1. Pracodawca
  2. Warszawa
  3. PGNIG TERMIKA ENERGETYKA PRZEMYŚL sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

PGNIG TERMIKA ENERGETYKA PRZEMYŚL sp. z o.o.

WARSZAWA, UL. MODLIŃSKA 15

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (1) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 1 )

Dyrektor finansowy

Jagiellońska 15, Przemyśl
Wygasła: 01.05.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca stacjonarna, praca hybrydowa
dyrektor
Obowiązki:
  • Kształtowanie i realizacja strategii finansowej Spółki;
  • bieżąca współpraca z zewnętrznym działem księgowo-finansowym;
  • opracowywania planów finansowych rocznych i wieloletnich oraz harmonogramu finansowania;
  • monitorowania nakładów inwestycyjnych, kosztów i przychodów oraz sporządzania okresowych raportów zarządczych i analiz finansowych;
  • nadzór i koordynacja zadań Pionu z zakresu zarządzania płynnością finansową (monitorowanie oraz realizacja czynności związanych z zapewnieniem środków na prowadzenie działalności Spółki);
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i monitorowanie cash-flow, sporządzanie raportów i analiz finansowych na potrzeby wewnętrzne;
  • wdrażanie odpowiednich polityk, procedur i regulacji korporacyjnych obowiązujących w GK PGNiG;
  • zapewnienie zgodności ze wszystkimi regulacjami prawnymi i wytycznymi korporacyjnymi związanymi z księgowością, finansami i controllingiem;
  • podejmowanie odpowiednich działań kontrolnych i sprawozdawczych (w przypadku budżetu i ryzyka) dla porównania rzeczywistych celów, miesięcznego rachunku zysków i strat, etc.;
  • współtworzenie i realizacja polityki kontroli kosztów oraz wspieranie decyzji strategicznych, optymalizacja polityki podatkowej, struktury kosztów, poziomu aktywów obrotowych;
  • raportowane wyników finansowych zgodnie z obowiązującymi w GK PGNiG procedurami;
  • bieżąca współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie analizy i prezentacji wyników finansowych oraz wsparcia procesu podejmowania decyzji;
  • działania wpierające optymalizację kosztów i procesów w Spółce;
  • benchmark z innymi Spółkami z GK PGNiG oraz proponowanie nowych rozwiązań i narzędzi usprawniających pracę;
  • zapewnienie sporządzania jednostkowych sprawozdań finansowych Spółki i raportowanie Country-by-Country;
  • kształtowanie polityki zarządzania ryzykiem finansowym oraz monitorowanie jej rezultatów;
  • kształtowanie polityki podatkowej Spółki;
  • współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS, PFRON);
  • przygotowanie prognoz, planowanie źródeł finansowania, zarządzanie ryzykiem płynności oraz pozyskiwanie finansowania ze źródeł zewnętrznych i jego bieżąca obsługa
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne
Work or Not - Sprawdź pracodawcę i wybierz mądrze!

Jakie jest Twoja opinia na temat pracy w firmie PGNIG TERMIKA ENERGETYKA PRZEMYŚL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, podziel się opinią i pomóż innym.