1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ S. A.

WARSZAWA, UL. WIERTNICZA 165

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (55) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 55 )

Specjalistka lub Specjalista ds. Recyklingu

Mogilska 65, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji (decyzje, audyty, DPR (DPO), EDPR (EDPO) itp.) od przydzielonych dostawców Spółki;
  • Stały kontakt z wyznaczonymi dostawcami Spółki oraz dbałość o utrzymanie dobrych relacji;
  • Dostarczanie informacji w procesie planowania i realizacji obowiązków ustawowych oraz ścisła współpraca z Działem Handlowym;
  • Przygotowywanie raportów;
  • Rekomendowanie zasad polityki zakupu w relacjach z kluczowymi kontrahentami Spółki;
  • Sporządzanie ofert handlowych, umów, dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych związanych z procesem zakupu odzysku i recyklingu;
  • Realizacja strategii zakupowej Spółki w tym założonych planów zakupu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka lub Specjalista ds. Recyklingu

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji (decyzje, audyty, DPR (DPO), EDPR (EDPO) itp.) od przydzielonych dostawców Spółki;
  • Stały kontakt z wyznaczonymi dostawcami Spółki oraz dbałość o utrzymanie dobrych relacji;
  • Dostarczanie informacji w procesie planowania i realizacji obowiązków ustawowych oraz ścisła współpraca z Działem Handlowym;
  • Przygotowywanie raportów;
  • Rekomendowanie zasad polityki zakupu w relacjach z kluczowymi kontrahentami Spółki;
  • Sporządzanie ofert handlowych, umów, dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych związanych z procesem zakupu odzysku i recyklingu;
  • Realizacja strategii zakupowej Spółki w tym założonych planów zakupu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa lub Młodszy Księgowy

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowo-finansowym;
  • Bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, identyfikacja sald wymagających wyjaśnienia i podejmowanie działań koniecznych w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami i wystawianie dokumentów kompensat;
  • Wystawianie faktur sprzedaży;
  • Wystawianie not obciążeniowych;
  • Comiesięczne uzgadnianie sald ze spółkami w grupie kapitałowej;
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik lub Kierowniczka ds. Recyklingu

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Nadzór oraz bieżąca realizacja procesów: ofertowania, zakupu, weryfikacji, rozliczenia, ewidencji: DPR(DPO), EDPR (EDP) oraz archiwizacją powiązanych z nimi dokumentów (decyzje, audyty, itp.);
  • Utrzymywanie relacji z kontrahentami Spółki w zakresie recyklingu (recyklerzy, zbierający);
  • Uczestniczenie w negocjacjach handlowych z potencjalnymi kontrahentami Spółki;
  • Bieżące monitorowanie zmian w legislacji w zakresie zarządzania odpadami i zapewnienie zgodności prowadzenia oraz zabezpieczenia dokumentacji recyklingowej zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz aktywny udział w procesie planowania sprzedaży;
  • Zarządzanie pracą podległego zespołu, a w tym m.in. organizacja czasu pracy, delegowanie zadań, wyznaczanie miejsc wykonywania pracy; udzielanie zgody na: urlopy, zwolnienia od pracy, pracę w godzinach nadliczbowych; udział w procesach selekcji i rekrutacji oraz oceny podległego zespołu;
  • Zapewnienie prawidłowego raportowania danych z obszaru recyklingu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Opiekun Klienta / Account Manager

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 26.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Bieżący kontakt oraz rozwój relacji z przydzielonymi klientami Spółki, a w tym: reagowanie na bieżące potrzeby klienta, ofertowanie nowych usług;
  • Obsługa procesów posprzedażowych (m.in. procesów reklamacji) oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów;
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży z katalogu usług Grupy Interzero;
  • Działania zmierzające do pozyskania nowych klientów dla Spółki, a w tym: analiza rynku, telefoniczny kontakt, przygotowanie oferty oraz dokumentów sprzedaży;
  • Analizowanie rynku, ofert i aktywności konkurencji;
  • Bieżąca praca na systemie CRM: aktualizacja danych klientów, wprowadzanie informacji o działaniach realizowanych na rzecz klienta;
  • Raportowanie w zakresie prowadzonych aktywności handlowych w systemie CRM
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk lub Analityczka Sprzedaży

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zbieranie, analiza i interpretacja wewnętrznych danych oraz danych rynkowych powiązanych z procesami sprzedaży;
  • monitorowanie wyników sprzedażowych Spółek w ramach Grupy Interzero w Polsce, formułowanie wniosków i rekomendowanie strategii działania;
  • przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz sprzedażowych;
  • budżetowanie i prognozowanie sprzedaży, opracowywanie planów sprzedażowych;
  • analiza rynku, a w tym ofert konkurencji i dostępnych usług w celu identyfikacji trendów oraz możliwości rozwoju biznesu;
  • rozwój i automatyzacja raportów z wykorzystaniem dostępnych narzędzi (Sharepoint, Power Query);
  • rozwój oraz optymalizacja dostępnych narzędzi analitycznych;
  • koordynacja projektów rozwoju narzędzi handlowych, w tym CRM, Moje Interzero i MS Dynamics 365Business Central;
  • administracja systemu CRM
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Specjalistka lub Młodszy Specjalista ds. Obsługi i Rozliczeń Kontraktów

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa klienta po podpisaniu umowy;
  • wprowadzanie do wewnętrznego systemu oraz bieżąca aktualizacja istotnych informacji dotyczących realizowanych umów;
  • wprowadzanie do wewnętrznego systemu informacji o masie opakowań i produktów;
  • wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów faktur, specyfikacji do faktur;
  • przygotowywanie pism dot. cesji, porozumień w sprawie rozwiązania umów, wypowiedzeń, itp.;
  • bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa zapytań ze strony klientów;
  • realizowanie obiegu korespondencji z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi;
  • przygotowywanie raportów nt. obsługi posprzedażowej klientów Spółki;
  • archiwizacja i katalogowanie umów oraz innych dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Specjalistka lub Młodszy Specjalista ds. Administracji

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 24.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa recepcji biura w Warszawie, w tym obsługa klientów/gości firmy, obsługa centrali telefonicznej;
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym prowadzenie rejestrów poczty i przydział poczty do odpowiednich działów firmy, zamawianie kuriera, obsługa zewnętrznego systemu nadawczego;
  • przygotowywanie pism i korespondencji służbowej,
  • obsługa faktur przychodowych i kosztowych w systemie wewnętrznym (w tym rejestracja dokumentów), kontrola poprawności danych faktur kosztowych w obszarze administracji;
  • obsługa firmowych skrzynek mailowych: sekretariat@interzero.pl, biuro@interzero.pl, faktury@interzero.pl;
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej, nadzór nad umowami z kontrahentami w obszarze administracji oraz prawidłową archiwizacją umów i dokumentów;
  • realizacja budżetu zgodnie z przyjętymi założeniami, kontrola kosztów administracyjnych, rekomendacje w zakresie optymalizacji budżetu;
  • współpraca i negocjowanie warunków z partnerami zewnętrznymi w ramach wyznaczonych działań i projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka lub Specjalista ds. Obsługi i Rozliczeń Kontraktów

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 19.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • bieżąca aktualizacja w wewnętrznych systemach istotnych informacji dotyczących realizowanych umów z klientami;
  • wprowadzanie do systemów wewnętrznych raportów o masie opakowań, baterii i akumulatorów oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego przez klientów Spółki;
  • wystawianie faktur, faktur korygujących, duplikatów faktur, specyfikacji do faktur; wprowadzanie akceptacji e-faktur;
  • przygotowywanie wg wzoru pism dot. m.in. cesji, porozumień w sprawie rozwiązania umów, wypowiedzeń itd.;
  • bieżąca telefoniczna i mailowa obsługa zapytań ze strony klientów;
  • raportowanie danych niezbędnych do uzupełniania sprawozdań do Urzędu Marszałkowskiego;
  • realizowanie obiegu korespondencji z klientami Spółki oraz instytucjami zewnętrznymi;
  • archiwizacja i katalogowanie umów oraz innych dokumentów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka / Asystent ds. Administracji

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 30.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa recepcji biura w Warszawie, w tym obsługa klientów i gości firmy, obsługa centrali telefonicznej;
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym prowadzenie rejestrów poczty i przydział poczty do odpowiednich działów firmy, zamawianie kuriera, obsługa zewnętrznego systemu nadawczego;
  • obsługa faktur przychodowych i kosztowych w systemie wewnętrznym (rejestracja dokumentów), kontrola poprawności danych faktur kosztowych w obszarze administracji;
  • obsługa firmowych skrzynek mailowych: sekretariat@interzero.pl, biuro@interzero.pl, faktury@interzero.pl;
  • dbanie o przestrzeń biurową oraz niezbędne zaopatrzenie;
  • przygotowywanie pism i korespondencji służbowej;
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej, nadzór nad umowami z kontrahentami w obszarze administracji oraz prawidłową archiwizacją umów i dokumentów;
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w ramach wyznaczonych działań i projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Specjalistka lub Młodszy Specjalista ds. Administracji

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 25.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa recepcji biura w Warszawie, w tym obsługa klientów/gości firmy, obsługa centrali telefonicznej;
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym prowadzenie rejestrów poczty i przydział poczty do odpowiednich działów firmy, zamawianie kuriera, obsługa zewnętrznego systemu nadawczego;
  • przygotowywanie pism i korespondencji służbowej,
  • obsługa faktur przychodowych i kosztowych w systemie wewnętrznym (w tym rejestracja dokumentów), kontrola poprawności danych faktur kosztowych w obszarze administracji;
  • obsługa firmowych skrzynek mailowych: sekretariat@interzero.pl, biuro@interzero.pl, faktury@interzero.pl;
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej, nadzór nad umowami z kontrahentami w obszarze administracji oraz prawidłową archiwizacją umów i dokumentów;
  • realizacja budżetu zgodnie z przyjętymi założeniami, kontrola kosztów administracyjnych, rekomendacje w zakresie optymalizacji budżetu;
  • współpraca i negocjowanie warunków z partnerami zewnętrznymi w ramach wyznaczonych działań i projektów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalistka lub Specjalista ds. Recyklingu

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 21.10.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Prowadzenie ewidencji dokumentacji (decyzje, audyty, DPR (DPO), EDPR (EDPO) itp.) od przydzielonych dostawców Spółki;
  • Stały kontakt z wyznaczonymi dostawcami Spółki oraz dbałość o utrzymanie dobrych relacji;
  • Dostarczanie informacji w procesie planowania i realizacji obowiązków ustawowych oraz ścisła współpraca z Działem Handlowym;
  • Przygotowywanie raportów;
  • Rekomendowanie zasad polityki zakupu w relacjach z kluczowymi kontrahentami Spółki;
  • Sporządzanie ofert handlowych, umów, dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych związanych z procesem zakupu odzysku i recyklingu;
  • Realizacja strategii zakupowej Spółki w tym założonych planów zakupu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodsza Księgowa lub Młodszy Księgowy

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowo-finansowym;
  • Bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, identyfikacja sald wymagających wyjaśnienia i podejmowanie działań koniecznych w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami i wystawianie dokumentów kompensat;
  • Wystawianie faktur sprzedaży;
  • Wystawianie not obciążeniowych;
  • Comiesięczne uzgadnianie sald ze spółkami w grupie kapitałowej;
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Kontrolingu

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 03.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Organizowanie procesu planowania budżetu rocznego i wieloletniego dla poszczególnych działów oraz segmentów działalności;
  • Monitorowanie i raportowanie wykonania budżetów;
  • Administracja oraz udział w rozwoju systemu ERP, w tym komunikacji systemu ERP z innymi systemami wykorzystywanymi w Grupie Spółek;
  • Przygotowanie sprawozdawczości zarządczej na potrzeby wewnętrzne i grupowe;
  • Opracowywanie i aktualizacja planu przepływów pieniężnych;
  • Sporządzanie raportów i analiz (miesięcznie i ad-hoc);
  • Kontrolowanie i analizowanie kluczowych wskaźników finansowych oraz operacyjnych wraz z rekomendowaniem optymalnych rozwiązań;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów Recyklingu

kujawsko-pomorskie
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Planowanie oraz realizacja planów zakupowych założonych w wyznaczonym regionie;
  • Budowanie oraz rozwój sieci dostawców w regionie;
  • Utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi kontrahentami Spółki;
  • Inicjowanie relacji biznesowych z nowymi oraz potencjalnymi kontrahentami Spółki;
  • Współpraca z innymi działami Spółki w celu optymalizacji budżetu zakupowego;
  • Bieżące raportowanie do przełożonego w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/tka ds. Recyklingu

Mogilska 65, Grzegórzki, Kraków
Wygasła: 18.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja strategii zakupowej Spółki w tym założonych planów zakupu;
  • Stały kontakt z wyznaczonymi dostawcami Spółki, stałe poszerzanie sieci recyklerów i zbierających;
  • Prowadzenie ewidencji niezbędnej dokumentacji (decyzje, audyty, DPR(DPO), EDPR (EDPO) itp.) od przydzielonych dostawców Spółki;
  • Dostarczanie informacji w procesie planowania i realizacji obowiązków ustawowych oraz ścisła współpraca z Działem Handlowym;
  • Sporządzanie raportów: cyklicznych i ad hoc,
  • Prowadzenie z dostawcami negocjacji warunków współpracy i umów w zakresie przekazywania do odzysku i recyklingu odpadów opakowaniowych;
  • Rekomendowanie zasad polityki zakupu w relacjach z kluczowymi kontrahentami Spółki;
  • Sporządzanie ofert handlowych, umów, dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych związanych z procesem zakupu odzysku i recyklingu;
  • Nawiązywanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z kontrahentami Spółki;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. Kontrolingu

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 29.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Organizowanie procesu planowania budżetu rocznego i wieloletniego dla poszczególnych działów oraz segmentów działalności;
  • Monitorowanie i raportowanie wykonania budżetów;
  • Administracja oraz udział w rozwoju systemu ERP, w tym komunikacji systemu ERP z innymi systemami wykorzystywanymi w Grupie Spółek;
  • Przygotowanie sprawozdawczości zarządczej na potrzeby wewnętrzne i grupowe;
  • Opracowywanie i aktualizacja planu przepływów pieniężnych;
  • Sporządzanie raportów i analiz (miesięcznie i ad-hoc);
  • Kontrolowanie i analizowanie kluczowych wskaźników finansowych oraz operacyjnych wraz z rekomendowaniem optymalnych rozwiązań;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Marketingu

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 26.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Realizacja powierzonych działań w ramach przyjętej strategii marketingowej;
  • Wsparcie w tworzeniu i realizacja kampanii reklamowych, edukacyjnych i PR;
  • Analiza aktualnych trendów rynkowych;
  • Przygotowanie analiz efektywności przeprowadzanych działań marketingowych;
  • Samodzielne pozyskiwanie treści, redagowanie i tworzenie tekstów (posty na social media, artykuły, wywiady) oraz tworzenie prostych grafik i mp4;
  • Przygotowywanie prezentacji w MS PowerPoint;
  • Sporządzanie materiałów marketingowych i promocyjnych (broszury / katalogi / one-pager’y, gadżety itd.);
  • Sporządzanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • Wsparcie w zarządzaniu firmową stroną internetową;
  • Koordynacja prac oraz rozliczanie dostawców usług;
  • Efektywna komunikacja z działami wspierającymi gł. działem Sprzedaży, Operacji i Edukacji Ekologicznej;
  • Współpraca z pozostałymi Spółkami w ramach Grupy Interzero w Polsce i Europie;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. Projektów Edukacji Ekologicznej

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Bieżące wsparcie członków zespołu w zakresie administrowania prowadzonymi projektami, prac organizacyjnych i innych działań zabezpieczających sprawny przebieg pracy zespołu;
  • Tworzenie i doskonalenie baz danych dot. prac w obszarze CSR i edukacji ekologicznej;
  • Wsparcie w zarządzaniu projektami (planowanie, organizowanie i prowadzenie akcji, programów, wsparcie techniczne) z zakresu CSR i edukacji ekologicznej;
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji dotyczącej rozliczeń finansowych realizowanych projektów;
  • Koordynowanie prostych wydarzeń (m.in.: spotkania, warsztaty, kursy, pikniki) w ramach powierzonych projektów;
  • Opracowywanie, przy merytorycznym wsparciu członków zespołu, materiałów edukacyjnych m.in.: prezentacji, ebooków, ulotek, grafik, artykułów i nagrań w języku polskim i angielskim;
  • Prowadzenie kanałów komunikacyjnych powiązanych z powierzonymi projektami, np.: profili w mediach społecznościowych, strony internetowej itp
  • Poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/ka ds. Administracji

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 06.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent, młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • obsługa recepcji biura w Warszawie, w tym obsługa klientów/gości firmy;
  • obsługa centrali telefonicznej;
  • obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, w tym prowadzenie rejestrów poczty i przydział poczty do odpowiednich działów firmy, przygotowywanie pism i korespondencji służbowej, zamawianie kuriera, obsługa zewnętrznego systemu nadawczego;
  • obsługa wysyłki faktur elektronicznych;
  • współpraca z partnerami wchodzącymi w skład grupy Interzero;
  • współpraca z partnerami zewnętrznymi w obszarze administracji, a w szczególności w zakresie sprzątania biur oraz dostaw artykułów i sprzętu biurowego;
  • bieżąca kontrola stanu artykułów administracyjnych i wyposażenia biura;
  • zapewnienie terminowych dostaw w szczególności środków higienicznych i czystości, artykułów biurowych i spożywczych;
  • bieżąca kontrola stanu technicznego urządzeń biurowych, organizacja koniecznych napraw, wymiany lub dostaw nowych urządzeń oraz wyposażenia biura;
  • bieżąca kontrola stanu technicznego pomieszczeń biurowych, organizacja koniecznych napraw, wymian, organizacja utylizacji zniszczonych bądź niepotrzebnych elementów wyposażenia;
  • obsługa firmowych adresów mailowych m.in.: sekretariat@interzero.pl, faktury@interzero.pl, biuro@interzero.pl;
  • prowadzenie dokumentacji administracyjnej, nadzór nad umowami oraz prawidłową ich archiwizacją;
  • aktualizacja baz danych i grafików w obszarze działań administracyjnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler Finansowy

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 10.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Koordynowanie procesu planowania budżetu rocznego i wieloletniego dla poszczególnych działów oraz segmentów działalności; 
  • Monitorowanie i raportowanie wykonania budżetów; 
  • Inicjowanie działań odpowiadających na negatywne odchylenia oraz ryzyka w planach wieloletnich i budżetach rocznych;  
  • Administracja oraz udział w rozwoju systemu ERP, w tym komunikacji systemu ERP z innymi systemami wykorzystywanymi w Grupie Spółek; 
  • Koordynowanie rachunkowości i sprawozdawczości zarządczej, w tym m.in. nadzór nad ewidencjonowaniem zdarzeń gospodarczych w systemie finansowo księgowym z uwzględnieniem wymaganych wymiarów zarządczych; 
  • Zarządzanie płynnością w tym m.in. bieżąca analiza płatności do realizacji; 
  • Opracowywanie i aktualizacja planu przepływów pieniężnych; 
  • Sporządzanie raportów i analiz (miesięcznie i ad-hoc); 
  • Obsługa zapytań audytu finansowego; 
  • Obsługa systemu KONSIS; 
  • Kontrolowanie i analizowanie kluczowych wskaźników finansowych oraz operacyjnych wraz z rekomendowaniem optymalnych rozwiązań; 
  • Realizacja innych zadań zleconych przez przełożonego leżących w zakresie zajmowanego stanowiska. 
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 03.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowo-finansowym;
  • Bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, identyfikacja sald wymagających wyjaśnienia i podejmowanie działań koniecznych w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami i wystawianie dokumentów kompensat;
  • Wystawianie faktur sprzedaży;
  • Wystawianie not obciążeniowych;
  • Comiesięczne uzgadnianie sald ze spółkami w grupie kapitałowej;
  • Analizowanie wezwań do zapłaty i egzekwowanie brakujących dokumentów;
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

Wiertnicza 165, Wilanów, Warszawa
Wygasła: 20.01.2023
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowo-finansowym;
  • Bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, identyfikacja sald wymagających wyjaśnienia i podejmowanie działań koniecznych w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami i wystawianie dokumentów kompensat;
  • Wystawianie faktur sprzedaży;
  • Wystawianie not obciążeniowych;
  • Comiesięczne uzgadnianie sald ze spółkami w grupie kapitałowej;
  • Analizowanie wezwań do zapłaty i egzekwowanie brakujących dokumentów;
  • Wprowadzanie przelewów do systemu bankowego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Należności i Windykacji

Warszawa
Wygasła: 07.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca analiza rozrachunków z odbiorcami, identyfikacja sald wymagających wyjaśnienia i podejmowanie koniecznych działań w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń;
  • przygotowywanie i sporządzanie zestawień przeterminowanych należności;
  • uzgadnianie sald z kontrahentami i wystawianie dokumentów kompensat;
  • wysyłanie potwierdzeń sald do kontrahentów;
  • kontrola spływu należności oraz koordynacja procesu windykacji, bieżące wysyłanie plików aktualizacyjnych do firmy windykacyjnej;
  • analiza korespondencji dot. dłużników i podejmowanie stosownych dalszych działań;
  • ścisła współpraca z zewnętrzną firmą windykacyjną;
  • udział w tworzeniu procedur/instrukcji w zakresie analizy należności i windykacji;
  • udział w tworzeniu narzędzi analitycznych wspomagających bieżące zadania działu;
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Działu Finansowego;
  • wsparcie w przygotowywaniu dokumentów do audytów, kontroli itp.;
  • archiwizowanie dokumentów;
  • bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowo-finansowym;
  • przygotowywanie przelewów i import do systemu bankowego;
  • wsparcie w pracach związanych z zamykaniem okresów obrachunkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development and Launch Manager

Warszawa
Wygasła: 02.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • analiza nowych projektów zlecanych przez jednostki międzynarodowe Interzero opiniowanie potencjalnych nowych projektów, analizowanie szans i zagrożeń;
  • monitorowanie obszaru rozwoju biznesu, opracowywanie wniosków i rekomendacji, sporządzanie cyklicznych raportów dla Zarządu;
  • opracowywanie „business cases” projektów dla rynku polskiego lub z udziałem rynku polskiego uwzględniających uzasadnienie/rekomendacje dot. wdrożenia bądź nie, również priorytetyzację projektów;
  • analiza rynku podwykonawców i partnerów biznesowych pod kątem współpracy w ramach nowych projektów (usługi lub/i produkty);
  • udział w projektach międzynarodowych mających na celu wdrożenie nowych usług lub/i produktów Interzero;
  • opracowywanie harmonogramów projektów, kalkulacji kosztowych, budżetów, wycen, itp.;
  • tworzenie zespołów projektowych;
  • kompleksowe zarządzanie projektami wdrożeń w Polsce zgodnie z metodyką przyjętą w Interzero;
  • zarządzanie zespołami projektowymi;
  • nadzór nad realizacją budżetu wdrożeń;
  • zarządzanie ryzykiem w prowadzonych projektach;
  • zapewnienie właściwej komunikacji w organizacji dotyczącej realizowanych projektów;
  • przegląd jakości i efektywności przeprowadzonych projektów, opracowywanie wniosków i rekomendowanie ewentualnych zmian;
  • archiwizacja informacji i dokumentacji projektów wdrożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. HR

Warszawa
Wygasła: 08.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • udział w definiowaniu, weryfikacji oraz doskonaleniu procesów HRM (w tym rekrutacja, wdrożenie nowego pracownika, ocena roczna, szkolenia i rozwój pracowników, zarządzanie talentami, „exit interview”);
  • tworzenie oraz utrzymanie dokumentacji dotyczącej definiowania, weryfikacji i doskonalenia procesów HRM;
  • prowadzenie i bieżąca aktualizacja struktury organizacyjnej spółek w grupie Interzero w Polsce;
  • prowadzenie procesów rekrutacyjnych, w tym realizacja pełnego zakresu czynności administracyjnych dot. rekrutacji, współpraca z dostawcami usług i partnerami biznesowymi w zakresie rekrutacji pracowników;
  • koordynacja procesu wdrożenia nowego pracownika;
  • koordynacja realizacji procesu oceny rocznej pracowników, zarządzania talentami, realizacji indywidualnych i grupowych programów rozwojowych pracowników;
  • bieżąca aktualizacja rejestrów danych dot. procesów HRM;
  • realizacja strony organizacyjnej szkoleń, prowadzenie dokumentacji dot. inicjatyw/programów rozwojowych;
  • realizacja projektów mających na celu promocję marki pracodawcy (Employer Branding);
  • udział w przygotowywaniu danych do raportów płacowych oraz tworzenie materiałów dotyczących analizy wynagrodzeń w Interzero;
  • tworzenie prezentacji, materiałów dotyczących działań HRM;
  • realizacja zleconych zadań w zakresie komunikacji wewnętrznej, w tym prowadzenie strony intranetowej w zakresie tematyki HR;
  • bieżące monitorowanie wydatków w budżecie HRM, w tym prowadzenie rejestru i kontrola realizacji budżetu Działu HR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

ICT Account Manager

Kraków
Wygasła: 14.08.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Acquire used electrical and electronic devices from institutional and individual clients in order to provide their service, repair, preparation for re-use and re-introduction to trading on Polish and foreign markets (mainly mobile phones, laptops, computers, modems, set-top boxes, servers and tablets),
  • Initiate appropriate measures to increase sales,
  • Handle complaints, find solutions to client’s issues and maintain a positive relationship between both parties for future business ventures,
  • Carry out the complete sales process,
  • Maintain accurate client records,
  • Keep track of any contract updates and renewals,
  • Initiate/hold activities to develop a thorough understanding of Interseroh service offerings to better upsell and cross-sell to clients,
  • Carry out activities as part of future-oriented projects (interdisciplinary, country and international levels)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Rozwoju i Utrzymania Platform E-commerce

Warszawa
Wygasła: 06.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Praca nad utrzymaniem i optymalizacją istniejących oraz rozwojem nowych platform e-commerce;
  • Koordynacja procesu wdrożenia nowych funkcjonalności – współpraca z programistami oraz testowanie rozwiązań;
  • Monitorowanie oraz zgłaszanie błędów pojawiających się w związku z utrzymaniem platform e-commerce;
  • Digitalizacja nowych produktów i usług;
  • Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników, analiza i rozwiązywanie problemów;
  • Działania analityczne, rozwój i utrzymanie baz danych,
  • Dobór podwykonawców i partnerów biznesowych
  • Opiniowanie i współtworzenie nowych rozwiązań;
  • Zlecanie i monitorowanie prac zgłoszonych do zespołu programistów;
  • Aktywne, merytoryczne wsparcie zespołu w zakresie wiedzy eksperckiej o rozwiązaniach e-commerce;
  • Współpraca z pozostałymi Zespołami w firmie oraz product ownerami i programistami;
  • Współpraca z pozostałymi oddziałami firmy za granicą;
  • Pozostałe zadania związane z szeroko pojętym obszarem e-commerce zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu

Warszawa
Wygasła: 05.08.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Planowanie i realizacja strategii marketingowej;
  • Przygotowanie i realizacja kampanii marketingowych oraz prosprzedażowych;
  • Analiza aktualnych trendów rynkowych;
  • Przygotowanie analiz efektywności przeprowadzanych działań marketingowych;
  • Tworzenie i moderowanie witryn w MS SharePoint;
  • Samodzielne pozyskiwanie, redagowanie i tworzenie tekstów (posty na social media, artykuły, wywiady) oraz tworzenie prostych grafik;
  • Przygotowywanie prezentacji w MS PowerPoint;
  • Sporządzanie materiałów marketingowych i promocyjnych (broszury / katalogi / one-pager’y itd.);
  • Sporządzanie materiałów na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej;
  • Koordynacja prac oraz rozliczanie dostawców usług;
  • Efektywna komunikacja z działami wspierającymi gł. działem Sprzedaży, E-commerce i Edukacji Ekologicznej;
  • Współpraca z pozostałymi oddziałami firmy za granicą;
  • Pozostałe zadania związane z szeroko pojętym obszarem marketingu zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu Online

Warszawa
Wygasła: 31.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • koordynacja wizerunkowych i sprzedażowych kampanii online;
  • samodzielne pozyskiwanie, redagowanie i tworzenie tekstów oraz tworzenie prostych grafik;
  • zarządzanie korporacyjną stroną internetową i innymi firmowymi stronami internetowymi;
  • zarządzanie firmowymi kanałami social media;
  • organizacja webinariów i innych wydarzeń online;
  • koordynacja prac oraz rozliczanie dostawców usług;
  • współpraca z pozostałymi zespołami w firmie;
  • współpraca z pozostałymi oddziałami firmy za granicą;
  • pozostałe zadania związane z szeroko pojętym obszarem marketingu online zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Sales Development Manager

Warszawa
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • gromadzenie informacji o nowej usłudze/produkcie i opracowywanie kart nowych usług/produktów zgodnie z przyjętą formułą oraz przy uwzględnieniu wyczerpującego zakresu danych umożliwiającego sprawne prowadzenie działań handlowych oraz wspierającego budowanie wizerunku Interzero jako profesjonalnego dostawcy usług i produktów w swojej branży;
  • analiza konkurencji dla usług świadczonych przez Interzero, analiza ich zyskowności i potencjału, ewentualna aktualizacja pakietowania oferowanych usług;
  • dostarczanie i wymiana informacji handlowych w ramach współpracy w międzynarodowej Interzero;
  • prowadzenie działań w celu pozyskania dla Spółek Interzero w Polsce klientów na nowe usługi lub/i produkty (w tym spotkania z klientami);
  • realizacja transakcji dot. sprzedaży nowych produktów lub/i usług;
  • analiza przeprowadzonych transakcji i raportowanie wniosków pod kątem doskonalenia usługi/produktu, zapisów umownych, struktury działań sprzedażowych, itp
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Business Development and Launch Manager

Warszawa
Wygasła: 30.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • analiza nowych projektów zlecanych przez jednostki międzynarodowe Interzero opiniowanie potencjalnych nowych projektów, analizowanie szans i zagrożeń;
  • monitorowanie obszaru rozwoju biznesu, opracowywanie wniosków i rekomendacji, sporządzanie cyklicznych raportów dla Zarządu;
  • opracowywanie „business cases” projektów dla rynku polskiego lub z udziałem rynku polskiego uwzględniających uzasadnienie/rekomendacje dot. wdrożenia bądź nie, również priorytetyzację projektów;
  • analiza rynku podwykonawców i partnerów biznesowych pod kątem współpracy w ramach nowych projektów (usługi lub/i produkty);
  • udział w projektach międzynarodowych mających na celu wdrożenie nowych usług lub/i produktów Interzero;
  • opracowywanie harmonogramów projektów, kalkulacji kosztowych, budżetów, wycen, itp.;
  • tworzenie zespołów projektowych;
  • kompleksowe zarządzanie projektami wdrożeń w Polsce zgodnie z metodyką przyjętą w Interzero;
  • zarządzanie zespołami projektowymi;
  • nadzór nad realizacją budżetu wdrożeń;
  • zarządzanie ryzykiem w prowadzonych projektach;
  • zapewnienie właściwej komunikacji w organizacji dotyczącej realizowanych projektów;
  • przegląd jakości i efektywności przeprowadzonych projektów, opracowywanie wniosków i rekomendowanie ewentualnych zmian;
  • archiwizacja informacji i dokumentacji projektów wdrożonych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Marketingu Online

Warszawa
Wygasła: 29.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • koordynacja wizerunkowych i sprzedażowych kampanii online;
  • samodzielne pozyskiwanie, redagowanie i tworzenie tekstów oraz tworzenie prostych grafik;
  • zarządzanie korporacyjną stroną internetową i innymi firmowymi stronami internetowymi;
  • zarządzanie firmowymi kanałami social media;
  • organizacja webinariów i innych wydarzeń online;
  • koordynacja prac oraz rozliczanie dostawców usług;
  • współpraca z pozostałymi zespołami w firmie;
  • współpraca z pozostałymi oddziałami firmy za granicą;
  • pozostałe zadania związane z szeroko pojętym obszarem marketingu online zlecone przez przełożonego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi i Rozliczeń Kontraktów

Warszawa
Wygasła: 08.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktualizowanie oraz uzupełnianie danych dotyczących umów z klientami w systemach wewnętrznych;
  • Wystawianie faktur, faktur korygujących oraz duplikatów faktur;
  • Przygotowywanie pism dotyczących cesji, porozumień w sprawie rozwiązywania umów z klientami oraz podziękowań za współpracę;
  • Terminowe raportowanie danych dotyczących masy wprowadzonych na rynek krajowy opakowań i produktów oraz baterii i akumulatorów przez klientów;
  • Terminowe przekazywanie danych niezbędnych do uzupełniania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych;
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w zakresie doskonalenia procesów wymiany danych/informacji;
  • Bieżąca obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań ze strony klientów;
  • Dbałość o właściwy i terminowy obieg korespondencji z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi;
  • Sporządzanie i regularne dostarczanie raportów nt. obsługi posprzedażowej klientów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zespołu Edukacji Ekologicznej

Warszawa
Wygasła: 27.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • rekomendowanie kierunków i działań w zakresie rozwoju oraz doskonalenia obszaru edukacji ekologicznej;
  • przygotowywanie i realizacja kampanii edukacyjnych o tematyce związanej z ekologią i ochroną środowiska, w tym inicjatywy zarówno na potrzeby spółek Interseroh, jak i kampanie edukacyjne na potrzeby klientów zewnętrznych;
  • przygotowywanie pisemnych raportów z realizowanych działań edukacyjnych, w tym dokumentacji przedkładanej organom administracyjnym;
  • opracowywanie i prowadzenie badań na potrzeby kreowania nowych usług świadczonych przez Interseroh;
  • budżetowanie działań w zakresie podległego obszaru;
  • nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój współpracy z aktualnymi i nowymi klientami oraz partnerami w zakresie prowadzonych tematów;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi podczas realizacji kampanii edukacyjnych;
  • czynny udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych organizowanych przez Interseroh;
  • reprezentowanie Interseroh podczas wydarzeń wewnętrznych i zewnętrznych w roli eksperta w zakresie edukacji ekologicznej;
  • zarządzanie Zespołem Edukacji Ekologicznej z uwzględnieniem rocznego kalendarza procesów HRM (oceny roczne, przegląd talentów, itp.);
  • koordynacja współpracy Zespołu Edukacji Ekologicznej z innymi jednostkami organizacyjnymi w Grupie Interseroh
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista/tka ds. HR - Junior HR Specialist

Warszawa
Wygasła: 07.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • organizacja procesów rekrutacyjnych oraz bieżący kontakt z dostawcami usług w zakresie rekrutacji pracowników;
  • obsługa wszystkich regularnych procesów HRM (ocena roczna, informacja zwrotna 360 stopni, przegląd talentów, plany szkoleń i ich realizacja);
  • obsługa baz danych HRM, w tym bieżąca aktualizacja i weryfikacja poprawności danych;
  • organizacja szkoleń oraz praktyk zawodowych;
  • bieżąca aktualizacja schematów organizacyjnych oraz ich komunikacja;
  • obsługa projektów HRM w zakresie organizacyjnym i administracyjnym;
  • wsparcie przygotowywania prezentacji, raportów oraz analiz z obszaru HRM;
  • realizacja zleconych zadań w zakresie komunikacji wewnętrznej, w tym obsługa Intranetu (zakres HR)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowy/a

Warszawa
Wygasła: 24.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Bieżąca rejestracja dokumentów w systemie księgowo-finansowym,
  • Bieżąca analiza rozrachunków z dostawcami i odbiorcami, identyfikacja sald wymagających wyjaśnienia i podejmowanie działań koniecznych w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń,
  • Uzgadnianie sald z kontrahentami i wystawianie dokumentów kompensat,
  • Wystawianie faktur sprzedaży,
  • Wystawianie not obciążeniowych,
  • Comiesięczne uzgadnianie sald ze spółkami w grupie kapitałowej,
  • Analizowanie wezwań do zapłaty i egzekwowanie brakujących dokumentów,
  • Kontrola spływu należności oraz koordynacja procesu windykacji, bieżące wysyłanie do firmy windykacyjnej plików aktualizacyjnych,
  • Obsługa eksportu oraz importu danych do i z systemu bankowego;
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Kraków
Wygasła: 09.04.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Acquire new customers operating ICT equipment and offer Interseroh sustainable services to them (country and international scopes),
  • Initiate appropriate measures to increase sales,
  • Handle complaints, find solutions to client’s issues and maintain a positive relationship between both parties for future business ventures,
  • Carry out the complete sales process,
  • Maintain accurate client records,
  • Keep track of any contract updates and renewals,
  • Initiate/hold activities to develop a thorough understanding of Interseroh service offerings to better upsell and cross-sell to clients,
  • Carry out activities as part of future-oriented projects (interdisciplinary, country and international levels)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. Obsługi i Rozliczeń Kontraktów

Warszawa
Wygasła: 25.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktualizowanie oraz uzupełnianie danych dotyczących umów z klientami w systemach wewnętrznych
  • Wystawianie faktur
  • Przygotowywanie pism dotyczących obsługi kontraktów
  • Sporządzanie i regularne dostarczanie raportów dotyczących obsługi klientów
  • Terminowe przekazywanie danych niezbędnych do uzupełniania sprawozdań dla instytucji zewnętrznych
  • Bieżąca współpraca z innymi działami w zakresie doskonalenia procesów wymiany danych/informacji
  • Bieżąca obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań ze strony klientów
  • Dbałość o właściwy i terminowy obieg korespondencji z klientami oraz instytucjami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy Specjalista/Specjalistka ds. HR (Junior HR Specialist)

Warszawa
Wygasła: 13.03.2022
część etatu
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • organizacja procesów rekrutacyjnych oraz bieżący kontakt z dostawcami usług w zakresie rekrutacji pracowników,
  • obsługa organizacyjna wszystkich regularnych procesów HRM (ocena roczna, informacja zwrotna 360 stopni, przegląd talentów, plany szkoleń i ich realizacja),
  • obsługa baz danych HRM, w tym bieżąca aktualizacja i weryfikacja poprawności danych,
  • organizacja szkoleń oraz praktyk zawodowych,
  • bieżąca aktualizacja schematów organizacyjnych oraz ich komunikacja,
  • obsługa projektów HRM w zakresie organizacyjnym i administracyjnym,
  • przygotowywanie prezentacji, raportów oraz analiz z obszaru HRM,
  • realizacja zleconych zadań w zakresie komunikacji wewnętrznej, w tym obsługa Intranetu (zakres HR)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

mazowieckie
Wygasła: 03.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
  • współuczestnictwo w procesie tworzenia strategii sprzedaży
  • utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami
  • nawiązywanie kontaktów z nowymi oraz potencjalnymi klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • sporządzanie dokumentów handlowych
  • badanie rynku oraz aktywności konkurencji
  • bieżące raportowanie do przełożonego w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Sales Head (Cross Country Function)

Kraków
Wygasła: 03.03.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
director
Obowiązki:
  • Running activities in the area of digital sales in accordance with Interseroh Regional Centre (RC) strategy,
  • Performance of digital sales targets,
  • Successful deployment of efficiency increase aimed initiatives/tools in the region,
  • Efficient functioning of digital sales solutions/tools,
  • Effective communication and practice sharing within digital sales area all over RC including organising and chairing CCF team meetings
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Manager

Kraków
Wygasła: 03.03.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • E-commerce projects delivery on time, on budget, meeting project KPIs,
  • Successful deployment of efficiency increase aimed initiatives/tools in the country,
  • Efficient functioning of digital sales solutions/tools locally,
  • Perform assessment of e-Commerce solutions, recognise the opportunity for optimisation and provide associated recommendations and roadmap,
  • Represent the company outside (locally) in the area of digital sales activities
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/Asystentka Działu CSR i Edukacji Ekologicznej

Warszawa
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
asystent
Obowiązki:
  • bieżące wsparcie działań członków zespołu działu w zakresie administrowania prowadzonymi projektami, prac organizacyjnych i zabezpieczających sprawny przebieg pracy zespołu;
  • tworzenie i doskonalenie baz danych dot. prac w obszarze CSR i edukacji ekologicznej,
  • przygotowywanie raportów regularnych i ad hoc na potrzeby przełożonego oraz zespołu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Content Project Manager

Warszawa
Wygasła: 13.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
menedżer
Obowiązki:
  • zarządzanie projektami w zakresie tworzenia treści (planowanie, organizowanie, pisanie i opieka redakcyjna, kontakt z osobami autorskimi itp.)
  • inicjowanie form (m.in.: posty blogowe, artykuły, ebooki, prezentacje, infografiki) i zawartości materiałów zgodnie z założeniami strategicznymi i charakterem wskazanych projektów
  • współpraca z interesariuszami wewnętrznymi (np.: kierownicy projektów, kadra zarządzająca) i zewnętrznymi (m.in.: redakcje, autorzy)
  • przygotowanie i prowadzenie szkoleń i warsztatów wewnętrznych w zakresie tworzenia i redagowanie treści
  • poszukiwanie nowych rozwiązań w zakresie usprawnienia pracy redakcyjnej i promocji treści
  • inne zadania zlecane przez przełożonego związane z zakresem funkcji działu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów (Key Account Manager)

mazowieckie
Wygasła: 10.12.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych
  • współuczestnictwo w procesie tworzenia strategii sprzedaży
  • utrzymanie kontaktów z obecnymi klientami
  • nawiązywanie kontaktów z nowymi oraz potencjalnymi klientami
  • prowadzenie negocjacji handlowych
  • sporządzanie dokumentów handlowych
  • badanie rynku oraz aktywności konkurencji
  • bieżące raportowanie do przełożonego w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów Recyklingu (Recycling Key Account Manager)

dolnośląskie
Wygasła: 25.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • planowanie oraz realizacja budżetu zakupowego w wyznaczonym regionie
  • budowanie oraz rozwój sieci dostawców
  • rekomendacje zmian w planach zakupowych na podstawie analiz działań konkurencji
  • utrzymanie kontaktów z obecnymi kontrahentami
  • nawiązywanie kontaktów z nowymi oraz potencjalnymi kontrahentami
  • współpraca z innymi działami w celu optymalizacji budżetu zakupowego
  • bieżące raportowanie do przełożonego w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów Recyklingu (Recycling Key Account Manager)

wielkopolskie
Wygasła: 25.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • planowanie oraz realizacja budżetu zakupowego w wyznaczonym regionie
  • budowanie oraz rozwój sieci dostawców
  • rekomendacje zmian w planach zakupowych na podstawie analiz działań konkurencji
  • utrzymanie kontaktów z obecnymi kontrahentami
  • nawiązywanie kontaktów z nowymi oraz potencjalnymi kontrahentami
  • współpraca z innymi działami w celu optymalizacji budżetu zakupowego
  • bieżące raportowanie do przełożonego w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik ds. Kluczowych Klientów Recyklingu (Recycling Key Account Manager)

zachodniopomorskie
Wygasła: 25.11.2021
pełny etat
umowa o pracę
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • planowanie oraz realizacja budżetu zakupowego w wyznaczonym regionie
  • budowanie oraz rozwój sieci dostawców
  • rekomendacje zmian w planach zakupowych na podstawie analiz działań konkurencji
  • utrzymanie kontaktów z obecnymi kontrahentami
  • nawiązywanie kontaktów z nowymi oraz potencjalnymi kontrahentami
  • współpraca z innymi działami w celu optymalizacji budżetu zakupowego
  • bieżące raportowanie do przełożonego w zakresie realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Warszawa
Wygasła: 04.01.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Warszawa
Wygasła: 05.10.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa/Księgowy

Warszawa
Wygasła: 16.04.2017
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel handlowy

wielkopolskie
Wygasła: 30.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel handlowy

mazowieckie
Wygasła: 30.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel handlowy

małopolskie
Wygasła: 30.09.2016
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie INTERSEROH ORGANIZACJA ODZYSKU OPAKOWAŃ SPÓŁKA AKCYJNA, podziel się opinią i pomóż innym.