1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. AVISTA CONSULTING & MANAGEMENT sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

AVISTA CONSULTING & MANAGEMENT sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. MARSZAŁKOWSKA 126/134

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (8) Aktualne ( 3 ) Archiwalne ( 5 )

Szef kuchni

Ogonki (pow. węgorzewski)
Ważna do: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • organizacja zespołu kucharzy i pracowników zaplecza kuchni
  • zarządzanie funkcjonowaniem restauracji hotelowej, bankietów, konferencji i imprez okolicznościowych
  • dbałość o administrację dotyczącą swojego działu m.in. HACCP, audyty, ewidencja czasu pracy, faktury i raporty etc
  • kontrola kosztów żywności, umiejętność optymalizowania zużycia produktów w zależności od obłożenia i planowanych rezerwacji
  • dbałość o maksymalizację zysków restauracji i osiąganie założonych celów sprzedażowych oraz kontrolę jakości serwowanych dań, zarządzanie godzinami pracy zespołu
  • tworzenie menu dopasowanego do konceptu restauracji
  • regularna zmiana menu w oparciu o lokalne trendy i charakter restauracji i miejsca
  • analiza lokalnego rynku pod katem popytu potencjalnych klientów na kulinaria
  • współpraca z dziełem sprzedaży pod kątem tworzenia ofert dopasowanych do konkretnych typów wydarzeń
  • dbałość o powierzony sprzęt kuchenny oraz odpowiedzialność za porządek na kuchni
Pokaż więcej >>
Ważna do: 04.05.2024

Dyrektor Hotelu

Aleje Jerozolimskie 44, Śródmieście, Warszawa
Ważna do: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Kompleksowe zarządzanie resortem i budowa efektywnego zespołu
  • Zapewnienie profesjonalnego przygotowania apartamentów oraz infrastruktury gastronomicznej i rekreacyjnej do otwarcia (ok. 53 apartamenty)
  • Wypracowanie ogólnego wyniku finansowego działalności operacyjnej obiektu zgodnie z założeniami planu sprzedażowego ustalanego z Zarządem
  • Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych usług, maksymalizacja satysfakcji Gościa z usług Hotelu i usług dodatkowych
  • Bezpośrednie kontakty z Gościem, aktywne pozyskiwanie kontrahentów i aktywne budowanie dobrego wizerunku resortu
  • Rekrutowanie, motywowanie, szkolenia i rozwój podległego zespołu
  • Planowanie, nadzór oraz realizację budżetu obiektu
  • Bieżące raportowanie do Zarządu, a także bieżąca współpraca z Dyrektorem innego obiektu należącego do Grupy Blue and Green
Pokaż więcej >>
Ważna do: 04.05.2024

Sales Manager

Ogonki (pow. węgorzewski)
Ważna do: 04.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Sprzedaż pokoi hotelowych i usług konferencyjnych zapewaniająca uzyskanie założonych celów budżetowych
  • Aktywna sprzedaż bezpośrednia – nawiązywanie nowych kontaktów oraz pozyskiwanie klientów na oferowane usługi w kontakcie bezpośrednim lub telefonicznym
  • Reprezentowanie Resortu na imprezach branżowych i targach
  • Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
  • Opracowywanie dedykowanych ofert sprzedażowych
  • Negocjowanie umów i warunków handlowych z jednoczesnym zachowaniem najwyższego standardu obsługi klienta oraz przestrzeganiem polityki cenowej
  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta; wykonywanie zleconych obowiązków w sposób dokładny i zgodnie ze standardami
  • Ścisła współpraca z pracownikami działu zarządzania obiektem
Pokaż więcej >>
Ważna do: 04.05.2024

Specjalista ds. Digital Marketingu

Aleje Jerozolimskie 44, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 03.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca zdalna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • zarządzanie stronami internetowymi z portfolio Grupy, w tym aktualizacje serwisów opartych na WordPress i Shopify
  • kierowanie kampaniami reklamowymi ukierunkowanymi na pozyskiwanie leadów oraz sprzedaż - wdrażanie, monitorowanie i optymalizacja kampanii online dla wszystkich produktów Grupy
  • monitorowanie wydajności stron internetowych i rekomendowanie usprawnień
  • prowadzenie Testów A/B – poszukiwanie optymalnych strategii digital
  • dostarczanie raportów i analiz efektywności (ROI), interpretacja zachowań i wzorców tworzących konwersje użytkowników
  • konfiguracja narzędzi analitycznych do pomiaru kluczowych celów biznesowych
  • prowadzenie działań e-mail marketingowych - tworzenie, realizacja i monitorowanie kampanii, przy wykorzystaniu narzędzi do automatyzacji marketingu
  • śledzenie bieżących trendów cyfrowych i dostosowywanie strategii marketingowej do nowych możliwości
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Marketing and PR

Aleje Jerozolimskie 44, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 11.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Develop and implement a comprehensive international marketing strategy
  • Lead the creation and execution of all marketing campaigns, including email marketing, social media platforms, video marketing, and content marketing initiatives that cater to the specific needs of different market segments
  • Collaborate with the sales team to create and execute sales enablement materials and campaigns that support both inbound and outbound operations with diversified customer profiles
  • Supervise all the Digital campaigns on cooperation with Digital Marketing specialist/manager,
  • Prepare and execute marketing campaigns budget
  • Continuously analyze and report on the effectiveness of marketing campaigns and make data-driven decisions
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Finansowy

Aleje Jerozolimskie 44, Śródmieście, Warszawa
Wygasła: 19.01.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • Kształtowanie polityki finansowej firmy,
  • Nadzorowanie zespołów kontrolingu, księgowości oraz działu podatkowego,
  • Pozyskiwanie finansowania oraz negocjacje z instytucjami finansującymi,
  • Analiza, ocena oraz czynny udział w procesie decyzyjnym dotyczącym potencjalnych projektów inwestycyjnych,
  • Prognoza wyniku finansowego, przygotowanie budżetu oraz monitorowanie jego realizacji,
  • Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych oraz GUS i odpowiedzialność za ich terminowe składanie,
  • Współpraca z audytorami,
  • Nadzór nad projektami M&A,
  • Bezpośrednia współpraca z Zarządem Spółki
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

English Language Teacher

zagranica
Wygasła: 06.06.2019
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Asystentka/Asystent Biura

Warszawa
Wygasła: 10.03.2018
Asystent
od 4000 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie AVISTA CONSULTING & MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.