1. Pracodawca
  2. Raba Wyżna
  3. AURORA COMPANY sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AURORA COMPANY sp. z o.o.

ROKICINY PODHALAŃSKIE, ROKICINY PODHALAŃSKIE 190A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Channel Account Manager z językiem francuskim lub niemieckim

Rokiciny Podhalańskie 190A, Rokiciny Podhalańskie (pow. nowotarski)
Wygasła: 22.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Zapewnienie opieki nad istniejącymi strukturami na zagranicznych rynkach sprzedaży poprzez utrzymywanie kontaktu z kontrahentami , nadzorowanie przepływu informacji i sporządzanie potrzebnej dokumentacji
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dystrybutorów, pośredników oraz inwestorów przez różnorodne kanały sprzedaży
  • Zarządzanie social mediami na wyznaczonym rynku we współpracy z ekspertem ds. marketingu (input, nie content)
  • Analiza rynku, formułowanie wniosków i konsultacja z przełożonym oraz zespołem
  • Współpraca z działem marketingu w ramach ustalonej strategii sprzedaży na wymienionych rynkach
  • Monitorowanie działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań technicznych związanych z lokalnymi regulacjami
  • Prowadzenie projektów w przypadku większych zamówień
Pokaż więcej >>
od 7000 do 9000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Rokiciny Podhalańskie 190A, Rokiciny Podhalańskie (pow. nowotarski)
Wygasła: 01.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Bieżące i prawidłowe prowadzenie księgowości / ksiąg rachunkowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości
  • Realizacja procesu księgowego w programie Enova365, zarządzanie danymi magazynowymi oraz przeniesienie rachunkowości z programu Optima do Enovy
  • Obliczanie podatków w firmie oraz sporządzanie deklaracji podatkowych za poszczególne okresy sprawozdawcze, tj. PIT, CIT, VAT, JPK, podatki lokalne
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych oraz organizacja prac bilansowych umożliwiających prawidłowe zamknięcie roku obrachunkowego
  • Nadzór nad dokumentami zgromadzonymi w dziale finansowo - księgowym
  • Organizacja i kontrolowanie pracy działu księgowego (2 osoby); przydzielanie i nadzorowanie zadań, motywowanie itp
  • Koordynacja i nadzór nad wszystkimi aspektami związanych z CIT Estońskim oraz sprzedażą towarów w obrębie państw europejskich, zarówno w Unii Europejskiej, jak i poza nią
  • Współpraca z zespołem logistycznym w zakresie transportu zakupionych domków do klienta
  • Analiza i raportowanie wyników finansowych, w tym monitorowanie przepływów finansowych i prognozowanie sytuacji finansowej firmy
  • Dekretowanie dokumentów i kwalifikacja podatkowa dokumentów
  • Analiza implikacji finansowych dla umów zawieranych przez firmę
  • Nadzór nad środkami trwałymi oraz analiza nakładów inwestycyjnych
  • Odpowiedzialność za procedurę potwierdzania sald z kontrahentami, rozliczanie inwentaryzacji aktywów firmy oraz prowadzenie wszystkich ewidencji księgowych
  • Obsługa procesów związanych z zatrudnieniem i płacami pracowników
  • Obsługa finansowa dotacji oraz współpraca z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, leasingowymi w zakresie pozyskiwania i obsługi źródeł finansowania
  • Reprezentowanie firmy wobec Urzędów Państwowych i innych instytucji (ZUS, US, Banki itp.)
Pokaż więcej >>
od 8000 do 8700 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Technolog produkcji

Rokiciny Podhalańskie 190A, Rokiciny Podhalańskie (pow. nowotarski)
Wygasła: 29.09.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przygotowywanie schematów wykonawczych,
  • identyfikowanie i wskazywanie zagrożeń jakościowych w trakcie przeglądów projektu
  • wykonywanie obliczeń konstrukcyjnych i zestawień obciążeń,
  • tworzenie i weryfikacja czasów pracy poszczególnych czynności produkcyjnych,
  • prowadzenie szkoleń oraz bieżące doradztwo na terenie produkcji,
  • opracowanie dokumentacji stanowisk montażowych, transportu wewnątrz zakładu, transportu gotowych produktów do klienta,
  • optymalizacja procesów technologicznych, dobór narzędzi i oprzyrządowania,
  • nadzorowanie procesów w powierzonym obszarze,
  • kontrola bieżącej produkcji pod względem zgodności z projektem oraz jakości wykonanych prac,
  • weryfikacja potrzeb związanych z utrzymaniem ciągłości produkcji,
  • prowadzenie wymaganej dokumentacji odbiorowej,
  • kontrola stanu BHP
Pokaż więcej >>
od 8400 do 13400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne