1. Pracodawca
  2. Głogów Małopolski
  3. SETH SOFTWARE sp. z o.o.
Ocen
poleca firmę Opinie ()
Ocena ogólna pracodawcy

SETH SOFTWARE sp. z o.o.

GŁOGÓW MAŁOPOLSKI, UL. STREFOWA 1

Dodaj opinię, pomóż innym znaleźć dobrego pracodawcę

Wszystkie ( 0 ) Pozytywna ( 0 ) Neutralna ( 0 ) Negatywa ( 0 )

Użytkownik: Administrator

Czy macie jakieś informacje na temat pracy w tej firmie? Jak wygląda atmosfera? Czy wynagrodzenie jest dobre? Czy są jakieś benefity? Jakie są warunki pracy? Z góry dzięki!
Pokaż więcej >
Czy opinia była pomocna? 0 0
Brak treści. Ta firma nie uzupełniła zakładki “O firmie”.

Rekrutacje prowadzone przez firmę:

Wszystkie (3) Aktualne ( 0 ) Archiwalne ( 3 )

Specjalista/ka ds. wdrożeń i wsparcia klienta

Strefowa 1, Głogów Małopolski
Wygasła: 12.11.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział we wdrożeniach oprogramowania
  • Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
  • Tworzenie dokumentacji projektowej tj. materiałów szkoleniowych, prezentacyjnych oraz instrukcji
  • Instalowanie i konfigurowanie sprzętu, środowiska oraz oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
  • Wsparcie techniczne klienta - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i awarii
  • Raportowanie przyjętych zgłoszeń przy pomocy programu Atlassian Jira
  • Analiza przyjmowanych zgłoszeń oraz opracowywanie koncepcji, usprawnień i pomysłów
  • Współpraca z zespołem programistów oraz z Działem handlowym
  • Tworzenie dokumentacji systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista/ka ds. wdrożeń i wsparcia klienta

Strefowa 1, Głogów Małopolski
Wygasła: 11.06.2022
pełny etat
umowa o pracę
kontrakt B2B
praca hybrydowa
specjalista (Mid / Regular)
Obowiązki:
  • Udział we wdrożeniach oprogramowania
  • Prowadzenie prezentacji oraz szkoleń z zakresu obsługi oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
  • Tworzenie dokumentacji projektowej tj. materiałów szkoleniowych, prezentacyjnych oraz instrukcji
  • Instalowanie i konfigurowanie sprzętu, środowiska oraz oprogramowania u klienta lub z siedziby firmy
  • Wsparcie techniczne klienta - przyjmowanie zgłoszeń serwisowych i awarii
  • Raportowanie przyjętych zgłoszeń przy pomocy programu Atlassian Jira
  • Analiza przyjmowanych zgłoszeń oraz opracowywanie koncepcji, usprawnień i pomysłów
  • Współpraca z zespołem programistów oraz z Działem handlowym
  • Tworzenie dokumentacji systemu
Pokaż więcej >>
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne

Specjalista ds. wdrożeń i kontaktu z klientem

Głogów Małopolski, Rzeszów
Wygasła: 29.06.2018
Specjalista
Ogłoszenie Archiwalne
Ogłoszenie Archiwalne