1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. QUALITY HOTEL SUPPLY sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

QUALITY HOTEL SUPPLY sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. OS. PRZYJAŹNI 21 / 112

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Regionalny Przedstawiciel Handlowy

dolnośląskie
Wygasła: 06.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie klientów (B2B)
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Aktywna prezentacja oferty produktów, mailing do klientów, informowanie klientów i prowadzenie negocjacji
  • Przygotowywanie ofert
  • Przyjmowanie zamówień oraz dbałość o dobrą obsługę klienta
  • Udzielanie informacji o produktach i promocjach
  • Uzupełnianie i weryfikacja bazy danych klientów, sporządzanie raportów
  • Polecanie usług firmy i dbanie o wizerunek firmy
  • Wsparcie doradcze klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu

Poznań
Wygasła: 12.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie planu promocyjnego;
  • Wdrażanie i koordynacja kampanii reklamowych;
  • Tworzenie sloganów reklamowych i pisanie tekstów do promocji;
  • Prowadzenie mediów społecznościowych marki: Facebook, Instagram, e-mail marketing, sms marketing;
  • Tworzenie materiałów komunikacyjnych, w tym artykułów, mailingów, newsletterów, prezentacji, rozwój strony internetowej m.in. przygotowywanie tekstów, grafik i animacji;
  • Szukanie nowych możliwości reklamowych;
  • Nawiązywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi w celach reklamowych i wizerunkowych;
  • Budowanie wartości marki poprzez wsparcie i rozwój produktów;
  • Monitorowanie konkurencji w zakresie działań marketingowych, komunikacyjnych i promocyjnych oraz trendów konsumenckich;
  • Analiza i raportowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne