1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. ENALPHA sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

ENALPHA sp. z o.o.

KRAKÓW, UL. DWORSKA 1A / 1U

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Administration & Financial Manager

Dworska 1a, Dębniki, Kraków
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
  • nadzór nad procesami administracyjno-biurowymi oraz personelem administracji,
  • zapewnienie prawidłowego i terminowego przepływu dokumentów ze ścisłą współpracą z biurem rachunkowym (faktury, archiwizacja firmowych dokumentów poufnych na dysku wspólnym, komunikacja wewnętrzna),
  • zapewnienie terminowego wprowadzania płatności do banku,
  • planowanie, optymalizowanie i kontrola kosztów utrzymania biura (pilnowanie stanu materiałów biurowych, zamówień, benefitów biurowych, negocjacje umów administracyjnych),
  • zarządzanie systemem urlopowym, dostarczanie danych do naliczania wynagrodzeń dla biura rachunkowego,
  • aktualizacja procedur biurowych w razie potrzeby,
  • przygotowywanie regularnych raportów finansowych / kadrowych oraz rozliczeń,
  • koordynacja procesu rekrutacji i szkolenia pracowników,
  • organizacja oraz rozliczanie podróży służbowych,
  • prowadzenie firmowego kalendarza, planowanie wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeń i szkoleń,
  • dystrybucja i przechowywanie korespondencji (np. listów, e-maili i paczek)
  • Dodatkowo w zastępstwie Dyrektora Finansowego: wsparcie zespołów sprzedażowych w zakresie wyceny projektów, optymalizacji parametrów finansowych składanych ofert i umów, proponowanie i analiza modeli rozliczania i finansowania projektów poprawiających pozycję konkurencyjną grupy, wsparcie kierowników projektów w zakresie P&L, wsparcie w optymalizacji finansowania projektów, współpraca z organami nadzoru spółki (Zarząd, udziałowcy) — planowanie i organizacja spotkań, przygotowanie dokumentów, odpowiedzialność za księgowość i monitorowanie należności podatkowych spółek — współpraca z biurem księgowym
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne