Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Montaż spotów autopromocyjnych (montaż pośredni wraz z montażystą, montaż bezpośredni)
Selekcja materiałów do spotów autopromocyjnych (w tym research, pobieranie materiałów oraz kontakt m.in. z Archiwum)
Tworzenie scenariuszy do spotów autopromocyjnych / zamawianie grafiki
Dobór muzyki do spotów autopromocyjnych (w tym kontakt z wytwórniami muzycznymi)
Redagowanie tekstów lektorskich
Przygotowanie VO na tyłówki filmów
Przygotowanie graficzne i merytoryczne spotów typu „Line-up”
Przygotowanie spotów radiowych
Przygotowanie merytoryczne tickerów
Programowanie spotów w Provysie
Administracyjnie: tworzenie metryczek do ZAiKS, sprawdzanie i wywiązywanie się z licencji Tworzenie budżetów produkcyjnych oraz organizacja planu zdjęciowego/nagraniowego oraz reżyserowanie „małych form” pod autopromocję
Poszukujemy doświadczonego React Developera, który dołączy do naszego zespołu w celu budowy innowacyjnych serwisów www dla Telewizji PULS. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za projektowanie, rozwój i utrzymanie komponentów frontendowych oraz interfejsów użytkownika z wykorzystaniem technologii React
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Menedżer ds. Administracji
Chełmska 21, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 23.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
menedżer
Obowiązki:
Zarządzanie działem administracji (w tym pracą recepcji) oraz zapewnienie bezpieczeństwa Spółki (zarządzanie pracownikami ochrony oraz współpraca z firmą ochroniarską w tym zakresie)
Nadzór nad sprawami administracyjnymi Spółki (w tym: najem lokali, sprzętu, dostawa mediów, zaopatrzenie w materiały biurowe i eksploatacyjne)
Dbanie o prawidłową eksploatację budynku, zlecanie prac serwisowych i remontów
Bieżące administrowanie środkami trwałymi i wyposażeniem, w tym: sporządzanie ewidencji, zakupy i sprzedaż zbędnego sprzętu/wyposażenia, zlecanie napraw
Nadzór nad kosztami i wyposażeniem telekomunikacyjnym Spółki (telefony komórkowe i stacjonarne), negocjacje z operatorami usług, wymiana sprzętu
Nadzór nad flotą samochodową Spółki, w tym: koordynacja wykorzystania samochodów, aktualizacja umów, serwis, ubezpieczenie, monitorowanie kosztów eksploatacji, mycie, tankowanie
Organizacja systemu kontroli dostępu do pomieszczeń biurowych i studyjnych (księga wejść/wyjść, karty dostępu)
Kontrolowanie książki raportów, innych rejestrów oraz pozostałych ważnych dla działu ochrony dokumentów, aktualizowanie danych w nich zawartych
Kontrolowanie systemu wewnętrznego monitoringu firmy
Ubezpieczenie osobowe i majątkowe Firmy
Nadzór nad bezpieczeństwem przeciwpożarowym
Nadzór nad firmą zabezpieczającą obiekt od strony elektrycznej
• Zarządzanie, rozwijanie i motywowanie pracowników do działania
• Komunikowanie celów, zadań oraz merytorycznych założeń i standardów działania; motywowanie do ich realizacji
• Ewentualne rozwiązywanie powstałych konfliktów i problemów
2. Produkcja programów dla TV Puls
• Realizacja strategii produkcyjnej, celów Spółki
• Uczestnictwo w wyborze właściwych dla stacji programów i projektów produkcyjnych
• Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu w celu określenia sponsorów dla danej produkcji a także odpowiedniego promowania produkowanych programów
• Tworzenie konkurencyjnych koncepcji programów zgodnych z briefingiem Dyrektora Programowego
• Optymalizacja kosztów produkcji, realizacja celów finansowych
3. Nadzorowanie produkcji realizowanych przez zewnętrzne firmy producenckie
• Negocjowanie kontraktów/umów produkcyjnych, w tym weryfikacja harmonogramu i kosztorysu oraz koncepcji merytorycznej
• Monitorowanie efektywności, jakości i terminowości realizacji programu przez firmę zewnętrzną
• Gwarantowanie zgodności działań z treścią umowy pomiędzy TV Puls a firmą produkcyjną
4. Zarządzanie produkcją wewnętrzną
• Określenie zasobów niezbędnych do realizacji produkcji zewnętrznych i wewnętrznych, w tym zasobów ludzkich i sprzętowych
• Określenie harmonogramu, kosztorysu i koncepcji merytorycznej
• Monitorowanie efektywności, jakości i terminowości wykonania
Pracownik Serwisu Sprzątającego, Ul. Chełmska, Warszawa
Chełmska 21, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 28.10.2023
część etatu
umowa zlecenie
kontrakt B2B
praca stacjonarna
pracownik fizyczny
Obowiązki:
Sprzątanie powierzchni biurowej, ciągów komunikacyjnych oraz toalet
Serwis wieczorny tj.: od poniedziałku do piątku, od godziny 16:00 do godziny 21:00 lub 17:00-22:00
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Kreatywny Montażysta Autopromocji Social Media
Chełmska 21, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 10.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
Kontynuowanie i rozwój socialmediowej gałęzi autopromocji Telewizji Puls
Kreowanie materiałów autopromocyjnych łączących pozycje ramówkowe Telewizji Puls z aktualnymi trendami w Internecie i Social Mediach - od pomysłu po realizację
Samodzielny montaż oraz modyfikację techniczną i merytoryczną spotów autopromocyjnych na potrzeby Internetu i social mediów (avid media composer)
Wsparcie działu Marketingu w zakresie produkcji materiałów social mediowych, transmisji live, materiałów z planów zdjęciowych
Organizacja pracy Biura Zarządu, wspierająca pracę Prezesa Zarządu
Zapewnienie prawidłowego przebiegu procesów komunikacji wewnętrznej ze wszystkimi działami Spółki
Nadzór nad workflow w obszarach wskazanych przez Prezesa Zarządu
Koordynowanie harmonogramów prac zespołów projektowych
Planowanie, organizacja i prowadzenie kalendarza spotkań
Koordynowanie spotkań Prezesa Zarządu z partnerami biznesowymi Telewizji Puls – pod względem organizacyjnym i merytorycznym
Monitorowanie realizacji projektów zlecanych przez Prezesa Zarządu
Koordynowanie prac Biura Zarządu oraz realizacja bieżących zadań z koncentracją na wysoką jakość wykonywanych zadań
Opracowywanie materiałów informacyjnych i analitycznych na podstawie raportów i informacji otrzymywanych z kluczowych obszarów organizacji i zespołów projektowych
Utrzymanie sprawności działania systemów informatycznych oraz telewizyjnych
Wsparcie użytkowników przy obsłudze systemów oraz oprogramowania wdrożonego w Spółce
Techniczne wsparcie pracowników wszystkich działów w zakresie działań wymagających wiedzy o systemach technologicznych Spółki oraz o przyjętych standardach wewnętrznych
Administrowanie, diagnostyka i konserwacja sprzętu komputerowego, informatycznego oraz sieci komputerowej
Rozwiązywanie problemów i naprawa bieżących usterek informatycznych zgłoszonych przez pracowników Spółki Wsparcie użytkowników przy obsłudze oprogramowania komputerowego stosowanego w Spółce
Wsparcie Brand Managera w planowaniu i realizacji działań marketingowych dla marki Puls Kids
Przygotowanie i tworzenie komunikacji dla marki Puls Kids w Social Mediach
Prowadzenie profilu FB, TT, Instagram, YT
Rozwój strony marki Puls Kids
Przygotowywanie komunikacji i tworzenie kalendarza działań dla marki Puls Kids w Social Mediach i digitalu w celu promocji – FB, YT, Tik Tok, Instagram
Planowanie i realizacja działań marketingowych budujących świadomość marki Puls Kids przy współpracy z Brand Managerem
Organizowanie i realizacja konkursów dla marki Puls Kids w tym: przygotowywanie całej komunikacji, pozyskanie nagród, akceptacje, wyłonienie zwycięzców, wysyłkę nagród
Przygotowywanie podsumowań akcji marketingowych
Pomoc przy organizowaniu kampanii społecznych, specjalnych wydarzeń z partnerami
Planowanie, akceptacja propozycji i produkcja materiałów BTL: gadżety, plakaty
Tworzenie i wdrażanie strategii zarządzania finansami i rozwojem spółki
Aktywne wsparcie w wyznaczaniu i realizacji strategii biznesowej
Nadzór nad opracowywaniem i kontrolą realizacji planów finansowych i budżetów, zarządzaniem prognozami finansowanymi
Monitorowanie strategii i wsparcie organizacji w podejmowaniu kluczowych decyzji, poprzez analizy ekonomiczne, controlling finansowy, podatki, rozwój technologii, itp
Nadzór nad pracą Działu Księgowości oraz Kontrolingu
Zarządzenie podległym zespołem managerów, koordynowanie polityki zatrudniania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach
Zarządzanie partnerstwem z zewnętrznymi podmiotami prawnymi i świadczącymi usługi na rzecz firmy
Nadzór nad zarządzaniem płynnością finansową oraz analizą przepływów pieniężnych; planowanie, opracowanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych spółki, wdrażanie działań optymalizacyjno-naprawczych
Tworzenie koncepcji, inicjowanie oraz wdrażanie projektów zwiększających efektywność przychodowo-kosztową spółki
Nadzór nad terminowością i prawidłowością działania spółki w zakresie obowiązków podatkowych i prawnych
Tworzenie i utrzymanie wewnętrznych standardów i procedur zgodnych z wymogami spółki oraz wymaganiami zewnętrznymi w zakresie obowiązków informacyjnych, sprawozdawczości, controllingu, budżetowania, przepływów gotówkowych
Nadzór nad zarządzaniem ryzykiem finansowym i podatkowym, zabezpieczeniem ryzyka kursowego oraz stóp procentowych
Określanie i wdrażanie spójnej strategii rozwoju obszaru IT
Prowadzenie projektów informatycznych
Administrowanie systemami bazodanowymi Spółki (Oracle SQL, MS SQL),
Rozwój kluczowych systemów Spółki m. in.: Provys, Webcon, Enova, w tym przygotowywanie raportów i eksportów, konfiguracji widoków, wsparcie użytkowników
Tworzenie, zarządzenie i aktualizacja budżetu działu IT
Technik Emisji zapewnia ciągłość emisji naszych kanałów TV PULS i PULS2. Do jego podstawowych zadań należą kontrola i przygotowanie playlist emisyjnych oraz obsługa nowoczesnych urządzeń techniki telewizyjnej. To bardzo odpowiedzialna rola, wymagająca sumienności, skupienia i doskonałej organizacji pracy
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Chief Marketing Officer (CMO)
Chełmska 21, Mokotów, Warszawa
Wygasła: 01.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
dyrektor
Obowiązki:
Określanie i wdrażanie spójnej strategii mającej na celu rozwój działalności i wizerunku firmy, a także maksymalizację rentowności
Opracowanie i wdrożenie silnej strategii komunikacyjnej w celu budowania świadomości marki
Odpowiedzialność za wizerunek marki i jego spójność we wszystkich obszarach działania
Współtworzenie strategii rozwoju nowych linii produktowych i dywersyfikacji oferty poza telewizją stacjonarną
Rozwój partnerstw w zakresie franczyzy i współpracy handlowej z licencjobiorcami
Zapewnienie zgodności wszystkich działań biznesowych z ustalonymi celami organizacji
Śledzenie trendów rynkowych w ramach objętych obszarów działalności i ich analiza pod kątem efektywności dla organizacji; proponowanie business planów opartych o nowe możliwości dyktowane przez rynek
Współtworzenie strategii firmy poprzez bycie członkiem Executive Team Board
Tworzenie i wdrażanie strategii zarządzania finansami i rozwojem spółki
Aktywne wsparcie w wyznaczaniu i realizacji strategii biznesowej
Nadzór nad opracowywaniem i kontrolą realizacji planów finansowych i budżetów, zarządzaniem prognozami finansowanymi
Monitorowanie strategii i wsparcie organizacji w podejmowaniu kluczowych decyzji, poprzez analizy ekonomiczne, controlling finansowy, podatki, rozwój technologii, itp
Nadzór nad pracą obszarów: finansowego, prawnego oraz w zależności od posiadanego doświadczenia i wiedzy – technicznego związanego z emisją oraz IT
Zarządzenie podległym zespołem managerów, koordynowanie polityki zatrudniania, motywowania i rozwoju pracowników w podległych działach
Zarządzanie partnerstwem z zewnętrznymi podmiotami prawnymi i świadczącymi usługi na rzecz firmy
Nadzór nad zarządzaniem płynnością finansową oraz analizą przepływów pieniężnych; planowanie, opracowanie i nadzór nad realizacją krótko i długoterminowych planów finansowych spółki, wdrażanie działań optymalizacyjno-naprawczych
Tworzenie koncepcji, inicjowanie oraz wdrażanie projektów zwiększających efektywność przychodowo-kosztową spółki
Nadzór nad terminowością i prawidłowością działania spółki w zakresie obowiązków podatkowych i prawnych
Tworzenie i utrzymanie wewnętrznych standardów i procedur zgodnych z wymogami spółki oraz wymaganiami zewnętrznymi w zakresie obowiązków informacyjnych, sprawozdawczości, controllingu, budżetowania, przepływów gotówkowych
Nadzór nad zarządzaniem ryzykiem finansowym i podatkowym, zabezpieczeniem ryzyka kursowego oraz stóp procentowych
Nadzór nad zarządzaniem procesem przygotowywania sprawozdań finansowych oraz raportów, rocznego budżetu i planów wieloletnich oraz kontrolowanie ich realizacji
Odpowiedzialność za funkcjonowanie kontroli wewnętrznej, polityki podatkowej, struktury kosztów i poziomu majątku obrotowego, ocena projektów inwestycyjnych
Odpowiedzialność za operacje związane z dystrybucją kanałów TV Puls i Puls2 w sieciach kablowych, satelitarnych i OTT, w tym:
budowanie i realizowanie długoterminowej strategii dystrybucji kanałów i kontentu Telewizji Puls, w szczególności w obszarze Internetu
odpowiedzialność za efektywność obszaru dystrybucji w oparciu o marżowość
poszerzanie dystrybucji kanałów TV Puls i Puls2 w szczególności w obszarze dystrybucji przez Internet
utrzymywanie kontaktu i prowadzenie rozmów z regulatorami oraz organami Państwa, m.in. KRRiT, UKE, MC, MKiDN w obszarach związanych z dystrybucją
reprezentowanie Telewizji Puls w organizacjach branżowych, m.in. KIGEIT, Lewiatan w obszarach związanych z dystrybucją
monitorowanie zmian w obszarze prawnym i technologicznym
wykorzystywanie potencjału i nowych możliwości dystrybucji telewizji naziemnej
współpraca z wewnętrznym działem zakupów programowych, działem prawnym, działem badań i analiz oraz dystrybutorami kontentu w zakresie nabywanych praw, w tym konsultacje umów licencyjnych w tym zakresie
utrzymywanie i budowanie relacji z operatorami CAB/SAT/OTT
koordynacja działań promocyjno-marketingowych z operatorami
monitorowanie i raportowanie zmian oraz trendów w obszarze dystrybucji
opracowywanie raportów i rekomendacji dot. dystrybucji kanałów Telewizji Puls
Zapewnienie odpowiedniego wizerunku TV PULS i PULS 2 poprzez działania reklamowe, promocyjne oraz wydarzenia specjalne
Przygotowanie oraz nadzór nad wprowadzeniem i realizacją strategii komunikacji marketingowej TV Puls/PULS 2 oraz realizacją kampanii reklamowych dla Stacji
Współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie kampanii promocyjnych
Nadzór nad przygotowaniem kreacji do kampanii reklamowych oraz tworzenie reklam radiowych
Planowanie oraz nadzór nad realizacją i rozliczeniem budżetu Sekcji Promocji
Monitorowanie i analiza bieżących trendów marketingowych, analiza rynku i konkurencji
Poszukiwanie alternatywnych metod realizacji strategii marketingowej