1. Pracodawca
  2. Łódź
  3. REGIONALNY FUNDUSZ ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

REGIONALNY FUNDUSZ ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO sp. z o.o.

ŁÓDŹ, UL. PREZYDENTA GABRIELA NARUTOWICZA 34

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Księgowa / Księgowy

Generała Romualda Traugutta 25, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 13.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ­ pełna obsługa kadrowa i płacowa pracowników i zleceniobiorców,
  • ­ rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,
  • ­ administrowanie sprawami pracowniczymi,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • ­ monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • ­ wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie Symfonia Kadry i Place, Płatnik,
  • ­ współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
  • ­ sporządzenie zgłoszeń i deklaracji do ZUS, US i GUS,
  • ­ obsługa Pracowniczych Programów Kapitałowych (jeśli wystąpią),
  • ­ rozliczanie delegacji krajowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Generała Romualda Traugutta 25, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 03.08.2022
pełny etat, część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • bieżąca weryfikacja faktur i innych dokumentów księgowych,
  • weryfikacja względem formalno-rachunkowo-merytorycznym,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,
  • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowo-finansowego,
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • rozliczanie delegacji,
  • pomoc w sporządzaniu miesięcznych kalkulacji i rozliczeń CIT, VAT i innych
  • pomoc w opracowaniu planów budżetowych i sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie podstawowych raportów i zestawień,
  • praca w systemie Symfonia,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Głównego Księgowego
Pokaż więcej >>
od 3300 do 6600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr

Generała Romualda Traugutta 25, Śródmieście, Łódź
Wygasła: 03.08.2022
część etatu
umowa o pracę
praca stacjonarna, praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • ­ pełna obsługa kadrowa i płacowa pracowników i zleceniobiorców,
  • ­ rozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,
  • ­ administrowanie sprawami pracowniczymi,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej,
  • ­ monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,
  • ­ wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie Symfonia Kadry i Place, Płatnik,
  • ­ współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi,
  • ­ sporządzenie zgłoszeń i deklaracji do ZUS, US i GUS,
  • ­ obsługa Pracowniczych Programów Kapitałowych (jeśli wystąpią),
  • ­ rozliczanie delegacji krajowych
Pokaż więcej >>
od 1200 do 2000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystent/-ka Zarządu

Prezydenta Gabriela Narutowicza 34, Łódź
Wygasła: 25.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
asystent
Obowiązki:
  • bieżące działania administracyjne związane z organizacją pracy biura
  • zarządzanie obiegiem dokumentów w tym m.in. zarządzanie korespondencją zewnętrzną i wewnętrzną kontrola prawidłowego przepływu informacji oraz archiwizacja dokumentów
  • obsługa organów Spółki (Zarząd, Rada Nadzorcza) w tym m.in. prowadzenie Kalendarza, sporządzanie uchwał Zarządu, planowanie i przygotowanie formalnych posiedzeń, protokołowanie przebiegu posiedzeń, dbanie o kompletność dokumentacji
  • zbieranie danych, ich analiza, raportowanie, tworzenie pism, prezentacji oraz podsumowań
  • współpraca ze wszystkimi działami Firmy, wspieranie pracowników w codziennych zadaniach i realizowanych projektach
  • współpraca z księgowością w zakresie przyjmowania faktur VAT przychodzących i ich sprawdzanie pod kątem merytorycznym, a następnie przekazywanie do działu księgowości i kadr
  • organizowanie podróży służbowych i innych wydarzeń
  • dbanie o dobry wizerunek firmy
  • wykonywanie i koordynowanie audytów wewnętrznych
Pokaż więcej >>
od 3500 do 5500 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie REGIONALNY FUNDUSZ ROZWOJU WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.