1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. REINO CAPITAL S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

REINO CAPITAL S. A.

WARSZAWA, UL. LUDWIKA WARYŃSKIEGO 3A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Asystentka / Asystent biura

Warszawa
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zapewnienie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze
  • archiwizacja dokumentów
  • obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych
  • obsługa spotkań i gości firmy
  • zapewnienie zaopatrzenia biurowego
  • organizacja wyjazdów (rezerwacja biletów, hoteli)
  • wsparcie pozostałych działów w codziennych obowiązkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka biura

Ludwika Waryńskiego 3a, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
praktykant / stażysta, asystent
Obowiązki:
  • obsługa spotkań i gości firmy
  • obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych
  • zapewnienie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze
  • archiwizacja dokumentów
  • zapewnienie zaopatrzenia biurowego
  • organizacja wyjazdów (rezerwacja biletów, hoteli)
  • wsparcie pozostałych działów w codziennych obowiązkach
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w Biurze Zarządu

Ludwika Waryńskiego 3a, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 20.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa spraw spółki oraz podmiotów wchodzących w skład Grupy kapitałowej obsługa organów spółek z Grupy kapitałowej (organizacja posiedzeń, przygotowanie dokumentacji, komunikacja pomiędzy członkami zarządu i rady nadzorczej);
  • obsługa rejestrów dokumentów korporacyjnych;
  • zarządzanie korespondencją w Biurze Zarządu, koordynacja przepływu dokumentów pomiędzy Biurem Zarządu a jednostkami organizacyjnymi oraz spółkami Grupy we współpracy z sekretariatem;
  • udział w przygotowywaniu i wdrażaniu oraz sprawowaniu bieżącego nadzoru nad realizacją wewnętrznych procedur, instrukcji, regulaminów;
  • współpraca w realizacji obowiązków informacyjnych wynikających ze statusu spółki publicznej – pełnienie funkcji operatora ESPI;
  • realizacja zadań z obszaru marketingu, PR i IR – dbałość o aktualność informacji zawartych na stronach internetowych;
  • bieżąca współpraca z zarządami spółek z Grupy kapitałowej, działem prawnym, działem finansowym a także doradcami zewnętrznymi;
  • wsparcie w innych zadaniach administracyjno-biurowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler Finansowy

Ludwika Waryńskiego 3a, Warszawa
Wygasła: 02.12.2020
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne