1. Pracodawca
  2. Poznań
  3. MERKELEON P sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

MERKELEON P sp. z o.o.

POZNAŃ, UL. JANA HENRYKA DĄBROWSKIEGO 77A

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (116) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 116 )

Senior Go Developer - Game Aggregator

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.04.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work in a fully agile environment with senior engineers and business side;
  • Participate in designing and development of the fault-tolerant, highly available, and optimized solutions;
  • Monitor and optimize your services in production for excellence;
  • Design and implement unit tests;
  • Integration with 3rd party game vendors and other services;
  • Collaborate with other teams - product, infrastructure, and business;
  • Participation in code review of other team members, backlog grooming, and retro
Pokaż więcej >>
od 13900 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Incident Response Analyst

Warszawa
Wygasła: 16.04.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Upgrade SOC processes & response automation;
  • Respond to cybersecurity incidents;
  • Immerse yourself in the specifics of systems and processes to achieve a balance of security and performance;
  • Investigate security incidents and instigate remedial measures to address breaches
Pokaż więcej >>
od 9100 do 13900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Go Developer - Game Aggregator

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work in a fully agile environment with senior engineers and business side;
  • Participate in designing and development of the fault-tolerant, highly available, and optimized solutions;
  • Monitor and optimize your services in production for excellence;
  • Design and implement unit tests;
  • Integration with 3rd party game vendors and other services;
  • Collaborate with other teams - product, infrastructure, and business;
  • Participation in code review of other team members, backlog grooming, and retro
Pokaż więcej >>
od 13900 do 20000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Incident Response Analyst

Warszawa
Wygasła: 17.03.2024
full-time
umowa o pracę
home office work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Upgrade SOC processes & response automation;
  • Respond to cybersecurity incidents;
  • Immerse yourself in the specifics of systems and processes to achieve a balance of security and performance;
  • Investigate security incidents and instigate remedial measures to address breaches
Pokaż więcej >>
od 9100 do 13900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant

Poznań
Wygasła: 06.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Workflow and payments control
  • Сash flow management
  • Monthly customer’s calculations check and billing reconciliation
  • Preparation of monthly management accounts and periodical financial reporting
  • Assisting management in the decision-making process by preparing budgets and financial forecasts
  • Review and control data received from business partners
  • Other ad hoc work as required
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Budgeting and Planning Specialist

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 03.03.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Monthly customers’ calculations check and billings reconcilations,
  • Control the cost of the approval process,
  • Take part in month closure activities,
  • Interact with all departments on the financial analysis issues,
  • Pepare the budgets and forecasts together with the department heads to implement their initiatives and achieve corporate goals,
  • Pepare ad hoc reports, analysis and tasks requested by the management
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Proofreader Assistant

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 02.03.2024
full-time, part time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
assistant
Obowiązki:
  • Assists Proofreader/Copy Editor in proofreading marketing copy, and copy drafted by other teams upon request
  • Where possible, participates in copywriting; reviews and edits copy
  • Manages the localisation process for SOFTSWISS Group websites
  • Participates in the workflow with contract work (translation agencies, service providers, etc.)
  • Responsible for drafting manuals and guidelines within the scope of the Content Marketing Team (collaborates with the Proofreader/Copy Editor on the Copy Style Guide)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Art Director

Wierzbięcice 1B, Wilda, Poznań
Wygasła: 29.02.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
manager / supervisor, team manager
Obowiązki:
  • Produces art layouts by developing art concepts and providing work direction to staff
  • Resolves operational problems, traffic management team of 3 people
  • Meets art department work standards by following production, productivity, quality, and customer service standards
  • Trains, assigns, schedules, and coaches employees
  • Formulates art concepts by supervising workers engaged in executing layout designs for artwork and copy to be presented by visual communications media
  • Selects and secures illustrative material by formulating basic layout design concepts and conducting research
  • Obtains client approval by presenting final layouts, storyboards, and illustrations; and responds to client commentary and requests
  • Improves quality results by studying, evaluating, and re-designing processes
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SEO Specialist

Wierzbięcice 1B, Wilda, Poznań
Wygasła: 23.02.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Managing various client's projects
  • Building a comprehensive SEO strategy and setting goals
  • Search for new prospects / ideas for useful content creation
  • Ongoing analysis: competitors, traffic, rankings, performing keywords
  • Ongoing control of onsite factors
  • Building individual link building strategies
  • Close cooperation with our team of link builders, copywriters, designers, and web developers
  • Direct communication with clients, reporting to line manager
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SEO Specialist

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 23.02.2024
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Managing various client's projects
  • Building a comprehensive SEO strategy and setting goals
  • Search for new prospects / ideas for useful content creation
  • Ongoing analysis: competitors, traffic, rankings, performing keywords
  • Ongoing control of onsite factors
  • Building individual link building strategies
  • Close cooperation with our team of link builders, copywriters, designers, and web developers
  • Direct communication with clients, reporting to line manager
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Księgowy / Starsza Księgowa

Wierzbięcice 1A, Wilda, Poznań
Wygasła: 15.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowanie, weryfikacja i księgowanie operacji gospodarczych;
  • Rozliczanie i uzgadnianie kont rozrachunkowych;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i księgowanie amortyzacji;
  • Przygotowanie, przegląd i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych;
  • Weryfikacja i księgowanie kosztów podróży służbowych;
  • Przygotowywanie i analiza danych do przygotowania deklaracji podatkowych (JPK_VAT, VAT UE, WHT);
  • Współpraca z Główną Księgową przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych i deklaracji CIT;
  • Sporządzanie raportów do GUS, NBP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

Wierzbięcice 1A, Wilda, Poznań
Wygasła: 03.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie listy płac dla pracowników w organizacji zatrudniającej ponad 500 osób;
  • Prowadzenie bazy danych kadrowych dotyczących wynagrodzeń;
  • Zarządzanie budżetem organizacji i wydatkami, wraz z wdrożeniem systemu premiowego;
  • Raportowanie do przełożonego w zakresie podjętych działań i problemów;
  • Rozpatrywanie i rozwiązywanie skarg pracowników dotyczących systemu płac;
  • Przetwarzanie listy płac na podstawie baz danych przy użyciu firmowych programów;
  • Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu płac i wydatków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

Wierzbięcice 1A, Wilda, Poznań
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie listy płac dla pracowników w organizacji zatrudniającej ponad 500 osób;
  • Prowadzenie bazy danych kadrowych dotyczących wynagrodzeń;
  • Zarządzanie budżetem organizacji i wydatkami, wraz z wdrożeniem systemu premiowego;
  • Raportowanie do przełożonego w zakresie podjętych działań i problemów;
  • Rozpatrywanie i rozwiązywanie skarg pracowników dotyczących systemu płac;
  • Przetwarzanie listy płac na podstawie baz danych przy użyciu firmowych programów;
  • Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu płac i wydatków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Księgowa / Księgowy

Wierzbięcice 1A, Wilda, Poznań
Wygasła: 12.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Dokładne rejestrowanie transakcji finansowych w systemie księgowym pod nadzorem;
  • Prowadzenie i aktualizowanie kont księgi głównej;
  • Przetwarzanie faktur zakupu i wydatków, uzgadnianie wyciągów bankowych z księgą główną, badanie i rozwiązywanie wszelkich rozbieżności;
  • Weryfikacja i księgowanie kosztów podróży służbowych;
  • Przygotowywanie i rozliczanie zaliczek dla pracowników;
  • porządkowanie i archiwizowanie dokumentów księgowych;
  • Bycie na bieżąco z odpowiednimi standardami i przepisami dotyczącymi rachunkowości;
  • Zapewnienie wsparcia podczas audytów wewnętrznych i zewnętrznych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Starszy Księgowy / Starsza Księgowa

Wierzbięcice 1A, Wilda, Poznań
Wygasła: 10.01.2024
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), starszy specjalista (Senior)
Obowiązki:
  • Przygotowanie, weryfikacja i księgowanie operacji gospodarczych;
  • Rozliczanie i uzgadnianie kont rozrachunkowych;
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych i księgowanie amortyzacji;
  • Przygotowanie, przegląd i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych;
  • Weryfikacja i księgowanie kosztów podróży służbowych;
  • Przygotowywanie i analiza danych do przygotowania deklaracji podatkowych (JPK_VAT, VAT UE, WHT);
  • Współpraca z Główną Księgową przy sporządzaniu rocznych sprawozdań finansowych i deklaracji CIT;
  • Sporządzanie raportów do GUS, NBP
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie listy płac dla pracowników w organizacji zatrudniającej ponad 500 osób;
  • Prowadzenie bazy danych kadrowych dotyczących wynagrodzeń;
  • Zarządzanie budżetem organizacji i wydatkami, wraz z wdrożeniem systemu premiowego;
  • Raportowanie do przełożonego w zakresie podjętych działań i problemów;
  • Rozpatrywanie i rozwiązywanie skarg pracowników dotyczących systemu płac;
  • Przetwarzanie listy płac na podstawie baz danych przy użyciu firmowych programów;
  • Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu płac i wydatków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bank Relations Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 09.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Managing of the account opening process, handling of KYB procedure (filing forms, negotiations, problem-solving)
  • Communication with banks and financial institutions about boarding process, provision of documents and explanations
  • Passing bank audits, account reviews
  • Responding to questions regarding payments
  • Cooperation with Legal&Compliance, Finance and PSP teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bank Relations Manager

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Managing of the account opening process, handling of KYB procedure (filing forms, negotiations, problem-solving)
  • Communication with banks and financial institutions about boarding process, provision of documents and explanations
  • Passing bank audits, account reviews
  • Responding to questions regarding payments
  • Cooperation with Legal&Compliance, Finance and PSP teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. kadr i płac

Wierzbięcice 1A, Wilda, Poznań
Wygasła: 09.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Przetwarzanie listy płac dla pracowników w organizacji zatrudniającej ponad 500 osób;
  • Prowadzenie bazy danych kadrowych dotyczących wynagrodzeń;
  • Zarządzanie budżetem organizacji i wydatkami, wraz z wdrożeniem systemu premiowego;
  • Raportowanie do przełożonego w zakresie podjętych działań i problemów;
  • Rozpatrywanie i rozwiązywanie skarg pracowników dotyczących systemu płac;
  • Przetwarzanie listy płac na podstawie baz danych przy użyciu firmowych programów;
  • Przygotowywanie raportów dotyczących budżetu płac i wydatków
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Copywriter

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 06.12.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Crafting copies (both short & long read formats: posts, news, press releases, articles) for PR purposes that effectively communicate the value of products and services, as well as the brand in English & Russian languages
  • Writing/editing descriptions & bios for company profiles
  • Preparing supporting texts for submission to professional awards and participation in industry events
  • Implementing the content plan and close cooperation with PR Managers, SMM Managers, Event Managers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Admin Assistant

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 24.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Assistance in completing documents when hiring/dismissing/vacation. Includes signing, checking, sending
  • Assistance in document circulation for new employees (pre-boarding process)
  • Communication with accountant, recruiters, HRBPs, managers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 09.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Accounting/bookkeeping in internally developed management system
  • Prime documents workflow support (agreements, invoices etc.)
  • Collaboration with ERP dev team: task setting, requirements description, coordination and control
  • Constant collaboration with external outsourced accountants, auditors and tax advisors
  • Tax compliance in different jurisdictions
  • Workflow and payments control
  • Cash flow management
  • Ad-hoc report preparation by request
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Accountant

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 09.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Accounting/bookkeeping in internally developed management system
  • Prime documents workflow support (agreements, invoices etc.)
  • Collaboration with ERP dev team: task setting, requirements description, coordination and control
  • Constant collaboration with external outsourced accountants, auditors and tax advisors
  • Tax compliance in different jurisdictions
  • Workflow and payments control
  • Cash flow management
  • Ad-hoc report preparation by request
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bank relations manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 04.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Managing of the account opening process, handling of KYB procedure (filing forms, negotiations, problem-solving)
  • Communication with banks and financial institutions about boarding process, provision of documents and explanations
  • Passing bank audits, account reviews
  • Responding to questions regarding payments
  • Cooperation with Legal&Compliance, Finance and PSP teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Bank relations manager

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 04.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Managing of the account opening process, handling of KYB procedure (filing forms, negotiations, problem-solving)
  • Communication with banks and financial institutions about boarding process, provision of documents and explanations
  • Passing bank audits, account reviews
  • Responding to questions regarding payments
  • Cooperation with Legal&Compliance, Finance and PSP teams
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Head of Creative Team

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 02.11.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
team manager
Obowiązki:
  • Work in close partnership with the Brand Teams to produce new ideas for branding and all types of marketing communications
  • Manage the Creative Team’s daily workflow, assign project workloads, prioritize and monitor deadlines and budgets, control KPIs, and be responsible for the overall Team’s efficiency and development
  • Assist internal clients in Creative Team briefing and resolving issues by responding to questions promptly and professionally
  • Manage internal brainstorming meetings and creative sessions
  • Manage and evaluate final creative concepts and visuals before presentation to internal clients
  • Shape brand standards and create procedures to ensure all communication is brand-appropriate
  • Evaluate trends and keep up-to-date with the latest marketing techniques
  • Regular reporting on the Creative Team results
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inżynier systemów i sieci komputerowych

Poznań
Wygasła: 11.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; - nadzór
  • projektowanie i konstruuowanie systemów komputerowych oraz tworzenie oprogramowania systemowego
  • - posługiwanie się znajomością stosowanego sprzętu i metodami programowania systemowego
  • dokumentacją i informacjami aplikacyjnymi uzyskiwanymi od producentów
  • w celu budowy efektywnych systemów komputerowych itd
Pokaż więcej >>
od 20 673 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. mediów społecznościowych

Poznań
Wygasła: 11.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; - planowanie
  • wdrażanie i monitorowanie strategii firmy w zakresie mediów społecznościowych
  • w celu poprawienia obecności firmy w internecie i zwiększenia świadomości marki; - zarządzanie
  • konfigurowanie i optymalizowanie kont w mediach społecznościowych; - śledzenie na bieżąco najlepszych praktyk i technologii mediów społecznościowych itd
Pokaż więcej >>
od 9 493 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia

Poznań
Wygasła: 11.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; - obsługa posprzedażowa klientów; - budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; - reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; - pomóc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji
Pokaż więcej >>
od 4 975 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 21.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process payroll for employees in the organization with a staff of more than 500 people;
  • Maintain personnel database regarding salaries;
  • Manage organization budget and expenses with the bonus system implementation;
  • Report to department supervisor regarding activities and issues;
  • Address and resolve employee complaints regarding the payroll sustem;
  • Work with company database programs to process payroll;
  • Prepare reports to relevant departments about payroll budget and expense
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Warszawa
Wygasła: 21.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process payroll for employees in the organization with a staff of more than 500 people;
  • Maintain personnel database regarding salaries;
  • Manage organization budget and expenses with the bonus system implementation;
  • Report to department supervisor regarding activities and issues;
  • Address and resolve employee complaints regarding the payroll sustem;
  • Work with company database programs to process payroll;
  • Prepare reports to relevant departments about payroll budget and expense
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia

Poznań
Wygasła: 05.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; wsparcie klientów zgodnie z procedurami i praktykami firmy; zbieranie feedbacku i proponowanie usprawnień; dbanie o jakość realizowanych zadań
Pokaż więcej >>
od 4 043 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. płatności

Poznań
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; organizowanie systemu rachunkowości i księgowości w organizacji
  • wykorzystywane różnych technik dokonywania rozliczeń i kalkulacji kosztów
  • prowadzenie rozliczeń finansowych
  • prowadzenie rachunku kosztów i wyników oraz ich analizowaniu
Pokaż więcej >>
od 5 415 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. finansowych

Poznań
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; organizowanie systemu rachunkowości i księgowości w organizacji
  • wykorzystywane różnych technik dokonywania rozliczeń i kalkulacji kosztów
  • prowadzenie rozliczeń finansowych
  • prowadzenie rachunku kosztów i wyników oraz ich analizowanie
Pokaż więcej >>
od 8 447 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. organizacji i rozwoju sprzedaży

Poznań
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim ; analiza rynku
  • kreowanie i realizowanie polityki sprzedaży
  • koordynacja działań sprzedażowych
  • pozyskiwanie i obsługa klientów - raportowanie wyników itd
Pokaż więcej >>
od 6 740 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia

Poznań
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim obsługa posprzedażowa klientów; budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; pomóc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji
Pokaż więcej >>
od 4 303 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Accountant

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 15.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Keeping up-to-date and correct bookkeeping in accordance with current legislation for a company with 550 employees working in the field of software development
  • Valuation of assets and liabilities, determination of the financial result and tax and income tax bases. Preparation of tax returns (CIT, PIT, VAT, and JPK files)
  • Preparation of tax returns, GUS, and NBP reports
  • Responsibility for accounting policy and plan of accounts for companies under commercial, civil and labor law
  • Cooperation with external institutions (CSO, ZUS, US), cooperation with lawyers and tax advisors
  • Preparation of necessary documentation for audits and fiscal inspections
  • Month and year-end closing, including cost and revenue analysis, and cost provisioning
  • Preparation of reports and statements (including accounting, financial, settlement, etc.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. finansowych

Poznań
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; organizowanie systemu rachunkowości i księgowości w organizacji
  • wykorzystywane różnych technik dokonywania rozliczeń i kalkulacji kosztów
  • prowadzenie rozliczeń finansowych
  • prowadzenie rachunku kosztów i wyników oraz ich analizowanie
Pokaż więcej >>
od 5 007 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia

Poznań
Wygasła: 29.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; obsługa posprzedażowa klientów; budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; pomóc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji
Pokaż więcej >>
od 5 031 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznań
Wygasła: 25.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • - stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; - obsługa posprzedażowa klientów ; - budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; - reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; - pomoc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji
Pokaż więcej >>
od 6 908 do 7 369 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

BizDev Manager

Poznań
Wygasła: 04.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Holding actual PSP and PM research as per our main market needs;
  • Perform calls and further communication with potential PSPs;
  • Help underwriting process by sending requests for Check List, NDAs and KYC/B from the PSP;
  • Make volume forecasts, rate and fee calculations for new PSPs, BAM and On-boarding Teams;
  • Work closely with Treasury and Legal team regarding new PSPs, current contract and commercials, discounts etc.;
  • Arrange Referral agreements with PSP, Gateways, Facilitators/Integrators and others and promote to partners
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Software Architect

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 09.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Guide technology choices and approaches to execution;
  • Plan and coordinate the technical strategy and implementation;
  • Drive clarity in our architecture and technical designs through frequent communication and documentation;
  • Advocate for value-optimized, highly available, performant, efficient, and scalable designs and coding practices;
  • Advocate engineering procedures within the Agile framework for best practices across the software development lifecycle;
  • Participate in planning meetings for our product roadmap and deliverables across multiple product areas;
  • Provide technical designs for and feedback on other engineering work;
  • Continuously improve delivery velocity, stability, and quality of the specific technologies and system components as well as the overall system;
  • Break architectural work down into manageable, iterative improvements, and guide your own work and that of team members to execute these plans in a timely manner
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Senior Go Developer

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 09.10.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work in a fully agile environment with senior engineers and business side;
  • Participate in designing and development of the fault-tolerant, highly available, and optimized solutions;
  • Monitor and optimize your services in production for excellence;
  • Design and implement unit tests;
  • Integration with 3rd party game vendors and other services;
  • Collaborate with other teams – product, infrastructure, and business;
  • Participation in code review of other team members, backlog grooming, and retro
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

specjalista ds. płatności

Poznań
Wygasła: 05.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; prowadzenie operacji finansowych zgodnie z obowiązującymi zasadami rachunkowości; księgowanie dokumentów oraz sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji podatkowych i sprawozdań;
Pokaż więcej >>
od 8 108 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. obsługi klienta

Poznań
Wygasła: 05.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; obsługa posprzedażowa klientów; budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; pomóc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji
Pokaż więcej >>
od 7 133 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Analityk biznesowy

Poznań
Wygasła: 04.09.2023
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m.in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; przeprowadzanie analiz wielopłaszczyznowych w zakresie: zasad funkcjonowania firmy
  • relacji i powiązań finansowych
  • logistycznych
  • sprzedażowych
  • marketingowych oraz planów rozwoju
  • diagnozowanie
  • analizowanie i monitorowanie sytuacji i zmian zachodzących na rynku oraz w otoczeniu firmy
  • prowadzenie wielowymiarowych analiz danych pochodzących z poszczególnych działów firmy w zakresie polityki biznesowej i kooperowania z różnymi działami
Pokaż więcej >>
od 18 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds partnerów

