1. Pracodawca
  2. Kraków
  3. FUNDACJA PROMOCJI NOWEJ HUTY
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

FUNDACJA PROMOCJI NOWEJ HUTY

KRAKÓW, UL. OS. NA WZGÓRZACH 15 / 21

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (4) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 4 )

Pracownik elektronicznej i telefonicznej obsługi

Kraków
Wygasła: 04.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Komunikacja z klientami 2. Rozwiązywanie problemów klientów 3. Zarządzanie zapytaniami klientów 4. Kierowanie klientów do odpowiednich działów 5. Obsługa systemu rosnącej rentowności 6. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta 7. Szczegółowa znajomość produktów i usług firmy 8. Zapewnienie ciągłości pracy systemów
od 1 600 PLN/godz
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Fryzjer / Barber

Kraków
Wygasła: 01.09.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • 1. Konsultacje z klientami:. 2. Strzyżenie i modelowanie włosów: 3. Farbowanie włosów: 4. Zabiegi pielęgnacyjne: 5. Utrzymanie czystości i porządku w salonie: 6. Prowadzenie rejestracji i umawianie wizyt: 7. Edukacja i doradztwo:. 8. Utrzymanie aktualności wiedzy i umiejętności: 9. Zapewnienie doskonałej obsługi klienta: 10. Zarządzanie zapasami produktów
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik telefonicznej i elektronicznej obsługi klienta/ ankieter

Kraków
Wygasła: 13.10.2023
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
  • Praca w centrum elektronicznej obsługi klienta polega na realizacji usługi za pomocą narzędzi teleinformatycznych. Osoba pracująca na tym stanowisku odpowiada za nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem oraz zbudowanie relacji pozwalających na dalszą współpracę. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta udziela informacji o usługach/produktach oferowanych przez jego pracodawcę i wyjaśnia klientom wszelkie wątpliwości. Dodatkowo przyjmuje zlecenia i przekazuje je do realizacji oraz informuje klientów o statusie zlecenia. Pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta odpowiada za właściwy przepływ informacji pomiędzy klientem a firmą. Do jego zadań może należeć również sprzedaż produktów i usług
  • przygotowywanie dokumentacji i raportów
  • przeprowadzanie ankiet i badań satysfakc
Pokaż więcej >>
od 3 600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Webmaster

Kraków
Wygasła: 31.03.2022
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Obowiązki:
  • Fundacja Promocji Nowej Huty
  • lider w branży szkoleniowej i usług rozwojowych
  • szuka kreatywnego webmastera
  • który w oparciu o otwarty CMS stworzy serwisy www rożnych przedsiebiorstw. Wymagania: - dobra znajomość HTML
  • CSS
  • PHP5
  • OOP
  • - znajomość JavaScript (jQuery)
  • AJAX i JSON będzie dodatkowym atutem
  • - doświadczenie we wdrożeniach OpenSource'owych systemów CMS (Joomla
  • Concrete5
  • WordPress
  • itp.)
  • - dobra znajomość relacyjnych baz danych (MySQL)
  • - znajomość optymalizacji zapytań SQL oraz kodu PHP
  • - podstawowa znajomość zagadnień bezpieczeństwa aplikacji internetowych
  • - podstawowa znajomość środowiska Linux
  • - podstawowa znajomość języka angielskiego
  • - umiejętności analitycznego myślenia
  • - optymizm
  • duże poczucie humoru
  • - umiejętność pracy w grupie. Praca w godzinach 8-16. Mogą być osoby z grupą inw
Pokaż więcej >>
od 3 010 do 10 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne