1. Pracodawca
  2. Szczecin
  3. SZCZECIŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SZCZECIŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ

Szczecin, ul. bł. Wincentego Kadłubka 12

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (28) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 28 )

Podinspektor stanowisko ds. wypłaty świadczeń

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
  • 2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
  • 3) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
  • 4) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2024 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Referent w Referacie Informatyki

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
  • 3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych,
  • 4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2019 Server,
  • 7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
  • 8) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 9) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego
  • w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 10) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • 11) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2024 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor stanowisko ds. budżetu

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 18.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1. weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 2. ewidencja księgowa dochodów księgowych,
  • 3. analiza sald kont księgowych,
  • 4. terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
  • 5. współpraca przy sporządzaniu sprawozdań budżetowych i finansowych jednostki,
  • 6. współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu jednostki
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2024 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. wypłaty świadczeń

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 14.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
  • 2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
  • 3) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
  • 4) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2024 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Informatyki

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 22.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
  • 3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych,
  • 4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2019 Server,
  • 7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
  • 8) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 9) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego
  • w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 10) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • 11) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w grudniu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Referacie Informatyki

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 17.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
  • 3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych,
  • 4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2019 Server,
  • 7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
  • 8) wspieranie procesu zamówień sprzętu informatycznego, testowanie zakupionego sprzętu i sprawdzenie jego zgodność z zamówieniem,
  • 9) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 10) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 11) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • 12) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w październiku 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Specjalista w Referacie Informatyki w jednostce budżetowej Szczecińskie Centrum Świadczeń w Szczecinie

Szczecin
Wygasła: 31.10.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • SZCZEGOŁY NA STRONIE https://www.scs-szczecin.pl/praca/nabor-na-stanowiska.html Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.: 1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń
  • w szczególności systemu dziedzinowego
  • 2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań
  • 3) wykonywanie napraw sprzętu informatycznego
  • 4) obsługa zgłoszeń
  • analiza i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów informatycznych
  • 5) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń
  • 6) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań
  • które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń
  • 7) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2016 Server
  • Windows 2019 Server
  • 8) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne
  • 9) wspieranie procesu zamówień sprzętu informatycznego
  • testowanie zakupionego sprzętu i sprawdzenie jego zgodność z zamówieniem
  • 10) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń
  • 11) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego w Szczecińskiem Centrum Świadczeń
  • 12) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń
  • 13) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
  • 14) współpraca z innymi instytucjami
  • związkami
  • organizacjami
  • referatami wewnątrz Centrum w aspekcie informatycznej obsługi Szczecińskiego Centrum Świadczeń
  • 15) sporządzanie kopii bazy danych i odpowiednie ich przechowywanie (a także informacji objętych ochroną) z uwzględnieniem wymogów zawartych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych; - praca będzie odbywała się w budynku administracyjnym
  • który nie jest wyposażony w windę. Budynek administracyjny wyposażony jest w podjazd dla wózków inwalidzkich; - praca biurowa przy monitorze ekranowym
  • zmienne tempo pracy
  • sytuacje stresowe
  • konieczność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji. Oferty należy składać w terminie do dnia 31 października 2023 r. (włącznie) (uwaga: liczy się data wpływu do Szczecińskiego Centrum Świadczeń) na adres: Szczecińskie Centrum Świadczeń ul. Kadłubka 12 71-521 Szczecin Biuro Obsługi Interesanta wejście 2 (do godz. 16:00) w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Główny Specjalista w Referacie Informatyki Nr ogłoszenia 22/2023 Bliższe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91 44 27 122
  • 91 44 27 172 w godz. 07:30 do 15:30 w dni powszednie. Uwaga: O zakwalifikowaniu do II etapu naboru (rozmowa kwalifikacyjna lub test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna)
  • kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie
  • pocztą elektroniczną lub listem poleconym. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Oferty
  • które wpłyną do Szczecińskiego Centrum Świadczeń niekompletne lub po wyżej wskazanym terminie nie będą rozpatrywane. Informacje dodatkowe: Pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym
  • w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym
  • w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć służbę przygotowawczą
  • o której mowa w art. 19 ww. ustawy. Pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia Prezydenta Miasta do wydawania decyzji administracyjnych
  • w związku z powyższym będzie obowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego zgodnie z art. 24h ustawy z 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
Pokaż więcej >>
od 6 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownicze stanowisko urzędnicze / Wolne stanowisko urzędnicze / Referent

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 06.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Wolne kierownicze stanowisko urzędnicze/wolne stanowisko urzędnicze:
  • Referent w Centrum Inicjatyw Rodzinnych w jednostce budżetowej Szczecińskie Centrum Świadczeń w Szczecinie
  • Opis stanowiska: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) obsługę klienta, w szczególności udzielanie informacji mieszkańcom miasta Szczecin
  • na temat oferty miejskiej skierowanej do szczecińskich rodzin oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • 2) współpracę z właściwą jednostką organizacyjną Urzędu Miasta Szczecin oraz innymi instytucjami, w zakresie polityki prorodzinnej,
  • 3) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu działań na rzecz realizacji zadań realizowanych przez Centrum Inicjatyw Rodzinnych,
  • 4) koordynację działań na rzecz szczecińskich rodzin w zakresie zarządzania informacją
  • o świadczeniach rodzinnych i inicjatyw na rzecz rodzin, w tym podejmowanych
  • przez organizacje pozarządowe,
  • 5) współpracę w organizacji przedsięwzięć na rzecz szczecińskich rodzin, w tym organizacji warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz warsztatów międzypokoleniowych, organizację imprez plenerowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • 6) prowadzenie serwisów informacyjnych oraz publikowanie treści dotyczących działalności Centrum (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter elektroniczny),
  • 7) współpracę z partnerami w zakresie realizacji programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie”,
  • 8) stałe i systematyczne uzupełnianie wiedzy w zakresie unormowań prawnych dotyczących świadczeń,
  • 9) inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę Centrum
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w kwietniu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. budżetu

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola
  • nad ich prawidłowym obiegiem,
  • 2) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo – księgowym,
  • 4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym jednostki,
  • 5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
  • 6) analizowanie stanów kont księgowych,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań,
  • 8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych, z operacji finansowych,
  • 9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor ds. wypłaty świadczeń

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
  • 2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo-finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
  • 3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
  • 4) weryfikacja pod względem formalno-rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
  • 6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Centrum Inicjatyw Rodzinnych

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 05.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) obsługę klienta, w szczególności udzielanie informacji mieszkańcom miasta Szczecin na temat oferty miejskiej skierowanej do szczecińskich rodzin oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • 2) współpracę z właściwą jednostką organizacyjną Urzędu Miasta Szczecin oraz innymi instytucjami, w zakresie polityki prorodzinnej,
  • 3) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu działań na rzecz realizacji zadań realizowanych przez Centrum Inicjatyw Rodzinnych,
  • 4) koordynację działań na rzecz szczecińskich rodzin w zakresie zarządzania informacją o świadczeniach rodzinnych i inicjatyw na rzecz rodzin, w tym podejmowanych
  • przez organizacje pozarządowe,
  • 5) współpracę w organizacji przedsięwzięć na rzecz szczecińskich rodzin, w tym organizacji warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz warsztatów międzypokoleniowych, organizację imprez plenerowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • 6) prowadzenie serwisów informacyjnych oraz publikowanie treści dotyczących działalności Centrum (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter elektroniczny),
  • 7) współpracę z partnerami w zakresie realizacji Programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie”,
  • 8) stałe i systematyczne uzupełnianie wiedzy w zakresie unormowań prawnych dotyczących świadczeń,
  • 9) inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę Centrum
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Informatyki

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) utrzymanie ciągłości działania systemów informatycznych w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 2) diagnozowanie problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem i poszukiwanie skutecznych rozwiązań, wykonywanie drobnych napraw sprzętu informatycznego,
  • 3) obsługa zgłoszeń, analiza i rozwiązywanie problemów związanych
  • z działaniem systemów informatycznych,
  • 4) zapewnienie wsparcia informatycznego pracownikom Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 5) analiza potrzeb i wdrażanie nowych rozwiązań, które mogą usprawnić pracę pracowników Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 6) administrowanie środowiskiem Active Directory - Windows 2016 Server, Windows 2019 Server,
  • 7) organizowanie i nadzór nad naprawami serwisowymi wykonywanymi przez firmy zewnętrzne,
  • 8) wspieranie procesu zamówień sprzętu informatycznego, testowanie zakupionego sprzętu i sprawdzenie jego zgodność z zamówieniem,
  • 9) zapewnienie właściwej profilaktyki antywirusowej i bezpiecznego dostępu do zasobów informatycznych Szczecińskiego Centrum Świadczeń,
  • 10) nadzór nad aktualnością i legalnością oprogramowania komputerowego
  • w Szczecińskiem Centrum Świadczeń,
  • 11) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych i sieci w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • 12) dbanie o zabezpieczenia danych i ochrona przed zniszczeniem i udostępnieniem osobom niepowołanym zgodnie z wymaganiami Ustawy o ochronie danych osobowych
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w marcu 2023 r. wyniósł więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor - stanowisko ds. budżetu

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola
  • nad ich prawidłowym obiegiem,
  • 2) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo – księgowym,
  • 4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym jednostki,
  • 5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
  • 6) analizowanie stanów kont księgowych,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizacje zadań,
  • 8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych, z operacji finansowych,
  • 9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lutym 2023 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 29.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
  • 2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • 3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
  • 4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
  • 5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
  • 6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
  • 7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
  • 8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
  • 9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lutym 2023 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji

Błogosławionego Wincentego Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 21.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
  • 2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • 3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
  • 4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
  • 5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
  • 6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
  • 7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
  • 8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
  • 9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w listopadzie 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Centrum Inicjatyw Rodzinnych

Aleja Wojska Polskiego 51, Szczecin
Wygasła: 22.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) obsługę klienta, w szczególności udzielanie informacji mieszkańcom miasta Szczecin
  • na temat oferty miejskiej skierowanej do szczecińskich rodzin oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • 2) współpracę z właściwą jednostką organizacyjną Urzędu Miasta Szczecin oraz innymi instytucjami, w zakresie polityki prorodzinnej,
  • 3) dbałość o zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu działań na rzecz realizacji zadań realizowanych przez Centrum Inicjatyw Rodzinnych,
  • 4) koordynację działań na rzecz szczecińskich rodzin w zakresie zarządzania informacją o świadczeniach rodzinnych i inicjatyw na rzecz rodzin, w tym podejmowanych przez organizacje pozarządowe,
  • 5) współpracę w organizacji przedsięwzięć na rzecz szczecińskich rodzin, w tym organizacji warsztatów dla dzieci, młodzieży i dorosłych oraz warsztatów międzypokoleniowych, poradnictwo pedagogiczne i psychologiczne, mediacje rodzinne, organizację imprez plenerowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
  • 6) prowadzenie serwisów informacyjnych oraz publikowanie treści dotyczących działalności Centrum (media społecznościowe, strona internetowa, newsletter elektroniczny),
  • 7) współpracę z partnerami w zakresie realizacji Programu „Szczecin Przyjazny Rodzinie”,
  • 8) stałe i systematyczne uzupełnianie wiedzy w zakresie unormowań prawnych dotyczących świadczeń,
  • 9) uzupełnianie bazy danych w zakresie realizowanych zadań,
  • 10) inicjowanie nowych rozwiązań usprawniających pracę Centrum
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2023 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
  • 2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • 3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
  • 4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
  • 5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
  • 6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
  • 7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
  • 8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
  • 9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych we wrześniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor stanowisko ds. wypłaty świadczeń

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 14.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
  • 2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
  • 3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
  • 4) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
  • 6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w lipcu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor stanowisko ds. wypłaty świadczeń

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 19.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
  • 2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
  • 3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
  • 4) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
  • 6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w czerwcu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 28.07.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
  • 2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • 3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
  • 4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
  • 5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
  • 6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
  • 7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
  • 8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
  • 9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń,
  • w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor - stanowisko ds. wypłaty świadczeń

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 27.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola nad ich prawidłowym obiegiem,
  • 2) weryfikacja pod względem formalno– rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo - księgowym,
  • 4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym SCŚ,
  • 5) analizowanie stanów kont księgowych po dokonanej ewidencji i bieżące zgłaszanie konieczności dokonywania korekt Głównemu Księgowemu w przypadku wystąpienia błędnego zapisu oraz rozbieżności względem planu finansowego,
  • 6) sporządzanie zestawień obrotów i sald, kont księgi głównej, sald ksiąg pomocniczych oraz dziennika zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • 7) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych z operacji finansowych,
  • 8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki,
  • 9) sporządzanie bieżących i okresowych sprawozdań finansowych z realizacji dochodów zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor - stanowisko ds. budżetu

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 18.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola nad ich prawidłowym obiegiem,
  • 2) weryfikacja pod względem formalno– rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo - księgowym,
  • 4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem finansowym jednostki,
  • 5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
  • 6) analizowanie stanów kont księgowych,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizacje zadań,
  • 8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych z operacji finansowych,
  • 9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finansowych jednostki,
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w maju 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor - stanowisko ds. budżetu

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 15.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) organizowanie przyjmowania dokumentów księgowych oraz kontrola nad ich prawidłowym obiegiem,
  • 2) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 3) dekretowanie i ewidencjonowanie dokumentów księgowych w informatycznym systemie finansowo – księgowym,
  • 4) zachowanie zgodności operacji finansowych i gospodarczych z planem, finansowym jednostki,
  • 5) terminowe przygotowywanie dyspozycji przelewów w bankowości elektronicznej,
  • 6) analizowanie stanów kont księgowych,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizacje zadań,
  • 8) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych, z operacji finansowych,
  • 9) współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania projektu budżetu oraz planów finałowych jednostki
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor - stanowisko ds. wypłaty świadczeń

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 15.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) sporządzanie list wypłat świadczeń,
  • 2) udział w sporządzaniu sprawozdań: budżetowych, finansowych, rzeczowo – finansowych oraz sprawozdań z operacji finansowych,
  • 3) prowadzenie ewidencji dochodów budżetowych,
  • 4) weryfikacja pod względem formalno – rachunkowym dokumentów księgowych,
  • 5) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki,
  • 6) terminowe przygotowywanie zleceń przelewów bankowych w ramach realizowanych zadań,
  • 7) terminowe rozliczanie dotacji udzielonych na realizację zadań
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 15.03.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
  • 2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • 3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
  • 4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
  • 5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
  • 6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
  • 7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
  • 8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
  • 9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimentacyjnych i Windykacji

Kadłubka 12, Szczecin
Wygasła: 15.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje m. in.:
  • 1) prowadzenie windykacji należności z tytułu nienależnie pobranych świadczeń,
  • 2) prowadzenie windykacji należności dłużników alimentacyjnych z tytułu wypłaty świadczenia z funduszu alimentacyjnego,
  • 3) prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących umorzenia, rozłożenia na raty oraz odroczenia terminu płatności, należności w oparciu o udokumentowany stan faktyczny,
  • 4) monitorowanie terminowości spłat decyzji ratalnych poszczególnych dłużników w oparciu o wyciągi bankowe,
  • 5) prowadzenie statystyki ściągalności kwot nienależnie pobranych świadczeń przekazanych do windykacji,
  • 6) sporządzanie sprawozdania rzeczowo-finansowego w zakresie odzyskanych nienależnie pobranych świadczeń stosownie do przepisów wykonawczych,
  • 7) wystawianie ograniczeń do tytułów wykonawczych oraz not odsetkowych po częściowej lub całkowitej spłacie zadłużenia przez zobowiązanych,
  • 8) przygotowywanie pisemnych upomnień i tytułów wykonawczych dla osób, które nienależnie pobrały świadczenia,
  • 9) księgowanie nienależnie pobranych świadczeń
  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Szczecińskim Centrum Świadczeń, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w styczniu 2022 r. wyniósł nie więcej niż 6%
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Koordynacji i Nienależnych Świadczeń

zachodniopomorskie
Wygasła: 20.12.2018
Kierownik
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Podinspektor w Referacie Postępowań Alimetacyjnych i Windykacji

zachodniopomorskie
Wygasła: 16.12.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne