1. Pracodawca
  2. Głogów
  3. SORPOL sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SORPOL sp. z o.o.

GŁOGÓW, UL. JEDNOŚCI ROBOTNICZEJ 2

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (2) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 2 )

Samodzielna/y księgowa/y

Jedności Robotniczej 2, Głogów
Wygasła: 03.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie pełnej ewidencji księgowej i podatkowej spółki oraz obsługa przydzielonych klientów biura rachunkowego,
  • dekretowanie i księgowanie bieżących dokumentów, wprowadzanie danych do systemu księgowego,
  • weryfikacja poprawności dokumentów księgowych ,
  • rozliczanie faktur od dostawców,
  • rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, zaliczki itp
  • potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadnianie rozrachunków, w tym także wyjaśnienie zaistniałych różnic,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań, raportów,
  • dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Samodzielna/y księgowa/y

Jedności Robotniczej 2, Głogów
Wygasła: 22.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie pełnej ewidencji księgowej i podatkowej spółki oraz obsługa przydzielonych klientów biura rachunkowego,
  • dekretowanie i księgowanie bieżących dokumentów, wprowadzanie danych do systemu księgowego,
  • weryfikacja poprawności dokumentów księgowych,
  • rozliczanie faktur od dostawców,
  • rozliczanie należności wynikających z przepisów wewnętrznych np. delegacje, zaliczki itp
  • potwierdzanie sald należności i zobowiązań z kontrahentami oraz uzgadniania rozrachunków, w tym także wyjaśniania zaistniałych różnic,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych, sprawozdań, raportów,
  • dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i informacji,
  • sprawne poruszanie się w informatycznych systemach księgowych (typu ERP)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne