaleceń wpisanych do dziennika budowy,
  • Kontakty z inwestorami,
  • Koordynacja prac wykonywanych przez podwykonawców,
  • Rozliczenia rzeczowo-finansowe budów,
  • Współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego,
  • Przygotowywanie analiz rzeczowo-finansowych przygotowywanych inwestycji,
  • Koordynacja prac projektowych przygotowywanych inwestycji,
  • Udział w urzędowych procedurach administracyjnych,
  • Koordynacja i nadzór przy odbiorach i rozliczaniu inwestycji,
  • Wycena robót budowlanych i instalacyjnych,
  • Sporządzanie ofert,
  • Sporządzanie przedmiarów robót,
  • Koordynacja i kontrola oraz prowadzenie spraw związanych z usterkami, okresu gwarancyjnego na zakończonych obiektach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. administracyjnych

Władysława Reymonta 30
Wygasła: 04.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka biura

Władysława Reymonta 30
Wygasła: 04.06.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kontrakt B2B
Asystent
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PKB INWEST BUDOWA OSTWALD. M.P. SPÓŁKA KOMANDYTOWA, podziel się opinią i pomóż innym.