1. Pracodawca
  2. Suchożebry
  3. URZĄD GMINY SUCHOŻEBRY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

URZĄD GMINY SUCHOŻEBRY

Suchożebry, ul. Aleksandry Ogińskiej 11

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (12) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 12 )

Stanowisko ds. inwestycji

Suchożebry
Wygasła: 05.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Wykonywanie zadań z zakresu geodezji: prowadzenie spraw z zakresu rozgraniczeń nieruchomości
  • przygotowanie postanowień o wszczęciu postępowań rozgraniczających
  • analiza i kontrola dokumentacji rozgraniczeniowej
  • przygotowywanie odpowiednich decyzji rozgraniczeniowych
  • przesyłanie dokumentacji wraz z opinią do organów wyższej instancji i sądów. Wykonywanie zadań z zakresu podziału gruntów: analiza i ocena przedłożonych do zatwierdzenia operatów pomiarowych
  • przygotowywanie postanowień opiniujących podział działki
  • przygotowywanie decyzji zatwierdzającej podziały i przekazywanie kompletu dokumentów do zmian w ewidencji gruntów. Nadzorowanie i realizacja prac remontowych zawartych w planach sołectw oraz w ramach Funduszu Sołeckiego. Zarządzanie kontem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Odbieranie od wykonawcy ustrukturyzowanych faktur elektronicznych przesłanych za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. Prowadzenie rejestru zleceń i umów Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. oświatowych

Suchożebry
Wygasła: 05.02.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem
  • przekształcaniem bądź likwidacją placówek oświatowych. Przeprowadzanie procedur konkursowych na stanowiska dyrektorów
  • oraz procedur związanych z przedłużaniem kadencji dyrektorów i odwoływaniem ze stanowiska. Nadzór nad działalnością gminnych placówek oświatowych. Współpraca z organem prowadzącym nadzór pedagogiczny oraz oświatowymi związkami zawodowymi. Organizacja i przeprowadzanie procedury awansu zawodowego nauczycieli na stopień awansu nauczyciela mianowanego. Prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół i placówek oświatowych. Organizacja postępowania w zakresie rekrutacji do szkół i przedszkoli. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem nagród Wójta dla nauczycieli i dyrektorów. Przygotowywanie projektów uchwał w sprawach wynagradzania nauczycieli i organizacji pracy placówek oświatowych. Sporządzanie sprawozdań i analiz zbiorczych z zakresu oświaty. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem kosztów dojazdu dzieci niepełnosprawnych do szkół. Prowadzenie spraw w zakresie przyznawania stypendiów motywacyjnych dla uczniów z terenu gminy. Prowadzenie spraw związanych z dotacjami oświatowymi. Prowadzenie spraw związanych ze zwrotem pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników. Organizowanie dowozów dzieci i młodzieży z terenu Gminy do ośrodków szkolnowychowawczych
  • ośrodków rehabilitacyjno- edukacyjno- wychowawczych. Dokonywanie zakupów sprzętu komputerowego
  • programów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Prowadzenie spraw związanych z konserwacją i eksploatacją urządzeń i sprzętu biurowego. Administrowanie stroną internetową Gminy i Biuletynem Informacji Publicznej. Wykonywanie obowiązków administratora systemów informatycznych. Przygotowanie wystąpień i życzeń okolicznościowych. Inicjowanie i organizowanie różnych form promocji Gminy i współdziałanie w tym zakresie z jednostkami organizacyjnymi Gminy. Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjnych o Gminie. Planowanie i realizacja przedsięwzięć związanych z promocją Gminy. Prowadzenie spraw związanych z organizowaniem i rozwijaniem kontaktów Gminy z właściwymi organami innych państw oraz międzynarodowych organizacji rządowych i pozarządowych mające na celu nawiązanie i utrzymanie partnerskiej współpracy zagranicznej. Współpraca z IODO
Pokaż więcej >>
od 4 300 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. inwestycji

Suchożebry
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków umieszczone są na stronie internetowej Urzędu Gminy https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3122/wiadomosci/710688/files/ogloszenie_stanowisko_ds_inwestycji.pdf Po wskazanym okresie zatrudnienia istnieje możliwość dłuższej współpracy. Termin składania dokumentów do dnia 13.10.2023 r
od 4 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Nauczyciel wychowania przedszkolnego

Krynica
Wygasła: 31.08.2022
Umowa o pracę w zastępstwie
Obowiązki:
  • Prowadzenie zajęć w grupie przedszkolnej z dziećmi w wieku 3-4 lata. Praca w godz. 8.00-13.00
od 3 329 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Nauczyciel chemii i fizyki z astronomią

Krynica
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Nauczanie przedmiotów chemii (4 godz./tyg.) i fizyki z astronomią (4 godz./tyg.) w szkole podstawowej. Praca w godz. 8.00-16.00 zgodnie z harmonogramem zajęć
od 1 506,56 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Psycholog szkolny

Krynica
Wygasła: 26.08.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Podejmowanie działań interwencyjnych i profilaktycznych w społeczności szkolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi obowiązków psychologów szkolnych. Praca w wymiarze 7 godz. tygodniowo w godz. 8.00-15.00
od 1 095,68 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sekretarka w szkole podstawowej

Krynica
Wygasła: 18.09.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem placówki
  • sporządzanie dokumentacji pracowniczej. Praca w godz. 8.00-12.00
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

Suchożebry
Wygasła: 31.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Kierowanie Referatem Inwestycji i Gospodarki Komunalnej
  • sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami i inwestycjami gminnymi w terenie
  • przygotowanie niezbędnych dokumentów dla planowanych inwestycji i współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami
  • współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie organizowania remontów i inwestycji w placówkach oświatowych
  • współpraca z innymi referatami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
  • czuwanie nad prawidłową realizacją zadań z funduszy sołeckich
  • planowanie i organizacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg
  • sprawowanie nadzoru nad mieniem komunalnym
Pokaż więcej >>
od 6 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. ochrony środowiska

Suchożebry
Wygasła: 21.07.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. realizacja zadań wynikająca z ustawy o ochronie przyrody
  • 2. realizacja zadań w zakresie ustawy prawo ochrony środowiska
  • 3. prowadzenie postępowań administracyjnych dot. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • 4. nadzór nad realizacją Gminnego Programu Ochrony Środowiska oraz Programu Usuwania Azbestu
  • 5. realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
  • 6. sporządzanie i weryfikacja sprawozdań związanych z systemem gospodarki odpadów komunalnych
  • 7. prowadzenie rejestru działalności regulowanej dot. transportu odpadów i nieczystości ciekłych
  • 8. sporządzanie stosownych analiz i sprawozdań wynikających z powierzonego zakresu czynności
  • 9. opracowywanie projektów aktów prawnych i ich realizacja zgodnie z powierzonym zakresem czynności Praca w godzinach od 7.30 do 15.30. Istnieje możliwość przedłużenia umowy o pracę
Pokaż więcej >>
od 4 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Stanowisko ds. inwestycji

Suchożebry
Wygasła: 15.04.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Szczegółowe informacje dotyczące zakresu obowiązków umieszczone są na stronie internetowej urzędu www.bip.suchozebry.pl
od 5 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Intendent

Krynica
Wygasła: 24.03.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Planowanie zakupów do przygotowania II śniadania i podwieczorku dla około 30 dzieci przedszkolnych
  • wydawanie produktów kucharzowi
  • rozliczanie wpływów od rodziców oraz poniesionych wydatków na zakup produktów. Umiejętność pracy z programem komputerowym "Spiżarnia"
Pokaż więcej >>
od 1 505 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Komunalnej

Suchożebry
Wygasła: 31.01.2022
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1) kierowanie Referatem Inwestycji i Gospodarki Komunalnej 2) sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi remontami i inwestycjami gminnymi w terenie
  • 3) przygotowanie niezbędnych dokumentów dla planowanych inwestycji i współpraca w tym zakresie z innymi stanowiskami
  • 4) współdziałanie z dyrektorami szkół w zakresie organizowania remontów i inwestycji w placówkach oświatowych
  • 5) współpraca z innymi referatami w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych
  • 6) czuwanie nad prawidłową realizacją zadań z funduszy sołeckich
  • 7) planowanie i organizacja oświetlenia miejsc publicznych i dróg
  • 8) sprawowanie nadzoru nad mieniem komunalnym
Pokaż więcej >>
od 7 500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne