1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. AUREC HOME HOLDING sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AUREC HOME HOLDING sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. PRÓŻNA 7/9

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Praktykant/asystent w dziale prawnym spółki nieruchomościowej

Piękna 18, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
umowa zlecenie
umowa o staż / praktyki
praca stacjonarna
praktykant / stażysta
Obowiązki:
  • merytoryczne wsparcie w pracy Działu Prawnego w firmie nieruchomościowej;
  • sporządzanie projektów umów, uchwał, regulaminów, memorandów i innych dokumentów (w języku polskim i/lub angielskim);
  • analiza przepisów i aktualnego orzecznictwa sądowego (research prawny)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. zmian lokatorskich i posprzedażowej obsługi klienta w Dziale Serwisu

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 18.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Koordynacja procesu wprowadzania zmian lokatorskich w lokalach mieszkalnych i usługowych
  • Przyjmowanie zgłoszeń od klientów, prowadzenie uzgodnień z klientami, przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianami lokatorskimi
  • Współpraca z kierownikami projektu, biurami projektowymi, generalnym wykonawcą
  • Sporządzane dokumentacji, zestawień, archiwizacja dokumentów
  • Przygotowywanie sprawozdań i raportów związanych z nadzorowanym procesem
  • Koordynacja przebiegu procesu zgłaszania i usuwania usterek w lokalach i częściach wspólnych
  • Prowadzenia ewidencji zgłaszanych wad w okresach gwarancji i rękojmi obiektów realizowanych przez dewelopera
  • Weryfikacja zasadności zgłaszanych usterek od strony technicznej
  • Kontrola terminowości postępowań na każdym etapie po zgłoszeniu wady do jej podsumowania po naprawie
  • Udział w ustalaniu i implementowaniu procedur związanych z poprawnym funkcjonowaniem Działu Serwisu
  • Budowanie kontaktów z generalnym wykonawcą i firmami wykonawczymi celem zlecania napraw gwarancyjnych
  • Wsparcie techniczne dla zespołu obsługi klienta: udział w odbiorach i przeglądach lokatorskich, budowa bazy firm serwisowych i zarządzających nieruchomościami celem pozyskiwania do powierzania zarządu i administracji, bieżące wsparcie techniczne w kontaktach z klientami i wspólnotami
  • Czynna współpraca z Działem Technicznym, Działem Prawnym, Działem Sprzedaży Dewelopera itp
Pokaż więcej >>
od 8500 do 8500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielny księgowy / Samodzielna księgowa

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 10.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Ujmowanie dokumentów w systemie OPTIMA;
  • Sporządzanie deklaracji VAT i CIT;
  • Aktywny udział przy sporządzaniu sprawozdań finansowych i budżetów;
  • Bieżąca i okresowa weryfikacja kont księgowych;
  • Czynny udział w rozliczaniu umów deweloperskich, w tym: wystawianie faktur, kontrola płatności, kontrola stanu rachunków powierniczych (MRP), współpraca z Działem Sprzedaży;
  • Bieżąca weryfikacja rozrachunków i windykacja należności;
  • Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Działu Finansowego;
  • Współpraca z audytorami;
  • Praca w kilkuosobowym zespole pod nadzorem Głównego Księgowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales and Marketing Specialist

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 27.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przygotowywanie bieżących raportów sprzedaży
  • Wsparcie w przygotowaniu i zmianach cenników
  • Raporty wyników sprzedaży
  • Analiza danych rynkowych sprzedaży - dane zewnętrzne
  • Przygotowywanie i zmiany budżetów marketingowych
  • Comiesięczne raporty wykorzystania budżetu marketingowego
  • Raporty wyników kampanii marketingowych
  • Wykonanie innych zestawień i analiz na potrzeby działu sprzedaży i marketingu
  • Nadzór nad systemem IT
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka księgowej

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 11.05.2023
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Sprawdzenie poprawności przygotowanych płatności oraz wprowadzenie płatności do bankowości elektronicznych
  • Przygotowywanie raportów zleconych przez przełożonego i innych pracowników działu finansów
  • Archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych
  • Przygotowywanie innych dokumentacji i zestawień na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Bieżące wsparcie dla działu finansów
  • Tworzenie dokumentów oraz dbanie o ich poprawny obieg (bieżące umieszczanie dokumentów w systemach i segregatorach)
  • Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja (sprawdzanie poprawności, wyłapywanie niespójności) oraz analiza ich jakości
  • Współpraca ze wszystkimi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza/y Księgowa/y

mazowieckie
Wygasła: 26.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Analiza, weryfikacja, dekretowanie dokumentów i księgowanie operacji gospodarczych;
  • Księgowanie faktur kosztowych oraz wystawianie faktur sprzedażowych;
  • Księgowanie wyciągów bankowych;
  • Analiza i uzgadnianie sald kont;
  • Udział w zamknięciu kwartału i roku;
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów księgowych, ich przechowywanie i archiwizację;
  • Bieżące wsparcie Działu Księgowości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Assistant / Asystentka ds. Sprzedaży

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Wsparcie działu sprzedaży w bieżącej obsłudze Klienta,
  • Przygotowywania ofert,
  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych do realizacji Umów,
  • Czynne uczestniczenie w podpisywaniu umów w Kancelarii Notarialnej,
  • Obsługa posprzedażowa Klientów, wsparcie w kontakcie Klienta z innymi działami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Manager

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 05.06.2022
pełny etat
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • Zarządzanie procesem przygotowywania, aranżacji Biur Sprzedaży,
  • Analiza i ocena rynku nieruchomości oraz konkurencji,
  • Monitorowanie sprzedaży i monitorowanie działań konkurencji,
  • Przygotowywanie raportów sprzedaży oraz kontrola marżowości,
  • Tworzenie kalkulacji i prezentacja raportów,
  • Przygotowywanie wzorów dokumentów/szablonów dla działu sprzedaży,
  • Współpraca z Dyrektorami Sprzedaży i Marketingu w zakresie przygotowywania kampanii reklamowych, planów sprzedaży
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka w Dziale Księgowości

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 15.05.2022
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Sprawdzenie poprawności przygotowanych płatności oraz wprowadzenie płatności do bankowości elektronicznych
  • Przygotowywanie raportów zleconych przez przełożonego i innych pracowników działu finansów
  • Archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych
  • Współpraca i wsparcie dla pracowników w zakresie rozliczania wydatków służbowych (w systemie CONCUR)
  • Przygotowywanie innych dokumentacji i zestawień na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Bieżące wsparcie dla działu finansów
  • Tworzenie dokumentów oraz dbanie o ich poprawny obieg (bieżące umieszczanie dokumentów w systemach i segregatorach)
  • Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja (sprawdzanie poprawności, wyłapywanie niespójności) oraz analiza ich jakości
  • Współpraca ze wszystkimi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka w Dziale Księgowości

Jutrzenki 111a, Włochy, Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
pełny etat, część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Archiwizacja dokumentów finansowo-księgowych
  • Współpraca i wsparcie dla pracowników w zakresie rozliczania wydatków służbowych (w systemie CONCUR)
  • Przygotowywanie innych dokumentacji I zestawień na potrzeby audytów wewnętrznych i zewnętrznych
  • Przygotowywanie raportów zleconych przez przełożonego i innych pracowników działu finansów
  • Bieżące wsparcie dla działu finansów
  • Przygotowywanie płatności w banku
  • Tworzenie dokumentów oraz dbanie o ich poprawny obieg (bieżące umieszczanie dokumentów w systemach i segregatorach)
  • Wprowadzanie danych do systemów i weryfikacja (sprawdzanie poprawności, wyłapywanie niespójności) oraz analiza ich jakości
  • Współpraca ze wszystkimi zespołami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AUREC HOME HOLDING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.