Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
opracowywanie i wdrażanie strategii w obszarze mediów społecznościowych - przygotowywanie postów, relacji, planów publikacji, a także odpowiadanie na zapytania w komentarzach i wiadomościach,
obsługa reklam na Facebooku oraz Instagramie
realizacja bieżących zadań marketingowych
inicjowanie działań promocji hotelu, restauracji, spa
organizacja sesji zdjęciowych, tworzenie filmów promocyjnych
spisywane i uzupełnianie Mini Barów w pokojach. Wymiana przeterminowanych produktów w pokojach. Zamiatanie i odkurzanie parkingu łącznie z podjazdem. Umycie okien i szyb na wejściu głównym. Liczenie i układanie czystej pościeli przy rozpakowywaniu. Pilnowanie porządku w magazynie podczas pakowania pokojowych. Sprawdzenie porządku w magazynie. Odbieranie prania gości i dokładne sprawdzenie. Oddanie czystego prania gościowi
od 3 864 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik wellness i spa - masażysta
Gdańsk
Wygasła: 22.08.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
wykonywanie masaży i zabiegów/rytuałów relaksacyjnych dla anglojęzycznych gości hotelowego spa i wellnessu
od 25 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pomoc kuchenna
Gdańsk
Wygasła: 05.07.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
sprzątanie zaplecza kuchennego; obsługa zmywarki do naczyń; pomoc w przygotowywaniu posiłków prostych
sprzątanie pokoi hotelowych i pomieszczeń ogólnodostępnych na terenie hotelu; reagowanie na prośby anglojęzycznych gości hotelowych dotyczących czystości w pokojach
od 3 956,4 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik recepcji działu wellness i spa
Gdańsk
Wygasła: 05.07.2022
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Obowiązki:
obsługa recepcyjna polskich i zagranicznych gości hotelowego wellness i spa (w szczególności anglojęzycznych i posługujących się językiem niemieckim)
Osoba zatrudniona odpowiedzialna będzie za politykę i strategię cenową w działalności hotelowej, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu, w oparciu o analizy rynkowe, trendowe oraz analitykę biznesową
Tworzenie polityki cenowej i sprzedażowej hotelu
Analizowanie cen konkurencyjnych obiektów oraz podejmowanie właściwych działań dążących do maksymalizacji przychodów
Zapewnienie optymalnej dostępności, stawek oraz pozycji Hotelów w różnych kanałach sprzedażowych
Monitorowanie wskaźników poziomu sprzedaży pokoi i reagowanie stosownie do sytuacji
Systematyczne sporządzanie prognozy dotyczących przychodów ze sprzedaży
Określanie i proponowanie stawek dla pobytów grupowych, biznesowych i turystycznych w ścisłej współpracy z działem sprzedaży
Nadzór nad opracowaniem i wdrożeniem procedur oraz standardów operacyjnych działu
Realizacja budżetu przychodowego hotelów z sieci oraz zapewnienie realizacji strategii ceowych
Identyfikacja sposobów optymalizacji przychodów w poszczególnych sezonach/okresach
Odpowiedzialność za obsługę systemów rezerwacyjnych, współpraca z portalami
Ścisła współpraca z działami marketingu, sprzedaży i rezerwacji
Zapewnienie efektywnej komunikacji działu wraz z pozostałymi działami hotelowymi oraz centralnymi