1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. EVIDENCE PRIME sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

EVIDENCE PRIME sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. TORUŃSKA 5

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (5) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 5 )

Asystentka / Asystent Zarządu - język angielski

Wygasła: 04.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent
Obowiązki:
  • Poszukujemy entuzjastycznej, pogodnej i bardzo dobrze zorganizowanej asystentki, bądź asystenta zarządu
  • Jesteśmy polsko-kanadyjską firmą informatyczną i konieczna jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (poziom B2, C, lub native) oraz dobra orientacja w narzędziach do pracy zdalnej i grupowej , konieczne w pracy zdalnej/hybrydowej
  • Podstawowymi zadaniami kandydatki/kandydata będzie wsparcie zarządu w różnych zadaniach codziennych, w tym opieka nad dokumentacją, przygotowywanie dokumentów dla kooperantów zewnętrznych, przez pilnowanie terminów, dbanie o bieżące potrzeby zespołu, do organizowania spotkań z klientami i współpracownikami zewnętrznymi
  • Evidence Prime jest polsko-kanadyjską firmą informatyczną tworzącą oprogramowanie oparte na sztucznej inteligencji dla tzw. Evidence-Based Medicine. Dzięki nam powstają na całym świecie wytyczne jak diagnozować i leczyć, opracowywane są nowe leki i technologie oraz układane są listy refundacyjne. Mamy mały (20 osób) zespół ludzi, którzy lubią to, co robią i którzy lubią pracować ze sobą i z klientami z całego świata
  • Idealny kandydat lub kandydatka powinna mieć doświadczenie w pracy biurowej i w pracy z ludźmi, łącząc świetną organizację z ujmującą osobowością
  • Bardzo dobre opanowanie języka angielskiego w mowie i piśmie jest absolutnie konieczne, ze względu na w/w aktywności on-line oraz częste interakcje z osobami z zagranicy (w tym z krajów z urzędowym angielskim - Kanady, USA i Wielkiej Brytanii)
  • Wprawdzie firma działa obecnie nieomal w 100% online (i zamierzamy taki model utrzymać post-pandemicznie), jednak w zakresie obowiązków kandydata/kandydatki będzie się znajdowało utrzymywanie archiwum firmy i przekazywanie dokumentacji, która wciąż musi być w firmie papierowej do współpracujących firm zewnętrznych i urzędów. To może wymagać trudnych do wcześniejszego zaplanowania nagłych wizyt w biurze i dlatego preferujemy osoby z Krakowa i bezpośrednich okolic (osoby mieszkające dalej muszą nas przekonać jak sobie poradzić z tym problemem)
  • Bardzo nam zależy, by kandydat/kandydatka dobrze pasowała do obecnego zespołu i dlatego cenimy humor, autentyczne zafascynowanie nowymi technologiami i nową wiedzą, otwarcie na innych, tolerancję i podejście typu “ownership” do swoich obowiązków. Firma bardzo ceni osoby, które potrafią i chcą wziąć pełną odpowiedzialność za swoją część pracy i rewanżuje się bardzo dużą decyzyjnością w wykonywaniu tej pracy (“empowerment”)
  • W firmie obowiązuje elastyczny dobór obowiązków do umiejętności i dostępnego czasu, więc poniższa lista ma charakter poglądowy. Konkretny zestaw obowiązków będzie wynikał z ustaleń z zarządem i innymi członkami zespołu
  • Demonstrując codzienną dwujęzyczność firmy, dalsza część tekstu jest w większości w języku angielskim :)
  • EXAMPLE RESPONSIBILITIES:
  • ** Management assistance:
  • - Management of the key people deadlines and external appointments
  • - Taking over some of the ad-hoc administrative responsibilities of the management
  • - Taking care of the integrity and well-being of the team: be sensitive and responsive in assisting them with solving of ad-hoc problems
  • - Managing TODO lists, deadlines and outcomes
  • - Preparing (or tracking preparation of) management reports (e.g. sales, P&L, project status etc.)
  • ** Administrative:
  • - Preparing documents for accounting and HR in PL and CA
  • - Preparing wire transfers
  • - Management of the document repository
  • ** Sales:
  • - Invoicing
  • - Payment tracking
  • ** Paralegal
  • - Drafting low-severity (typical, repetitive) contracts
  • - Consulting legal documents with company lawyers, reporting to the management
  • ** Hiring:
  • - Seeking for contractors to do some of the jobs that can be outsourced
  • - Management of the hiring process
Pokaż więcej >>
od 3000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Przeglądów Systematycznych

małopolskie
Wygasła: 11.08.2019
Pełny etat
Umowa o pracę
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior Researcher - Farmaceuta

Kraków
Wygasła: 17.02.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Web Developer

Kraków
Wygasła: 26.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Junior DevOps Engineer

Kraków
Wygasła: 26.01.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne