1. Pracodawca
  2. Sochaczew
  3. BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

BANK SPÓŁDZIELCZY W SOCHACZEWIE

SOCHACZEW, UL. WŁADYSŁAWA REYMONTA 18

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (38) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 38 )

Inspektor Oddziału Banku w Teresinie

Torowa 2, Teresin (pow. sochaczewski)
Wygasła: 20.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kasowa obsługa klientów Oddziału;
  • prezentowanie oferty i sprzedaż produktów oferowanych przez Bank dla klientów indywidualnych, firmowych i rolników;
  • obsługa rachunków i wsparcie klientów w zakresie elektronicznych kanałów obsługi;
  • sprzedaż kredytów gotówkowych i hipotecznych dla osób fizycznych oraz kredytów dla podmiotów gospodarczych i rolników;
  • pozyskiwanie nowych klientów;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Oddziału w Teresinie

Torowa 2, Teresin (pow. sochaczewski)
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego)
  • motywowanie pracowników do wykonywania zadań
  • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych
  • prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
  • prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
  • promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową
  • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej
  • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału
  • obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu
  • udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Oddziału w Rybnie

Wyszogrodzka 8, Rybno (pow. sochaczewski)
Wygasła: 25.04.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego)
  • motywowanie pracowników do wykonywania zadań
  • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych
  • prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
  • prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
  • promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową
  • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej
  • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału
  • obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu
  • udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Zespole Zarządzania Ryzykami i Analiz

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 29.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • gromadzenie, przetwarzanie, pomiar i raportowanie odpowiednim organom, komórkom i komitetom Banku informacji dotyczących podejmowanego przez Bank ryzyka;
  • sporządzanie i wysyłanie w obowiązujących terminach sprawozdań;
  • opracowywanie regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykami;
  • dostosowywanie narzędzi pomiaru stosowanych do pomiaru i monitorowania ryzyk zidentyfikowanych w działalności Banku;
  • współpraca z jednostkami/ komórkami organizacyjnymi w celu podniesienia poziomu efektywności zarządzania ryzykami,
  • monitorowanie realizacji wyznaczonych celów i zadań strategicznych, procesów tworzenia zysku oraz przedstawianie i monitorowanie pozycji Banku w zakresie bezpieczeństwa finansowego i operacyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Kierownik Zespołu Finansowo - Księgowego

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 28.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • Organizowanie bieżącej pracy zapewniającej pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań w kierowanym Zespole Finansowo - Księgowym oraz nadzór nad wykonywaniem zadań tego Zespołu;
  • Przygotowywanie projektów i aktualizacji procedur księgowych;
  • Tworzenie zasad sprawnego obiegu dokumentów księgowych, jego aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem przyjętych zasad;
  • Zapewnienie bieżącej kontroli dokumentów i ewidencji księgowej;
  • Sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości oraz prawidłowe naliczenie i odprowadzenie podatku;
  • Sporządzanie informacji o wysokości pobranego podatku od dochodów z dywidend CIT-7 i deklaracji CIT-6R oraz odprowadzenie podatku od wypłaconych dywidend do Urzędu Skarbowego;
  • Odprowadzanie podatku dochodowego od oszczędności deponentów oraz sporządzanie deklaracji PIT 8AR;
  • Nadzór nad prowadzeniem rozliczeń międzyokresowych kosztów;
  • Kontrola dokumentów księgowych dotyczących kosztów Banku pod względem formalno-rachunkowym;
  • Nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań dotyczących gospodarki własnej;
  • Zakładanie kont syntetycznych i analitycznych w księdze głównej;
  • Wykonywanie czynności związanych z zakończeniem miesiąca, kwartału, roku;
  • Ewidencja klasyfikacji ekspozycji kredytowych w systemie finansowo – księgowym, tworzenie i rozwiązywanie rezerw według salda na ostatni dzień miesiąca z uwzględnieniem rezerwy na ryzyko ogólne;
  • Prowadzenie rejestru środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych w systemie finansowo – księgowym oraz rozliczanie inwestycji, środków trwałych w budowie;
  • Zgłaszanie klientów otrzymujących emerytury i renty zagraniczne do ZUS w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego oraz naliczanie składek zdrowotnych i podatku dochodowego od rent i emerytur zagranicznych;
  • Współudział w sporządzaniu projektów planów finansowych, w tym w zakresie nakładów inwestycyjno – remontowych;
  • Współudział w przygotowywaniu materiałów do badania sprawozdania finansowego;
  • Zastępstwo w zakresie zadań Koordynatora Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy i Finansowaniu Terroryzmu;
  • Prowadzenie rejestru zakupu i sprzedaży VAT, wystawianie faktur VAT;
  • Nadzór nad prowadzeniem spraw związanych z ubezpieczeniem: wartości majątkowych Banku i innych oraz nadzór nad likwidacją szkód;
  • Sprawowanie funkcji kontroli w powierzonych obszarach, w tym w szczególności przez projektowanie, wdrażanie i niezależne monitorowanie przestrzegania mechanizmów kontrolnych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w Oddziale Banku w Teresinie

Torowa 2, Teresin (pow. sochaczewski)
Wygasła: 09.02.2024
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kasowa obsługa klientów Oddziału;
  • prezentowanie oferty i sprzedaż produktów oferowanych przez Bank dla klientów indywidualnych, firmowych i rolników;
  • obsługa rachunków i wsparcie klientów w zakresie elektronicznych kanałów obsługi;
  • sprzedaż kredytów gotówkowych i hipotecznych dla osób fizycznych oraz kredytów dla podmiotów gospodarczych i rolników;
  • pozyskiwanie nowych klientów;
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Oddziału w Młodzieszynie

Walk nad Bzurą 10B, Młodzieszyn (pow. sochaczewski)
Wygasła: 22.12.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego),
  • motywowanie pracowników do wykonywania zadań,
  • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania planów sprzedażowych,
  • prowadzenie działalności marketingowej, w tym promocji bezpośredniej Banku i jego oferty, jak też promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy,
  • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału,
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej,
  • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału,
  • obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu,
  • podejmowanie decyzji kredytowych w ramach posiadanych kompetencji,
  • udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor

Młodzieszyn (pow. sochaczewski)
Wygasła: 26.11.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • nawiązywanie współpracy z nowymi klientami;
  • obsługa i budowanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oddziału;
  • aktywna sprzedaż produktów bankowych, z uwzględnieniem kredytów dla przedsiębiorstw i rolników (mile widziana znajomość zasad kredytowania osób indywidualnych);
  • opracowanie wniosków kredytowych (kompletowanie dokumentacji, ocena wniosku, przygotowanie aplikacji kredytowej, przygotowanie dokumentacji umowy kredytu i umów zabezpieczeń);
  • obsługa klienta w zakresie kasowym;
  • obsługa rachunków wraz z produktami towarzyszącymi (m.in. lokaty, bankowość elektroniczna, bankowość mobilna, karty płatnicze, karty kredytowe, i in.);
  • sprzedaż ubezpieczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Pracownik do sekretariatu - referent

Sochaczew
Wygasła: 05.11.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie czynności kancelaryjnych w Centrali Banku, w tym odbieranie korespondencji przychodzącej drogą tradycyjną oraz elektroniczną;
  • prowadzenie rejestru skarg i reklamacji,
  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • umawianie i obsługa narad i spotkań odbywających się w Banku;
  • koordynowanie wyjazdów służbowych członków Zarządu Banku,
  • zaopatrywanie Banku w materiały biurowe i druki oraz prasę i wydawnictwa,
  • zakup artykułów spożywczych dla potrzeb obsługi sekretariatu i spotkań / szkoleń/ narad
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Dyrektor Oddziału w Rybnie

Wyszogrodzka 8, Rybno (pow. sochaczewski)
Wygasła: 30.09.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
dyrektor
Obowiązki:
  • planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Oddziału w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą klientów (osób fizycznych, przedsiębiorców, rolników, jednostek samorządu terytorialnego)
  • motywowanie pracowników do wykonywania zadań
  • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Oddział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych
  • prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
  • prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
  • promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy zapewniające Bankowi największą efektywność finansową
  • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Oddziału
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej
  • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Oddziału
  • obsługa kluczowych klientów Banku, w tym strukturyzacja transakcji kredytowych, przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu
  • udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. monitoringu transakcji kredytowych

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 16.09.2023
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitoring sytuacji ekonomiczno- finansowej klienta;
  • monitoring sytuacji formalno-prawnej klienta;
  • monitorowanie terminowości spłat rat kredytów i odsetek;
  • kontrola realizacji warunków umów kredytu na etapie przeprowadzania monitoringu;
  • monitoring zabezpieczeń przez cały okres spłaty kredytu;
  • weryfikacja wartości zabezpieczenia w trakcie przeprowadzania monitoringu;
  • sporządzanie sprawozdawczości z monitoringu kredytowego;
  • przygotowanie materiałów do klasyfikacji należności kredytowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Zespołu Wsparcia Sprzedaży i Marketingu

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 10.05.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • opracowywanie projektów i opiniowanie regulacji wewnętrznych i zewnętrznych Banku,
  • dokonywanie kontroli wewnętrznej na zlecenie przełożonego,
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie kredytów preferencyjnych z dopłatami Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa i gwarancji BGK,
  • opracowywanie projektów i wdrażanie nowych produktów i usług bankowych,
  • sporządzanie w okresach kwartalnych informacji ze sprzedaży produktów kredytowych, z uwzględnieniem wszystkich jednostek organizacyjnych Banku,
  • wypełnianie obowiązków wynikających z Ustawy STIR,
  • wsparcie merytoryczne pracowników jednostek sprzedażowych Banku w zakresie produktów i regulacji wewnętrznych,
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Wydziału Obsługi Kasowej i Klienta Detalicznego lub Punktu Obsługi Klienta

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 31.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • efektywna sprzedaż produktów bankowych;
  • realizacja zadań sprzedażowych;
  • obsługa klienta w zakresie kasowym oraz wszystkich produktów bankowych oferowanych przez Bank;
  • obsługa kredytów dla osób fizycznych wraz z przygotowaniem oceny wniosku kredytowego , propozycji kredytowej, umowy wraz z dokumentacją dotyczącą zabezpieczeń kredytu ze szczególnym uwzględnieniem kredytów hipotecznych;
  • obsługa rachunków i depozytów;
  • obsługa klienta w zakresie elektronicznych produktów bankowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor Wydziału Obsługi Przedsiębiorców i Rolników

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 17.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Aktywne pozyskiwanie i obsługa przedsiębiorstw, rolników oraz jednostek samorządu terytorialnego
  • Skuteczna sprzedaż produktów bankowych dla klientów Oddziału
  • Realizacja zadań sprzedażowych portfela/Oddziału
  • Przygotowywanie aplikacji kredytowych i ich procesowanie w Banku
  • Współpraca z ekspertami innych jednostek bankowych (w tym obszar ryzyka i monitoringu) oraz instytucji współpracujących z Bankiem (w tym sprzedaż usług leasingowych i faktoringowych oraz ubezpieczeń)
  • Dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Główny Księgowy

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 18.03.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
ekspert
Obowiązki:
  • 1. Projektowanie i aktualizacja zasad polityki rachunkowości i nadzór nad ich przestrzeganiem
  • 2. Opracowywanie i aktualizacja zasad i procedur księgowych, w tym tworzenie i aktualizowanie planu kont oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
  • 3. Tworzenie zasad sprawnego obiegu dokumentów księgowych, jego aktualizacja oraz nadzór nad przestrzeganiem przyjętych zasad
  • 4. Organizacja oraz bezpośredni nadzór nad gospodarką finansową Banku, sprawnością i prawidłowością prowadzenia ewidencji finansowo-księgowej oraz dokonywania rozliczeń wewnętrznych i międzybankowych
  • 5. Zarządzanie bieżącą płynnością finansową Banku
  • 6. Nadzór nad prawidłowością naliczania wynagrodzeń pracowników Banku, rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych oraz zobowiązań wobec ZUS
  • 7. Nadzór nad prawidłowym gospodarowaniem majątkiem Banku oraz jego ewidencją
  • 8. Ustalanie zobowiązań Banku z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług, sporządzanie deklaracji w tym zakresie
  • 9. Ustalanie wyniku finansowego Banku
  • 10. Opracowywanie rocznych sprawozdań finansowych oraz projektów podziału zysku bądź pokrycia strat oraz bezpośrednia współpraca z audytorem zewnętrznym w zakresie badania sprawozdania finansowego Banku
  • 11. Współudział w sporządzaniu projektów planów ekonomiczno – finansowych i w zakresie nakładów inwestycyjno – remontowych oraz nadzór nad ich realizacją
  • 12. Nadzór nad sporządzaniem sprawozdań, których dane wynikają z ksiąg rachunkowych
  • 13. Inicjowanie i przeprowadzanie inwestycji w instrumenty finansowe
  • 14. Nadzór nad realizacją zasad wyliczania wymogów kapitałowych
  • 15. Nadzór nad bieżącym zarządzaniem ryzykiem walutowym
  • 16. Pełnienie obowiązków Koordynatora Programu PPP w zakresie organizacji i koordynacji całości prac związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu w Banku, prawidłowości wykonania Ustawy i innych przepisów wykonawczych w przedmiotowym zakresie oraz Programu PPP w Banku
  • 17. Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad systemem finansowo – księgowym Novum Bank oraz nad aplikacjami obsługi składek ZUS, kadrowo – płacową i innymi, zgodnie z udzielonymi upoważnieniami
  • 18. Zapewnienie prawidłowego, skutecznego prawnie oraz terminowego i adekwatnego do wartości ubezpieczenia majątku Banku i jego udokumentowanie
  • 19. Sporządzanie innych, wymaganych przez instytucje zewnętrzne deklaracji i druków
  • 20. Sprawowanie funkcji kontroli w powierzonych obszarach, w tym w szczególności przez projektowanie, wdrażanie i niezależne monitorowanie przestrzegania mechanizmów kontrolnych z pozycji drugiej linii obrony
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w komórce ds. zgodności

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 17.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania Systemu Kontroli Wewnętrznej Banku oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku,
  • prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
  • śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
  • dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
  • ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych
  • wykonywanie w ramach Systemu Kontroli Wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS,
  • sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej,
  • uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej,
  • współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. analiz kredytowych

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 10.02.2023
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • analiza złożonej przez Klienta dokumentacji kredytowej pod względem formalno-prawnym;
  • ocena sytuacji ekonomiczno - finansowej Klienta Instytucjonalnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzącej działalność rolniczą, jednostki samorządu terytorialnego) oraz Klienta Indywidualnego;
  • ocena projektów inwestycyjnych;
  • ocena prawnych form zabezpieczeń kredytów;
  • ocena ryzyka kredytowego;
  • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej;
  • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. obsługi klienta

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 16.12.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa kasowo – dysponencka klientów w zakresie wszystkich produktów oferowanych przez Bank;
  • obsługa rachunków i depozytów;
  • obsługa klienta w zakresie elektronicznych produktów bankowych;
  • efektywna sprzedaż produktów bankowych oferowanych przez Bank w tym ubezpieczeń
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Naczelnik Wydziału Obsługi Przedsiębiorców i Rolników

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 30.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
kierownik / koordynator
Obowiązki:
  • planowanie ,organizowanie, koordynowanie i nadzór nad bieżącą działalnością Wydziału, w sposób zapewniający pełne, terminowe i efektywne wykonanie powierzonych zadań związanych z obsługą przedsiębiorców, rolników, Jednostek Samorządu Terytorialnego;
  • motywowanie pracowników do wykonywania zadań;
  • realizacja oraz nadzór nad realizacją polityki handlowej Banku przez Wydział oraz sporządzanie raportów z wykonania kwartalnych planów sprzedażowych;
  • prowadzenie działalności marketingowej, w tym:
  • prowadzenie promocji bezpośredniej Banku i jego oferty,
  • promowanie Banku i reprezentowanie go wobec klientów i władz lokalnych
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznawanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klienta produktów bankowych i niebankowych oraz negocjowanie warunków współpracy zapewniające bankowi największą efektywność finansową;
  • nadzór i organizacja działalności depozytowo-rachunkowej Wydziału;
  • prowadzenie bieżącej oceny pracy podległych pracowników, wykonywanie kontroli funkcjonalnej;
  • nadzór nad czynnościami administracyjnymi wynikającymi z działalności Wydziału;
  • obsługa kluczowych klientów Banku w tym strukturyzacja transakcji kredytowych , przygotowywanie rekomendacji kredytowych oraz ich prezentacja na posiedzeniach Zarządu Banku;
  • udział w procesie realizacji kredytów i administrowaniu dokumentacją kredytową
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 30.10.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • administrowanie kredytami mieszkaniowymi i hipotecznymi;
  • administrowanie kredytami w rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowym:
  • prowadzenie rejestru umów kredytów w ROR;
  • kontrola realizacji warunków umów kredytu;
  • sporządzanie umów, aneksów do umów kredytowych i dokumentów związanych z zabezpieczeniem kredytów;
  • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej;
  • wprowadzanie do systemu informatycznego przyjętych zabezpieczeń kredytów oraz ich aktualizacja;
  • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych;
  • prowadzenie sprawozdawczości w zakresie kredytów preferencyjnych z dopłatami ARiMR
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. analiz kredytowych

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 15.10.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • analiza złożonej przez Klienta dokumentacji kredytowej pod względem formalno-prawnym;
  • ocena sytuacji ekonomiczno - finansowej Klienta Instytucjonalnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzącej działalność rolniczą, jednostki samorządu terytorialnego) oraz Klienta Indywidualnego;
  • ocena projektów inwestycyjnych;
  • ocena prawnych form zabezpieczeń kredytów;
  • ocena ryzyka kredytowego;
  • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej;
  • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w komórce ds. zgodności

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 10.07.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania Systemu Kontroli Wewnętrznej Banku oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku,
  • prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
  • - śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
  • - przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
  • - dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
  • - ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych
  • wykonywanie w ramach Systemu Kontroli Wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS,
  • sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej,
  • uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej,
  • współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. obsługi klienta

Torowa 2, Teresin (pow. sochaczewski)
Wygasła: 19.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prezentowanie oferty i sprzedaż produktów oferowanych przez Bank dla klientów indywidualnych, firmowych i rolników,
  • sprzedaż kredytów gotówkowych i hipotecznych dla osób fizycznych oraz kredytów dla podmiotów gospodarczych i rolników,
  • przygotowywanie dokumentacji kredytowej i dotyczącej zabezpieczeń,
  • obsługa rachunków i wsparcie klienta w zakresie elektronicznych kanałów obsługi,
  • koordynacja pracy Oddziału,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
  • obsługa kasowa (w zastępstwie kasjero-dysponenta)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 31.05.2022
pełny etat
umowa na zastępstwo
umowa agencyjna
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prowadzenie czynności kancelaryjnych w Centrali Banku zgodnie z obowiązującymi regulacjami w tym odbieranie korespondencji przychodzącej drogą tradycyjną oraz elektroniczną;
  • prowadzenie rejestru skarg i reklamacji;
  • protokołowanie posiedzeń Zarządu Banku i prowadzenie dokumentacji w tym zakresie, zapewnienie sprawnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a komórkami i jednostkami organizacyjnymi;
  • umawianie i obsługa narad i spotkań odbywających się w Banku;
  • koordynowanie wyjazdów służbowych członków Zarządu Banku;
  • zaopatrywanie Banku w materiały biurowe i druki;
  • zakup artykułów spożywczych dla potrzeb obsługi sekretariatu i spotkań / szkoleń/ narad;
  • rozliczanie kart drogowych pojazdów służbowych Banku, okresowe rozliczanie zużycia paliwa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. analiz kredytowych

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 02.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • analiza złożonej przez Klienta dokumentacji kredytowej pod względem formalno-prawnym;
  • ocena sytuacji ekonomiczno - finansowej Klienta Instytucjonalnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzącej działalność rolniczą, jednostki samorządu terytorialnego) oraz Klienta Indywidualnego;
  • ocena projektów inwestycyjnych;
  • ocena prawnych form zabezpieczeń kredytów;
  • ocena ryzyka kredytowego;
  • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej;
  • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. obsługi klienta instytucjonalnego

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 31.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • przyjmowanie i opracowywanie kredytów dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w tym:
  • sprawdzanie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów klienta,
  • analizowanie rachunku zysków i strat oraz bilansu,
  • dokonywanie oceny sytuacji formalno-prawnej oraz zdolności kredytowej klientów,
  • ocena ryzyka kredytowego,
  • sporządzanie umów kredytowych i dokumentów związanych z zabezpieczeniem kredytu,
  • monitorowanie spłat kredytów i sytuacji ekonomiczno-finansowej kredytobiorców,
  • aktywna sprzedaż i obsługa produktów bankowych dla osób prowadzących działalność gospodarczą
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. bezpieczeństwa

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • koordynacja działań w celu identyfikowania, pomiaru i oceny ryzyka operacyjnego związanego ze środowiskiem teleinformatycznym (tzw. ryzyko bezpieczeństwa informacji),
  • uczestnictwo w procesie rozwoju systemów informatycznych tak, aby te systemy spełniały wymagania bezpieczeństwa i wymagania prawne,
  • uczestnictwo w procesie opracowywania i zatwierdzania standardów i mechanizmów kontrolnych, które mają wpływ na poziom bezpieczeństwa, w tym opiniowanie przygotowanych przez innych pracowników szczegółowych procedur dotyczących bezpieczeństwa informacji,
  • w tym dotyczących zarządzania systemami i infrastrukturą teleinformatyczną,
  • kontrola wewnętrzna polegająca na aktywnym, niezależnym monitorowaniu realizacji czynności przypisanych w obszarze bezpieczeństwa informacji jednostkom biznesowym i odpowiedzialnym za obszar technologii informacyjnej - a także raportowanie o wynikach tego monitorowania do Zarządu oraz Rady Nadzorczej,
  • weryfikacja umów zawieranych z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie wynikającym ze swoich zadań,
  • prowadzenie rejestru umów dostawców zewnętrznych,
  • prowadzenie rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategorii czynności a także zapewnienie udostępniania tego rejestru uprawnionym podmiotom,
  • współudział w projektowaniu planów ciągłości działania w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz usług dostawców zewnętrznych,
  • współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie realizacji swoich zadań,
  • sprawozdawanie do Zarządu oraz Rady Nadzorczej w obszarze powierzonych zadań,
  • zarządzanie i współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi technologiczne w zakresie bezpieczeństwa banku oraz monitorowanie jakości świadczonych usług serwisowych,
  • przygotowywanie i nadzór planów odtwarzania działalności i reagowanie na sytuacje kryzysowe w Banku,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa Banku, w tym z organami ścigania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. ryzyka

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 30.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • gromadzenie, przetwarzanie, pomiar i raportowanie odpowiednim organom, komórkom i komitetom Banku informacji dotyczących podejmowanego przez Bank ryzyka,
  • opracowywanie regulacji wewnętrznych w zakresie zarządzania ryzykami,
  • dostosowywanie narzędzi pomiaru stosowanych do pomiaru i monitorowania ryzyk zidentyfikowanych w działalności Banku,
  • współpraca z jednostkami/ komórkami organizacyjnymi w celu podniesienia poziomu efektywności zarządzania ryzykami,
  • monitorowanie realizacji wyznaczonych celów i zadań strategicznych, procesów tworzenia zysku oraz przedstawianie i monitorowanie pozycji Banku w zakresie bezpieczeństwa finansowego i operacyjnego
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. obsługi klienta

Rybno (pow. sochaczewski)
Wygasła: 04.04.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • kompleksowa obsługa kasowo – dysponencka klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie wszystkich produktów oferowanych przez Bank,
  • przyjmowanie, wystawianie, kwalifikowanie i księgowanie dowodów wpłat i wypłat dotyczących obrotu oszczędnościowego, kredytowego i dyspozycji klienta,
  • sprzedaż i obsługa produktów i usług bankowych,
  • prowadzenie i obsługa rachunków bankowych,
  • udzielanie i realizacja kredytów,
  • pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, rozpoznanie ich potrzeb, doradztwo w zakresie doboru najodpowiedniejszych dla klientów produktów i usług bankowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w komórce ds. zgodności

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania Systemu Kontroli Wewnętrznej Banku oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku,
  • prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
  • śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
  • dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
  • ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych
  • wykonywanie w ramach Systemu Kontroli Wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS,
  • sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej,
  • uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej,
  • współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. analiz kredytowych

Władysława Reymonta 18, Sochaczew
Wygasła: 31.03.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • analiza złożonej przez Klienta dokumentacji kredytowej pod względem formalno-prawnym;
  • ocena sytuacji ekonomiczno - finansowej Klienta Instytucjonalnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzącej działalność rolniczą, jednostki samorządu terytorialnego) oraz Klienta Indywidualnego;
  • ocena projektów inwestycyjnych;
  • ocena prawnych form zabezpieczeń kredytów;
  • ocena ryzyka kredytowego;
  • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej;
  • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. obsługi klienta

Teresin (pow. sochaczewski)
Wygasła: 28.02.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • prezentowanie oferty i sprzedaż produktów oferowanych przez Bank dla klientów indywidualnych , firmowych i rolników,
  • sprzedaż kredytów gotówkowych i hipotecznych dla osób fizycznych oraz kredytów dla podmiotów gospodarczych i rolników,
  • przygotowywanie dokumentacji kredytowej i dotyczącej zabezpieczeń,
  • obsługa rachunków i wsparcie klienta w zakresie elektronicznych kanałów obsługi,
  • koordynacja pracy Oddziału,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku,
  • obsługa kasowa (w zastępstwie kasjero-dysponenta)
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor w komórce ds. bezpieczeństwa

Sochaczew
Wygasła: 31.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • koordynacja działań w celu identyfikowania, pomiaru i oceny ryzyka operacyjnego związanego ze środowiskiem teleinformatycznym (tzw. ryzyko bezpieczeństwa informacji),
  • uczestnictwo w procesie rozwoju systemów informatycznych tak, aby te systemy spełniały wymagania bezpieczeństwa i wymagania prawne,
  • uczestnictwo w procesie opracowywania i zatwierdzania standardów i mechanizmów kontrolnych, które mają wpływ na poziom bezpieczeństwa, w tym opiniowanie przygotowanych przez innych pracowników szczegółowych procedur dotyczących bezpieczeństwa informacji,
  • w tym dotyczących zarządzania systemami i infrastrukturą teleinformatyczną,
  • kontrola wewnętrzna polegająca na aktywnym, niezależnym monitorowaniu realizacji czynności przypisanych w obszarze bezpieczeństwa informacji jednostkom biznesowym i odpowiedzialnym za obszar technologii informacyjnej - a także raportowanie o wynikach tego monitorowania do Zarządu oraz Rady Nadzorczej,
  • weryfikacja umów zawieranych z zewnętrznymi dostawcami usług w zakresie wynikającym ze swoich zadań,
  • prowadzenie rejestru umów dostawców zewnętrznych,
  • prowadzenie rejestru czynności przetwarzania i rejestru kategorii czynności a także zapewnienie udostępniania tego rejestru uprawnionym podmiotom
  • współudział w projektowaniu planów ciągłości działania w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego oraz usług dostawców zewnętrznych
  • współpraca z Inspektorem Ochrony Danych w zakresie realizacji swoich zadań
  • sprawozdawanie do Zarządu oraz Rady Nadzorczej w obszarze powierzonych zadań,
  • zarządzanie i współpraca z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi technologiczne
  • w zakresie bezpieczeństwa banku oraz monitorowanie jakości świadczonych usług serwisowych,
  • przygotowywanie i nadzór planów odtwarzania działalności i reagowanie na sytuacje kryzysowe w Banku,
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa Banku, w tym
  • z organami ścigania
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista w komórce ds. zgodności

Sochaczew
Wygasła: 31.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • projektowanie i aktualizacja zasad/regulacji wewnętrznych funkcjonowania Systemu Kontroli Wewnętrznej Banku oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności,
  • identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku,
  • prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku w tym:
  • śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
  • przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
  • dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności w procesach planowania i wdrażania w Banku nowych produktów, projektów i działalności itp,
  • ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych
  • wykonywanie w ramach Systemu Kontroli Wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli w systemie KOS,
  • uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej,
  • współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku, doradztwo oraz przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. analiz kredytowych

Sochaczew
Wygasła: 31.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • analiza złożonej przez Klienta dokumentacji kredytowej pod względem formalno-prawnym;
  • ocena sytuacji ekonomiczno - finansowej Klienta Instytucjonalnego (przedsiębiorcy, osoby prowadzącej działalność rolniczą, jednostki samorządu terytorialnego) oraz Klienta Indywidualnego;
  • ocena projektów inwestycyjnych;
  • ocena prawnych form zabezpieczeń kredytów;
  • ocena ryzyka kredytowego;
  • sporządzanie rekomendacji/decyzji kredytowej;
  • inne zadania związane z analizą transakcji kredytowych
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Inspektor ds. monitoringu transakcji kredytowych

Sochaczew
Wygasła: 31.01.2022
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • monitoring sytuacji ekonomiczno- finansowej klienta;
  • monitoring sytuacji formalno-prawnej klienta;
  • monitorowanie terminowości spłat rat kredytów i odsetek;
  • kontrola realizacji warunków umów kredytu;
  • monitoring zabezpieczeń przez cały okres spłaty kredytu;
  • weryfikacja wartości zabezpieczenia w trakcie przeprowadzania monitoringu;
  • sporządzanie sprawozdawczości z monitoringu kredytowego;
  • przygotowanie materiałów do klasyfikacji należności kredytowych;
  • inne zadania związane z monitoringiem transakcji kredytowych wykonywane we współpracy z jednostkami sprzedażowymi Banku
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wiceprezes Zarządu Nadzorujący Pion Ekonomiczno - Finansowy

Warmińska 12, 09-408 Płock, Polska
Wygasła: 25.07.2019
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Wiceprezes Zarządu Nadzorujący Pion Sprzedaży

Sochaczew
Wygasła: 05.09.2018
Dyrektor/Prezes
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne