1. Pracodawca
  2. Opole
  3. EUROFLEX POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

EUROFLEX POLAND sp. z o.o.

OPOLE, UL. LUDWIKA WARYŃSKIEGO 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (31) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 31 )

Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac ze znajomością jęz. rosyjskiego

Aleksandra Ostrowskiego 7, Wrocław
Wygasła: 27.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zatrudnianie kandydatów do pracy jako kierowcy kat. CE
  • Nadzór nad utrzymaniem niskiej rotacji i absencji
  • Pomaganie w adaptacji cudzoziemców w Polsce
  • Współpraca z odpowiednimi urzędami w zakresie przedłużania pobytu i pozwoleń na pracę w Polsce
  • Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę
  • Samodzielne prowadzenie postepowań legalizacyjnych, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem cudzoziemców: wypełnianie, składanie i monitorowanie terminów oświadczeń, wiz, zezwoleń
  • Stały kontakt z urzędami i innymi instytucjami publicznymi (Urząd Wojewódzki, Urząd Pracy, Urząd Skarbowy - składanie dokumentów na oświadczenie i zezwolenie wojewódzkie)
  • Pomoc w przygotowywaniu i archiwizowaniu dokumentacji pracowniczej
  • Wsparcie obsługi kadrowo-płacowej pracowników zatrudnionych w firmie,
  • Rozliczanie czasu pracy pracowników biurowych oraz kierowców
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Tłumaczenia PL-RU, RU-PL, tłumaczenia ustne dla pracowników,
  • Medycyna pracy, bhp oraz pomoc w otwieraniu kont bankowych dla kierowców
  • Koordynacja przyjazdów pracowników do Polski
  • Organizowanie noclegu dla pracowników
Pokaż więcej >>
od 4500 do 6200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyspozytor transportu międzynarodowego

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 25.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Постоянное обслуживание в области организации и координации перевозок
  • обеспечение ликвидности исполненных ордеров
  • По договоренности дневная/вечерняя/ ночная работа
  • Контроль работы водителей по эксплуатации транспортных средств и соблюдению рабочего времени
  • Планирование международных транспортных маршрутов
  • Проверка сопроводительных документов
  • Качественное и своевременное оказании услуг
  • Работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки
  • Построение и отслеживание маршрутов для водителей
  • Анализ фактических маршрутов
  • Решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара
  • Работы по ведению учета и документооборота, знание офисных программ
  • Знание русского языка - необходимое условие
  • Работа в современной интуитивно понятной системе управления транспортом (знание программы Loctraker будет преимуществом)
  • Ведение транспортных заказов. Контроль за ходом перевозки с момента заказа клиента до выгрузки. Реагирование на любые изменения в цепочке поставок. Обеспечение потока информации между клиентом и перевозчиком
  • Bieżąca obsługa w zakresie organizacji i koordynowania transportów
  • Zapewnienie płynności realizowanych zleceń
  • Do ustalenia zmiana wieczorowa/nocna/ dzienna
  • Kontrola pracy kierowców pod kątem eksploatacji pojazdów oraz przestrzegania czasu pracy
  • Planowanie międzynarodowych tras transportowych
  • Administrowanie dokumentacją rozliczeniową
  • Jakość i terminowość świadczenia usług,
  • Praca w systemie GPS-tracking i prowadzenie rozmów telefonicznych
  • Planowanie i śledzenie tras dla kierowców
  • Monitorowanie i koordynacja procesu transportowego
  • Rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się podczas dostaw
  • Prowadzenie dokumentacji i rejestru, znajomość oprogramowania biurowego
  • Znajomość języka rosyjskiego - warunek konieczny
  • Praca w nowoczesnym, intuicyjnym systemie zarządzania transportem (Znajomość oprogramowania Loctraker będzie dodatkowym atutem.)
  • Realizacja zleceń transportowych Nadzór nad przebiegiem transportu od momentu zlecenia klienta do rozładunku. Reagowanie na wszelkie zmiany w łańcuchu dostaw
  • Zapewnienie przepływu informacji między klientem a przewoźnikiem
Pokaż więcej >>
od 6000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Spedytor międzynarodowy ze znajomością jęz. rosyjskiego

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 14.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa o dzieło
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Привлечение новых клиентов и расширение базы субподрядчиков, построение с ними долгосрочного сотрудничества
  • Координация международных перевозок
  • Планирование, организация логистических процессов, обеспечение и контроль их качества
  • Забота о высоком качестве транспортных услуг, предлагаемых клиентам
Pokaż więcej >>
od 7000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator IT

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 07.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Опыт работы системным администратором от 2 лет;
  • Опыт работы с серверным оборудованием;
  • Аналитический склад ума, системное мышление, техническая грамотность, умение излагать свои мысли, описывать проблемы и свои действия;
  • Опыт удаленной настройки оборудования и программного обеспечения
  • Ответственность в команде за процедуры резервирования данных серверов, восстановление данных и общее администрирование серверов
  • Оказание технической поддержки сотрудникам офиса
  • Готовность к командировкам
  • Техническая поддержка сотрудников
  • Поддержка инфраструктуры компании
  • Умение работать с сетевым оборудованием MikroTik,
  • Знание порядка правил прокладки и монтажа сетей, подключения кабелей;
  • Знание ОС семейства Windows;
  • Опыт администрирования Office 365 ,Microsoft Exchange, Microsoft Windows Server 2019 / 2022
  • Опыт работы с Active Directory , RDP, SQL Server
  • Опыт работы с IP телефонией
  • Знание и опыт работы с WordPress (поддержка сайта компании)
  • Знание "железа", опыт в сборке / подключении ПК;
  • Технический склад ума и системное мышление;
  • Работа с системами видео наблюдения
  • Администрирование оборудования, настройка и обновление программного обеспечения, обеспечение работоспособности, выдача сотрудникам в подотчет материальных ценностей, контроль сохранности
  • Ведение учета IT-оборудования и ПО компании, проведение инвентаризации
  • Закупка компьютерной и офисной техники, периферийного оборудования, заказ и замена расходных материалов офисной оргтехники
  • Организация новых рабочих мест
  • Обслуживание системы IP-видеонаблюдения
  • Обслуживание программы, (обеспечение бесперебойной работы) Abona и Optima (знание программ приветствуется );
  • Настройка и контроль резервного копирования; *
  • Настройка и мониторинг информационной безопасности;
  • Знание настройки планшетов и построения маршрутов для водителей
  • Высшее техническое образование
  • Отличные коммуникативные навыки, эффективная устная и письменная коммуникация
Pokaż więcej >>
od 7000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. contentu i Social Media - Контент мейкер

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 07.12.2023
część etatu, dodatkowa / tymczasowa
umowa o dzieło
umowa zlecenie
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Контент мейкер / Смм специалист
  • В интересный проект (автошколу кода 95 во Вроцлаве) требуется контент-мейкер с навыками монтажа и подтвержденным опытом
  • Coздание индивидуального и интepесного контeнта, кoтoрый будет привлекать потенциальных кандидатов / водителей
  • Ведение youtube канала и facebook сайта автошколы и их продвижение
  • Анализ рынка, анализ аудитории социальной сети, сайтов и страниц сообществ конкурентов
  • Разработка стратегии по продвижению услуг в социальных сетях
  • Привлечение подписчиков путем подбора интересного материала для размещения на странице и you tube канале, ответы на вопросы заинтересованных лиц
  • Формирование позитивного имиджа компании
  • Составление контент-планов, организация регулярного наполнения страниц в соответствии с выработанной стратегией
  • Организация съемок для социальных сетей и самостоятельная подготовка визуального контента для автошколы
  • Съемка, монтаж и публикация креативных / интересных / трендовых постов, сторис и reels
  • Работа в кадре
  • Формирование комьюнити среди подписчиков
  • Запуск маркетинговых активностей в соцсетях (акции, рассылки, коллаборации, конкурсы)
  • Отчетность
  • Главная задача — рост охватов в сторис от месяца к месяцу, увеличение посещений страницы автошколы, привлечение новых клиентов
  • Заработная плата оговаривается при собеседовании
Pokaż więcej >>
od 3600 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator IT

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 18.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Опыт работы системным администратором от 2 лет;
  • Опыт работы с серверным оборудованием;
  • Аналитический склад ума, системное мышление, техническая грамотность, умение излагать свои мысли, описывать проблемы и свои действия;
  • Опыт удаленной настройки оборудования и программного обеспечения
  • Ответственность в команде за процедуры резервирования данных серверов, восстановление данных и общее администрирование серверов
  • Оказание технической поддержки сотрудникам офиса
  • Готовность к командировкам
  • Техническая поддержка сотрудников
  • Поддержка инфраструктуры компании
  • Умение работать с сетевым оборудованием MikroTik,
  • Знание порядка правил прокладки и монтажа сетей, подключения кабелей;
  • Знание ОС семейства Windows;
  • Опыт администрирования Office 365 ,Microsoft Exchange, Microsoft Windows Server 2019 / 2022
  • Опыт работы с Active Directory , RDP, SQL Server
  • Опыт работы с IP телефонией
  • Знание и опыт работы с WordPress (поддержка сайта компании)
  • Знание "железа", опыт в сборке / подключении ПК;
  • Технический склад ума и системное мышление;
  • Работа с системами видео наблюдения
  • Администрирование оборудования, настройка и обновление программного обеспечения, обеспечение работоспособности, выдача сотрудникам в подотчет материальных ценностей, контроль сохранности
  • Ведение учета IT-оборудования и ПО компании, проведение инвентаризации
  • Закупка компьютерной и офисной техники, периферийного оборудования, заказ и замена расходных материалов офисной оргтехники
  • Организация новых рабочих мест
  • Обслуживание системы IP-видеонаблюдения
  • Обслуживание программы, (обеспечение бесперебойной работы) Abona и Optima (знание программ приветствуется );
  • Настройка и контроль резервного копирования; *
  • Настройка и мониторинг информационной безопасности;
  • Знание настройки планшетов и построения маршрутов для водителей
  • Высшее техническое образование
  • Отличные коммуникативные навыки, эффективная устная и письменная коммуникация
Pokaż więcej >>
od 6000 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. likwidacji szkód

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 08.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ubezpieczenie samochodów AC/OC dla polskiej floty
  • Rejestracja i procesowanie szkód AC/OC oraz ich prowadzenie do momentu pełnego zwrotu kosztów
  • Rejestracja reklamacji ubezpieczeń CMR, kompletowanie dokumentów (protokoły policyjne, zdjęcia, diagramy, notatki wyjaśniające,)
  • Ubezpieczenie na życie oraz zdrowotne dla kierowców flotowych firmy
  • Zapewnienie kierowcom w Polsce ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu, rejestracja spraw ubezpieczeniowych i pomoc w uzyskaniu odszkodowań
  • Prowadzenie tabeli terminów ważności polis ubezpieczeniowych polskiej floty, prowadzenie tabeli szkód komunikacyjnych floty firmy (OC/AC/OC)
  • Kontakt z brokerem ubezpieczeniowym - przekazywanie informacji dot. szkód, wspólne analizowanie i monitorowanie uzyskanych danych
  • Przygotowanie dokumentacji w przypadku aktów notarialnych dla kierowców
  • Monitorowanie rynku ubezpieczeń, wyszukiwanie i analizowanie najlepszych ofert dla floty firmy
  • Wyszukiwanie informacji o sprawach zdarzeń komunikacyjnych z wykorzystaniem PBUK i dalsza komunikacja z korespondentami firm ubezpieczeniowych sprawców wypadków drogowych
  • Страхование автомобилей AC/OC польского парка
  • Регистрация и обработка ущербов AC/OC и их сопровождения до полного возмещения
  • Ведения таблицы по терминам действия страховых полисов польского автопарка, ведения таблиц по страховым случаям польского парка OC/AC/ OC
  • Регистрация жалоб по CMR страхованию, cбор документов (протоколы полиции, фото, схемы, обьяснительные, оценки +exel) и формирование папок
  • Страхование жизни и здоровья водителей польского парка
  • Обеспечение водителей флоты польского парка страхованием профессиональной ответственности, регистрация страховых дел и их сопровождения до полного возмещения
  • Ведения таблицы по терминам действия страховых полисов польского автопарка, ведения таблиц по страховым случаям польского парка OC/AC/OC kierowcy
  • Запрос информации у страхового брокера ущербности польского парка, анализ и контроль полученных данных
  • Подготовка документации в случае подписания с водителями нотариальных актов – признаний долга
  • Мониторинг ситуации на рынке страхования, поиск и анализ лучших предложений для автопарка фирмы
  • поиск информации по виновнику ДТП помощью PBUK и дальнейшая коммуникация с корреспондентами страховых фирм виновников ДТП в Польше
Pokaż więcej >>
od 6150 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Administrator IT - Informatyk

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 08.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Опыт работы системным администратором от 2 лет;
  • Опыт работы с серверным оборудованием;
  • Аналитический склад ума, системное мышление, техническая грамотность, умение излагать свои мысли, описывать проблемы и свои действия;
  • Опыт удаленной настройки оборудования и программного обеспечения
  • Ответственность в команде за процедуры резервирования данных серверов, восстановление данных и общее администрирование серверов
  • Оказание технической поддержки сотрудникам офиса
  • Готовность к командировкам
  • Техническая поддержка сотрудников
  • Поддержка инфраструктуры компании
  • Умение работать с сетевым оборудованием MikroTik,
  • Знание порядка правил прокладки и монтажа сетей, подключения кабелей;
  • Знание ОС семейства Windows;
  • Опыт администрирования Office 365 ,Microsoft Exchange, Microsoft Windows Server 2019 / 2022
  • Опыт работы с Active Directory , RDP, SQL Server
  • Опыт работы с IP телефонией
  • Знание и опыт работы с WordPress (поддержка сайта компании)
  • Знание "железа", опыт в сборке / подключении ПК;
  • Технический склад ума и системное мышление;
  • Работа с системами видео наблюдения
  • Администрирование оборудования, настройка и обновление программного обеспечения, обеспечение работоспособности, выдача сотрудникам в подотчет материальных ценностей, контроль сохранности
  • Ведение учета IT-оборудования и ПО компании, проведение инвентаризации
  • Закупка компьютерной и офисной техники, периферийного оборудования, заказ и замена расходных материалов офисной оргтехники
  • Организация новых рабочих мест
  • Обслуживание системы IP-видеонаблюдения
  • Обслуживание программы, (обеспечение бесперебойной работы) Abona и Optima (знание программ приветствуется );
  • Настройка и контроль резервного копирования; *
  • Настройка и мониторинг информационной безопасности;
  • Знание настройки планшетов и построения маршрутов для водителей
  • Высшее техническое образование
  • Отличные коммуникативные навыки, эффективная устная и письменная коммуникация
Pokaż więcej >>
od 5200 do 7200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Ekonomista

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 13.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wykonuje prace nad realizacją działalności gospodarczej przedsiębiorstwa, mającej na celu zwiększenie wydajności i rentowności działalności, osiągnięcie wysokich wyników końcowych przy optymalnym wykorzystaniu zasobów materiałowych, roboczych i finansowych
  • Przygotowuje dane wyjściowe do przygotowania projektów działalności gospodarczej, finansowej, przemysłowej i handlowej (biznesplany) przedsiębiorstwa w celu zapewnienia wzrostu zysków
  • Wykonuje kalkulacje kosztów materiałowych, pracy i finansowych
  • Przeprowadza analizę ekonomiczną działalności gospodarczej przedsiębiorstwa i jego oddziałów, analizy kosztów występujących w przedsiębiorstwie, zwiększające opłacalność produkcji, konkurencyjność, obniżające koszty świadczenia usług, eliminujące straty i nieproduktywne wydatki
  • Decyduje o efektywności organizacji pracy i produkcji, wprowadzaniu nowych propozycji
  • Uczestniczy w przeglądzie opracowanych planów produkcyjnych i ekonomicznych, prowadzeniu prac nad oszczędnością zasobów, wprowadzaniu i doskonaleniu rachunkowości firmy, doskonaleniu postępowych form organizacji i zarządzania pracą oraz dokumentacji planistycznej i księgowej
  • Przygotowuje materiały do zawierania umów, monitoruje terminy wykonania zobowiązań umownych
  • Monitoruje postępy w realizacji zaplanowanych celów dla działów
  • Uczestniczy w badaniach marketingowych i prognozowaniu rozwoju firm
  • Wykonuje prace związane z rozliczeniami nierutynowymi oraz kontrolą poprawności operacji rozliczeniowych
  • Prowadzi ewidencję wskaźników ekonomicznych wyników działalności produkcyjnej przedsiębiorstwa i jego oddziałów, a także ewidencję zawartych umów
  • Terminowo przygotowuje raporty okresowe
  • Wykonuje prace związane z tworzeniem, utrzymaniem i przechowywaniem bazy danych informacji gospodarczej
  • Wykonuje indywidualne zadania służbowe swojego bezpośredniego przełożonego
  • Tworzy budżet na okres sprawozdawczy (rok, półrocze, kwartał)
  • Выполняет работу по осуществлению экономической деятельности предприятия, направленной на повышение эффективности и рентабельности производства, достижение высоких конечных результатов при оптимальном использовании материальных, трудовых и финансовых ресурсов
  • Подготавливает исходные данные для составления проектов хозяйственно-финансовой, производственной и коммерческой деятельности (бизнес-планов) предприятия в целях обеспечения роста объемов увеличения прибыли
  • Выполняет расчеты по материальным, трудовым и финансовым затратам
  • Осуществляет экономический анализ хозяйственной деятельности предприятия и его подразделений, выявляет резервы производства, разрабатывает меры по обеспечению режима экономии, повышению рентабельности производства, конкурентоспособности, снижению издержек. На производство, устранению потерь и непроизводительных расходов
  • Определяет эффективность организации труда и производства, внедрения новых предложений
  • Участвует в рассмотрении разработанных производственно-хозяйственных планов, проведении работ по ресурсосбережению, во внедрении и совершенствовании внутрихозяйственного расчета, совершенствовании прогрессивных форм организации труда и управления, а также плановой и учетной документации
  • Оформляет материалы для заключения договоров, следит за сроками выполнения договорных обязательств
  • Осуществляет контроль за ходом выполнения плановых заданий по подразделениям
  • Участвует в проведении маркетинговых исследований и прогнозировании развития компании
  • Выполняет работу, связанную с нерегламентными расчетами и контролем за правильностью осуществления расчетных операций
  • Ведет учет экономических показателей результатов производственной деятельности предприятия и его подразделений, а также учет заключенных договоров
  • Подготавливает периодическую отчетность в установленные сроки
  • Выполняет работы по формированию, ведению и хранению базы данных экономической информации
  • Выполняет отдельные служебные поручения своего непосредственного руководителя
  • Формирование бюджета на отчетный период ( год, полугодие, квартал)
Pokaż więcej >>
od 4500 do 7500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyspozytor międzynarodowy ze znajomością jęz. rosyjskiego

Wrocław
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca obsługa klientów w zakresie organizacji i koordynowania transportów
  • zapewnienie płynności realizowanych zleceń
  • kontrola pracy kierowców pod kątem eksploatacji pojazdów oraz przestrzegania czasu pracy
  • planowanie międzynarodowych tras transportowych
  • administrowanie dokumentacją rozliczeniową
  • jakość i terminowość świadczenia usług,
  • praca w systemie GPS-tracking i prowadzenie rozmów telefonicznych
  • planowanie i śledzenie tras dla kierowców
  • monitorowanie i koordynacja procesu transportowego
  • rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się podczas dostaw
  • prowadzenie dokumentacji i rejestru, znajomość oprogramowania biurowego
  • znajomość języka rosyjskiego - warunek konieczny
  • Praca w nowoczesnym, intuicyjnym systemie zarządzania transportem (Znajomość oprogramowania Loctraker będzie dodatkowym atutem.)
  • Realizacja zleceń transportowych Nadzór nad przebiegiem transportu od momentu zlecenia klienta do rozładunku. Reagowanie na wszelkie zmiany w łańcuchu dostaw
  • Zapewnienie przepływu informacji między klientem a przewoźnikiem
  • постоянное обслуживание клиентов в области организации и координации перевозок
  • обеспечение ликвидности исполненных ордеров
  • контроль работы водителей по эксплуатации транспортных средств и соблюдению рабочего времени
  • планирование международных транспортных маршрутов
  • проверка сопроводительных документов
  • качественное и своевременное оказании услуг
  • работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки;
  • построение и отслеживание маршрутов для водителей;
  • анализ фактических маршрутов;
  • решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара;
  • работы по ведению учета и документооборота, знание офисных программ
  • знание русского языка - необходимое условие
  • Работа в современной интуитивно понятной системе управления транспортом (знание программы Loctraker будет преимуществом)
  • Ведение транспортных заказов. Контроль за ходом перевозки с момента заказа клиента до выгрузки. Реагирование на любые изменения в цепочке поставок. Обеспечение потока информации между клиентом и перевозчиком
Pokaż więcej >>
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. transportu i floty

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 09.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Mobilność i gotowośc do wyjazdow służbowych do Niemiec obowiązkowa!
  • Przeprowadzanie analiz wykorzystania floty;
  • Sporządzanie raportów dla kierownictwa firmy;
  • Wdrażanie rozwiązań w zakresie zarządzania flotą;
  • Realizacja zadań związanych z serwisowaniem floty pojazdów cieżarowych, planowanie napraw;
  • Kontrola terminow przegladow technicznych ciagnikow siodlowych oraz naczep
  • Prowadzenie dokumentacji napraw, gwarancji
  • Zarządzanie kierowcami polskiej i litewskiej firmy oraz koordynacja zmian kierowców na bazie
  • Sporządzanie protokołów z miejsca zdazrzeń drogowych;
  • Organizacja harmonogramu pracy kierowców, utrzymanie porządku i dyscypliny w miejscu pracy;
  • Monitorowanie/ ewidencjonowanie powstałych uszkodzeń oraz usterek, poszukiwanie ich przyczyn;
  • Bieżący kontakt i wsparcie kierowców;
  • Współpraca z działem działem ubezpieczeń
  • Bieżąca praca z działem planowania oraz dyspozytorów
  • Zarządzanie, koordynacja i nadzór nad eksploatacją pojazdów samochodowych będących w dyspozycji firmy;
  • Nadzór nad rejestracją pojazdów
  • Kierowanie pojazdów oraz naczep na obowiązkowe badania techniczne;
  • Kontrola nad stanem wyposażenia pomieszczeń warsztatu;
  • Prowadzenie ewidencji floty samochodowej;
  • Kontrola tras kierowców;
  • Nadzór, koordynacja szkód komunikacyjnych, spisanie protokołów, kontrola sytuacji bezpośrednio po zdarzeniu;
  • Zarządzanie, planowanie i nadzór pracy podległych pracowników bazy w Niemczech
  • Kontrola nad obiegiem dokumentów;
  • Nadzór nad przestrzeganiem polityki flotowej obowiązującej w Spółce;
  • Znajomość zagadnień z zakresu serwisu pojazdów;
  • Nadzór nad realizacją, rozwojem i usprawnianiem zadań działu transportu międzynarodowego;
  • Wdrażanie i nadzór nad realizowanymi projektami transportowymi;
  • Мобильность и готовность к командировкам в Германию обязательны!
  • Проведение анализа использования автопарка;
  • Подготовка отчетов для руководства компании;
  • Внедрение решений по управлению автопарком;
  • Выполнение задач, связанных с обслуживанием парка грузовых автомобилей, планированием ремонтов;
  • Контроль своевременности технических осмотров полуприцепов и тягачей
  • Ведение документации по ремонту и гарантии
  • Управление водителями польско-литовской компании и координация смены водителей на основании
  • Подготовка отчетов с места дорожно-транспортных происшествий;
  • Организация рабочего графика водителей, поддержание порядка и дисциплины на рабочем месте;
  • Мониторинг/учет повреждений и неисправностей, поиск их причин;
  • Постоянный контакт и поддержка водителей;
  • Взаимодействие со страховым отделом
  • Текущая работа с отделом планирования и диспетчерами
  • Управление, координация и надзор за эксплуатацией автомобилей, находящихся в распоряжении компании;
  • Контроль регистрации транспортных средств
  • Вождение транспортных средств и прицепов для прохождения обязательного технического осмотра;
  • Контроль за оборудованием помещений мастерской;
  • Ведение учета автопарка;
  • Контроль маршрута водителя;
  • Надзор, согласование повреждений связи, написание протоколов, контроль ситуации сразу после происшествия;
  • Управление, планирование и контроль работы подчиненных сотрудников базы в Германии
  • Контроль за оборотом документов;
  • Контроль за соблюдением действующей в Обществе политики использования парка;
  • Знание вопросов в сфере автосервиса;
  • Контроль за выполнением, развитием и совершенствованием задач отдела международных перевозок;
  • Реализация и сопровождение реализованных транспортных проектов;
Pokaż więcej >>
od 6000 do 11500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka administracyjno - księgowa

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Sprawdzanie kontrahentów w „białej liście podatników VAT”
  • Sprawdzanie i weryfikowanie nowych kontrahentów
  • Wstępna ocena zgodności faktur z przepisami Ustawy o rachunkowości
  • Wprowadzanie faktur zakupu i sprzedaży do systemu księgowego Optima
  • Wstępna dekretacja faktur
  • Skanowanie faktur, nadawanie nazwy i zapisywanie na dysku Synology
  • Segregacja i archiwizacja dokumentów paliwowych w podziale na pojazdy flotowe
  • Segregacja i archiwizacja mandatów nałożonych na kierowców
  • Segregacja i archiwizacja naruszeń kierowców
  • Wstępne przygotowywanie przewalutowań wynagrodzeń kierowców w systemie księgowym Optima
  • Wstępne sprawdzanie rejestrów VAT zakupu do miesięcznych deklaracji JPK_VAT
  • Inne czynności zlecone przez dział księgowy
Pokaż więcej >>
od 3100 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyspozytor międzynarodowy ze znajomością jęz. rosyjskiego

Wrocław
Wygasła: 26.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • praca w systemie GPS-tracking i prowadzenie rozmów telefonicznych
  • planowanie i śledzenie tras dla kierowców
  • monitorowanie i koordynacja procesu transportowego
  • rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się podczas dostaw
  • prowadzenie dokumentacji i rejestru
  • работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки;
  • построение и отслеживание маршрутов для водителей;
  • анализ фактических маршрутов;
  • решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара;
  • работы по ведению учета и документооборота
Pokaż więcej >>
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 16.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych spółki zgodnie z ustawą o rachunkowości;
  • Bieżąca kontrola zgodności, kompletności i rzetelności operacji gospodarczych i finansowych pod względem rachunkowym i formalnym;
  • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów finansowych w firmie;
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT, VAT i inne);
  • Naliczanie i księgowanie wynagrodzeń;
  • Przygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON;
  • Raportowanie do GUS bieżąca współpraca z organami podatkowymi, instytucjami ubezpieczeniowymi, bankami i audytorami;
  • Współpraca z zewnętrznymi doradcami podatkowymi przy sporządzaniu dokumentacji cen transferowych;
  • Odpowiedzialność za prawidłowe rozliczenia podatku u źródła oraz księgowanie faktur zagranicznych usługowych;
  • Monitorowanie zmian przepisów z zakresu rachunkowości i podatków oraz właściwe ich stosowanie;
  • Praca w programie Optima;
  • Praca w programie SuperTacho
  • Nadzorowanie wszystkich procesów księgowych w firmie;
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych (VAT) i GUS
  • przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych;
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, NBP, ZUS);
  • Solidna znajomość Polskich Standardów Rachunkowości oraz lokalnych przepisów podatkowych
  • kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • bieżące analizowanie i uzgadnianie kont księgowych
  • sporządzanie analiz, raportów, sprawozdań, informacji i deklaracji
  • kontakt z podmiotami publiczno-prawnymi
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych
Pokaż więcej >>
od 11000 do 15000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. rekrutacji i spraw personalnych

Aleksandra Ostrowskiego 7, Wrocław
Wygasła: 06.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
umowa o pracę tymczasową
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywne poszukiwanie i zatrudnianie kandydatów do pracy jako kierowcy kat. CE
  • Nadzór nad utrzymaniem niskiej rotacji i absencji
  • Pomaganie w adaptacji cudzoziemców w Polsce
  • Współpraca z odpowiednimi urzędami w zakresie przedłużania pobytu i pozwoleń na pracę w Polsce
  • Samodzielna i efektywna rekrutacja zaczynając od preselekcji CV, przez wywiady telefoniczne do bezpośrednich rozmów z kandydatami
  • Prowadzenie aktywnego marketingu rekrutacyjnego na terenie Polski i nie tylko
  • Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę
  • Prowadzenie wywiadów telefonicznych i spotkań rekrutacyjnych z kandydatami,
  • Samodzielne prowadzenie postepowań legalizacyjnych, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem cudzoziemców: wypełnianie, składanie i monitorowanie terminów oświadczeń, wiz, zezwoleń
  • Własna baza kandydatów mile widziana
  • Stały kontakt z urzędami i innymi instytucjami publicznymi (Urząd Wojewódzki, Urząd Pracy, Urząd Skarbowy - składanie dokumentów na oświadczenie i zezwolenie wojewódzkie)
  • Pomoc w przygotowywaniu i archiwizowaniu dokumentacji pracowniczej
  • Wsparcie obsługi kadrowo-płacowej pracowników zatrudnionych w firmie,
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Tłumaczenia PL-RU, RU-PL, tłumaczenia ustne dla pracowników,
  • Medycyna pracy, bhp oraz pomoc w otwieraniu kont bankowych dla kierowców
  • Koordynacja przyjazdów pracowników do Polski
  • Organizowanie noclegu dla pracowników
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk ds. transportu / Транспортный учетчик

Wrocław
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji transportowej naszych pojazdów w tabelach transportowych,
  • Uzgadnianie, sprawdzanie poprawności,
  • Sporządzanie rejestrów,
  • Ведение в таблицах учёта перевозок нашего транспорта,
  • Сверка, проверка правильности заполнения,
  • Составление реестров,
Pokaż więcej >>
od 3010 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Wrocław
Wygasła: 24.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Do naszego zespołu, aktualnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko Głównej/go Księgowej/go
od 8000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyspozytor Transportu Samochodowego /Диспетчер-ведущий автотранспорта

Wrocław
Wygasła: 12.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Poszukujemy Dyspozytora Transportu Samochodowego do firmy transportowej
  • praca w systemie GPS-tracking i prowadzenie rozmów telefonicznych
  • planowanie i śledzenie tras dla kierowców
  • monitorowanie i koordynacja procesu transportowego
  • rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się podczas dostaw
  • prowadzenie dokumentacji i rejestru
  • работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки;
  • построение и отслеживание маршрутов для водителей;
  • анализ фактических маршрутов;
  • решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара;
  • работы по ведению учета и документооборота
Pokaż więcej >>
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Dyspozytor Transportu Samochodowego / Диспетчер-ведущий автотранспорта

Wrocław
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Poszukujemy Głównego Dyspozytora oraz Dyspozytora Transportu Samochodowego do firmy transportowej
  • koordynowanie, pilnowanie oraz sprawdzenie pracy działu (Główny dyspozytor )
  • nadzor i zarządzanie procesem (Główny dyspozytor )
  • nadzór dyspozytorski (Główny dyspozytor )
  • praca w systemie GPS-tracking i prowadzenie rozmów telefonicznych
  • planowanie i śledzenie tras dla kierowców
  • monitorowanie i koordynacja procesu transportowego
  • rozwiązywanie bieżących problemów, które pojawiają się podczas dostaw
  • prowadzenie dokumentacji i rejestru
  • координация, контроль и проверка работы отдела (Главный диспетчер)
  • контроль и управление процессом (Главный диспетчер)
  • диспетчерский надзор (Главный диспетчер)
  • работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки;
  • построение и отслеживание маршрутов для водителей;
  • анализ фактических маршрутов;
  • решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара;
  • работы по ведению учета и документооборота
Pokaż więcej >>
od 5000 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk ds. transportu / Транспортный учетчик

Wrocław
Wygasła: 09.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji transportowej naszych pojazdów w tabelach transportowych,
  • Uzgadnianie, sprawdzanie poprawności,
  • Sporządzanie rejestrów,
  • Ведение в таблицах учёта перевозок нашего транспорта,
  • Сверка, проверка правильности заполнения,
  • Составление реестров,
Pokaż więcej >>
od 3010 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna/y Księgowa/y

Wrocław
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Do naszego zespołu, aktualnie poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko Głównej/go Księgowej/go
od 8000 do 12000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyspozytor transportu samochodowego - Диспетчер-ведущий автотранспорта

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • В транспортную компанию требуется Диспетчер-ведущий автотранспорта
  • Обязанности:
  • - работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки;
  • - построение и отслеживание маршрутов для водителей;
  • - анализ фактических маршрутов;
  • - решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара;
  • - работы по ведению учета и документооборота
  • Требования:
  • - Знание географии ЕС
  • - Режима АЕТР (режим труда и отдыха)
  • - Знание иностранных языков 
  • - Знание русского языка
  • - опыт работы на данной должности
  • Личные качества:
  • - стрессоустойчивость;
  • - внимательность;
  • - умение работать с большим объемом информации;
  • - умение работать в коллективе;
  • - ответственность и пунктуальность
  • Условия: 
  • - Место работы – Вроцлав
  • - Корпоративная мобильная связь
  • - Возможность карьерного роста
  • - Работа в стабильно развивающейся компании
  • - Дружный коллектив
Pokaż więcej >>
od 3010 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Księgowego

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem kompletności i zgodności z wymogami ustawowymi
  • Księgowanie dokumentów zakupu
  • Księgowanie wyciągów bankowych
  • Weryfikacja i bieżąca kontrola rozrachunków
  • Pomoc przy bieżących pracach działu księgowego
  • Prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi
  • Wstępne sprawdzanie rejestrów sprzedażowych VAT
Pokaż więcej >>
od 4800 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy / Бухгалтер

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 05.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Firma transportowa poszukuje księgowego ze znajomością języka rosyjskiego
  • Zakres obowiązków: Fakturowanie, Kontrola kosztów, obsługa programu Optima, rozbicia księgowe, kontrola zwrotu podatku VAT, kontrola opłat leasingowych, obsługa kont bankowych, księgowanie operacji na rachunkach księgowych, kontrola płatności faktur, rozrachunki z odbiorcami i zobowiązaniami, listy płac, naliczanie diet, obsługa programu SuperTacho, przelewanie wynagrodzeń, sprawozdania miesięczne i kotrola podatków, kontrola naliczania podatków i naliczania odliczeń w ZUS, księgowanie operacji
  • В транспортную компанию требуется бухгалтер со знанием русского языка
  • Обязанности: Приходные фактуры, лизинг, VAT, ввод в программу Optima, разнесение по бухгалтерским счетам, учет возврата VAT DKV, контроль лизинговых платежей, оплаты счетов в банке, разнесение по бухгалтерским счетам операций, ввод операций в программу Optima, расчет заработной платы водителей, ввод данных по заработной плате, командировочным расходам в программу Optima, SuperTacho, перечисления на банковские счета сотрудникам, Ежемесячная отчетность, налоги
Pokaż więcej >>
od 7500 do 10000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyspozytor transportu samochodowego - Диспетчер-ведущий автотранспорта

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • В транспортную компанию требуется Диспетчер-ведущий автотранспорта
  • Обязанности:
  • - работа в GPS-tracking системе и телефонные звонки;
  • - построение и отслеживание маршрутов для водителей;
  • - анализ фактических маршрутов;
  • - решение текущих вопросов, возникающих в процессе доставки товара;
  • - работы по ведению учета и документооборота
  • Требования:
  • - Знание географии ЕС
  • - Режима АЕТР (режим труда и отдыха)
  • - Знание иностранных языков 
  • - Знание русского языка
  • - опыт работы на данной должности
  • Личные качества:
  • - стрессоустойчивость;
  • - внимательность;
  • - умение работать с большим объемом информации;
  • - умение работать в коллективе;
  • - ответственность и пунктуальность
  • Условия: 
  • - Место работы – Вроцлав
  • - Корпоративная мобильная связь
  • - Возможность карьерного роста
  • - Работа в стабильно развивающейся компании
  • - Дружный коллектив
Pokaż więcej >>
od 3010 do 8000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik administracyjno-biurowy

Aleksandra Ostrowskiego 7, Fabryczna, Wrocław
Wygasła: 17.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie grafiku pracy oraz organizowanie zmian kierowców
  • Sporządzanie codziennych raportów o stanie sprzętu oraz floty firmy
  • Raportowanie oraz kontrola rzeczywistego zużycia paliwa przez kierowców
  • kontrola i koordynacja procesu transportu
  • Praca na arkuszach kalkulacyjnych Excel
  • analiza danych i bieżące informowanie kierownika działu
  • rozwiązywanie drobnych problemów
  • przetwarzanie danych
  • Планирование графика работы и пересменки
  • Ведение ежедневной отчетности о состоянии техники
  • Ведение ежедневной отчетности фактического расхода топлива
  • контроль и координация транспортного процесса
  • работа с таблицами Excel
  • анализ данных и информирование начальника отдела
  • решение мелких задач
  • обработка информации
Pokaż więcej >>
od 3500 do 4000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Mechanik samochodowy

Aleksandra Ostrowskiego 7, Wrocław
Wygasła: 30.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Poszukujemy pracownika działu technicznego do firmy transportowej
  • Ogólna bieżąca kontrola stanu technicznego ciągników siodłowych, naczep, samochodów osobowych należących do firmy (Volvo, MB, Schmitz)
  • Wyszukiwanie i znajdowanie usterek pojazdów będących częścią floty oraz ich serwisowanie
Pokaż więcej >>
od 8300 do 11200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i rekrutacji

Aleksandra Ostrowskiego 7, Wrocław
Wygasła: 29.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywne poszukiwanie i zatrudnianie kandydatów z Rosji, Ukrainy i Białorusi
  • Przeprowadzanie procedur rekrutacyjnych (zatrudnianie kierowców kat. C+E)
  • Tworzenie i publikacja ogłoszeń o pracę,
  • Samodzielne prowadzenie postepowań legalizacyjnych, w tym przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem cudzoziemców: wypełnianie, składanie i monitorowanie terminów
  • Stały kontakt z urzędami i innymi instytucjami publicznymi (Urząd Wojewódzki, Urząd Pracy, Urząd Skarbowy - składanie dokumentów na oświadczenie i zezwolenie wojewódzkie)
  • Kontrola pracy kierowców, stały kontakt w sprawach bieżących
  • Pomoc w przygotowywaniu i archiwizowaniu dokumentacji pracowniczej
  • Wsparcie obsługi kadrowo-płacowej pracowników zatrudnionych w firmie,
  • Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Organizacja wysyłek
  • Tłumaczenia PL-RU, RU-PL, tłumaczenia ustne dla pracowników
  • Odwożenie pracowników na medycynę pracy i bhp oraz pomoc w otwieraniu kont bankowych
  • Koordynacja przyjazdów pracowników do Polski
  • Organizowanie noclegu dla pracowników (kontakt z hostelami, kwaterami dla firm)
  • Praca idealna dla osób po kierunku filologia rosyjska
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Mechanik samochodowy

Aleksandra Ostrowskiego 7, Wrocław
Wygasła: 30.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
  • Poszukujemy pracownika działu technicznego do firmy transportowej
  • Ogólna bieżąca kontrola stanu technicznego ciągników siodłowych, naczep, samochodów osobowych należących do firmy (Volvo, MB, Schmitz)
  • Wyszukiwanie i znajdowanie usterek pojazdów będących częścią floty oraz ich serwisowanie
Pokaż więcej >>
od 8300 do 11200 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główna Księgowa

Aleksandra Ostrowskiego 7
Wygasła: 25.03.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Kierownik
od 6000 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Spedytor międzynarodowy-Диспетчер-ведущий автотранспорта

Aleksandra Ostrowskiego 7
Wygasła: 08.02.2021
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
od 3280 do 8900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne