Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.
Rekrutacje prowadzone przez firmę:
Wszystkie (22)Aktualne ( 0 )Archiwalne ( 22 )
Pracownik utrzymania czystości - osoba sprzątająca
Wrocław
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Utrzymywanie czystości wnętrz oraz terenu przyległego Opery Wrocławskiej.
Praca w godz.: 6.00-14.00
14.00-22.00 oraz soboty i niedziele.
Oferta dostępna w sali B.
Kontakt z pracodawcą - wyłącznie telefoniczny: 885 934 221 lub mailowy: kadry@opera.wroclaw.pl
od 4 242 do 4 242 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Pracownik utrzymania czystości - osoba sprzątająca
Wrocław
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
Utrzymywanie czystości wnętrz oraz terenu przyległego Opery Wrocławskiej.
1/2 etatu. Praca w godz.: 6.00-10.00 oraz soboty i niedziele.
Oferta dostępna w sali B.
Kontakt z pracodawcą - wyłącznie telefoniczny: 885 934 221 lub mailowy: kadry@opera.wroclaw.pl
od 2 121 do 2 121 PLN
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Konserwator
Wrocław
Wygasła: 31.01.2024
Umowa o pracę na czas określony
Obowiązki:
- Usuwanie drobnych awarii urządzeń hydraulicznych znajdujących się w budyjku Opery
- Odpowietrzanie grzejników klimakonwektorów
- Wykonywanie prostych prac porządkow7ch
transportowych
prac remontowo-budowlanych.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Oferta dostępna w sali D.
Kontakt z pracodawcą - wyłącznie telefoniczny: 885 934 221 lub mailowy: kadry@opera.wroclaw.pl
1) Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających z tytułu umowy
o pracę, umowy zlecenia i o dzieło,
2) Ustalanie wysokości oraz sporządzanie list płac z tytułu zasiłków m. in. chorobowych, zasiłków macierzyńskich, rodzicielskich oraz kompletowanie potrzebnej do tego celu dokumentacji,
3) Prowadzenie i sporządzanie miesięcznych rozliczeń do ZUS i US,
4) Sporządzanie sprawozdawczości do GUS,
5) Rejestrowanie danych płacowych w systemie kadrowo-płacowym,
6) Sporządzanie zaświadczeń dla celów emerytalnych (ERP-7, NP, ZUS-3),
7) Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach,
8) Sporządzanie miesięcznych i rocznych informacji / DRA, RCA, RSA / do ZUS - u
z tytułu składek indywidualnych pracowników; zgłaszanie nowych pracowników, wyrejestrowywanie zwolnionych,
9) Naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom
z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
10) Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych,
11) Prowadzenie spraw związanych z PPK,
12) Rozliczanie funduszu wynagrodzeń oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji
1) Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających z tytułu umowy
o pracę, umowy zlecenia i o dzieło,
2) Ustalanie wysokości oraz sporządzanie list płac z tytułu zasiłków m. in. chorobowych, zasiłków macierzyńskich, rodzicielskich oraz kompletowanie potrzebnej do tego celu dokumentacji,
3) Prowadzenie i sporządzanie miesięcznych rozliczeń do ZUS i US,
4) Sporządzanie sprawozdawczości do GUS,
5) Rejestrowanie danych płacowych w systemie kadrowo-płacowym,
6) Sporządzanie zaświadczeń dla celów emerytalnych (ERP-7, NP, ZUS-3),
7) Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach,
8) Sporządzanie miesięcznych i rocznych informacji / DRA, RCA, RSA / do ZUS - u
z tytułu składek indywidualnych pracowników; zgłaszanie nowych pracowników, wyrejestrowywanie zwolnionych,
9) Naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom
z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
10) Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych,
11) Prowadzenie spraw związanych z PPK,
12) Rozliczanie funduszu wynagrodzeń oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji
1) Naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń wynikających z tytułu umowy
o pracę, umowy zlecenia i o dzieło,
2) Ustalanie wysokości oraz sporządzanie list płac z tytułu zasiłków m. in. chorobowych, zasiłków macierzyńskich, rodzicielskich oraz kompletowanie potrzebnej do tego celu dokumentacji,
3) Prowadzenie i sporządzanie miesięcznych rozliczeń do ZUS i US,
4) Sporządzanie sprawozdawczości do GUS,
5) Rejestrowanie danych płacowych w systemie kadrowo-płacowym,
6) Sporządzanie zaświadczeń dla celów emerytalnych (ERP-7, NP, ZUS-3),
7) Sporządzanie zaświadczeń o zarobkach,
8) Sporządzanie miesięcznych i rocznych informacji / DRA, RCA, RSA / do ZUS - u
z tytułu składek indywidualnych pracowników; zgłaszanie nowych pracowników, wyrejestrowywanie zwolnionych,
9) Naliczanie świadczeń należnych pracownikom oraz emerytom i rencistom
z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
10) Ustalenie wysokości potrąceń komorniczych, prowadzenie ewidencji potrąceń oraz prowadzenie korespondencji z urzędami Komorników Sądowych,
11) Prowadzenie spraw związanych z PPK,
12) Rozliczanie funduszu wynagrodzeń oraz sporządzanie sprawozdań z jego realizacji
wykonywanie czynności proceduralnych związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Regulaminie zamówień publicznych obowiązującym w Operze Wrocławskiej,
przygotowywanie dokumentacji postępowania, w tym specyfikacji warunków zamówienia i projektów umów,
opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
rejestracja postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
prowadzenie rejestru umów,
współpraca z komórkami organizacyjnymi Opery w zakresie przygotowywania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
współpraca z organami kontrolującymi z w zakresie prowadzonych postępowań,
udzielanie pracownikom Opery informacji z zakresu zasad stosowania prawa zamówień publicznych