1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. FREEDOM DEVELOPMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FREEDOM DEVELOPMENT sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO 1 / 14

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Specjalista/ka ds. Administracyjnych

Rewolucji 1905 roku 82, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Administracyjna obsługa Klientów (Najemców/Właścicieli nieruchomości) w siedzibie firmy
  • Bieżące wsparcie Zarządu Firmy oraz Specjalistów ds. Zarządzania najmem w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • Generowanie, katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w systemie informatycznym
  • Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prace biurowe związane z bieżącymi potrzebami firmy
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zamawianie materiałów biurowych, dbanie o porządek)
Pokaż więcej >>
od 4500 do 4900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Zarządzania Najmem

Rewolucji 1905 roku 82, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 10.11.2023
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
umowa agencyjna
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługa najmu mieszkań (zarządzanie ogłoszeniami, prezentacja mieszkań/pokoi, weryfikacja najemców, zawieranie umów, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców)
  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z Najemcami
  • Regularne monitorowanie stanu mieszkań będących pod Twoją opieką
  • Koordynacja napraw, drobnych remontów i usuwania usterek
  • Przygotowywanie nowych mieszkań do wynajmu (homestaging, zakupy, przygotowywanie protokołów zdawczo - odbiorczych i innej dokumentacji niezbędnej do wynajmu nieruchomości)
  • Bieżące wsparcie i pomoc innym współpracownikom firmy
Pokaż więcej >>
od 4400 do 6400 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Zarządzania Najmem

Rewolucji 1905 roku 82, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa zlecenie
umowa agencyjna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Obsługę najmu mieszkań (zarządzanie ogłoszeniami, prezentacja mieszkań/pokoi, weryfikacja najemców, zawieranie umów, miękka windykacja, rozliczanie mieszkań i najemców)
  • Budowanie długofalowych i pozytywnych relacji z Najemcami
  • Regularne monitorowanie stanu mieszkań będących pod Twoją opieką
  • Koordynację napraw, drobnych remontów i usuwania usterek
  • Przygotowywanie nowych mieszkań do wynajmu (homestaging, zakupy, przygotowywanie protokołów zdawczo - odbiorczych i innej dokumentacji niezbędnej do wynajmu nieruchomości),
  • Kontakt z Klientami firmy zarówno z Najemcami jak i Właścicielami mieszkań oraz spółdzielniami mieszkaniowymi, administratorami oraz dostawcami mediów w tym zawieranie umów na dostawę mediów do mieszkań będących w portfelu firmy
  • Realizację zadań administracyjno-biurowych (Wprowadzanie danych do systemu informatycznego, w tym faktur od dostawców mediów oraz naliczeń czynszu od administracji budynków, realizacja płatności oraz uzgadnianie rozrachunków)
  • Bieżące wsparcie i pomoc innym współpracownikom firmy
Pokaż więcej >>
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Administracyjnych

Rewolucji 1905 roku 82, Łódź
Wygasła: 29.01.2021
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Administracyjna obsługa Klientów (Najemców/Właścicieli nieruchomości) w siedzibie firmy
  • Bieżące wsparcie Zarządu Firmy oraz Specjalistów ds. Zarządzania najmem w wykonywaniu codziennych obowiązków
  • Generowanie, katalogowanie oraz archiwizacja dokumentów w systemie informatycznym
  • Koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • Prace biurowe związane z bieżącymi potrzebami firmy
  • Dbanie o sprawne funkcjonowanie biura (zamawianie materiałów biurowych)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie FREEDOM DEVELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.