1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. LANDIS + GYR sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

LANDIS + GYR sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. ALEJE JEROZOLIMSKIE 212

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Asystent Biura

Jagiellońska 13, Katowice
Wygasła: 16.02.2024
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • koordynowanie obiegu dokumentów
  • zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • dbanie o zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe
  • prowadzenie biura
Pokaż więcej >>
od 1800 do 1800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Recepcjonista – Pracownik biurowy

Aleje Jerozolimskie 212, Włochy, Warszawa
Wygasła: 27.10.2023
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • obsługa sekretariatu firmy: odbieranie telefonów, przyjmowanie poczty, wysyłanie dokumentów
  • rejestracja dokumentów przychodzących i wychodzących
  • wsparcie zarządu i pozostałych pracowników w czynnościach biurowych
  • pomoc przy organizacji biura
  • współpraca z działem finansowymi i logistycznym, administracyjnym
  • wykonywanie innych zleconych prac biurowych
Pokaż więcej >>
od 1800 do 1800 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Support Engineer, Senior

Jagiellońska 13, Katowice
Wygasła: 27.06.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Responsible for providing high quality Level 2 customer service for Landis + Gyr customers together with internal stakeholders
  • Resolve known and unknown problems with the best ability, case escalation to L3 in case of required
  • Provide information regarding customer incident for R&D (L3) to be able to initiate problem management
  • Focus on root-cause analysis to resolve a problem
  • Use remote access systems for investigation and troubleshooting on customer consent
  • Provide work-around, technical notes and Knowledge Articles
  • Provides additional information and sample devices for L3 by request
  • Escalate problems to L3 while remaining responsible for the resolution of the Call
  • Follow the generic best practices and regulation (like GDPR)
  • Be Responsible for implementation of Services in After Sales phase (post Roll Out) as contracted by Customers
  • Lead development projects e.g. process development
  • Provide guidance and coaching for other team members including other departments
  • Take ownership for highly technical application and software trainings for customers which cannot be covered by Corporate Trainers due to deep technical expertise
  • Acts as a deputy for Service Manager e.g. during holidays (if agreed)
  • Represent Company in a positive, professional manner when working with both external and internal customers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer - Technical Support Engineer

Jagiellońska 13, Katowice
Wygasła: 26.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Na stanowisku L1 Customer/Technical Support Engineer, będziesz miał możliwość obsługi i wsparcia naszych klientów zewnętrznych zgodnie z procesem obsługi oraz umową serwisową klienta dotyczącą oprogramowania systemowego i/lub produktów urządzeń
  • Funkcja ta dotyczy lokalnej organizacji sprzedaży w Polsce, która obsługuje incydenty L1 zgłaszane przez szerokie grono odbiorców użyteczności publicznej korzystających z oprogramowania, systemów, aplikacji i narzędzi komunikacyjnych L+G pozwalających na lepsze zarządzanie energią
  • W ramach obowiązków będzie świadczenie wsparcia w kwestiach technicznych, w szczególności Service Desk L1 (60%) oraz wsparcia technicznego sprzedaży (40%), będąc interfejsem pomiędzy zespołami obsługi klienta, inżynierami sprzedaży i naszymi wewnętrznymi ekspertami z działu badań i rozwoju
  • Kluczowe obszary odpowiedzialności:
  • • Odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta na poziomie 1 dla klientów Landis + Gyr we współpracy z zespołami wewnętrznymi (zespół badawczo-rozwojowy L2, L3)
  • • Rozwiązywanie znanych i nieznanych problemów, eskalowanie zgłoszeń do starszych członków zespołu lub L2, w stosownych przypadkach
  • • Dostarczanie informacji dotyczących incydentu do zespołu badań i rozwoju (L3), aby móc rozpocząć zarządzanie problemem
  • • Analiza przyczyn źródłowych, aby rozwiązać problem
  • • Zapewnianie konsultacji technicznych z klientami
  • • Współpraca z działem L2/L3 w celu zebrania i dostarczenia dodatkowych informacji od klienta
  • • Eskalacja zgłoszeń do poziomu L2 oraz ich dalsza koordynacja
  • • Reprezentowanie firmy Landis+Gyr w pozytywny, profesjonalny sposób, zarówno z klientami zewnętrznymi, jak i wewnętrznymi
  • • Wykonywnaie innych zadań związanych z dostarczniem usług wsparcia zgodnie z bieżącymi potrzebami
  • • Zapewnienie całodobowej usługi na żądanie (w trybie gotowości)
  • • Zostanie członkiem zespołu wdrożeniowego projektu (na żądanie)
  • • Udział w procesach instalacji i konfiguracji systemu u klienta
  • • Implementacja raportów, interfejsów, rozwiązań dostarczanych przez L2/L3
  • • Wsparcie sprzedaży w przygotowaniu oferty technicznej wraz z wdrażaniem najlepszych praktyk
  • • Wspieranie i przestrzeganie Kodeksu Postępowania i Polityki Etycznej Firmy
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent Biura

Jagiellońska 13, Katowice
Wygasła: 12.01.2022
część etatu
umowa zlecenie
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • koordynowanie obiegu dokumentów
  • zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • dbanie o zaopatrzenie biura w art. spożywcze i biurowe
  • prowadzenie biura
Pokaż więcej >>
od 1600 do 1600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Warszawa
Wygasła: 25.11.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Katowice
Wygasła: 26.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Poznań
Wygasła: 10.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Katowice
Wygasła: 10.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Warszawa
Wygasła: 10.09.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Poznań
Wygasła: 12.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Integrator systemów informatycznych

Katowice
Wygasła: 12.07.2015
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie LANDIS + GYR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.