Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (4)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 4 )
Pracownik elektronicznej i telefonicznej obsługi
Kraków
Wygasła: 04.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Komunikacja z klientami
2. Rozwiązywanie problemów klientów
3. Zarządzanie zapytaniami klientów
4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów
5. Obsługa systemu rosnącej rentowności
6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta
7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy
8. Zapewnienie ciągłości pracy systemów
od 1 600 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Fryzjer / Barber
Kraków
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
1. Konsultacje z klientami:. 2. Strzyżenie i modelowanie włosów: 3. Farbowanie włosów: 4. Zabiegi pielęgnacyjne: 5. Utrzymanie czystości i porządku w salonie: 6. Prowadzenie rejestracji i umawianie wizyt: 7. Edukacja i doradztwo:. 8. Utrzymanie aktualności wiedzy i umiejętności: 9. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta: 10. Zarządzanie zapasami produktów
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta/ ankieter
Kraków
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Praca w centrum elektronicznej obsługi klienta polega na realizacji usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem oraz zbudowanie relacji pozwalających na dalszą współpracę.
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta udziela informacji o usługach/produktach oferowanych przez jego pracodawcę i wyjaśnia klientom wszelkie wątpliwości. Dodatkowo przyjmuje zlecenia i przekazuje je do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia.
Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a firmą. Do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów i usług