1. Pracodawca
  2. Gorzów Wielkopolski
  3. BAMA POLAND sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BAMA POLAND sp. z o.o.

GORZÓW WIELKOPOLSKI, UL. KOMBATANTÓW 34 / 504

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (23) Aktualne ( 1 ) Archiwalne ( 22 )

Kierownik produkcji

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Ważna do: 11.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem i obszarem produkcji
  • dbałość o terminowość, jakość i wydajność procesu produkcyjnego
  • rozwiązywanie pojawiających się problemów
  • inicjowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych
  • kooperacja z zarządem firmy
  • budowanie strategii produkcyjnej, wspieranie Zarządu
  • śledzenie wskaźników, przygotowywanie raportów
Pokaż więcej >>
Ważna do: 11.05.2024

Specjalista / Specjalistka ds. utrzymania infrastruktury IT

Szczecińska 5, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 03.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We’re hiring!
  • IT Infrastructure specialist (professional level)
  • Responsibilities:
  • - Active Directory, Microsoft 365 Services and Azure
  • - User hardware management and break fix support
  • - End user troubleshooting and support
  • - Windows Server and Hyper-V environment
  • - Local network in Gorzow, HP Aruba switches
  • - Sophos based Bama group WAN incl. Remote access and Firewall
  • - MS Teams incl. telephony via Teams
  • - Management of mobile devices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny księgowy / Główna księgowa

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 02.05.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów (np. polska ustawa o rachunkowości)
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby zarządu
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych,
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych,
  • nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości (zarządzanie zespołem 6 księgowych, z czego 5 osób wykonuje zadania na rzecz podmiotów powiązanych)
  • wysyłanie deklaracji JPK-VAT
  • przygotowywanie deklaracji podatkowych CIT
  • statystyka GUS
  • wykonywanie, nanoszenie płatności, sporządzanie planów wydatków dla spółki
  • koordynacja tematu przygotowania cen transferowych
  • kontakt z US
  • rozliczanie ZFSS, księgowanie miesięcznych odpisów, uzgadnianie danych z HR
  • księgowanie, rozliczanie rezerw
  • uzgadnianie sald z kontrahentami
  • wystawianie i księgowanie faktur sprzedaży
  • aktualizacja polityki rachunkowości
  • księgowanie PK, dokumentów kosztowych, wyciągów bankowych
  • pielęgnacja danych w DCW, np. zakładanie nowych kont, pielęgnacja tabeli
  • kontakt z DCW w razie konieczności dokonywania zmian/rozszerzeń systemowych
  • współpraca z jednostka macierzystą, np. z dyrektorem finansowym
  • prowadzenie rejestru środków trwałych, wprowadzanie nowych środków trwałych, likwidacje, współpraca z działem technicznym w zakresie wprowadzania do systemu nowych inwestycji
  • koordynacja inwentaryzacji
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik produkcji - branża tekstylna

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 07.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • zarządzanie podległym zespołem i obszarem produkcji
  • dbałość o terminowość, jakość i wydajność procesu produkcyjnego
  • rozwiązywanie pojawiających się problemów
  • inicjowanie i wdrażanie działań optymalizacyjnych
  • kooperacja z zarządem firmy
  • budowanie strategii produkcyjnej, wspieranie Zarządu
  • śledzenie wskaźników, przygotowywanie raportów
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 03.03.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie DCW (dokumenty kosztowe, przychodowe, wyciągi bankowe, listy płac) na podstawie niemieckiej ustawy o rachunkowości (HGB)
  • przygotowywanie dokumentów do płatności
  • udział w przygotowywaniu raportów miesięcznych, rocznych
  • udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Demand and Supply Planner

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 08.09.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly rolling supply planning considering the planning cycle - supported by planning software
  • Providing the supply plan for production & vendors schedulers or placing PO/giving forecasts to suppliers
  • Trouble shooting - In case of OOS situation finding quick solution/setting priorities
  • Continuous communication with sales to capture & review their forecasts for seasonal planning, promotions, one-off deal etc
  • Stock management
  • reviewing finished goods/raw & pack materials/components stock
  • managing reworks for slow movers
  • avoiding/reducing obsolete stocks
  • managing scrap requests
  • involvement in projects - managing phase in/out, changes and interim solutions
  • Master data maintenance in regard of planning related parameters: Article, Material, Supplier
  • Regular reports/meetings: OOS meetings, S&OP
  • Miscellaneous: Providing ad-hoc analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie DCW (dokumenty kosztowe, przychodowe, wyciągi bankowe, listy płac) na podstawie niemieckiej ustawy o rachunkowości (HGB)
  • przygotowywanie dokumentów do płatności
  • udział w przygotowywaniu raportów miesięcznych, rocznych
  • udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klientów zagranicznych

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 24.06.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Definiowanie i wdrażanie strategii produktowych
  • Udział w opracowywaniu strategii rynkowych i cenowych
  • Odpowiadanie na bieżące zapytania od klientów i szybka reakcja na nie
  • Kontakt z klientami w celu informowania o postępie realizacji zamówień
  • Aktywna współpraca międzydziałowa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Demand and Supply Planner

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 22.06.2023
full-time
umowa o pracę
full office work
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly rolling supply planning considering the planning cycle - supported by planning software
  • Placing orders/giving forecasts to suppliers
  • Price negotiations for some groups of components
  • New sources for the whole range of components
  • Stock management
  • Avoiding/reducing obsolete stocks
  • Managing scrap requests
  • Involvement in projects – changes and interim solutions
  • Master data maintenance in regard of planning related parameters for materials/suppliers
  • Miscellaneous: Providing ad-hoc analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. utrzymania infrastruktury IT

Szczecińska 5, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 28.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • We’re hiring!
  • IT Infrastructure specialist (professional level)
  • Responsibilities:
  • - Active Directory, Microsoft 365 Services and Azure
  • - User hardware management and break fix support
  • - End user troubleshooting and support
  • - Windows Server and Hyper-V environment
  • - Local network in Gorzow, HP Aruba switches
  • - Sophos based Bama group WAN incl. Remote access and Firewall
  • - MS Teams incl. telephony via Teams
  • - Management of mobile devices
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. księgowości

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 24.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych w systemie DCW (dokumenty kosztowe, przychodowe, wyciągi bankowe, listy płac) na podstawie niemieckiej ustawy o rachunkowości (HGB)
  • przygotowywanie dokumentów do płatności
  • udział w przygotowywaniu raportów miesięcznych, rocznych
  • udział w przygotowaniu deklaracji podatkowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Młodszy specjalista / Młodsza specjalistka ds. badań i rozwoju

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 19.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
młodszy specjalista (Junior)
Obowiązki:
  • Osoba na stanowisku młodszego specjalisty do spraw badań i rozwoju będzie pracować w obszarze produktów chemii konsumenckiej do pielęgnacji obuwia (kremy, płyny, aerozole, pasty). Dwa podstawowe obszary odpowiedzialności to praca w laboratorium fizykochemicznym oraz praca z dokumentacją techniczną produktów
  • Czym będziesz się zajmować?
  • Wykonywaniem badań i analiz związanych z rozwojem nowych produktów oraz ulepszaniem produktów istniejących – od planowania, przez wykonanie, po sporządzanie raportów i dawanie rekomendacji
  • Wykonywaniem analiz porównawczych produktów różnych marek w celu zaproponowania ulepszeń produktów firmy
  • Tworzeniem specyfikacji technicznych oraz jakościowych produktów (samodzielnie oraz we współpracy z dostawcami)
  • Współpracą z partnerami zewnętrznymi w obszarze badań i rozwoju produktów (instytuty i laboratoria badawcze, potencjalni dostawcy i partnerzy biznesowi)
  • Wspieraniem działu jakości w prowadzeniu analiz niezbędnych do rozwiązywania problemów jakościowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Demand and Supply Planner

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 06.05.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly rolling supply planning considering the planning cycle - supported by planning software
  • Placing orders/giving forecasts to suppliers
  • Price negotiations for some groups of components
  • New sources for the whole range of components
  • Stock management
  • Avoiding/reducing obsolete stocks
  • Managing scrap requests
  • Involvement in projects – changes and interim solutions
  • Master data maintenance in regard of planning related parameters for materials/suppliers
  • Miscellaneous: Providing ad-hoc analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kontroler finansowy - firma produkcyjna

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 04.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Wycena zapasów / Aktualizacja wartości zapasów
  • Raportowanie ilości oraz poziomu usług
  • Tworzenie dokumentów księgowych
  • Monitorowanie danych podstawowych
  • Kalkulacja standardowa (budżet)
  • Kontakt z audytorami, oraz udział w inwentaryzacji
  • Przygotowywanie raportów i analiz związanych z procesami produkcyjnymi
  • Udział w procesie budżetowania i prognozowania
  • Raportowanie wskaźników finansowych
  • Aktywny udział w procesie zamknięcia miesiąca
  • Wyciąganie wniosków z przygotowanych analiz i formułowanie rekomendacji
  • Współpraca z innymi działami celem weryfikacji danych finansowych (księgowość, produkcja)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. planowania i zakupów

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 19.04.2023
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Monthly rolling demand & supply planning considering the planning cycle - supported by planning software
  • Providing the supply plan for production & vendors schedulers or placing PO/giving forecasts to suppliers
  • Trouble shooting – In case of OOS situation finding quick solutions/setting priorities
  • Continuous communication with sales to capture & review their forecasts for seasonal planning, promotions, one-off deal etc
  • Stock management :
  • reviewing finished goods/raw & pack materials/components stock
  • managing reworks for slow movers
  • avoiding/reducing obsolete stocks
  • managing scrap requests
  • Involvement in projects – managing phase in/out, changes and interim solutions
  • Master data maintenance in regard of planning related parameters: Article,Material,Supplier
  • Regular reports/meetings: OOS meetings ,S&OP
  • Miscellaneous: Providing ad-hoc analysis
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista / Specjalistka ds. kontroli jakości

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 02.04.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • tworzenie Planu Kontroli Jakości i odpowiednie kontrole na linii napełniającej w przedsiębiorstwie
  • przekazywanie do Procurementu niezgodności jakościowych bulków i komponentów oraz nadzór nad procesem rozwiązania problemu,
  • przekazywanie do R&D ewentualnych braków w specyfikacjach,
  • tworzenie kart defektów gotowego produktu,
  • kontrola gotowego produktu przed zdaniem na magazyn
  • pobieranie próbek odniesienia z każdego zlecenia, ich oznaczanie i przechowywanie zgodne z Ustawą,
  • rozwiązywanie problemów związanych zustermaki majacych wpływ na jakość wyrobów gotowych (np. wyciek), funkcja inżyniera jakości przy rozwiązywaniu problemów, procedury blokowania i zwalniania towaru,
  • nadzór nad ilością napełnianą (waga) w tym definiowanie akceptowalnej wagi i nadzór nad zapisami z kontroli,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z wagą zgodnie z Ustawą,
  • prowadzenie dokumentacji kontroli jakości z każdego zlecenia (osobne zapisy jakościowe lub jako uzupełnienie karty zlecenia),
  • w przypadku problemów jakościowych, koordynowanie koniecznych zmian w parametrach procesu przy wsparciu Eng, R&D, podejmowanie decyzji oraz dokumentowanie zmian,
  • zapisy zmian parametrów procesu podczas zlecenia,
  • stworzenie matrycy mycia maszyn
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Przedstawiciel handlowy / Przedstawicielka handlowa

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 11.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca mobilna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • podtrzymywanie dobrych relacji i obsługa stałych klientów
  • sprzedaż akcesoriów do obuwia marek firmy Bama
  • dbanie o dobrą ekspozycję w sklepach
  • szkolenie sprzedawczyń z produktów oraz technik sprzedaży
  • pozyskiwanie nowych klientów w regionie zarówno w kanale sprzedaży tradycyjnej (sklepy obuwnicze) jak i on-line
  • wprowadzanie danych do systemu (zamówień)
  • przygotowywanie ofert handlowych we współpracy z biurem i przedstawianie ich klientom
Pokaż więcej >>
od 5800 do 6000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Kontroli Jakości

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 13.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynacja pracy Działu Kontroli Jakości i nadzór nad jakością produktu
  • konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości
  • zapewnienie odpowiedniej jakości sprzedawanych produktów oraz produkowanych towarów,
  • opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości
  • projektowanie, wdrażanie i nadzór nad nowymi procedurami, produktami, planami kontroli oraz specyfikacjami technicznymi
  • identyfikacja problemów jakościowych, wdrażanie działań naprawczych i usprawniających
  • uczestniczenie w eliminacji przyczyn źródłowych reklamacji od klientów
  • aktywny udział w projektach dotyczących wdrażania i rozwoju produktów
  • współpraca z innymi działami firmy
  • współpraca z organami kontrolnymi oraz z audytorami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
od 6900 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Demand and Supply Planning

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 13.11.2022
full-time
umowa o pracę
hybrid work
specialist (Mid / Regular), junior specialist (Junior)
Obowiązki:
  • Monthly rolling demand & supply planning considering the planning cycle - supported by planning software
  • Providing the supply plan for production & vendors schedulers or placing PO/giving forecasts to suppliers
  • Trouble shooting – In case of OOS situation finding quick solutions/setting priorities
  • Continuous communication with sales to capture & review their forecasts for seasonal planning, promotions, one-off deal etc
  • Stock management :
  • reviewing finished goods/raw & pack materials/components stock
  • managing reworks for slow movers
  • avoiding/reducing obsolete stocks
  • managing scrap requests
  • Involvement in projects – managing phase in/out, changes and interim solutions
  • Master data maintenance in regard of planning related parameters: Article,Material,Supplier
  • Regular reports/meetings: OOS meetings ,S&OP
  • Miscellaneous: Providing ad-hoc analysis
Pokaż więcej >>
od 5300 do 5600 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Associate Customer Supply Chain

Lubusz
Wygasła: 25.06.2022
full-time
umowa o pracę
full office work, hybrid work
specialist (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Building long-term relationships with foreign distributors and customers
  • Handling of export orders and coordination of shipments
  • Preparing sales documentation
  • Creation and maintenance of customer data
  • Creation and maintenance of customers’ price lists, order templates, conditions etc
  • Cooperation with other departments of the Company in terms of order management
  • Organization of mailing campaigns to the distributors
  • Active review of sales processes with regard to their optimization
Pokaż więcej >>
od 4900 do 4900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik kontroli jakości

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • -Koordynacja pracy Działu Kontroli Jakości i nadzór nad jakością produktu - konstruowanie
  • wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości - zapewnienie odpowiedniej jakości sprzedawanych produktów oraz produkowanych towarów
  • - opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości - projektowanie
  • wdrażanie i nadzór nad nowymi procedurami
  • produktami
  • planami kontroli oraz specyfikacjami technicznymi - identyfikacja problemów jakościowych
  • wdrażanie działań naprawczych i usprawniających - uczestniczenie w eliminacji przyczyn źródłowych reklamacji od klientów - aktywny udział w projektach dotyczących wdrażania i rozwoju produktów - współpraca z innymi działami firmy - współpraca z organami kontrolnymi oraz z audytorami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
od 7 000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik Łańcucha Dostaw

Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 30.06.2022
Umowa o pracę na okres próbny
Obowiązki:
  • Budowanie długotrwałych relacji z zagranicznymi dystrybutorami i klientami Obsługa zamówień eksportowych i koordynacja wysyłek Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej Tworzenie i utrzymanie danych klientów Tworzenie i obsługa cenników klientów
  • szablonów zamówień itp. Współpraca z innymi działami Spółki w zakresie zarządzani zamówieniami Organizacja kampanii mailingowych do dystrybutorów Aktywny przegląd procesów sprzedażowych pod kątem ich optymalizacji
od 4 900 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Działu Kontroli Jakości

Szczecińska 51, Gorzów Wielkopolski
Wygasła: 24.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Koordynacja pracy Działu Kontroli Jakości i nadzór nad jakością produktu
  • konstruowanie, wdrażanie i nadzór nad realizowaniem procedur utrzymania jakości
  • zapewnienie odpowiedniej jakości sprzedawanych produktów oraz produkowanych towarów,
  • opracowywanie informacji i analiz z zakresu działalności departamentu zapewnienia jakości
  • projektowanie, wdrażanie i nadzór nad nowymi procedurami, produktami, planami kontroli oraz specyfikacjami technicznymi
  • identyfikacja problemów jakościowych, wdrażanie działań naprawczych i usprawniających
  • uczestniczenie w eliminacji przyczyn źródłowych reklamacji od klientów
  • aktywny udział w projektach dotyczących wdrażania i rozwoju produktów
  • współpraca z innymi działami firmy
  • współpraca z organami kontrolnymi oraz z audytorami zewnętrznymi
Pokaż więcej >>
od 6800 do 7000 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie BAMA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.