Poznań
Wygasła: 04.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a -komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; określanie potrzeb biznesowych klientów i proponowanie sposobów rozwiązywania problemów biznesowych organizacji
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wsparcia

Poznań
Wygasła: 04.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • stała komunikacja z członkami zespołu
  • pozostałymi pracownikami firmy oraz klientami/kontraktorami w j. rosyjskim i angielskim
  • ponieważ firma działa pod marką pochodzącą z Białorusi i obsługuje m. in. rynki wschodnie
  • a komunikacja wewnętrzna odbywa się w j. rosyjskim; obsługa posprzedażowa klientów; budowa i utrzymanie przyjaznych relacji z klientami; reprezentacja firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami; pomóc w rozwiązywaniu problemów oraz przyjmowanie reklamacji
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Chief Accountant

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 16.09.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
manager / supervisor
Obowiązki:
  • Keeping up-to-date and correct bookkeeping in accordance with current legislation for a company with 550 employees working in the field of software development
  • Valuation of assets and liabilities, determination of the financial result and tax and income tax bases. Preparation of tax returns (CIT, PIT, VAT, and JPK files)
  • Preparation of tax returns, GUS, and NBP reports
  • Responsibility for accounting policy and plan of accounts for companies under commercial, civil and labor law
  • Cooperation with external institutions (CSO, ZUS, US), cooperation with lawyers and tax advisors
  • Preparation of necessary documentation for audits and fiscal inspections
  • Month and year-end closing, including cost and revenue analysis, and cost provisioning
  • Preparation of reports and statements (including accounting, financial, settlement, etc.)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 15.09.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Process payroll for employees in the organization with a staff of more than 500 people;
  • Maintain personnel database regarding salaries;
  • Manage organization budget and expenses with the bonus system implementation;
  • Report to department supervisor regarding activities and issues;
  • Address and resolve employee complaints regarding the payroll sustem;
  • Work with company database programs to process payroll;
  • Prepare reports to relevant departments about payroll budget and expense
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate HR Business Partner

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 16.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Partner with HR Business Partner and business team focused on HR agenda designed to recruit, develop, and motivate employees
  • Execute best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Planning (meeting setup on time, documents preparation, etc.)
  • Help HRBP to develop comprehensive recruiting plan for dedicated teams
  • Support with organizational and operational questions related to pre-onboarding and onboarding
  • Conduct welcome and regular onboarding meetings, answer newcomers questions, provide day-to-day HR support to employees
  • Assist employees with questions related to compensation and benefits plans, relocation, payment questions etc
  • Partner with HRBP by supporting organizational and operational part of the Feedback 360 gathering and analysis as well as Individual Development Planning, Performance Review and succession
  • Manage Education Requests based on IDP yearly plans (including corporate, like English)
  • Organize and conduct exit interviews and ensure smooth execution of Offboarding process
  • Together with HR Admin ensure OrgCharts, Job Descriptions, and employees files are in place and regularly updated
  • Coordinate BU events preparation together with an Event Specialist
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate HR Business Partner

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 16.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Partner with HR Business Partner and business team focused on HR agenda designed to recruit, develop, and motivate employees
  • Execute best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Planning (meeting setup on time, documents preparation, etc.)
  • Help HRBP to develop comprehensive recruiting plan for dedicated teams
  • Support with organizational and operational questions related to pre-onboarding and onboarding
  • Conduct welcome and regular onboarding meetings, answer newcomers questions, provide day-to-day HR support to employees
  • Assist employees with questions related to compensation and benefits plans, relocation, payment questions etc
  • Partner with HRBP by supporting organizational and operational part of the Feedback 360 gathering and analysis as well as Individual Development Planning, Performance Review and succession
  • Manage Education Requests based on IDP yearly plans (including corporate, like English)
  • Organize and conduct exit interviews and ensure smooth execution of Offboarding process
  • Together with HR Admin ensure OrgCharts, Job Descriptions, and employees files are in place and regularly updated
  • Coordinate BU events preparation together with an Event Specialist
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Poznań
Wygasła: 11.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Running the company's office in Poznan
  • Assisting the Regional Director in Poland with day-to-day tasks - administrative support
  • Administrative and organizational support for other company departments
  • Ensuring that employees have access to the office during working hours
  • Maintaining the office conference room booking calendar
  • Handling the document flow, incoming/outgoing correspondence, etc
  • Day-to-day cooperation with all SOFTSWISS group companies and departments
  • Dealing with external suppliers/service providers (office supplies, cleaning products, coffee, tea, etc.)
  • Handling courier deliveries
  • Maintaining a tidy office and company image - coordinating and monitoring cleanliness in the office and company premises
  • Organization and management of business meetings
  • Participation in the organization of conferences, training courses and company events
  • Handling reservations in corporate housing
  • Managing internal correspondence with company employees directed to the regional director or to the administration office
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Marketing Analyst

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 10.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Regularly tracking and reporting on KPIs of the marketing department, presentations, and results delivery
  • Analysis of internal and external business environment: competitors, market trends, marketing, sales funnel conversions, etc
  • SOV, media monitoring, key topics in PR publications. Tracking marketing campaigns through all communication channels on an ongoing basis
  • Transforming analytical data into business recommendations and strategic insights
  • Calculating business cases and validating initiatives based on defined metrics
  • Cross-team collaboration and effective interactions
  • Implementation of the research projects
  • Searching for new areas of growth, improvement, and innovation (growth hacking)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 07.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Payroll calculation (management accounting) for different locations: Austria, Georgia, Serbia, HTP:
  • Payroll calculation and Interaction with local accountants and (or) outsourcing payroll companies;
  • Preparation of lists of employees for payroll;
  • Work with contracts B2C, B2B;
  • Calculation and accrual of bonuses according to corporate policies;
  • Maintaining payroll costs for management accounts;
  • Working with the HR and managers for closing probationary periods
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 07.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Payroll calculation (management accounting) for different locations: Austria, Georgia, Serbia, HTP:
  • Payroll calculation and Interaction with local accountants and (or) outsourcing payroll companies;
  • Preparation of lists of employees for payroll;
  • Work with contracts B2C, B2B;
  • Calculation and accrual of bonuses according to corporate policies;
  • Maintaining payroll costs for management accounts;
  • Working with the HR and managers for closing probationary periods
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Manager

Poznań
Wygasła: 04.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Creating and implementing the brand’s external communication strategy and PR campaigns
  • Ensuring media coverage of company news and updates according to the strategy: writing and editing in the English and Russian languages (press releases, articles, interviews, case studies) and working with PR agencies
  • Working with the company’s C-level representatives: increasing the frequency of media mentions, creating a positive brand image via interviews, comments, etc
  • Regular interactions with media partners, expanding the media map, media monitoring for brand presence
  • Organising the brand’s participation in industry awards, public speaking events, video interviews, and podcasts (online and offline)
  • Analysing PR efficiency and competitive environment, regular reporting
  • Analysing the brand’s reputation across digital channels and media; working with negative reviews
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

SEO specialist

Warszawa
Wygasła: 04.06.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Managing casino-related, crypto projects, casino news/reviews and corporate websites
  • Search for new niches, traffic analysis, and collection of core seeds
  • Competitor analysis, building a project development strategy
  • Link building
  • Managing a team of link builders, copywriters, designers, and web developers
  • Setting goals
  • Planning and reporting
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner Assistant

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 21.05.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Support with organizational and operational questions related to pre-onboarding and onboarding
  • Conduct welcome and regular onboarding meetings, answer newcomers' questions, and provide day-to-day HR support to employees
  • Assist employees with questions related to compensation and benefits plans
  • Partner with HR BP in order to hold organizational questions related to Performance
  • Reviews (meeting setup on time, feedback gathering, etc.)
  • Partner with HRBP by supporting the organizational and operational part of the Feedback 360 gathering and analysis
  • Partner with HRBP by supporting organizational and operational parts of Individual Development Planning
  • Manage Education Requests based on IDP yearly plans (including corporate, like English)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner Assistant

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 21.05.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Support with organizational and operational questions related to pre-onboarding and onboarding
  • Conduct welcome and regular onboarding meetings, answer newcomers' questions, and provide day-to-day HR support to employees
  • Assist employees with questions related to compensation and benefits plans
  • Partner with HR BP in order to hold organizational questions related to Performance
  • Reviews (meeting setup on time, feedback gathering, etc.)
  • Partner with HRBP by supporting the organizational and operational part of the Feedback 360 gathering and analysis
  • Partner with HRBP by supporting organizational and operational parts of Individual Development Planning
  • Manage Education Requests based on IDP yearly plans (including corporate, like English)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Brand Manager

Towarowa 28, Wola, Warszawa
Wygasła: 20.05.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Participation in the development and execution Brand Marketing strategy aimed to increase awareness and the brand image associations
  • Analyse market trends and competitive landscape to investigate opportunities for growth
  • Align internal and external communication with the company’s targets and brand positioning
  • Effective project leadership and project management. Proactive participation in cross-functional project teamwork
  • Handle budget and document flow for activities
  • Maintenance of Brand targets achievement
  • Analyse of KPIs and report on projects effectiveness
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Designer (Marketing Team)

Warszawa
Wygasła: 18.05.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Development (80%) and adaptation (20%) of advertising materials based on brand guidelines for social networks, website, other digital media (eg animated banners) and offline media
  • Implementation and compliance with Vis Id standards to maintain a unified visual image of brands
  • Supporting the daily operations of the marketing department through the preparation of required visual materials (templates, presentations, special requests)
  • Collaborate with teams within the company to complete tasks effectively and efficiently
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Poznań
Wygasła: 11.05.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Running the company's office in Poznan
  • Assisting the Regional Director in Poland with day-to-day tasks - administrative support
  • Administrative and organizational support for other company departments
  • Ensuring that employees have access to the office during working hours
  • Maintaining the office conference room booking calendar
  • Handling the document flow, incoming/outgoing correspondence, etc
  • Day-to-day cooperation with all SOFTSWISS group companies and departments
  • Dealing with external suppliers/service providers (office supplies, cleaning products, coffee, tea, etc.)
  • Handling courier deliveries
  • Maintaining a tidy office and company image - coordinating and monitoring cleanliness in the office and company premises
  • Organization and management of business meetings
  • Participation in the organization of conferences, training courses and company events
  • Handling reservations in corporate housing
  • Managing internal correspondence with company employees directed to the regional director or to the administration office
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate HR Business Partner

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 20.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Partner with HR Business Partner and business team focused on HR agenda designed to recruit, develop, and motivate employees
  • Execute best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Planning (meeting setup on time, documents preparation, etc.)
  • Help HRBP to develop comprehensive recruiting plan for dedicated teams
  • Support with organizational and operational questions related to pre-onboarding and onboarding
  • Conduct welcome and regular onboarding meetings, answer newcomers questions, provide day-to-day HR support to employees
  • Assist employees with questions related to compensation and benefits plans, relocation, payment questions etc
  • Partner with HRBP by supporting organizational and operational part of the Feedback 360 gathering and analysis as well as Individual Development Planning, Performance Review and succession
  • Manage Education Requests based on IDP yearly plans (including corporate, like English)
  • Organize and conduct exit interviews and ensure smooth execution of Offboarding process
  • Together with HR Admin ensure OrgCharts, Job Descriptions, and employees files are in place and regularly updated
  • Coordinate BU events preparation together with an Event Specialist
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Copywriter - Content Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 14.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Generate content ideas for short-form and long-form pieces and flesh out the content for said pieces
  • Write copy and manage content for the SOFTSWISS corporate website as well as its other websites
  • Create copy for a number of formats, distribution channels, and end goals (emails, website copy, press releases, case studies, sales copy, digital ads copy, and more)
  • Work closely with the task and requirements of PR & Events, Brand Marketing, Employer Brand, Digital Marketing, Design, SEO, and web development teams all the while managing the monthly roadmap of the Content Marketing Team
  • Contribute to the ongoing management, maintenance, and optimisation of the brand’s website as well as performance and analytics
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Copywriter - Content Manager

Warszawa
Wygasła: 14.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Generate content ideas for short-form and long-form pieces and flesh out the content for said pieces
  • Write copy and manage content for the SOFTSWISS corporate website as well as its other websites
  • Create copy for a number of formats, distribution channels, and end goals (emails, website copy, press releases, case studies, sales copy, digital ads copy, and more)
  • Work closely with the task and requirements of PR & Events, Brand Marketing, Employer Brand, Digital Marketing, Design, SEO, and web development teams all the while managing the monthly roadmap of the Content Marketing Team
  • Contribute to the ongoing management, maintenance, and optimisation of the brand’s website as well as performance and analytics
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Marketing Specialist (PPC)

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 14.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Develop, implement and manage hyperlocal, regional, and national Google Ads campaigns that provide targeted website traffic, leads, and sales for the B2B segment
  • Conduct keyword research and create SEM strategies based on stated business goals
  • Create high-performing PPC ads and landing pages that drive conversions
  • Oversee the day-to-day management of paid search campaigns
  • Monitor and adjust budgets in accordance with established plans
  • Provide Efficient communication of information and create regular reports on campaign results
  • Work closely with the SEO/Content Marketing team to develop highly effective integrated marketing campaigns
  • Manage account blocking risks and develop solutions for their re-launch,
  • Ability to work with Google Tag Manager and, together with the Research & Analytics department, build the correct tracking of actions on landing pages
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Digital Marketing Specialist (PPC)

Warszawa
Wygasła: 14.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Develop, implement and manage hyperlocal, regional, and national Google Ads campaigns that provide targeted website traffic, leads, and sales for the B2B segment
  • Conduct keyword research and create SEM strategies based on stated business goals
  • Create high-performing PPC ads and landing pages that drive conversions
  • Oversee the day-to-day management of paid search campaigns
  • Monitor and adjust budgets in accordance with established plans
  • Provide Efficient communication of information and create regular reports on campaign results
  • Work closely with the SEO/Content Marketing team to develop highly effective integrated marketing campaigns
  • Manage account blocking risks and develop solutions for their re-launch,
  • Ability to work with Google Tag Manager and, together with the Research & Analytics department, build the correct tracking of actions on landing pages
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Warszawa
Wygasła: 12.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Running the company's office in Poznan
  • Assisting the Regional Director in Poland with day-to-day tasks - administrative support
  • Administrative and organizational support for other company departments
  • Ensuring that employees have access to the office during working hours
  • Maintaining the office conference room booking calendar
  • Handling the document flow, incoming/outgoing correspondence, etc
  • Day-to-day cooperation with all SOFTSWISS group companies and departments
  • Dealing with external suppliers/service providers (office supplies, cleaning products, coffee, tea, etc.)
  • Handling courier deliveries
  • Maintaining a tidy office and company image - coordinating and monitoring cleanliness in the office and company premises
  • Organization and management of business meetings
  • Participation in the organization of conferences, training courses and company events
  • Handling reservations in corporate housing
  • Managing internal correspondence with company employees directed to the regional director or to the administration office
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Warszawa
Wygasła: 09.03.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Running the company's office in Warsaw or Poznan
  • Assisting the Regional Director in Poland with day-to-day tasks - administrative support
  • Administrative and organizational support for other company departments
  • Ensuring that employees have access to the office during working hours
  • Maintaining the office conference room booking calendar
  • Handling the document flow, incoming/outgoing correspondence, etc
  • Day-to-day cooperation with all SOFTSWISS group companies and departments
  • Dealing with external suppliers/service providers (office supplies, cleaning products, coffee, tea, etc.)
  • Handling courier deliveries
  • Maintaining a tidy office and company image - coordinating and monitoring cleanliness in the office and company premises
  • Organization and management of business meetings
  • Participation in the organization of conferences, training courses and company events
  • Handling reservations in corporate housing
  • Managing internal correspondence with company employees directed to the regional director or to the administration office
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Office Manager

Poznań
Wygasła: 08.04.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
team manager
Obowiązki:
  • Running the company's office in Poznan
  • Assisting the Regional Director in Poland with day-to-day tasks - administrative support
  • Administrative and organizational support for other company departments
  • Ensuring that employees have access to the office during working hours
  • Maintaining the office conference room booking calendar
  • Handling the document flow, incoming/outgoing correspondence, etc
  • Day-to-day cooperation with all SOFTSWISS group companies and departments
  • Dealing with external suppliers/service providers (office supplies, cleaning products, coffee, tea, etc.)
  • Handling courier deliveries
  • Maintaining a tidy office and company image - coordinating and monitoring cleanliness in the office and company premises
  • Organization and management of business meetings
  • Participation in the organization of conferences, training courses and company events
  • Handling reservations in corporate housing
  • Managing internal correspondence with company employees directed to the regional director or to the administration office
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner for Business Services

Poznań
Wygasła: 31.03.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Serve as HR business partner to senior leadership focused on HR agenda designed to recruit, develop, and motivate employees
  • Execute best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Work with the company’s senior leadership team and Talent Development team to establish a sound plan of management succession that corresponds to the strategy and objectives of the company
  • Together with the recruiting team develop comprehensive recruiting plans to meet the human capital needs of strategic goals
  • Ensure high quality onboarding and adaptation for all newly hired or promoted employees
  • Together with the Total Rewards team develop and implement comprehensive compensation and benefits plans
  • Together with the Total Rewards team and senior management facilitate Performance Reviews
  • Together with the senior management support the process of Individual Development Plan creation and implementation (regular discussions, track of the progress, follow up with the management)
  • Together with the Talent Development create and implement annual Training Plan based on the Organizational and Individual learning needs
  • Provide overall leadership and guidance by overseeing talent acquisition, career development, succession planning, retention, recognition, training, leadership development, performance management, compensation and benefits in the business line
  • Coach managers on how to develop teams
  • Manage employee relations
  • Together with HR Administrators ensure Orgcharts, Job Descriptions and employees files are in place and regularly updated
  • Enhance safety and wellness of employees
  • Organize exit interviews. Create action plans and together with HR Center of Expertise follow up on their implementation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Admin

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Maintenance of the personnel records (employee registration, communication about payment cards transfers between legal entities, vacations, dismissal of employees, some questions about legalization);
  • Drawing up job descriptions, employment contracts, contracts, NDA, local regulations, etc.;
  • Issuance of certificates and other documents from the employer;
  • Maintenance of the incoming and outgoing correspondence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate HR Business Partner

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 17.03.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Together with the HR Business Partner, acts as a single point contact for HR matters for the employees and managers in the dedicated business units, provides overall guidance by overseeing talent acquisition, career development, succession planning, retention, recognition, training, leadership development, performance management, compensation and benefits in the dedicated business unit
  • Executes best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Deliver high-quality, customer-focused HR services both to the leadership team and employees
  • Together with the HR Business Partners and the recruiting team develops comprehensive hiring plans to meet the human capital needs of strategic goals
  • Ensures high-quality onboarding and adaptation for all newly hired or promoted employees
  • Together with the Total Rewards team implements and supports comprehensive Compensation and Benefits plans
  • Together with the Total Rewards team and leadership team facilitates Performance Reviews
  • Together with the HR Business Partner and leadership team facilitates the process of Personal Development Plan creation and implementation (regular discussions, track of the progress, follow up with the management)
  • Together with the HR Business Partner and the Talent Development team creates and supports an annual Training Plan based on the Organizational and Individual learning needs
  • Works with the company’s leadership team, HR Business Partners and Talent Development team to establish a sound plan of management succession that corresponds to the strategy and objectives of the company
  • Manage employee relations
  • Together with HR Administrators ensures OrgCharts, Job Descriptions, and employees files are in place and regularly updated
  • Enhances the safety and wellness of employees
  • Organizes Exit Interviews and ensures smooth execution of Offboarding process
  • Creates action plans together with the HR Business Partners and HR Center of Expertise and follows up on their implementation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner for Business Services

Gzira, Malta
Wygasła: 24.02.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Serve as HR business partner to senior leadership focused on HR agenda designed to recruit, develop, and motivate employees
  • Execute best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Work with the company’s senior leadership team and Talent Development team to establish a sound plan of management succession that corresponds to the strategy and objectives of the company
  • Together with the recruiting team develop comprehensive recruiting plans to meet the human capital needs of strategic goals
  • Ensure high quality onboarding and adaptation for all newly hired or promoted employees
  • Together with the Total Rewards team develop and implement comprehensive compensation and benefits plans
  • Together with the Total Rewards team and senior management facilitate Performance Reviews
  • Together with the senior management support the process of Individual Development Plan creation and implementation (regular discussions, track of the progress, follow up with the management)
  • Together with the Talent Development create and implement annual Training Plan based on the Organizational and Individual learning needs
  • Provide overall leadership and guidance by overseeing talent acquisition, career development, succession planning, retention, recognition, training, leadership development, performance management, compensation and benefits in the business line
  • Coach managers on how to develop teams
  • Manage employee relations
  • Together with HR Administrators ensure Orgcharts, Job Descriptions and employees files are in place and regularly updated
  • Enhance safety and wellness of employees
  • Organize exit interviews. Create action plans and together with HR Center of Expertise follow up on their implementation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Business Partner for Business Services

Greater Poland
Wygasła: 24.02.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Serve as HR business partner to senior leadership focused on HR agenda designed to recruit, develop, and motivate employees
  • Execute best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Work with the company’s senior leadership team and Talent Development team to establish a sound plan of management succession that corresponds to the strategy and objectives of the company
  • Together with the recruiting team develop comprehensive recruiting plans to meet the human capital needs of strategic goals
  • Ensure high quality onboarding and adaptation for all newly hired or promoted employees
  • Together with the Total Rewards team develop and implement comprehensive compensation and benefits plans
  • Together with the Total Rewards team and senior management facilitate Performance Reviews
  • Together with the senior management support the process of Individual Development Plan creation and implementation (regular discussions, track of the progress, follow up with the management)
  • Together with the Talent Development create and implement annual Training Plan based on the Organizational and Individual learning needs
  • Provide overall leadership and guidance by overseeing talent acquisition, career development, succession planning, retention, recognition, training, leadership development, performance management, compensation and benefits in the business line
  • Coach managers on how to develop teams
  • Manage employee relations
  • Together with HR Administrators ensure Orgcharts, Job Descriptions and employees files are in place and regularly updated
  • Enhance safety and wellness of employees
  • Organize exit interviews. Create action plans and together with HR Center of Expertise follow up on their implementation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Account Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 23.02.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • building strong long-term relationships with clients and key people on the clients’ side
  • understanding the specifics of the client’s business, analysis of the client’s requirements, assistance in solving technical problems
  • daily consultations on using the product
  • conducting product trainings and demonstrations for clients and their teams
  • interacting with the development team, collection and analysis of clients’ feedback, direct participation in product backlog shaping
  • creating manuals and documentation on the use of the product for customers
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate HR Business Partner

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 10.02.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Together with the HR Business Partner, acts as a single point contact for HR matters for the employees and managers in the dedicated business units, provides overall guidance by overseeing talent acquisition, career development, succession planning, retention, recognition, training, leadership development, performance management, compensation and benefits in the dedicated business unit
  • Executes best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Deliver high-quality, customer-focused HR services both to the leadership team and employees
  • Together with the HR Business Partners and the recruiting team develops comprehensive hiring plans to meet the human capital needs of strategic goals
  • Ensures high-quality onboarding and adaptation for all newly hired or promoted employees
  • Together with the Total Rewards team implements and supports comprehensive Compensation and Benefits plans
  • Together with the Total Rewards team and leadership team facilitates Performance Reviews
  • Together with the HR Business Partner and leadership team facilitates the process of Personal Development Plan creation and implementation (regular discussions, track of the progress, follow up with the management)
  • Together with the HR Business Partner and the Talent Development team creates and supports an annual Training Plan based on the Organizational and Individual learning needs
  • Works with the company’s leadership team, HR Business Partners and Talent Development team to establish a sound plan of management succession that corresponds to the strategy and objectives of the company
  • Manage employee relations
  • Together with HR Administrators ensures OrgCharts, Job Descriptions, and employees files are in place and regularly updated
  • Enhances the safety and wellness of employees
  • Organizes Exit Interviews and ensures smooth execution of Offboarding process
  • Creates action plans together with the HR Business Partners and HR Center of Expertise and follows up on their implementation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Compensation and Benefits specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 08.02.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Provide analytical support to assist in the development, evaluation, and administration of programs and policies (keen focus on benefits)
  • Analyze labor market across different geo locations (Poland, Georgia, Serbia, Lithuania etc.)
  • Participate in salary and labor market surveys (Mercer, Korn Ferry, Radford etc.)
  • Conduct ongoing monitoring of emerging market trends and best practices
  • Work on range of compensation related task
  • Prepare periodic audits and reports upon request
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

HR Admin

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 08.01.2023
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Maintenance of the personnel records (employee registration, communication about payment cards transfers between legal entities, vacations, dismissal of employees, some questions about legalization);
  • Drawing up job descriptions, employment contracts, contracts, NDA, local regulations, etc.;
  • Issuance of certificates and other documents from the employer;
  • Maintenance of the incoming and outgoing correspondence
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Specialist

Lower Silesia
Wygasła: 06.01.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
home office work
hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way (chats/e-mails)
  • Assist in solving customer problems and current issues
  • Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training)
  • Make daily reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Compensation and Benefits specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 31.12.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Provide analytical support to assist in the development, evaluation, and administration of programs and policies (keen focus on benefits)
  • Analyze labor market across different geo locations (Poland, Georgia, Serbia, Lithuania etc.)
  • Participate in salary and labor market surveys (Mercer, Korn Ferry, Radford etc.)
  • Conduct ongoing monitoring of emerging market trends and best practices
  • Work on range of compensation related task
  • Prepare periodic audits and reports upon request
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate HR Business Partner

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 23.12.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Together with the HR Business Partner, acts as a single point contact for HR matters for the employees and managers in the dedicated business units, provides overall guidance by overseeing talent acquisition, career development, succession planning, retention, recognition, training, leadership development, performance management, compensation and benefits in the dedicated business unit
  • Executes best practices to promote employee engagement and to enable a high-performing workforce to contribute to the company’s strategic growth
  • Deliver high-quality, customer-focused HR services both to the leadership team and employees
  • Together with the HR Business Partners and the recruiting team develops comprehensive hiring plans to meet the human capital needs of strategic goals
  • Ensures high-quality onboarding and adaptation for all newly hired or promoted employees
  • Together with the Total Rewards team implements and supports comprehensive Compensation and Benefits plans
  • Together with the Total Rewards team and leadership team facilitates Performance Reviews
  • Together with the HR Business Partner and leadership team facilitates the process of Personal Development Plan creation and implementation (regular discussions, track of the progress, follow up with the management)
  • Together with the HR Business Partner and the Talent Development team creates and supports an annual Training Plan based on the Organizational and Individual learning needs
  • Works with the company’s leadership team, HR Business Partners and Talent Development team to establish a sound plan of management succession that corresponds to the strategy and objectives of the company
  • Manage employee relations
  • Together with HR Administrators ensures OrgCharts, Job Descriptions, and employees files are in place and regularly updated
  • Enhances the safety and wellness of employees
  • Organizes Exit Interviews and ensures smooth execution of Offboarding process
  • Creates action plans together with the HR Business Partners and HR Center of Expertise and follows up on their implementation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Talent Acquisition Partner

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 08.12.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Manage full-cycle recruiting processes ensuring a positive candidate experience through the interview (attract, select, interview, negotiate and extend offer)
  • Screen candidates' resumes and job applications
  • Conduct interviews using various reliable recruiting and selection tools/methods
  • Collaborate with and coach Hiring Managers to meet recruitment needs
  • Act as a point of contact and build influential candidate relationships during the selection process
  • Manage the scheduling of the interviews between candidates and Hiring Managers
  • Keeping up to date with new technological trends and products
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Event Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 03.12.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Plan event from start to finish according to requirements and objectives of company
  • Creation/management of corporate projects
  • Come up with suggestions to enhance the event’s success
  • Source and negotiate with vendors and suppliers
  • Coordinate all operations
  • Ensure event is completed smoothly and step up to resolve any problems that might occur
  • Analyze the event’s success and prepare surveys
  • Interaction with other teams (design team, marketing team) within the framework of ongoing tasks and projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Specialist

Lower Silesia
Wygasła: 23.11.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way (chats/e-mails)
  • Assist in solving customer problems and current issues
  • Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training)
  • Make daily reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Talent Development Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 03.11.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Create and maintain documentation: policies, instructions, guidelines
  • Create analytical reports related to Talent Development
  • Administrate various L&D tools like the English learning platform
  • Collect and process learning requests from business units (being able to define the learning gap and find the best fitting solution)
  • Consult and help employees with their questions regarding TD policies, learning opportunities, etc
  • Organize internal learning events (conferences, meetups, workshops)
  • Create and distribute internal communications on talent development
  • Join TD projects as a participant or lead them as a project owner
  • Design and provide surveys
  • Prepare presentations of new TD processes and policies
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Event Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 02.11.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Plan event from start to finish according to requirements and objectives of company
  • Creation/management of corporate projects
  • Come up with suggestions to enhance the event’s success
  • Source and negotiate with vendors and suppliers
  • Coordinate all operations
  • Ensure event is completed smoothly and step up to resolve any problems that might occur
  • Analyze the event’s success and prepare surveys
  • Interaction with other teams (design team, marketing team) within the framework of ongoing tasks and projects
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Specialist

Lower Silesia
Wygasła: 23.10.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work, hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way (chats/e-mails)
  • Assist in solving customer problems and current issues
  • Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training)
  • Make daily reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

PR Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 13.10.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Creating and implementing the brand’s external communication strategy and PR campaigns
  • Ensuring media coverage of company news and updates: writing and editing in the English and Russian languages (press releases, articles, interviews, case studies)
  • Working with the company’s C-level representatives: increasing frequency of media mentions, creating a positive brand image via interviews, comments, etc
  • Regular interaction with media partners, expanding the media map, media monitoring for brand presence
  • Organising the brand’s participation in industry awards, nominations, video interviews, and podcasts (online and offline)
  • Analysing PR efficiency and competitive environment, regular reporting
  • Analysing the brand’s reputation across digital channels and media; working with negative reviews
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Creator / Creative Lead

Lower Silesia
Wygasła: 29.09.2022
full-time
umowa o pracę
home office work
senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Work in close partnership with the Brand team to produce new ideas for branding and all types of marketing communications
  • Evaluate trends and keep up-to-date with the latest marketing techniques
  • Create and implement tailored marketing ideas based on marketing strategy
  • Manage internal brainstorming meetings and creative sessions
  • Shape brand standards and create procedures to ensure all communication is brand appropriate
  • Supervise the Design team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Creator / Creative Lead

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 29.09.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Work in close partnership with the Brand team to produce new ideas for branding and all types of marketing communications
  • Evaluate trends and keep up-to-date with the latest marketing techniques
  • Create and implement tailored marketing ideas based on marketing strategy
  • Manage internal brainstorming meetings and creative sessions
  • Shape brand standards and create procedures to ensure all communication is brand appropriate
  • Supervise the Design team
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Relocation - International Mobility Manager

Lower Silesia
Wygasła: 21.09.2022
full-time
umowa o pracę
home office work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Staff counseling services on relocation matters
  • Search for realtors in the EU countries
  • Communication with local realtors
  • Assistance to perform various operational tasks
  • Processing of applications in Jira
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Relocation - International Mobility Manager

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 21.09.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Staff counseling services on relocation matters
  • Search for realtors in the EU countries
  • Communication with local realtors
  • Assistance to perform various operational tasks
  • Processing of applications in Jira
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 16.09.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work, home office work, hybrid work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way (chats/e-mails)
  • Assist in solving customer problems and current issues
  • Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training)
  • Make daily reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Specialist

Lower Silesia
Wygasła: 16.09.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
home office work
assistant, junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way (chats/e-mails)
  • Assist in solving customer problems and current issues
  • Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training)
  • Make daily reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Payroll Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 07.09.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Process payroll for employees in the organization
  • Maintain personnel database regarding salaries
  • Manage organization budget and expenses with the bonus system implementation
  • Report to department supervisor regarding activities and issues
  • Address and resolve employee complaints relating to the payroll system
  • Work with company database programs to process payroll
  • Prepare reports to relevant departments about payroll budget and expense
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Customer Care Specialist (German language)

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 13.08.2022
full-time
umowa o pracę
kontrakt B2B
full office work, home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way (chats/e-mails)
  • Assist in solving customer problems and current issues
  • Knowledge of the admin area, the ability to use all the provided tools (training)
  • Make daily reports
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

C&B Specialist

Królowej Jadwigi 43, Wilda, Poznań
Wygasła: 13.08.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Participate in developing of a fair and competitive compensation and benefits package that is aligned to company’s business goals
  • Analyze labor market across different geo locations (Poland, Georgia, Serbia, Lithuania etc.)
  • Prepare job descriptions, job analysis, job evaluation and job classification
  • Participate in salary and labor market surveys (Mercer, Korn Ferry, Radford etc.)
  • Develop and review salary ranges
  • Develop and administrate company’s benefits package (health insurance, English classes, sport)
  • Conduct ongoing monitoring of emerging market trends and best practices
  • Prepare periodic audits and reports upon request
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

IT - Recruiter - Researcher

Poznań
Wygasła: 03.08.2022
full-time
umowa o pracę
home office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular), senior specialist (Senior)
Obowiązki:
  • Looking for employees for the IT team for multilevel positions (backend, front-end dev, BA/PM, QA, DevOps)
  • Placing IT vacancies on social networks, forums, chats, etc
  • Using additional sources of attracting candidates (gather recommendations, work with base of potential candidates, networking etc.)
  • Recruitment reports and adaptation
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie MERKELEON P SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.