1. Pracodawca
  2. Szczecin
  3. FOTON NOVELTY GROUP S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FOTON NOVELTY GROUP S. A.

SZCZECIN, UL. ADAMA MICKIEWICZA 69

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (10) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 10 )

Asystent / Asystentka zarządu

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zatrudnimy Pana lub Panią na stanowisku Asystenta Zarządu
  • wsparcie w realizacji zadań Zarządu
  • organizacja biura Zarządu,
  • wstępna analiza projektów umów i przychodzących dokumentów w tym w języku angielskim
  • przygotowywanie projektów pism, umów i dokumentacji w tym w języku angielskim
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów
  • przygotowywanie prezentacji
  • tłumaczenie tekstów i organizacja spotkań
  • zarządzanie terminami
  • prowadzenie wstępnych ustaleń z kontrahentami i Partnerami
  • nadzór nad harmonogramem spraw kluczowych
  • sprawy organizacyjne
  • współtworzenie wizerunku firmy w relacjach z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka zarządu

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 17.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zatrudnimy Pana lub Panią na stanowisku Asystenta Zarządu
  • wsparcie w realizacji zadań Zarządu
  • organizacja biura Zarządu,
  • wstępna analiza projektów umów i przychodzących dokumentów w tym w języku angielskim
  • przygotowywanie projektów pism, umów i dokumentacji w tym w języku angielskim
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów
  • przygotowywanie prezentacji
  • tłumaczenie tekstów i organizacja spotkań
  • zarządzanie terminami
  • prowadzenie wstępnych ustaleń z kontrahentami i Partnerami
  • nadzór nad harmonogramem spraw kluczowych
  • sprawy organizacyjne
  • współtworzenie wizerunku firmy w relacjach z kontrahentami
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy / Główna Księgowa

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • osoba zatrudniona będzie wykonywała również funkcje dyrektora finansowego,
  • prowadzenie pełnej księgowości zgodnie ze standardami sprawozdawczości finansowej,​
  • nadzór i kontrola nad księgami rachunkowymi, analiza danych w systemie księgowym, odpowiedzialność za proces zamknięcia ksiąg,
  • przygotowywanie statutowych sprawozdań finansowych firmy,
  • nadzorowanie rozliczeń podatkowych (CIT, PIT, VAT),
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości
  • automatyzowanie procesów księgowych oraz usprawnianie procedur,
  • współpraca z organami podatkowymi,
  • wsparcie kierownictwa firmy w zakresie optymalnych rozwiązań księgowych oraz podatkowych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik / Prawniczka

Szczecin
Wygasła: 31.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie strategii rozwoju biznesu pod nadzorem i we współpracy z radcą prawnym,
  • Ocena i rozwój nowych możliwości,
  • Wyszukiwanie atrakcyjnych lokalizacji (galerii handlowych, centrów handlowych,) dla instalacji butiku prawnego,
  • Negocjowanie umów najmu z centrami handlowymi,
  • Otwieranie butików prawnych na terenie sklepów wielkopowierzchniowych, centrów handlowych i koordynowanie ich instalacji,
  • Prowadzenie rekrutacji wśród radców prawnych i aplikantów celem zatrudnienia w nowo powstałych butikach prawnych oraz organizacyjna kontrola ich działalności,
  • Rozwijanie istniejących procedur prowadzenia butiku prawnego,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Tworzenie i prowadzenie polityki marketingowej przedsięwzięcia,
  • Analiza rynku,
  • Zorientowanie na wynik, inicjatywa i chęć podejmowania wyzwań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Prawnik

Szczecin
Wygasła: 25.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Tworzenie strategii rozwoju biznesu pod nadzorem i we współpracy z radcą prawnym,
  • Ocena i rozwój nowych możliwości,
  • Wyszukiwanie atrakcyjnych lokalizacji (galerii handlowych, centrów handlowych,) dla instalacji butiku prawnego,
  • Negocjowanie umów najmu z centrami handlowymi,
  • Otwieranie butików prawnych na terenie sklepów wielkopowierzchniowych, centrów handlowych i koordynowanie ich instalacji,
  • Prowadzenie rekrutacji wśród radców prawnych i aplikantów celem zatrudnienia w nowo powstałych butikach prawnych oraz organizacyjna kontrola ich działalności,
  • Rozwijanie istniejących procedur prowadzenia butiku prawnego,
  • Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
  • Tworzenie i prowadzenie polityki marketingowej przedsięwzięcia,
  • Analiza rynku,
  • Zorientowanie na wynik, inicjatywa i chęć podejmowania wyzwań,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor ds. rozwoju

Szczecin
Wygasła: 21.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • Budowanie trwałych i efektywnych relacji biznesowych z partnerami i klientami;
  • Stałe śledzenie trendów technologicznych oraz identyfikacja możliwości biznesowych;
  • Aktywne poszukiwanie nowych obszarów rozwoju;
  • Przygotowywanie analiz biznesowych oraz biznesplanów;
  • Udział w spotkaniach biznesowych i wydarzeniach branżowych;
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Odpowiedzialność za przygotowanie portfela projektów inwestycyjnych;
  • Nadzór nad zespołem odpowiedzialnym za proces przygotowania i zarządzania;
  • Odpowiedzialność za przygotowanie oraz zarządzanie harmonogramem oraz budżetem inwestycji;
  • Nadzór nad opracowaniem produktu oraz wdrożeniem standardów;
  • Rekomendowanie kierunków zmian oraz inwestycji dotyczących wdrażanych produktów na poziomie całej organizacji;
  • Współtworzenie strategii rozwoju i sprzedaży dla poszczególnych segmentów rynku;
  • Przeprowadzanie procesu negocjacji warunków handlowych;
  • Realizacja KPI;
  • Planowanie oraz wprowadzanie strategii działania w ramach projektu przy ścisłej współpracy z Zarządem;
  • Analiza jakościowa i ilościowa rynku oraz dostępnych zasobów;
  • Zarządzanie budżetem projektowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka członka zarządu

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 03.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • Czynności organizacyjne wspomagające zarządzanie w tym np : kontaktowanie sięz klientami, kontrahentami,
  •  organizowanie transakcji, spotkań, wyjazdów służbowych,
  •  tłumaczenie spotkań i videokonferencji międzynarodowych (angielski) on line,
  •  przygotowywanie standardowych dokumentów do czynności prawnych :pełnomocnictwa, projekty aktów, gromadzenie załączników do dokumentówprawnych (akty notarialne, umowy, pozwy),
  •  organizacja biura zarządu od strony organizacyjnej jak i technicznej,
  •  organizacja podróży służbowych,
  •  zbieranie i organizowanie informacji wewnętrznych i zewnętrznych,
  •  korespondencji przygotowywanie materiałów na posiedzenia zarządu czy kierownictwa
Pokaż więcej >>
od 9000 do 14000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent / Asystentka Zarządu

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 19.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • zatrudnimy Pana lub Panią na stanowisku Asystenta Zarządu
  • wsparcie w realizacji zadań Zarządu
  • organizacja biura Prezesa Zarządu
  • prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu
  • dbanie o obieg dokumentów w firmie
  • przygotowywanie pism, umów i dokumentacji
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów
  • przygotowywanie prezentacji
  • tłumaczenie tekstów i spotkań
  • obsługa spotkań i wyjazdów biznesowych
  • współtworzenie wizerunku firmy w relacjach z kontrahentami
Pokaż więcej >>
od 11000 do 14000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa ds. Kadrowo-Płacowych

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 12.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • samodzielna obsługa pracowników w zakresie kadr i płac
  • wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego i zapewnienie ich poprawności
  • przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
  • naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;
  • prowadzenie akt osobowych pracowników
  • sporządzanie rozliczeń dla ZUS, US, GUS, PFRON
  • tworzenie raportów i zestawień z systemu kadrowo-płacowego
  • obsługa programów: Multisport, Lux Med
  • przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
  • współpraca z radcą prawnym w zakresie prowadzenia procesów kadrowo – płacowych
  • kontrola terminowości badań lekarskich, szkoleń BHP
  • rozliczanie pracowników i usługodawców, księgowanie kosztów, zobowiązań, zaliczek, fakturowanie współpracowników
  • rozliczanie delegacji i wyjazdów pracowniczych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia pracowniczego, rozliczenia składników obrotowych i trwałych, raty amortyzacji
  • księgowanie list płac, wyciągów bankowych dot. płac
Pokaż więcej >>
od 5000 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Doradca Zarządu ds. Przyłączeń Energetycznych

Adama Mickiewicza 69, Szczecin
Wygasła: 04.02.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
umowa zlecenie
praca zdalna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Realizacja polityki przyłączeniowej Spółki;
  • Współpraca z Wydziałami Przyłączeń i Rozwoju Sieci OSD (Operatorów Systemu Dystrybucyjnego) w celu realizacji strategii przyłączeniowej;
  • Szacowanie lokalnych warunków przyłączenia i analiza innych dokumentów planistycznych dla ustalania potencjału przyłączeniowego dla dostawców/odbiorców zakwalifikowanych do III i IV grupy przyłączeniowej, w których jest wymagana rozbudowa sieci SN/WN;
  • Weryfikacja zapisów dokumentacji przyłączeniowej z OSD;
  • Współpraca z organami administracji państwowej, jednostkami samorządowymi, OSD, instytucjami i osobami fizycznymi w zakresie realizowanych zadań strategii przyłączeniowej;
  • Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji przyłączeniowej pod względem technicznym;
  • Tworzenie i aktualizacja danych w wewnętrznym systemie informacji o sieci;
  • Prowadzenie wymaganej sprawozdawczości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne